Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Europa League 2023/2024] Ludogorets - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 24 augustus 2023 om 20:00:

Overigens is het bijzonder hoe opportunistisch de gehele voetballerij (analisten, supporters etc.) is met de grote verontwaardiging over Van den Boomen op de bank. VDB heeft nog nooit bij Oranje gezeten, terwijl Taylor nota bene mee was naar het WK en door grote namen (Van der Vaart, Gullit(?) etc.) werd geprezen als een groot talent.


Ik vond dat Taylor goed inviel in de wedstrijd tegen Excelsior, dus wat mij betreft prima dat hij vandaag in de basis staat. Rensch speelt zowaar een goede wedstrijd en Wijndal geeft een assist op Brobbey. Deze 45 minuten is het beste Ajax van het huidige seizoen tot zover. Kudus staat ook op. Berghuis op 10 brengt ook de nodige rust.

 

+2/-0

Ga ik ook even opportunistisch doen maar Forbs op links is denk ik echt een geweldenaar. Dat zag je net met die goal. Waarom moet hij nou op rechts staan. Forbs links, Bergwijn spits en Kudus van rechts.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ewige-Blumenkraft schreef op 24 augustus 2023 om 21:15:

Ga ik ook even opportunistisch doen maar Forbs op links is denk ik echt een geweldenaar. Dat zag je net met die goal. Waarom moet hij nou op rechts staan. Forbs links, Bergwijn spits en Kudus van rechts.


Dat is exact mijn gekozen aanval. Om die reden inderdaad.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 24 augustus 2023 om 21:19:

open/sluit de onderstaande quote:

Ewige-Blumenkraft schreef op 24 augustus 2023 om 21:15:

Ga ik ook even opportunistisch doen maar Forbs op links is denk ik echt een geweldenaar. Dat zag je net met die goal. Waarom moet hij nou op rechts staan. Forbs links, Bergwijn spits en Kudus van rechts.


Dat is exact mijn gekozen aanval. Om die reden inderdaad.


Snap Steijn ook niet. Tegen Go Ahead in die oefenwedstrijd, tegen Excelsior en nu weer zie dat Forbs op rechts niet zijn volle potentie kan benutten. Wissel het dan eens om.

Dit bericht is gewijzigd op 24 augustus 2023, 21:38:58.

 

+1/-0

Tweede helft is echt dramatisch. Voetbal gewoon door. Dit slaat nergens op.

 

+3/-0

Goed resultaat met slecht voetbal.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ewige-Blumenkraft schreef op 24 augustus 2023 om 21:15:

Ga ik ook even opportunistisch doen maar Forbs op links is denk ik echt een geweldenaar. Dat zag je net met die goal. Waarom moet hij nou op rechts staan. Forbs links, Bergwijn spits en Kudus van rechts.



Ik vind Bergwijn in de spits eigenlijk niet wat. Linksbuiten of linkshalf, op andere positie zie ik hem niet renderen. Dat laatste half uur had ik Klaassen in de spits gezet, die kan dan de pressing opzetten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 24 augustus 2023 om 21:47:

Tweede helft is echt dramatisch. Voetbal gewoon door. Dit slaat nergens op.



Ze hebben echt de spanningsboog van een kleuterklas.
Je zit in het begin van het seizoen, je moet nog automatismen erin krijgen en je staat 0-4 voor en dan gaan ze alle 11 opeens totaal wat anders doen.

Voor zulke momenten mis je types als Alvarez, Martinez, Tagliafico en Tadic die al die kleuters tot de orde zouden roepen.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ewige-Blumenkraft schreef op 24 augustus 2023 om 21:59:

Goed resultaat met slecht voetbal.



Misschien was het tegen Excelsior wel beter, maar maak je nu de kansen af.

Het is een fragiel elftal. Allemaal jong en nieuw.
Eigenlijk niet meer dan logisch.

Hoop dat Kudus blijft!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 24 augustus 2023 om 21:47:

Tweede helft is echt dramatisch. Voetbal gewoon door. Dit slaat nergens op.



Precies, ontzettend jammer dat je niet beetje normaal doorspeelt. Dit was gewoon echt een zwakke tegenstander en had je gewoon paar meer in moeten prikken. Gelukkig staan er een paar klaar om de zwakke plekken te vervangen.

Ik verwacht vanavond nog dat officieel wordt gemaakt dat Kudus verkocht is. Daar zal nog een vervanger voor komen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 24 augustus 2023 om 22:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Ewige-Blumenkraft schreef op 24 augustus 2023 om 21:15:

Ga ik ook even opportunistisch doen maar Forbs op links is denk ik echt een geweldenaar. Dat zag je net met die goal. Waarom moet hij nou op rechts staan. Forbs links, Bergwijn spits en Kudus van rechts.



Ik vind Bergwijn in de spits eigenlijk niet wat. Linksbuiten of linkshalf, op andere positie zie ik hem niet renderen. Dat laatste half uur had ik Klaassen in de spits gezet, die kan dan de pressing opzetten.



Stiekem hoop ik dat Bergwijn nog verkocht wordt maar ben bang dat dromen bedrog zijn...

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Klausz schreef op 24 augustus 2023 om 22:04:

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 24 augustus 2023 om 22:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Ewige-Blumenkraft schreef op 24 augustus 2023 om 21:15:

Ga ik ook even opportunistisch doen maar Forbs op links is denk ik echt een geweldenaar. Dat zag je net met die goal. Waarom moet hij nou op rechts staan. Forbs links, Bergwijn spits en Kudus van rechts.



Ik vind Bergwijn in de spits eigenlijk niet wat. Linksbuiten of linkshalf, op andere positie zie ik hem niet renderen. Dat laatste half uur had ik Klaassen in de spits gezet, die kan dan de pressing opzetten.



Stiekem hoop ik dat Bergwijn nog verkocht wordt maar ben bang dat dromen bedrog zijn...



Hij brengt te weinig. Gooi dan de jonkies Forbs en Godts maar voor de leeuwen. Er is echter geen enkel transfergerucht, dus dat zou ik hoogst opmerkelijk vinden.

 

+1/-0

Steijn helaas erg mild met z’n “iets mindere tweede helft”. Deze (mentale) wanorde moet echt snel de kop worden ingedrukt. Daar gaat het inmiddels al heel lang door mis.

Daarom hoopte ik vurig op de terugkeer van Nico. Je hebt echt een speler of twee nodig die de klappen van de zweep kennen. Klaassen, Bergwijn en co gaan dat niet voor je doen.

 

+3/-0

Ik denk zelfs dat we van Excelsior gewonnen hadden als Forbs op linksbuiten speelde. Het is wederom een dilemma en deze wordt enkel groter na het vertrek van Kudus.

Dan blijft over: linksbuiten Bergwijn, spits Brobbey, linksbuiten Forbs, linksbuiten Godts, aanvallende middenvelder annex rechtsbuiten Berghuis, aanvallende middenvelder Klaassen, rechtsbuiten Conceiçao en aanvallende middenvelder annex spits Akpom.

Dat is een linksbuiten te veel en het doet pijn om Forbs op rechtsbuiten te zien in plaats van op links. Bergwijn verkopen in plaats van Kudus was eigenlijk perfect geweest.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 24 augustus 2023 om 23:05:

Ik denk zelfs dat we van Excelsior gewonnen hadden als Forbs op linksbuiten speelde. Het is wederom een dilemma en deze wordt enkel groter na het vertrek van Kudus.

Dan blijft over: linksbuiten Bergwijn, spits Brobbey, linksbuiten Forbs, linksbuiten Godts, aanvallende middenvelder annex rechtsbuiten Berghuis, aanvallende middenvelder Klaassen, rechtsbuiten Conceiçao en aanvallende middenvelder annex spits Akpom.

Dat is een linksbuiten te veel en het doet pijn om Forbs op rechtsbuiten te zien in plaats van op links. Bergwijn verkopen in plaats van Kudus was eigenlijk perfect geweest.



Haha mee eens.
Helaas is die knakker aanvoerder dus zit dat er niet meer in.

We hebben ook als Kudus niet vertrekt een rechtsbuiten nodig.
Je kan niet een linksbuiten omzetten naar rechts, iig niet die van ons.

 

+2/-0

Allemaal leuk en aardig maar het was gewoon een camping-elftal tegen een elftal dat net van de camping terugkwam..
Wat vreselijk slecht dat Ludogorets .. Spot met alle wetten van modern voetbal ; kan niet eens vooruit verdedigen ..

Die Sergio Padt is altijd al een fan van AJAX geweest… Standbeeld voor deze jongen ..!

 

+1/-0

De tegenstander kon er helemaal niets van, maar ik zag op individueel niveau enkele lichtpuntjes. Ik vond Rensch met momenten sterk, veroverde de bal goed bij de 1-0 en voorkwam een grote kans met een goede sliding. Taylor vond ik het eerste half uur aardig, zakte daarna weg. En Gorter had een paar mooie reddingen. Als collectief vond ik het nog wel veel te weinig, ik hoop dat Steyn er een groep van kan maken met automatismen en die voor elkaar werkt. Al heeft dat natuurlijk wel even nodig.

Forbs moet overigens altijd vanaf links. Vanaf links vreet hij iedereen op, vanaf rechts blaft hij niet eens. Wát een agressie en overtuiging heeft die gozer in z'n dribbels zeg. Ik hoop stiekem dat Bergwijn een dijk van een seizoen speelt en volgend jaar voor 40m naar de Premier League verkast, zodat er ruimte komt voor Forbs en Godts op die kant. Ik denk namelijk dat ze allebei meer potentie hebben, maar dan wel vanaf links.

 

+5/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Europa League 2023/2024] Ludogorets - Ajax