| |
| Wawl | 20 september 2008 om 10:52:54 help mods! |
| Ja, kritiek op MvB is not done en dan word je als afvallige beschouwd. Haha, maar het resultaat is toch goed: Vermeer als tweede keeper. Ben er wel content mee. |
 |
| GroteSchoonmaak | 20 september 2008 om 10:54:20 help mods! |
| Moet je maar niet zeiken tegen de pers! Terecht of niet. |
 |
| Thoomz | 20 september 2008 om 10:57:21 help mods! |
| Heel goed Marco. Ga je mekkeren en haal je de pers erbij krijg je dat even flink te horen. Zo hoort het, laat dit een voorbeeld zijn voor de mannen die op de bank moeten plaatsnemen. Je bent in dienst van Ajax en niet van jezelf! |
 |
| Luc | 20 september 2008 om 11:21:31 help mods! |
| Als we verdomme maar winnen morgen!!! Ik heb er veel zin in... vroeg der uit maar hopelijk wel een wereld dag! |
 |
| paul79 | 20 september 2008 om 11:27:33 help mods! |
| Gentenaartje, het is toch logisch dat ook al is Vermeer de nu nog net iets mindere keeper ook kansenkrijgt. Die jongen heeft meer potentie en er zit nog veel rek in. Daardoor zal hij binnen een jaar beter worden dan jou. Logisch dat er geïnvesteerd wordt in een jonge talentvolle keeper. |
 |
| Rosales14 | 20 september 2008 om 11:31:07 help mods! |
| Hou mijn hart vast als Vermeer opeens Stekelenburg moet vervangen. Hij is echt van het niveau Willem II . |
 |
| Ajaxman86 | 20 september 2008 om 11:31:14 help mods! |
| Logisch, je noemt je trainer toch niet "amateuristisch" in the pers... en vooral bij marco weet je dat hij dat niet goedkeurt.
Verder goed voor vermeer.. Gentenaar is toch te oud. |
 |
| bruce14 | 20 september 2008 om 11:42:32 help mods! |
| Ja je mag je mening niet geven over Van Basten,dat hebben verschillende spelers ook al ondervonden met de nationale ploeg.Van Basten is nu éénmaal iemand die op zijn persoon geen kritiek kan verdragen,ondanks de vele stommiteiten die hij doet als trainer. |
 |
| Disturbed | 20 september 2008 om 11:50:35 help mods! |
| @bruce14, je mag je mening juist geven over MvB, dat zal hij juist goed vinden. Alleen je moet het niet via de pers spelen. Dat is gewoon niet fair. |
 |
| mr spock | 20 september 2008 om 12:03:46 help mods! |
| Haha Gentenaar zien we nooit meer terug. Wel lachwekkend! |
 |
| AFCA Zaanstad | 20 september 2008 om 12:15:46 help mods! |
| Veel mensen zijn blijkbaar vergeten dat Getnenaar altijd een zeer goede keeper was in de eredivisie? En dat Vermeer een paar goede potjes met jong oranje heeft gespeeld meer niet. |
 |
| Zij & Hij | 20 september 2008 om 12:16:08 help mods! |
| Dat je het niet via de media moet spelen vind ik meer dan logisch dus ik geen MvB wat dat betreft (nog) gelijk. Maar wat ik erger vind is dat je gewoon je meest chagerijnige gezicht op moet zetten om je zo omhoog te werken. Als iemand ten koste van jou op zo'n manier promoveert dan zou je wel anders piepen, dus laten we niet doen alsof Gentenaar iets 'vreemds' zegt. Gentenaars enige fout is dat hij zijn beklag via de media heeft gedaan. Ik vraag me af hoe Van Basten had gereageerd als iemand bij Ajax of AC Milan hetzelfde kunstje had uitgehaald! |
 |
| Oom Bob | 20 september 2008 om 12:16:25 help mods! |
| Je moet eens proberen jouw chef in de krant(!) af te fakkelen. Kun je een dag later toch echt wel een nummertje trekken bij het arbeidsbureau. |
 |
| zaadstengel | 20 september 2008 om 12:23:15 help mods! |
| Buitengewoon amateuristisch van Gentenaar om zo met de pers om te gaan!! vBasten houdt rekening met vertrek van Stekelenburg en stoomt nieuwe talentvolle keeper klaar en dat is Verweer en niet Gentenaar. Ik weet niet wat daar amateuristisch aan is; lijkt mij meer op een visie. |
 |
| fotojohn | 20 september 2008 om 12:36:59 help mods! |
| Wel begrijpelijk de teleurstelling van Gentenaar,maar niet erg slim om je trainer in de media amateuristisch te noemen.Niet geselecteerd worden moet alleen maar beantwoord worden door op de training en in jong Ajax je trainer te laten zien dat hij ongelijk heeft door heel goed te keepen. |
 |
| jigz | 20 september 2008 om 12:37:48 help mods! |
| ja toen ik gentenaars commentaar las dacht ik , jij komt in de problemen en terecht , MvB amateuristisch ? Wat een clown die gentenaar |
 |
| Don Rafael | 20 september 2008 om 12:42:04 help mods! |
| Als eerder gezegd; als een oudere speler een jong talent zijn ontwikkeling in de weg staat, moet hij vertrekken. Lijkt me logisch. |
 |
| micchel | 20 september 2008 om 12:58:22 help mods! |
| Dat is ook niet goed gal spugen in de media dus gewoon weg laten gaan in de winterstop.
Jongens we winen met zeker 0-5 en ik denk dat we zelfs de 10 kunnen halen.Als je trouwns even wat wil lachen moet je de reacties op feyenooit network kijken GeNieten die gasten schijten in hun broek |
 |
| fen | 20 september 2008 om 13:22:12 help mods! |
| Waarom zou Gentenaar dit verhaal verzinnen.
Hij weet dat het consequenties kan hebben.
Door zo te reageren van Van Basten hoopt hij zichzelf te redden en respect af te dwingen.
Het kwaad is echter al geschied.
Hoe kwader of verongelijkter van Basten op Gentenaar is hoe meer Van Basten zich het lulletje voelt van zijn domme uitlatingen om Gentenaar, terwijl hij hem beter vindt als Vermeer, toch Vermeer naast hem in rangorde zet als tweede keeper, alleen omdat Vermeer anders met een verongelijkte kop rondloopt. Reinste amateurisme. Het eerste elftal is het belangrijkste niet het eergevoel of de trots van ene Van Basten.
Hij probeert zich nu te redden door Gentenaar op het matje te roepen. Waarom moet dit dan wel in de pers ? Hij doet nu hetzelfde. Dat Gentenaar gepikeerd is kan ik mij heel goed voorstellen hij wil spelen, is niets mis mee. Is juist goed dat hij fanatiek is. Dat Van Basten nu meent op te moeten treden voor volk en vaderland is alleen maar lachwekkend. |
 |
| slimmuhjonguh | 20 september 2008 om 13:44:18 help mods! |
| @fen..helemaal mee eens, nou heeft ie eindelijk een reden om Gentenaar niet mee te nemen..wat een doetje.
Alhoewel je moet je nog afvragen of het allemaal waar is wat ze schrijven, dat weet je ook maar nooit. |
 |
| BillyTheKid | 20 september 2008 om 14:32:29 help mods! |
| Weg met die jongen. Wie zijn trainer in de pers amateuristisch noemt, begrijpt niet wat de belangen zijn van een club die je dikke salaris betaald. DG mag het oneens zijn met MvB, hij kan zijn ongelijk bewijzen, door de beste keeper te zijn.
@fen
Je kunt er niet verder naast zitten dan jij. Er is geen enkele geldige reden om je werkgever zo in de media af te kraken. Hij kan gewoon simpel aan MvB vragen, wat zijn kansen zijn en hoe hij tweede of eerste keeper wordt. |
 |
| slimmuhjonguh | 20 september 2008 om 15:18:36 help mods! |
| Uuuuh@BillyTheKid.....boehoe, ik kan het mis hebben maar ben jij soms zo'n braaf kereltje die niets durft te zeggen.
Gentenaar is gewoon een betere keeper dan Vermeer, zo niet ook een betere keeper dan Stekelenburg. |
 |
| de keizer | 20 september 2008 om 16:07:36 help mods! |
| En vervolgens reageert V.Basten OOK via de media ! Hij houdt het dus ook niet intern. |
 |
| Robin_V | 20 september 2008 om 16:09:01 help mods! |
| Marco moet nog veel leren en het is onverstandig om gentenaar af te schrijven als 2e keeper! je hebt nu eenmaal een ervaren rot nodig voor het geval je 1e doelman uitvalt, een jonkie kan te bang zijn en zo'n oude man heeft al ervaring en dat is iets belangrijker dan ervaring opdoen! Zeker tegen Feynoort, want die zijn toch gewoon gevaarlijk! en het is cruciaal als ajax morgen verliest op de 2e doelman! Dat vergeef ik Marco nooit meer! Maar Gentenaar moet idd gewoon zn bek dicht houden! |
 |
| Boertjuh | 20 september 2008 om 16:13:09 help mods! |
| Wat is het toch altijd heerlijk rustig in Amsterdan. Gelukkig een trainer met een enorm ego zodat hij door dit ego wederom kostbare punten gaat verspelen. Vaarwel kampioenschap |
 |
| Patrickc1982 | 20 september 2008 om 16:29:13 help mods! |
| Een echte jood verraad nooit zijn club. |
 |
| Kilroy | 20 september 2008 om 16:38:00 help mods! |
| Twee dingen die MvB met Ferguson van MU gemeen heeft: 1. onverklaarbare zelf-overschatting, en 2. een zeer kreukbare ego. Was een geweldige voetballer, die als een van weinigen, met de rug naar de goal een bal kon vast houden, maar als trainer: een over het paard getild jochie! |
 |
| DamzkoO | 20 september 2008 om 16:42:59 help mods! |
| @Boertjuh: En al die onrust rondom Reker en Gomes etc ben je alweer vergeten?? Wie de bal kaatst .. |
 |
| Boertjuh | 20 september 2008 om 18:05:43 help mods! |
| Nee, niet vergeten maar dat kostte geen punten.
Maar vergelijk de trainers, ten Cate, van Gaal en van Basten eens. Ze vinden zichzelf allemaal fantastisch en hebben het allemaal uitgevonden. Wat zij van voetbal vinden is de waarheid en al het andere onzin.
Iedereen die niet meegaat in hun visie is onbruikbaar.
V Bommel niet in Oranje een lachertje.
Sno gekocht een lachertje.
Maar goed zelfs met deze selectie moet Marco eigenlijk kampioen worden.
Hij zal echter wel weer een onverwachte voetbal visie hebben wat hem weer punten gaat kosten. |
 |
| Vak 119 | 20 september 2008 om 18:07:09 help mods! |
| Zo'n Gentenaar? Gespeend, van welke kwaliteit danook, moet zich bewijzen. Als hij beter is dan Vermeer speelt hij , bij afwezigheid van Maarten. En dan gelijk gaan zeiken in de pers? Razend stom als je het mij vraagt. Hij is nu dus derde keeper, dat kun je van mij aannemen. |
 |
| slimmuhjonguh | 20 september 2008 om 18:22:16 help mods! |
| Zal me niets verbazen als die eigengereide van Basten eerstvolgende keer samen met de Paus op het balkon staat te zwaaien.... |
 |
| stekel_fan | 20 september 2008 om 18:39:44 help mods! |
| Gentenaar is en blijft een betere keeper dan Vermeer ! |
 |
| de keizer | 20 september 2008 om 19:11:57 help mods! |
| Van Basten moet maar eerst een cursus "omgaan met mensen" volgen. Hij kan situaties niet handelen op een sociale manier. Dat hoort ook bij het vak als trainer zijnde, alles valt of staat bij wederzijds respect ! Gentenaar heefytgelijk! |
 |
| tifo | 20 september 2008 om 20:42:32 help mods! |
| Gentenaar huilebalk, u mag gaan, auf wiedersehen! |
 |
| BillyTheKid | 21 september 2008 om 09:46:41 help mods! |
| uuuh slimmuhjonguh, het gaat niet om durven. Je moet niet naar de media lopen, maar vanBasten in de ogen kijken en stellen dat jij de beste keeper van Ajax bent en dat je dat wilt bewijzen. Dat is durf. Naar de media lopen en je nieuwe trainer amateuristisch noemen is hoogverraad. Direct ontslaan zo'n keeper, we betalen geen miljoenen voor deze grote waffel. |
 |
| dennis4ever | 21 september 2008 om 10:12:22 help mods! |
| @bruce14 begrijpt het niet helemaal geloof ik. Denk je dat Hiddink of Van Gaal of Rijkaard zulk gedrag zouden accepteren? Er zijn in een grote selectie altijd 1 of 2 mensen die zich in hun ego aangetast voelen, en ja, die zet je er dan uit. Want als je het toestaat, is het hek van de dam, en ben je binnen 2 dagen je authoriteit over de rest van de selectie kwijt. Enfin, dat is dus ook een reden dat veel goede voetballers toch de top niet halen: ze hebben een te grote bek en zijn te zeer gericht op zichzelf (ik herken dit, want ik was er zelf ook zo 1, heel lang geleden). |
 |
| Rage of Reason | 21 september 2008 om 10:52:34 help mods! |
| Ik denk dat het voor MVB heel simpel is; met spelers die zich zo gedragen, wil hij de motivatie in het team niet in gevaar brengen. Vermeer is nu al goed, maar nog lang niet aan het plafond van zijn kunnen. Een man voor de toekomst voor Ajax 1 dus. Die kwalificaties zijn op Gentenaar niet van toepassing. MVB's keuze in deze zaak is daarom logisch. Keihard wellicht, maar zo is voetbal op dat niveau. |
 |
| bruce14 | 22 september 2008 om 13:45:27 help mods! |
| dennis4ever,je kan misschien ergens gelijk hebben.Ik vond M.V.B echt als voetballer top,maar als trainer sorry heeft Ajax een slechte keuze gemaakt,door MVB te nemen.Hij heeft met de nationale ploeg bewezen het niet te kunnen.Dat hij met Ajax kampioen speelt,is niet meer dan logisch,want Ajax heeft nu veruit het meeste uitgegeven aan spelers(hoewel er weer veel foute aankopen zijn)maar ja,dat zijn we de laatste jaren al gewoon.Ze hebben nu 3 wedstrijden gespeeld.Heb al een paar keer raar opgekeken van de opstelling en sorry goed voetbal heb ik nog niet gezien.Ik weet ook niet hoe het komt,maar ga maar eens na,dat de beste trainers zeker niet de beste voetballers waren. |