Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Borna Sosa

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Benieuwd of Sosa weer een keer een kans krijgt volgende week, nu Hato geschorst is en Martha al een tijdje uit beeld. Schip lijkt er alles aan te doen om Sosa niet te hoeven gebruiken, terwijl het de enige echte linksback in de selectie is. Zou toch leuk zijn als ie dan nog even twee assists geeft.

 

+2/-0

Het is dan wel de enige linksback, maar verdedigen kan ie niet..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Black-Death schreef op 13 mei 2024 om 09:59:

Het is dan wel de enige linksback, maar verdedigen kan ie niet..


Hoeft ook niet tegen Vitesse.

Voetballen.

 

+2/-0

Dat niet kunnen verdedigen moet ook weer niet overdreven worden. Ze laatste wedstrijden ging het over het algemeen wel goed. Nu Hato is geschorst zie ik niet wie er anders op linksback zou moeten staan tegen Vitesse. Sosa heeft inmiddels al twee maanden geen serieuze speeltijd gekregen. Fraai staaltje management weer.

 

+2/-0

Als Kaplan, Sutalo, Rensch en Gooijer/Gaaei allemaal zondag kunnen spelen, dan kan Rensch op linksback. Onderschat Schip's vermogen om Sosa niet te gebruiken niet.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 13 mei 2024 om 20:36:

Als Kaplan, Sutalo, Rensch en Gooijer/Gaaei allemaal zondag kunnen spelen, dan kan Rensch op linksback. Onderschat Schip's vermogen om Sosa niet te gebruiken niet.


Tragisch genoeg heb je gelijk gekregen, @Kiki.

Ik vind het echt schaamteloos hoe Van 't Schip omgaat met Sosa, die niet bij de selectie zat. Ik kan nergens vinden dat hij geblesseerd zou zijn of iets dergelijks. Deze speler wordt dus ordinair weggepest. Eenvoudigweg schaamteloos.

In april gaf Van 't Schip nog aan dat hij Taylor linkshalf/-back opstelde omdat Sosa ziek was geweest. Sindsdien heeft hij geen minuten meer gemaakt en is hij structureel genegeerd. Daar heeft Van 't Schip dus een beetje gejokt, want die ziekte was helemaal niet de reden dat hij destijds niet bij de selectie zat - hij was bezig Sosa weg te pesten.

En dan lekker 2-2 spelen tegen de hekkensluiter. Ik zie nu op de Ajax-socials allemaal dankbetuigingen richting 'echte Ajacied' Van 't Schip. Niets dan hulde voor de rechtsbuiten Van 't Schip, maar als trainer moet hij zich kapotschamen.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 20 mei 2024 om 01:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 13 mei 2024 om 20:36:

Als Kaplan, Sutalo, Rensch en Gooijer/Gaaei allemaal zondag kunnen spelen, dan kan Rensch op linksback. Onderschat Schip's vermogen om Sosa niet te gebruiken niet.


Tragisch genoeg heb je gelijk gekregen, @Kiki.

Ik vind het echt schaamteloos hoe Van 't Schip omgaat met Sosa, die niet bij de selectie zat. Ik kan nergens vinden dat hij geblesseerd zou zijn of iets dergelijks. Deze speler wordt dus ordinair weggepest. Eenvoudigweg schaamteloos.

In april gaf Van 't Schip nog aan dat hij Taylor linkshalf/-back opstelde omdat Sosa ziek was geweest. Sindsdien heeft hij geen minuten meer gemaakt en is hij structureel genegeerd. Daar heeft Van 't Schip dus een beetje gejokt, want die ziekte was helemaal niet de reden dat hij destijds niet bij de selectie zat - hij was bezig Sosa weg te pesten.

En dan lekker 2-2 spelen tegen de hekkensluiter. Ik zie nu op de Ajax-socials allemaal dankbetuigingen richting 'echte Ajacied' Van 't Schip. Niets dan hulde voor de rechtsbuiten Van 't Schip, maar als trainer moet hij zich kapotschamen.


KYC

Know Your Customer

In februari ofzo mocht Rensch ook al linksback spelen. Sosa maakte toen nog minuten, maar werd wel als een jojo gebruikt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 20 mei 2024 om 01:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 13 mei 2024 om 20:36:

Als Kaplan, Sutalo, Rensch en Gooijer/Gaaei allemaal zondag kunnen spelen, dan kan Rensch op linksback. Onderschat Schip's vermogen om Sosa niet te gebruiken niet.


Tragisch genoeg heb je gelijk gekregen, @Kiki.

Ik vind het echt schaamteloos hoe Van 't Schip omgaat met Sosa, die niet bij de selectie zat. Ik kan nergens vinden dat hij geblesseerd zou zijn of iets dergelijks. Deze speler wordt dus ordinair weggepest. Eenvoudigweg schaamteloos.

In april gaf Van 't Schip nog aan dat hij Taylor linkshalf/-back opstelde omdat Sosa ziek was geweest. Sindsdien heeft hij geen minuten meer gemaakt en is hij structureel genegeerd. Daar heeft Van 't Schip dus een beetje gejokt, want die ziekte was helemaal niet de reden dat hij destijds niet bij de selectie zat - hij was bezig Sosa weg te pesten.

En dan lekker 2-2 spelen tegen de hekkensluiter. Ik zie nu op de Ajax-socials allemaal dankbetuigingen richting 'echte Ajacied' Van 't Schip. Niets dan hulde voor de rechtsbuiten Van 't Schip, maar als trainer moet hij zich kapotschamen.



Wat met Sosa gebeurt, gebeurt ook met Forbs. In het begin van het seizoen was hij nog een tijdje de oplossing op rechts, maar nu zou ie er ineens niks meer van kunnen.

Ik blijf het ook bijzonder vinden dat mensen niet zien dat dit gewoon een carrieremove van Schip is, waar ie nu ook weer een nieuw baantje aan overhoudt. Het is geen altruïsme als je voor je droombaan gaat die in normale doen onbereikbaar voor je is omdat je niet gekwalificeerd bent.

 

+2/-0

Sosa en Forbs zijn inderdaad verbannen lijkt het. Heel bijzonder. Sosa staat/stond er internationaal goed op en Forbs stond bekend als groot talent. Voor Forbs hebben we ook gewoon 14 miljoen betaald (wat nog kan oplopen), geld wat nu volledig verdampt is. Het is te gek voor woorden hoe er met deze spelers wordt omgegaan.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Shogun schreef op 21 mei 2024 om 10:41:

Sosa en Forbs zijn inderdaad verbannen lijkt het. Heel bijzonder. Sosa staat/stond er internationaal goed op en Forbs stond bekend als groot talent. Voor Forbs hebben we ook gewoon 14 miljoen betaald (wat nog kan oplopen), geld wat nu volledig verdampt is. Het is te gek voor woorden hoe er met deze spelers wordt omgegaan.


Ze hopen voor Forbs wellicht relatief veel geld te kunnen vangen omdat hij in Engeland is opgeleid.

Dan had het alleen wel geholpen als je 'm ook af en toe minuten had laten maken. Bijvoorbeeld in een seizoensafsluiting die om de kat z'n kut ging en waarin 5, 6 spelers voetbalden met de mentaliteit van een klamme zak snot.

 

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ajax Forum » Spelers » Borna Sosa