Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [UEFA CL 2022/23] Ajax - Rangers FC

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 06 september 2022 om 22:03:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 06 september 2022 om 13:16:

Omdat veel mensen dat verwachten gaat het dus niet gebeuren.



Gisteren zeiden ze bij Rondo dat een zwak punt van Rangers is als ze snel onder druk gezet worden, dicht bij de eigen goal. Celtic voetbalde blijkbaar zo afgelopen weekend.

Het lijkt mij dat Ajax, behalve van eigen kracht, ook uitgaat van de zwaktes van de tegenstander. Eens kijken of ze de 'vijf seconden regel' nog kennen ...



DAt gaan ze heus wel doen alleen verwacht Van Bronckhorst dat ook. Ben benieuwd of hij iets verzonnen heeft.

Ik ben bang dat dit geen walkover wordt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 07 september 2022 om 10:47:

(...) Ben benieuwd of hij iets verzonnen heeft. (...)



Ik ben benieuwd of Schreuder iets verzonnen heeft.

 

+1/-0

Hij heeft het druk met lekken hoor ik.

Die appjes van SEG naar Ajax zijn blijkbaar ook door hem gelekt.

 

+1/-0

Heel eerlijk, maar deze club heeft toch niets te zoeken in de CL? die wedstrijd tegen PSV was echt een schande voor het voetbal. Als we hiervan al van de leg raken, hoe moet dat dan tegen Napoli (of Liverpool :O).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 06 september 2022 om 13:05:

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 06 september 2022 om 12:48:

Het publiek zal er weer een spaktakel van maken waardoor de Boys vleugels zullen krijgen.



Ik verwacht eigenlijk ook dat Ajax over Rangers heen walst. Zou mij niet verbazen als het bij rust 3-0 of zo is.



Volgens de bookmakers wordt het zwaar .. want je krijgt maar liefst 50x je inzet terug als AJAX wint ..

Benieuwd wie er nou echt verstand van het spelletje heeft ..! 🤔
Leen 100.000€ en zet het in ..,

 

+1/-0

helaas, maximale inzet is 1 euro :)

 

+1/-0

Vers van de pers de opstelling Ajax: Pasveer; Rensch, Timber, Bassey, Blind; Álvarez, Taylor, Berghuis; Tadic, Kudus, Bergwijn.

Rangers houdt dus niet van een spits die beweeglijk is zoals Kudus, ik denk dat dit een goede zet is van Schreuder.

 

+1/-0

Ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Brobbey heeft als `plan B` ook vaak prima werk afgeleverd natuurlijk. En Kudus krijgt z`n kans. Hopen op vroege goals!

 

+1/-0

Op links wandelen ze zo door de verdediging. Bassey gaat het druk krijgen met het herstellen van de fouten van Blind.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 07 september 2022 om 18:02:

Op links wandelen ze zo door de verdediging. Bassey gaat het druk krijgen met het herstellen van de fouten van Blind.




Is na Ten Hag ook Schreuder Blind?

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

klaaschat schreef op 07 september 2022 om 18:21:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 07 september 2022 om 18:02:

Op links wandelen ze zo door de verdediging. Bassey gaat het druk krijgen met het herstellen van de fouten van Blind.




Is na Ten Hag ook Schreuder Blind?



Lijkt er wel op. Misschien wordt er druk op hem uitgeoefend op de achtergrond door pappie Blind. En ja ik weet dat hij officieel niet in dienst is momenteel.

 

+1/-0

Veel succes iedereen.

 

+1/-0

Toch even gniffelen. Berghuis prachtige corner en Alvarez kopt perfect in.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 07 september 2022 om 18:41:

Veel succes iedereen.



Dank je!!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 07 september 2022 om 18:40:

open/sluit de onderstaande quote:

klaaschat schreef op 07 september 2022 om 18:21:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 07 september 2022 om 18:02:

Op links wandelen ze zo door de verdediging. Bassey gaat het druk krijgen met het herstellen van de fouten van Blind.




Is na Ten Hag ook Schreuder Blind?



Lijkt er wel op. Misschien wordt er druk op hem uitgeoefend op de achtergrond door pappie Blind. En ja ik weet dat hij officieel niet in dienst is momenteel.




Kudus in de spits blijkt wel een meesterzet....zo pak die die powerrangers aan :D

 

+1/-0

Bijna perfecte eerste helft eigenlijk. Met een iets scherpere Tadic stond het hier al 5 of 6-0.

 

+1/-0

Sinds Ajax tegen Dortmund niet meer zo'n geweldige helft gezien. Heerlijk om naar te kijken en 3 0 is nog een magere afspiegeling. Rangers hebben geen idee wat hun overkomt en in Eindhoven wordt het nog pijnlijker uitgeschakeld te zijn door ditzelfde Rangers.

 

+3/-0

Het roulatiesysteem voorin werkt perfect. Ik vind Taylor ook duidelijk stappen zetten, nu al een zeer goede schakel. Kudus lost eindelijk zijn verwachtingen in. Hopelijk in de tweede helft nog snel uitbouwen zodat anderen ook de kans krijgen om aan deze historische avond mee te doen.

Europees overwinteren is nu al een feit, alleen in welke koker komen we terecht:) Ik ben happy.

 

+1/-0

Heerlijk dit En dan zijn we voorin soms nog best slordig ook. Kan dus nog veel beter :)

Dit bericht is gewijzigd op 7 september 2022, 19:44:30.

 

+1/-0

Jammer dat ze na de 3-0 niks meer ondernemen.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [UEFA CL 2022/23] Ajax - Rangers FC