29 mei 2009 RvN
Volgens het Duitse blad Bild heeft Martin Jol interesse voor van der Vaart. Volgens de krant zou hij op de dag van de presentatie hebben laten weten dat er intern bij Ajax over Van der Vaart gesproken is. Jol: 'Ik heb altijd contact met van der Vaart gehouden. Ik heb er veel respect voor dat hij zich door zijn moeilijke situatie bij Real Madrid wil vechten. Als zijn positie bij Real Madrid eenmaal duidelijk wordt, dan kan er mogelijk iets van komen.'
| Laten we het hopen :) Voor Ajax kan hij van grote waarde zijn. | ||
| Zlocesti Plavi Momak | 29 mei 2009 om 18:20:59 | Dit is niet ok! |
|---|---|---|
| Ik hoop het zo errrggg niet normaal, met dit team en hem erbij wordt iedereen in Ned afgeslacht!!, maar denk niet dat hij nu al terug naar Ned komt... | ||
| ajaxdre93 | 29 mei 2009 om 18:24:33 | Dit is niet ok! |
| Dat zou mooi zijn als hij kwam | ||
| robinajax | 29 mei 2009 om 18:24:34 | Dit is niet ok! |
| Als v.d.Vaart 4 x minder wil verdienen dam nu dan moet hij komen. Maar zo werkt het natuurlijk niet.... | ||
| de vries | 29 mei 2009 om 18:29:24 | Dit is niet ok! |
| Ach ja, ik denk dat Van der Vaart ondanks dat-ie bij Ajax aanzienlijk minder zal verdienen dan nu bij Real toch wel oren zou kunnen hebben. Hij wil natuurlijk ook spelen en die kans lijkt in Amsterdam groter dan in Madrid. | ||
| Yougle | 29 mei 2009 om 18:31:13 | Dit is niet ok! |
| luque ontbinde en hem dubbele van luque geven:p Hij zal niet veel kosten qua transfer. Maar hij komt toch niet. | ||
| Loki | 29 mei 2009 om 18:32:12 | Dit is niet ok! |
| @de vries Als v.d Vaart 4 x meer wil spelen moet hij komen. Maar zo werkt het natuurlijk niet.... | ||
| ajaxkevi | 29 mei 2009 om 18:32:51 | Dit is niet ok! |
| Afgezien van het feit dat hij de beste aankoop zou zijn die Ajax kan maken, denk ik dat het zo goed als onmogelijk is. Vd.Vaart is natuurlijjk wel de man die we missen in dit Ajax. Iemand met leiders capaciteiten, iemand met ervaring, een balvaste creativeling die de schakel is tussen de verdediging en aanval... maar het lijkt me sterk dat hij nu al een terugkeer ziet zitten. Ajax gaat natuurlijk nooit het salaris betalen wat Real doet en dan hebben we het nog niet eens over het transferbedrag. Daar komt bij dat ik denk dat vd.Vaart waarschijnlijk ook nog wel eens in Engeland wil "kijken" ... Maar goed, wie had de komst van Jol voor mogelijk gezien ;) | ||
| Koller | 29 mei 2009 om 18:39:16 | Dit is niet ok! |
| De link tussen Jol en Ajax is snel gelegd. Beide voor HSV gewerkt! Hij mag wel komen net als die Strootman van Sparta. Is een prima talent! | ||
| afcafokkensteeg | 29 mei 2009 om 18:39:48 | Dit is niet ok! |
| Misschien een jaartje huren van Real? Lijkt me wel een mooie optie. Als we dan volgend jaar CL zouden spelen kunnen we hem alsnog kopen. | ||
| AjaciedRK | 29 mei 2009 om 18:40:58 | Dit is niet ok! |
| Waarom deze jongen niet gewoon 1,5 miljoen per jaar bij Ajax laten verdienen. Contract voor het leven geven. Dan halen we ieder jaar CL, verdien je het makkelijk terug. | ||
| Malle-co | 29 mei 2009 om 18:42:16 | Dit is niet ok! |
| Voor mij hoeft vander Vaart niet terug te komen. | ||
| mum53 | 29 mei 2009 om 18:43:12 | Dit is niet ok! |
| Bild is toch die enorme roddelkrant waar ongeveer de helft van niet kopt? Maar het zou natuurlijk geweldig nieuws zijn als Rafael wel zou komen. | ||
| Isabel | 29 mei 2009 om 18:44:29 | Dit is niet ok! |
| eheuu@ malle-co: 1.5 miljoen, dan verdient Stekelenburg nog meer.. maar iets in de trend van 3,x miljoen per jaar zou ik ook niet erg vinden voor VD Vaart, met Ch League inkomen halen we dat er ook wel weer uit.. | ||
| ajaxdre93 | 29 mei 2009 om 18:46:36 | Dit is niet ok! |
| Ajaxkevi, zo werkt het helaas niet meer. Het gros gaat net zo lief een paar jaar op de bank zitten. Als de poen maar goed is. Zie Bogarde bij Chelsea. | ||
| de vries | 29 mei 2009 om 18:55:15 | Dit is niet ok! |
| Van de vaart zal ook moeten spelen ivm aankomend wk. Wie weet? | ||
| WINGER | 29 mei 2009 om 18:59:08 | Dit is niet ok! |
| Als Ajax van der Vaart terug kan halen dan ben ik een gelukkig man. Een van der Vaart samen met Aissati op het middenveld wordt echt monsterlijk. | ||
| 9.Huntelaar | 29 mei 2009 om 19:01:54 | Dit is niet ok! |
| Denk dat het te vroeg is voor Rafael. Samen met Aisatti kan alleen als we met een vier- of zelfs vijfmansmiddenveld gaan spelen. | ||
| MartinK | 29 mei 2009 om 19:36:58 | Dit is niet ok! |
| Volgens betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat het in principe gaat om alleen een verhuur. Nou als je hem huurt en probeert een optie tot koop te bedingen zou het een goede zaak zijn. Maar ik heb wel is vaker geruchten gehoord. Als we de kranten moeten geloven speelt nu Robinho bij ons. | ||
| robert-hunter9 | 29 mei 2009 om 19:38:03 | Dit is niet ok! |
| @Malle-co? Anderhalf miljoen? Dat verdienen ze nu al bij Ajax. vd Vaart verdient bij Real minstens het driedubbele. | ||
| MartinK | 29 mei 2009 om 19:39:34 | Dit is niet ok! |
| Als hem dat lukt .... wow! Maar is iemand met aanvallende impulsen he .. wederom geen zwaar gewicht. Heeft wel zijn waarde bewezen toendertijd. Ik herinner mij een hakkie .... wellicht seedorf een optie? Die is toch ook pas 31/32? | ||
| eMPee1977 | 29 mei 2009 om 19:46:54 | Dit is niet ok! |
| ik ga er niet van uit dat hij komt. Het zou wel helemaal geweldig zijn natuurlijk, maar denk dat het weer 1 van de vele roddels is die altijd in de zomer zijn rond Ajax! | ||
| guidoww | 29 mei 2009 om 19:56:06 | Dit is niet ok! |
| De stoere jongens in de arena hebben hem zelf weggepest, die komt nooit meer terug. | ||
| Jerry | 29 mei 2009 om 20:02:15 | Dit is niet ok! |
| Ik denk niet dat de verhoudingen scheef groeien in de selectie als Van der Vaart bij Ajax 2,5 miljoen per jaar zou verdienen. Je haalt meteen je absolute vedette/leider binnen. Van der Vaart is een echte spelverdeler die samen met Aissati Ajax kan laten swingen, daar ben ik van overtuigd. Je verdediging is pas je zwakke punt als je aanvallend onmachtig bent. Daar ligt bij Ajax het probleem. We hebben goede aanvallers, maar goede aanvallers hebben goede aanvoer nodig. Eén speler is niet voldoende, we moeten meer smaken hebben. Maar ik verwacht dat VDV nog makkelijk naar topclubs kan in het buitenland en dat hij dat prefereert. | ||
| thriller | 29 mei 2009 om 20:03:16 | Dit is niet ok! |
| Ik dacht dat we met een nieuwe trainer opnieuw gingen beginnen?? Waarom van der Vaart of andere oudspelers terug halen, je moet nu aan de toekomst gaan bouwen dus geen oud spelers die ook alweer wat ouder zijn en alleen maar terugkomen om hun zakken te vullen. Van der Vaart is een bankzitter dus die heeft zijn beste tijd wel gehad. Niet halen zou ik zo zeggen ;] | ||
| mum53 | 29 mei 2009 om 20:17:15 | Dit is niet ok! |
| Als je koeman een stoere jongen vind dan klopt het wat je zegt Jerry | ||
| Nr14 | 29 mei 2009 om 20:20:00 | Dit is niet ok! |
| @ mum53 VDV is geen bakzitter. Tering die gast is nog jong. Is wat anders dan een seedorf terug halen. Met hem winnen we zeker meer. Ze beste tijd gehad?! Pfff geloof me hij speelt menig huidig speler dr uit! | ||
| vak429 | 29 mei 2009 om 20:29:29 | Dit is niet ok! |
| MUM 53 je eerste reactie ben ik het niet mee eens VDV is een van de beste middenvelders van Nederlands elftal | ||
| minitolluz | 29 mei 2009 om 20:31:25 | Dit is niet ok! |
| Van der Vaart zou een goede zijn, brengt ook weer wat ervaring met zich mee. Dat hebben sommige broekies vooral op het middenveld die er nu spelen wel nodig ook. | ||
| LisAjax | 29 mei 2009 om 20:32:11 | Dit is niet ok! |
| Als Luque definitief vertrekt dan kan Ajax die 2.2 miljoen per jaar aan V.d. Vaart bieden. Als Sno dan nog vertrekt maakt Ajax nog 1.3 miljoen vrij dus dan kan Ajax 3.5 miljoen per jaar bieden. Dat is niet veel minder dan dat hij bij de absolute top zou verdienen en Real heeft geen hoge ogen gegooid en hij zat daar op de bank dus de absolute top zal niet in de rij voor hem staan. Het is en blijft een hele kleine kans maar wat heeft Ajax te verliezen? Gewoon er 100% voor gaan en kijken of het lukt. | ||
| JohnDylan | 29 mei 2009 om 20:45:18 | Dit is niet ok! |
| Laat Silvie maar komen;-]. Dit is niet te kort. | ||
| zaadstengel | 29 mei 2009 om 20:48:20 | Dit is niet ok! |
| Het zou zijn kans op een basisplek bij het WK volgend jaar wel vergroten. Misschien een jaar huren, is voor AJAX goed en ook voor v.d Vaart want nog een jaar op de bank zou een drama voor hem zijn. | ||
| RobM | 29 mei 2009 om 20:53:10 | Dit is niet ok! |
| Gewoon de selektie terugbrengen met 10 man en een tot twee man aantrekken. We moeten starten met een selektie van 24 spelers en niet meer. 3 keepers, 8 achterhoede, 6 of 7 middenveld en 6 aanval. Daarachter het belofteteam met 15 spelers die bijna allemaal jonger zijn dan 21 jaar. | ||
| bartheld senior | 29 mei 2009 om 21:01:04 | Dit is niet ok! |
| Ik durf er mijn lul om te verwedden dat Vaart niet terugkomt. Niet haalbaar qua salaris, transfersom en zal als ie weg mag bij Real bij een groot aantal internationale subtopclubs van het kaliber Spurs, Atletico Madrid, HSV, Valencia, Borussia Dortmund of Olympique Lyon aan de slag kunnen, waar hij een veelvoud kan verdienen wat ie bij Ajax zou krijgen. Ook Sylvie zal niet zitten te springen om haar jetset-bestaantje al weer op te geven. | ||
| Goldmund | 29 mei 2009 om 21:01:38 | Dit is niet ok! |
| Eindelijk een middenvelder met diepgang! Gabri, Enoh en Anita zijn allemaal van hetzelfde laken en pak. Een middenveld met Gabri - van der Vaart en Aissatti is een hele mooie. | ||
| ajca | 29 mei 2009 om 21:15:26 | Dit is niet ok! |
| Dromen mag toch :p Babel terug vd Vaart terug braafheid erbij strootman erbij en waarom Chivu niet terug halen dan verpleteren we Nederland, kunnen ook ver komen in europa! | ||
| Starkoo | 29 mei 2009 om 21:30:19 | Dit is niet ok! |
| Ik durf er mijn lul om te verwedden dat Vaart niet terugkomt. Goldmund 29 mei 2009 om 21:01:38 Het staat genoteerd :) oh wat hoop ik dat over een maandje of twee Nederland een Eunuch rijker is........ | ||
| Overweging | 29 mei 2009 om 21:36:51 | Dit is niet ok! |
| Met het oog op de wk, is er misschien een kans. hij wilt een wk spelen dus hij moet ook aan spelen bij een club toekomen | ||
| Mastercoen | 29 mei 2009 om 21:36:56 | Dit is niet ok! |
| vd Vaart kost rond 15 mil stond in de AD van een paar weken geldenden | ||
| superajaxerbart | 29 mei 2009 om 21:54:46 | Dit is niet ok! |
| Laat dikke Raffie maar in Madrid ! Vond hem een irritante voetballer de laatste 2 seizoenen bij Ajax. | ||
| vlaamse fan | 29 mei 2009 om 22:05:37 | Dit is niet ok! |
| @ Vlaamse fan: dat zal best wel, maar de beste middenvelder die Ajax de laatste '10' jaar heeft voorgebracht. Met hem ~gaat dit elftal weer swingen | ||
| ajaxdre93 | 29 mei 2009 om 22:32:58 | Dit is niet ok! |
| Dat zou voor AJAX en Vd Vaart zelf een goeie zaak zijn, maar ik verwacht niet dat het ervan komt. | ||
| De Beer van Weleer | 29 mei 2009 om 22:34:55 | Dit is niet ok! |
| Volgende broodje aap is Khalid Boulahrouz naar Ajax en tot slot Nigel de Jong naar Ajax. Allen in verband met de geweldige samenwerking met Jol. Gewoon rustig wachten op namen die we serieus mogen nemen. | ||
| vanbastisch | 29 mei 2009 om 22:41:56 | Dit is niet ok! |
| Het zou wel eens tot de mogelijkheden kunnen behoren. Waarom?...van der Vaart kan juist bij Ajax opnieuw de intersse van de topclubs wekken i.p.v. de van de overige toBclubs. Even profileren in een jonge swingende ploeg als absolute leider en men wil hem weer grif hebben. Dus gewoon een herinvestering en opnieuw cashen voor zowel Ajax als van der Vaart! Hap Snap! | ||
| no1JC | 29 mei 2009 om 22:44:49 | Dit is niet ok! |
| Tja Vd Vaart heeft een veeleisende vriendin die iedere dag kaviaar en dure franse wijn drinkt, die gaat echt niet mee naar Amsterdam om dan bij de Lidl boodschappen te doen. En laten we eerlijk zijn, zitten we nu echt te wachten op Sylvie?? | ||
| Don Vito | 29 mei 2009 om 22:47:54 | Dit is niet ok! |
| Achja Don vito, geef je haar een parkeer plaats op de PC Hoofd, en stuur je haar in het weekend naar de champs elyssee met de trein :P | ||
| Confusius020 | 29 mei 2009 om 22:58:19 | Dit is niet ok! |
| v/d Vaart komt niet omdat Silvie dan weer voor "de hoer van Amsterdam"uitgemaakt wordt. Als er toch oud spelers terug moeten komen dan zie ik t liefst toch Chivu komen. | ||
| Co terug naar Ajax | 29 mei 2009 om 23:01:03 | Dit is niet ok! |
| Je weet het nooit kans is klein. Maar ja dachten we ook van Jol..Dus wie weet..Reken nergens op en wie weet. | ||
| Ome Michel | 29 mei 2009 om 23:10:34 | Dit is niet ok! |
| Als ik v/d Vaart was zou ik niet terug komen met supporters die zijn vrouw en moeder van zijn kind voor hoer uit maken. Dat is ook meteen een meetlat voor alle oud spelers waarvan er bijna nooit eentje terug komt omdat ze gewoonweg geen respect is voor hun of familie. Wel jammer want ik had hem graag terug zien komen. | ||
| Nr14 | 29 mei 2009 om 23:50:33 | Dit is niet ok! |
| @jerry, vd vaart is weggegaan vanwege ruzie met Zlatan, die eerst wat met Sylvie had. Die 2 konden elkaars bloed wel drinken. Helaas ging Zlatan vlak daarna naar Juve. Iedereen wil VdVaart wel, behalve Real Madrid. Lijkt me niet makkelijk voor Ajax om hem terug te krijgen, maar ik zou t geweldig vinden. Wat mj betreft grootste Ajax talent sinds Vanenburg en Van Basten. Feyenoordsupporters hebben nu nog slapeloze nachten van zijn geniale hakgoal!!! | ||
| dennis4ever | 30 mei 2009 om 00:18:48 | Dit is niet ok! |
| Ik kan het me haast niet voorstellen dat Raffie nu al trek heeft in een rentree bij Ajax. Aan de andere kant, bij Madrid lijkt hij weinig kans te hebben. Dan kan hij natuurlijk weg, maar zoveel topclubs zullen niet voor hem in de rij staan. Clubs als Manchester, Milan, Liverpool, Arsenal, Barcelona, Juventus, Bayern, etc hebben betere spelers voor de posities waarop hij uit de voeten kan. Dat betekent dat hij naar een subtopper uit zal moeten wijken. En als hij dat doet, waarom dan niet Ajax. Goed, het is terug naar Nederland, maar dan heeft hij wel de zekerheid van spelen, met een trainer met wie het klikt, kan hij zich weer in de kijker spelen voor de aankomende WK én de internationale topploegen. Huren met een optie tot koop? Martin, sla je slag jongen! In een 4-3-3 met Raffie-Aissati-Gabri/Enoh, of in een 4-4-2 met Verthongen, Anita of Gabri en Enoh lijkt me best geweldig. Maar goed, liefst natuurlijk in een 4-3-3, met Sulejmani (Emanuelson) -Cvitanich/Spits- Suarez (Leonardo) voorin. Top 5 aankopen van Jol: 1) VD Vaart/ Defour (ervaren leider op het middenveld, geweldige voetballer met een schitterende steekpass, geen echte spelverdeler in mijn ogen, maar die hebben we al met Aissati) 10-15 miljoen 2) Boulah (ervaren killer achterin) 2-3 miljoen 3) Sterke Spits (liefst een talentvolle jongen, een type 'Kluivert-in-zijn-beste-jaren' (M'bokami); of een pure afmaker a la Huntelaar (Berg); maar anders een achter-de-handje als Koevermans) 10 miljoen 4) Braafheid/ Obradovic: 2,5 miljoen/5 miljoen 5) Strootman : 3 miljoen Zo kom je al gauw weer uit op een bedrag rond de 30 miljoen, maar dan wordt je zeker wel kampioen en kan je Europees ook wel wat laten zien. De inkomsten van het kampioenschap, europees succes en het behalen van CL voetbal zou die investering al zo goed als terug verdienen en dan heb ik het nog niet eens over de bankgarantie die je hebt met een speler als Suarez ( plus minus 35 miljoen). VD Boog: geef Jol en Blind ook zo'n zak geld als Van Basten en co kregen, en laat dat kapitaal op het veld ons die derde ster bezorgen! | ||
| dennis1001 | 30 mei 2009 om 00:39:01 | Dit is niet ok! |
| Is Huren een optie? Zeker na de transfers van Sneijder en huntelaar moet er toch een goede relatie zijn opgebouwd. | ||
| hottuna | 30 mei 2009 om 01:34:40 | Dit is niet ok! |
| @vlaamse fan: Ga toch frites bakken mafkees..... Van der Vaart is TOP en is Ajacied in hart en nieren! Opgeleid bij ons en mag van mij zeer zeker terugkomen: (mis)Luque, Sneu, Kenhetnie verkopen en salaris van die 3 aan Raffie geven!! Misschien dat er dan een kans is dat hij komt! Hebben wij een super-aanvoerder, ervaring en een topspeler erbij! Dan is de derde ster echt een kwestie van tijd! | ||
| MakkieVanBasten | 30 mei 2009 om 01:47:41 | Dit is niet ok! |
| Laat maar komen. Lijkt me op dit moment de beste (betaalbare) man die de lijnen kan uitzetten op het middenveld. Van Bommel zou dit ook wel kunnen maar die komt niet naar Ajax lijkt mij. Misschien Engelaar... | ||
| aljax | 30 mei 2009 om 02:01:55 | Dit is niet ok! |
| Lijkt me sterk dat ie komt.. Raffie heeft de kwaliteiten om bij elke topploeg in de basis te staan | ||
| rionel | 30 mei 2009 om 02:11:17 | Dit is niet ok! |
| De Bild.... Ik weet genoeg, die hebben nog meer roddels dan de story en de prive samen.... | ||
| Mazinho | 30 mei 2009 om 05:53:52 | Dit is niet ok! |
| Van der Vaart komt echt niet terug, de bankrekening is nog niet op het gewenste peil. Seedorf zou al een topper kunnen zijn bij Ajax.Daar zou Jol eens voor moeten gaan Toch moet de hele selectie eens tegen het licht gehouden worden. De helft kan zeker weg en dan nieuw bloed , jongens die er voor gaan. Niet alleen jeugd, wel meer routine erin. | ||
| de keizer | 30 mei 2009 om 07:55:18 | Dit is niet ok! |
| Als je iets weet van boulevardblad Bild dan begrijp je dat zij altijd alles volledig uit hun duim zuigen. Ik heb het stukje op hun site gelezen en aan de opstelling, de context en de toon kun je afleiden dat Maarten dit absoluut niet heeft gezegd. Buiten dat kan ik het me sowieso niet voorstellen dat Raffie zou komen want hij zit pas net een jaar in zijn droomland Spanje. Het was altijd zijn doel om daar jaren te spelen en te slagen, dan moet je niet denken dat hij na 1 jaar alweer zin heeft om met regen en wind op een grauwe zondag in Almelo te spelen met ook nog eens de helft minder salaris. Ergo: gaat em nie worden nie. | ||
| lakewise | 30 mei 2009 om 07:58:46 | Dit is niet ok! |
| Ik zou het geweldig vinden als van der Vaart terug zou komen naar Ajax, maae ik denk zelf dat v d Vaart niet zit te wachten op den haag uit en 010 uit waar zijn vrouwtje weer als een malle beschimpt en uitgezongen wordt. We zullen zien wat het wordt. Is niet het eerste gerucht en zal ook zeker niet het laatste gerucht zijn deze zomerstop. | ||
| Vette Shit Ouwe | 30 mei 2009 om 08:37:36 | Dit is niet ok! |
| Zlatan twijfelt ook. Uit betrouwbare bron begrepen dat een terugkeer VdV dan wel een schaar mee moet nemen..... | ||
| pupa | 30 mei 2009 om 08:49:05 | Dit is niet ok! |
| Het is dat ik niet naief ben maar anders had ik nu een erectie gekregen van dit bericht. | ||
| Signori | 30 mei 2009 om 09:07:23 | Dit is niet ok! |
| @Lakewise Dat zelfde Bild meldde als eerste dat Jol al getekend had voor 3 jaar bij ons aller Ajax! Alleen denk ik dat vdv lekker naar Engeland verkast! | ||
| afcafokkensteeg | 30 mei 2009 om 09:47:17 | Dit is niet ok! |
| Als Bild iets brengt dan zitten ze er meestal glorieus naast of juist helemaal goed. Die gasten hebben ook ergens hun bronnen natuurlijk. Dus wel zien wel... | ||
| ruff rhythm | 30 mei 2009 om 09:59:14 | Dit is niet ok! |
| Heerlijk toch die transfer periode. Dit jaar vind ik het spannender dan vorige jaren. Wie gaat ? wie komt? Ik ben op veel ajaxspelers afgeknapt door hun inzet. Ik hoop dat Ajax zwakke schakels weg doet en sterke in de plaats. | ||
| de keizer | 30 mei 2009 om 10:01:18 | Dit is niet ok! |
| Ben zelf al een hele tijd een voorstander om Andy van der Meijde terug te halen. Heeft weinig gespeeld, ook vanwege prive omstandigheden maar hij was echt een volwassen buitenspeler en ook nog rendabel. Geef hem maar een belletje ipv van der vaart. | ||
| sparky | 30 mei 2009 om 10:07:40 | Dit is niet ok! |
| Als het alleen de club Ajax zou betreffen zou het niet ondenkbaar zijn. Echter de bijzaken zijn nu nog de reden om nog niet terug te keren. | ||
| fen | 30 mei 2009 om 10:08:12 | Dit is niet ok! |
| Als we bild geloven kan hij naar werder bremen, bayern munchen, hsv, napoli, chelsea, inter milan en ons aller ajax dus zal hij wel komen | ||
| petros | 30 mei 2009 om 10:27:51 | Dit is niet ok! |
| @ Van der Vaart: Ok, we verhogen het bod. Wat Ajax biedt + ik poets een jaar lang je voetbalschoenen, draag je tas naar de training en was je auto. :) | ||
| Hoofdstad | 30 mei 2009 om 10:38:05 | Dit is niet ok! |
| Ja lijkt me goed plan Hoofdstad. Dan hou ik zijn vrouw wel gezelschap als hij moet trainen. Ik zeg deal en halen die vd Vaart. | ||
| Patrick23 | 30 mei 2009 om 10:41:08 | Dit is niet ok! |
| "Als ik v/d Vaart was zou ik niet terug komen met supporters die zijn vrouw en moeder van zijn kind voor hoer uit maken." @ NR14: Zal dit niet onder de nieuwe regels van kwetsende spreekoren vallen dan? | ||
| Hoofdstad | 30 mei 2009 om 10:49:04 | Dit is niet ok! |
| Financieel onhaalbaar en hij lijkt wel gek om terug te komen. Zal echt niet gebeuren. | ||
| Rosales14 | 30 mei 2009 om 11:06:02 | Dit is niet ok! |
| Tja, dit zou top zijn natuurlijk, maar onhaalbaar. Al dacht ik dat van Jol ook...;-) | ||
| Johan van Gaal | 30 mei 2009 om 11:15:28 | Dit is niet ok! |
| Onhaalbaar. Desalniettemin een droom. :P | ||
| AjaxVoorAltijd | 30 mei 2009 om 11:27:47 | Dit is niet ok! |
| Maxwell, Babel,Pasanen, Grygera, Chivu, Zlatan, Kanu, De Jong, Rosenberg, Huntelaar, Sneijder, Heitinga, Perez, De Ridder,Escudé, Pienaar, Maduro, Misschien willen zij ook wel terugom Ajax de derde ster te bezorgen. Onzin bericht, huren is de enige optie en zelfs dat kost miljoenen. | ||
| hottuna | 30 mei 2009 om 11:34:47 | Dit is niet ok! |
| Om sommige spelers hangt nog de weemoed van vroeger. V.d.Vaart is in de verste verte niet meer die jonge frisse speler die hij vroeger bij Ajax was. Eerlijk gezegd is zijn ontwikkeling gestagneerd. Hij is niet het grote talent dat wedstrijden naar zijn hand zet. Bovendien heeft hij al een paar jaar aan het grote geld geroken. Dat helpt ook niet mee om nog ambitieus te zijn. Na Real gaat hij gewoon naar Engeland want daar zit het grote geld. Niet de fooi die men verhoudingsgewijs hier opstrijkt. Daarnaast verbaasd mij de euforie over Jol. Als je zijn cv doorlicht heeft hij eerlijk gezegd nergens bijzonder gepresteerd. Overal waar hij weg ging (bijv.RKC) ging het daarna niet minder. Bij Spurs mocht hij veel geld uitgeven en heeft hij op dat gebied nog al een paar miskleunen gehad. Gezien de investeringen was het zwaar tegenvallend en werd hij gewoon de laan uitgestuurd. En bij HSV heeft hij gewoon gedaan wat bij het budget hoort. Niks buitengewoons dus. Dus al dat lyrische gedoe over Jol...kwam mij heel bekend voor. Met ene van Basten... Voor Jol geldt gewoon ook dat hij nog heel wat te bewijzen heeft. | ||
| de vries | 30 mei 2009 om 11:39:05 | Dit is niet ok! |
| Ik denk niet dat van de Vaart nu al terug komt. Spanje was/is zowieso zijn voetballand, dus neem aan dat die daar eerst wil slagen. Zou super zijn als die nu al terugkeert, maar voorlopig mogen we daar alleen van dromen denk ik | ||
| pierke | 30 mei 2009 om 12:10:14 | Dit is niet ok! |
| Komt niet niet realistisch, Elia en Braafheid moet Ajax halen. Niet te duur en potentie genoeg + je verzwakt dat irritante Twente. Meer heeft Ajax niet nodig! | ||
| lucardie | 30 mei 2009 om 12:57:26 | Dit is niet ok! |
| Ik vind dat Ajax VdV en Braafheid moet halen we hebben Suljemani in plaaats van Elia. Suljemani moet gewoon zijn favo positie krijgen net zoals bij Heereveen en Braafheid is ook een prima rechtsbuiten en is hij zo vrij als zeker voor een basisplaats en bij Psv zit je 9 van de 10x op de bank dus Braafheid kom naar Ajax. en VdV is een prima aanvoerder we hebben prima aanvallers maar die hebben een goeie aanvoerder nodig vdv is goed in verdedigen en aanvallen ik zal zeggen ajax koop die gozer want hij is het dubbel en dwars waard dan koop je hem maar voor het dubbele of een hoog salaris . Martin ik hoop dat je dit leest | ||
| afc ajax is the best | 30 mei 2009 om 13:14:23 | Dit is niet ok! |
| Ik hoop op Braafheid, Van der Vaart en nog een sterke defensieve middenvelder, type gatusso. Dan hebben we een kampioensselectie! | ||
| MartinJol | 30 mei 2009 om 13:14:50 | Dit is niet ok! |
| de vries lees je eigen woorden nog eens door, dan realiseer je wat een onzin je uitkraamt. "Bij HSV heeft ie gedaan wat bij het budget hoort", zeg je. Stel dat ie dat nou bij Ajax ook doet...5*! | ||
| voetbal222 | 30 mei 2009 om 13:34:10 | Dit is niet ok! |
| laat hem snel komen of liever gezegd haar - ik kijk al uit naar Sylvie - tranen in mijn broek | ||
| madkokki | 30 mei 2009 om 13:58:48 | Dit is niet ok! |
| Rot op met die van de vaart. | ||
| brenner | 30 mei 2009 om 14:20:13 | Dit is niet ok! |
| @de keizer: Seedorf, ga je mond spoelen man. Dat zou echt het allerfoutste zijn wat je kan doen. Kwal Seedorf in combinatie met Nederland werkt niet meer, net zoals Adam en Patricia ook niet meer ging lukken. Prima voetballer hoor, maar Seedorf terug bij Ajax gaat alleen maar voor ellende zorgen. Al dat randgezeik wat je dan krijgt heb je niks aan. Die moet gewoon lekker in het buitenland afsluiten, daar is ie top. | ||
| lakewise | 30 mei 2009 om 15:08:12 | Dit is niet ok! |
| Ondanks dat Bild een roddelblad is hoop ik toch dat dit bericht waar is. Van mij mag hij komen, mijn favoriete Ajax speler van de laatste jaren. Ik zie in hem wel de toekomstige leider van Ajax. | ||
| Don Rafael | 30 mei 2009 om 16:22:53 | Dit is niet ok! |
| Voetbal222, Lees je eigen woorden nog even. Dan weet je meteen wat voor onzin je uitkraamt. Als hij het zelfde doet als bij HSV dan grijp je volgend jaar dus weer naast de titel. | ||
| de vries | 30 mei 2009 om 16:53:50 | Dit is niet ok! |
| @Isabel: Bild is een roddel krant, maar in tegenstelling wat jij schrijft. Het klopt meestal wel. alleen komt van de Vaart niet. Wil naar Spanje, Verdient daar veel meer en we hebben middenvleders genoeg en Aissati en Siem de Jong voor de positie op nummer 10. | ||
| Vak 119 | 30 mei 2009 om 17:56:55 | Dit is niet ok! |
| Als je hem zou kunnen huren zou dat wel top zijn natuurlijk en hij kent Ajax natuurlijk op zijn duimpje!!! | ||
| yeeha | 30 mei 2009 om 20:12:07 | Dit is niet ok! |
Om te reageren op een nieuwsbericht, moet je ingelogd zijn. Gebruik daarvoor de link rechtsboven in beeld. Als je nog geen loginnaam hebt, kan je je bij deze ook aanmelden als lid van Ajax Netwerk.
alderweireld anita arsenal auxerre blind champions coaches de dinamo dynamo graafschap hadouir hamdaoui jol jong kiev league loting luis madrid martin milan oranje overgang poule prijzen real stekelenburg suarez sulejmani tainio uefa vertonghen video wiel zeeuw

Wil jij nieuws van Ajax van tientallen bronnen op jouw desktop ontvangen?
Download dan de Ajax
Desktop Viewer. ![]()
Mis niets en volg @ajaxnetwerk via Twitter