Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Sivert Heggheim Mannsverk

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 08 maart 2024 om 14:23:

De lijst met "miskopen" van Mislintat wordt nog steeds kleiner.



Dat klopt en de uiteindelijke schade valt nog te overzien. Ook de bewierookte Overmars heeft heel wat miskopen op zijn naam staan.

Laat onverlet dat we veel te weinig kwaliteit hebben. Daarbij de pech dat Kaplan en Mannsverk langdurig geblesseerd zijn geweest.
Als we die twee er het hele seizoen bij hadden gehad, stonden we er nu heel wat beter voor.

De grote schade is dat we komend jaar geen CL spelen.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 08 maart 2024 om 14:33:

Dat klopt en de uiteindelijke schade valt nog te overzien. Ook de bewierookte Overmars heeft heel wat miskopen op zijn naam staan.

Laat onverlet dat we veel te weinig kwaliteit hebben. Daarbij de pech dat Kaplan en Mannsverk langdurig geblesseerd zijn geweest.
Als we die twee er het hele seizoen bij hadden gehad, stonden we er nu heel wat beter voor.

De grote schade is dat we komend jaar geen CL spelen.



Het mislopen van de CL is wel erg jammer ja. Met de kwaliteit van de selectie vind ik het wel meevallen. Ik zie vooral een dringende behoefte aan een creatieve aanvallende middenvelder, voor de rest is het allemaal wel goed te doen. Mocht Bergwijn of Berghuis vertrekken dan kan je een echte rechtsbuiten aantrekken. Een goede nieuwe trainer blijft het belangrijkste.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 08 maart 2024 om 18:02:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 08 maart 2024 om 14:33:

Dat klopt en de uiteindelijke schade valt nog te overzien. Ook de bewierookte Overmars heeft heel wat miskopen op zijn naam staan.

Laat onverlet dat we veel te weinig kwaliteit hebben. Daarbij de pech dat Kaplan en Mannsverk langdurig geblesseerd zijn geweest.
Als we die twee er het hele seizoen bij hadden gehad, stonden we er nu heel wat beter voor.

De grote schade is dat we komend jaar geen CL spelen.



een dringende behoefte aan een creatieve aanvallende middenvelder


We hebben inmiddels toch wel genoeg linksbuitens? ;B

 

+1/-0

Zoals het nu ingevuld wordt met Taylor op links lijkt het inderdaad eerder wel een halve linksbuiten. Ben benieuwd of Spertsyan nog in beeld is. Zal wel niet. Die doet het nog steeds goed bij Krasnodar, qua cijfers in elk geval.

 

+1/-0

Ik zie potentie in Mannsverk, als hij zich rustig kan blijven ontwikkelen en een wat meer stabiel team om zich heen krijgt. Maar de hoeveelheid gele kaarten die hij pakt, vind ik wel problematisch. Tegen Almere was ook na een kwartier of zo alweer raak. Op deze manier kom je gewoon 3, 4 wedstrijden per seizoen met 10 man te spelen en mis je hem even zoveel wedstrijden vanwege schorsingen. Hij staat nu op 8 gele kaarten in 21 wedstrijden (alle competities). Dat gaat natuurlijk nergens over.

Ik vind het ook vreemd want het past niet zo bij zijn spel. Hij is een tamelijk rustige speler die niet per se continu in de duels wil komen en het juist van zijn passing, techniek en positiespel moet hebben. Het is geen Enoh of zo.

Ik zou hem begin komend seizoen elke wedstrijd met een 'virtuele gele kaart' laten beginnen: afspreken dat je hem in de rust wisselt als hij voor rust geel pakt. Hij moet echt bewuster gaan spelen, want je benadeelt je team en je speelt continu met de handrem erop.

 

+2/-0

Het elftal staat ook voor geen meter dus dan moet een VM wel vaker de bijl hanteren om het geklooi van de rest te compenseren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 13 mei 2024 om 12:46:

Het elftal staat ook voor geen meter dus dan moet een VM wel vaker de bijl hanteren om het geklooi van de rest te compenseren.


De gele kaarten van Mannsverk vallen nou niet direct in de categorie 'noodrem omdat het moet'.

Zelfde geldt trouwens voor de gele kaart van Kaplan gisteren. Ook compleet onnodig.

 

+2/-0

Het lijkt me nogal voorbarig om te denken dat hij drie of vier keer in en seizoen rood zou pakken. Hij is niet achterlijk. Dat hij te veel kaarten pakt is wel duidelijk.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Spelers » Sivert Heggheim Mannsverk