Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Carlos Forbs

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Hij wordt gewoon ordinair weggepest door ome John. Ik kan me niet voorstellen dat hij al twee weken ziek is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 06 mei 2024 om 21:42:

Hij wordt gewoon ordinair weggepest door ome John. Ik kan me niet voorstellen dat hij al twee weken ziek is.



Snap er niks van....dit kan toch niet?

 

+1/-0

Het enige wat ik mij kan voorstellen is dat er besloten is dat hij deze zomer weg mag/moet, en dat ze geen beroep meer op hem willen doen. Ajax had afgelopen zondag ook "maar" 10 wissels op de bank ipv de mogelijke 12. Zeer vreemd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Shogun schreef op 08 mei 2024 om 09:38:

Het enige wat ik mij kan voorstellen is dat er besloten is dat hij deze zomer weg mag/moet, en dat ze geen beroep meer op hem willen doen. Ajax had afgelopen zondag ook "maar" 10 wissels op de bank ipv de mogelijke 12. Zeer vreemd.


Ik snap de meerwaarde van deze keuzes niet. Nu ben ik ook boos op Schip.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 08 mei 2024 om 12:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Shogun schreef op 08 mei 2024 om 09:38:

Het enige wat ik mij kan voorstellen is dat er besloten is dat hij deze zomer weg mag/moet, en dat ze geen beroep meer op hem willen doen. Ajax had afgelopen zondag ook "maar" 10 wissels op de bank ipv de mogelijke 12. Zeer vreemd.


Ik snap de meerwaarde van deze keuzes niet. Nu ben ik ook boos op Schip.



Denk eerder dat zo'n beslissing door de driehoek Beuker - de Lang - Kroes genomen wordt dan door de trainer die stopt in zijn functie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 08 mei 2024 om 14:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 08 mei 2024 om 12:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Shogun schreef op 08 mei 2024 om 09:38:

Het enige wat ik mij kan voorstellen is dat er besloten is dat hij deze zomer weg mag/moet, en dat ze geen beroep meer op hem willen doen. Ajax had afgelopen zondag ook "maar" 10 wissels op de bank ipv de mogelijke 12. Zeer vreemd.


Ik snap de meerwaarde van deze keuzes niet. Nu ben ik ook boos op Schip.



Denk eerder dat zo'n beslissing door de driehoek Beuker - de Lang - Kroes genomen wordt dan door de trainer die stopt in zijn functie.


Dit snap ik niet. Als trainer gebruik je toch de spelers die je ter beschikking hebt?

 

+1/-0

Zelfs al is er al besloten over zijn toekomst, het is raar om als je om vleugelspelers verlegen zit iemand van wie je intussen gewoon zijn salaris betaalt niet op de bank te houden. Daarnaast is het voor je onderhandelingspositie ook slecht natuurlijk.

Het zou goed kunnen dat er een heel andere reden voor zijn afwezigheid was. Raar dat geen journalist daar van vragen over stelt of dat Van 't Schip uit zichzelf duidelijkheid verschaft op een persmoment.

 

+1/-0

En waarom nu al zijn toekomst bepalen? Op welke manier is dat slim? Wederom wanbeleid. We hebben er inmiddels patent op.

Dit bericht is gewijzigd op 8 mei 2024, 22:24:30.

 

+2/-0

We weten niet of er daadwerkelijk al knopen zijn doorgehakt. Het lijkt me verstandig dat pas te doen zodra de nieuwe coach is aangesteld.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Ajax Forum » Spelers » Carlos Forbs