Ajax Netwerk
dinsdag 25 juli 2017 - 00:28                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Scouting en aankoopbeleid » Centrale verdedigers

HR

Deze topic is open en bestaat uit 4 pagina's: « 1 2 3 4 »

HR

Calavaro
Talent

Uit: Arnhem
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Stephan El shaarawy
Reg.: 27 juli 2011

quote:HR
Morfe0 schreef:

Op dit moment is het wel heel mager achterin

Veltman-Zeefuik
Sanchez-???
De Ligt-Viergever
Viergever-Sinkgraven

Zoals je ziet heb ik dus al 2 x Viergever voor 2 posities ingeschaald , je mist eigenlijk gewoon 2 verdedigers.
HR
Dit is niet mager, maar wel het probleem. Met een achterhoede Veltman, Sanchez, De Ligt en Viergever heb je de sterkste achterhoede van de eredivisie. Elke naam die je kunt aantrekken als Overmars zijnde is voor ons per definitie een teleurstelling.

Een topverdediger tussen de 24 en 30 komt never nooit naar Ajax ook al geven we een bijpassend salaris (6 tot 10 miljoen), dus wat je dan krijgt is een overbetaalde vedette van de 2e of 3e garnituur. Een alternatief is een veel belovend talent, maar of die net als Sanchez er meteen staat moet je nog maar zien. Ik zie veel mensen Blind of Fosu Mensah roepen, maar dat kun je echt op je buik schrijven.

Daarnaast zijn Riedewald en Dijks nog niet verkocht, en zelfs wanneer dat gebeurt zal Ajax dat waarschijnlijk opvangen met jeugdspelers omdat je niks hebt aan breedte aankopen die volgend jaar je talenten in de weg zitten.
HRHR
HR

Morfe0
Vedette

Vak: 101
Droomaankoop: -
Reg.: 7 juni 2005

Calavaro schreef:

(...)

Dit is niet mager, maar wel het probleem. Met een achterhoede Veltman, Sanchez, De Ligt en Viergever heb je de sterkste achterhoede van de eredivisie. Elke naam die je kunt aantrekken als Overmars zijnde is voor ons per definitie een teleurstelling.

Een topverdediger tussen de 24 en 30 komt never nooit naar Ajax ook al geven we een bijpassend salaris (6 tot 10 miljoen), dus wat je dan krijgt is een overbetaalde vedette van de 2e of 3e garnituur. Een alternatief is een veel belovend talent, maar of die net als Sanchez er meteen staat moet je nog maar zien. Ik zie veel mensen Blind of Fosu Mensah roepen, maar dat kun je echt op je buik schrijven.

Daarnaast zijn Riedewald en Dijks nog niet verkocht, en zelfs wanneer dat gebeurt zal Ajax dat waarschijnlijk opvangen met jeugdspelers omdat je niks hebt aan breedte aankopen die volgend jaar je talenten in de weg zitten.
HR
Wie in de jeugd vind jij goed genoeg voor Ajax in in de verdediging, vind Zeefuik eigenlijk al te min, maar dat is dan nog the best of the rest in de jeugd achterin, laat staan de rest..
Je moet toch niet aan denken dat een Dankerlui eventjes in Ajax 1 gaat spelen, je hebt toch een bepaalde doelstelling, als je met Dankerlui en Zeefuik als backups het seizoen inwilt , kan je je doelstelling bijstellen naar plek 3 of 4.
HR
HR

Calavaro
Talent

Morfe0 schreef:

(...)

Wie in de jeugd vind jij goed genoeg voor Ajax in in de verdediging, vind Zeefuik eigenlijk al te min, maar dat is dan nog the best of the rest in de jeugd achterin, laat staan de rest..
Je moet toch niet aan denken dat een Dankerlui eventjes in Ajax 1 gaat spelen, je hebt toch een bepaalde doelstelling, als je met Dankerlui en Zeefuik als backups het seizoen inwilt , kan je je doelstelling bijstellen naar plek 3 of 4.
HR
Ik denk niet dat er nu iemand in Jong Ajax zit die meteen een basisspeler kan vervangen. Maar ik denk wel dat een aantal van die gasten in de loop van het seizoen kunnen invallen in geval van blessures of schorsingen.

Kijk, ik denk gewoon dat een aankoop altijd minder zal zijn dan wat we nu hebben. Die oud Ajacieden uit de PL komen echt niet. Dus wat je ook haalt, hij zal eerst op de bank zitten. Op het moment dat je zo'n speler nodig hebt, is er vast wel iemand die een wedstrijdje kan aanhaken.
HR
HR

renemar
Idool

Vak: -
Reg.: 26 augustus 2004

Calavaro schreef:

(...)

Ik denk niet dat er nu iemand in Jong Ajax zit die meteen een basisspeler kan vervangen. Maar ik denk wel dat een aantal van die gasten in de loop van het seizoen kunnen invallen in geval van blessures of schorsingen.

Kijk, ik denk gewoon dat een aankoop altijd minder zal zijn dan wat we nu hebben. Die oud Ajacieden uit de PL komen echt niet. Dus wat je ook haalt, hij zal eerst op de bank zitten. Op het moment dat je zo'n speler nodig hebt, is er vast wel iemand die een wedstrijdje kan aanhaken.
HR
Hoezo denk je dat een speler van Jong AJAX in de loop van het seizoen wel in het eerste zou kunnen spelen? Als hij genoeg kwaliteit heeft kan hij er imo ook nu spelen. Paar maanden verder maakt niks uit. Mss. over een jaar of nog langer.
Een waarom zou een aankoop per definitie minder zijn dan wat we nu hebben? Als je zo redeneert hadden we bijvoorbeeld Sanchez en Ziyech ook niet gehad.
Waarom zou AJAX geen speler kunnen kopen die beter is dan wat we nu hebben? Als je zo redeneert kunnen we de scouting wel opheffen. De scouting is er juist voor directe versterkingen (dus betere spelers) te vinden. Ik zou nu bijvoorbeeld Sneijder absoluut als directe versterking zien.
En wat de oud Ajacieden uit de PL betreft, niet geschoten is altijd mis. Financieel t.o.v. buitenland inderdaad onhaalbaar. Mss. met andere overwegingen.
HR
HR

Fern
Vedette

Reg.: 14 augustus 2007

renemar schreef:

(...)

Hoezo denk je dat een speler van Jong AJAX in de loop van het seizoen wel in het eerste zou kunnen spelen? Als hij genoeg kwaliteit heeft kan hij er imo ook nu spelen. Paar maanden verder maakt niks uit. Mss. over een jaar of nog langer.
HR
Een paar maanden trainen op een hoger niveau, met betere spelers, kan een groot verschil maken. En dan zo nu en dan wat minuten maken om ervaring op te doen in de eredivisie.
HR
HR

Vossie
Legende

Uit: Zaandam
Vak: 425
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 25 februari 2003

Rick van Drongelen wordt in de gaten gehouden door Feyenoord. Dat meldt het Algemeen Dagblad. In De Kuip is men gecharmeerd van de achttienjarige verdediger, die een paar kilometer verderop speelt bij Sparta.

Martin van Geel zoekt door de naderende start van de Champions League naar spelers die er 'direct staan', maar de technisch directeur van Feyenoord wedt op meer paarden. Van Drongelen, die als linksback en centrale verdediger kan spelen, wordt in de gaten gehouden.

"Rick staat op ons lijstje. Een goede speler", is het enige wat Van Geel kwijt wil aan het Algemeen Dagblad. De Feyenoord-directeur wil niet bevestigen dat hij werk maakt van een deal met Sparta. Het AD noemt het 'niet ondenkbaar' dat Feyenoord-back Lucas Woudenberg, die wordt begeerd door Sparta, in een mogelijke deal wordt betrokken.

Is dit misschien iets voor ons?
HR
HR

dijkstrajax
Basisspeler

Uit: Amsterdam
Vak: 120
Droomaankoop: Cristian Pavon
Reg.: 7 maart 2006

Vossie schreef:

Rick van Drongelen wordt in de gaten gehouden door Feyenoord. Dat meldt het Algemeen Dagblad. In De Kuip is men gecharmeerd van de achttienjarige verdediger, die een paar kilometer verderop speelt bij Sparta.

Martin van Geel zoekt door de naderende start van de Champions League naar spelers die er 'direct staan', maar de technisch directeur van Feyenoord wedt op meer paarden. Van Drongelen, die als linksback en centrale verdediger kan spelen, wordt in de gaten gehouden.

"Rick staat op ons lijstje. Een goede speler", is het enige wat Van Geel kwijt wil aan het Algemeen Dagblad. De Feyenoord-directeur wil niet bevestigen dat hij werk maakt van een deal met Sparta. Het AD noemt het 'niet ondenkbaar' dat Feyenoord-back Lucas Woudenberg, die wordt begeerd door Sparta, in een mogelijke deal wordt betrokken.

Is dit misschien iets voor ons?
HR
Ja zou ik zeker halen nu Riedewald vertrekt. Talentvolle verdediger en we kunnen er vanuit gaan dat Sanchez binnen nu en een jaar ook nog vertrekt. Dan staat er echt nog te weinig klaar om dat gat op te vullen.
HR
HR

Calavaro
Talent

renemar schreef:

(...)

Een waarom zou een aankoop per definitie minder zijn dan wat we nu hebben? Als je zo redeneert hadden we bijvoorbeeld Sanchez en Ziyech ook niet gehad.
Waarom zou AJAX geen speler kunnen kopen die beter is dan wat we nu hebben? Als je zo redeneert kunnen we de scouting wel opheffen. De scouting is er juist voor directe versterkingen (dus betere spelers) te vinden. Ik zou nu bijvoorbeeld Sneijder absoluut als directe versterking zien.
En wat de oud Ajacieden uit de PL betreft, niet geschoten is altijd mis. Financieel t.o.v. buitenland inderdaad onhaalbaar. Mss. met andere overwegingen.
HR
Ik heb het niet over jeugd die nu al klaar zou staan om een basisspeler te vervangen, ook niet over een half jaar. Maar ik zie ze dan wel in staat in te vallen of eens een wedstrijd mee te spelen, ik denk dat een half jaar wel degelijk veel uitmaakt. Meer nog, ik begrijp het dilemma van Overmars. Als hij bijvoorbeeld een St. Juste koopt, dan betaald hij daarvoor de hoofdprijs, en dan heeft hij een speler die in eerste instantie op de bank begint.

Ik vind het prima dat je Sanchez aanhaalt, maar dan moet je ook toegeven dat dat echt een schot in de roos was. Voor hetzelfde bedrag hebben we Cassiera gehaald, en die aankoop lijkt veel minder succesvol. Ik geloof niet dat ze ooit hadden durven dromen dat Sanchez zo snel zo'n succes zou worden.

Spelers die nú beter zijn dan we nú hebben, willen gewoon niet komen. Dat is geen reden om de scouting op te heffen, maar wel de pijnlijke realiteit. We zien toch dat er geld in overvloed is maar de beste spelers gaan weg op het moment dat het een beetje begint te draaien. Zelfs Veltman die net gepromoveerd is tot aanvoerder, en een nieuw contract getekend heeft, sluit niet uit dat hij deze transferperiode alsnog vertrekt.
HR
HR

Ozymandias
Idool

Uit: London
Reg.: 13 mei 2007

dijkstrajax schreef:

(...)

Ja zou ik zeker halen nu Riedewald vertrekt. Talentvolle verdediger en we kunnen er vanuit gaan dat Sanchez binnen nu en een jaar ook nog vertrekt. Dan staat er echt nog te weinig klaar om dat gat op te vullen.
HR
Ik noemde eerder in dit topic Van Drongelen ook en dan, inderdaad, als vervanger van Riedewald. Hij moet nog werken aan zijn dynamiek maar hij is positioneel goed en heeft een goede inspeelpass.
HR
HR

de dominee
Jeugdspeler

Uit: Alkmaar
Reg.: 15 november 2013

Ik hoop ook dat Ajax een jongen als Denswil in ieder geval polst. Heeft het goed gedaan bij Brugge. Minder waarschijnlijke opties zijn Blind en Fosu Mensah (koop). Van Drongelen ken ik niet, maar als dat een groot talent is dan is dit het moment om hem toe te voegen aan onze selectie.
HR
HR

Bangbang
Regelmatige invaller

Reg.: 18 september 2011

de dominee schreef:

Ik hoop ook dat Ajax een jongen als Denswil in ieder geval polst. Heeft het goed gedaan bij Brugge. Minder waarschijnlijke opties zijn Blind en Fosu Mensah (koop). Van Drongelen ken ik niet, maar als dat een groot talent is dan is dit het moment om hem toe te voegen aan onze selectie.
HR
Is toch naar Duitsland gegaan?
HR
HR

Ozymandias
Idool

Bangbang schreef:

(...)

Is toch naar Duitsland gegaan?
HR
De transfer van Denswil naar HSV is vooralsnog, geloof ik, alleen een (betrouwbaar) gerucht. Als het gerucht klopt zou ik het erg jammer vinden dat Ajax hem niet heeft aangetrokken want 7/8 miljoen voor een verdediger van zijn kaliber en type vind ik een koopje in de huidige markt. Hij is verdedigend maar iets minder dan Sánchez en is opbouwend beter. Daarbij heeft hij bij Club Brugge ervaring op kunnen doen en heeft hij een mooie leeftijd voor een directe versterking. Jong genoeg om in de toekomst met winst te verkopen en oud genoeg om er direct te staan en niet aangestuurd te hoeven worden door een evaren speler.
HR
HR

CosaNostra020
International

Droomaankoop: Mario Balotelli
Reg.: 4 april 2015

Ozymandias schreef:

(...)

De transfer van Denswil naar HSV is vooralsnog, geloof ik, alleen een (betrouwbaar) gerucht. Als het gerucht klopt zou ik het erg jammer vinden dat Ajax hem niet heeft aangetrokken want 7/8 miljoen voor een verdediger van zijn kaliber en type vind ik een koopje in de huidige markt. Hij is verdedigend maar iets minder dan Sánchez en is opbouwend beter. Daarbij heeft hij bij Club Brugge ervaring op kunnen doen en heeft hij een mooie leeftijd voor een directe versterking. Jong genoeg om in de toekomst met winst te verkopen en oud genoeg om er direct te staan en niet aangestuurd te hoeven worden door een evaren speler.
HR
Die gaat toch niet banken bij Ajax? Was dat niet de reden dat hij weg is gegaan?
HR
HR

Ozymandias
Idool

CosaNostra020 schreef:

(...)
Die gaat toch niet banken bij Ajax? Was dat niet de reden dat hij weg is gegaan?
HR
Denswil zou bij Ajax samen met Sánchez de beste centrale verdediger zijn. Viergever kan dan op linksback spelen en De Ligt kan in de schaduw van Denswil en Sánchez zich nog één seizoen verder ontwikelen. Aangezien Sánchez medio 2018 (zo goed als) zeker zal vertrekken kan De Ligt daarna het centrale duo met Denswil vormen. Dit seizoen zal hij als derde keuze centraal achterin zeker meer dan genoeg aan spelen toekomen om niet stil te komen staan in zijn ontwikkeling.

[Dit bericht is veranderd door Ozymandias (op 17 juli 2017 15:11:45).]
HR
HR

Morfe0
Vedette

Vak: 101
Reg.: 7 juni 2005

Ajax is concreet voor die Colombiaan wat De Telegraaf vanochtend schreef gaat nu in Colombia een gerucht rond dat Ajax concreet is voor hem , dus Zeefuik vinden ze niet goed genoeg..

Dit ziet er gelukkig wat beter uit

dan is het Veltman - Colombiaan
Sanchez- De Ligt Backup Viergever
En Aankoop (waar ze mee bezig zijn ) Sinkgraven

Dan ziet in 1 x de verdediging een stuk stabieler eruit.
HR
HR

Ozymandias
Idool

Morfe0 schreef:

Ajax is concreet voor die Colombiaan wat De Telegraaf vanochtend schreef gaat nu in Colombia een gerucht rond dat Ajax concreet is voor hem, dus Zeefuik vinden ze niet goed genoeg..HR
Waarom geloof je meteen dat het gerucht uit Colombia klopt? Ik zou het een schande vinden als ze een rechtsback kopen. Zeefuik heeft afgelopen seizoen laten zien goed genoeg te zijn als back-up rechtsback.

[Dit bericht is veranderd door Ozymandias (op 17 juli 2017 15:43:17).]
HR
HR

CosaNostra020
International

Droomaankoop: Mario Balotelli
Reg.: 4 april 2015

Ozymandias schreef:

(...)

Denswil zou bij Ajax samen met Sánchez de beste centrale verdediger zijn. Viergever kan dan op linksback spelen en De Ligt kan in de schaduw van Denswil en Sánchez zich nog één seizoen verder ontwikelen. Aangezien Sánchez medio 2018 (zo goed als) zeker zal vertrekken kan De Ligt daarna het centrale duo met Denswil vormen. Dit seizoen zal hij als derde keuze centraal achterin zeker meer dan genoeg aan spelen toekomen om niet stil te komen staan in zijn ontwikkeling.
HR
Ik acht De Ligt nu al beter dan Denswil, ook voetballend gezien. Dan zou je beter voor St Juste kunnen gaan en dan gewoon Sanchez-De Ligt behouden met Viergever en St Juste als backups. Viergever op de linksback is geen schim van de speler die die in het centrum is. Sinkgraven hoort de voorkeur daar te krijgen simpelweg omdat Sinkgraven aanvallend meer toe zal voegen daar tegen de kleine clubs maar ook de grote.

[Dit bericht is veranderd door CosaNostra020 (op 17 juli 2017 15:46:41).]
HR
HR

Ozymandias
Idool

CosaNostra020 schreef:

(...)
Ik acht De Ligt nu al beter dan Denswil, ook voetballend gezien. Dan zou je beter voor St Juste kunnen gaan en dan gewoon Sanchez-De Ligt behouden met Viergever en St Juste als backups. Viergever op de linksback is geen schim van de speler die die in het centrum is. Sinkgraven hoort de voorkeur daar te krijgen simpelweg omdat Sinkgraven aanvallend meer toe zal voegen daar tegen de kleine clubs maar ook de grote.HR
Heb je Denswil het afgelopen seizoen regelmatig zien spelen? Ik vraag me dan namelijk echt af hoe je De Ligt hoger inschat dan hem. Verdedigend heeft hij enorme stappen gemaakt bij Club Brugge en hij doet allround, in mijn ogen, niet onder voor Sánchez. Dat dromerige is er helemaal uit en hij heeft ook geleerd hoe hij zijn fysiek beter kan benutten. Als hij in Nederland had gespeeld had hij zeker al zijn debuut gemaakt in Oranje. Hij is namelijk zeker een stuk beter dan Hoedt. Jammer genoeg lijken de Nederlandse bondscoaches spelers in de Belgische Jupiler Pro League niet in de gaten te houden.

[Dit bericht is veranderd door Ozymandias (op 17 juli 2017 15:52:28).]
HR
HR

England Loyals
Vedette

Droomaankoop: Hans Somers
Reg.: 26 februari 2004

Ozymandias schreef:

(...)Heb je Denswil het afgelopen seizoen regelmatig zien spelen? Ik vraag me dan namelijk echt af hoe je De Ligt hoger inschat dan hem. Verdedigend heeft hij enorme stappen gemaakt bij Club Brugge en hij doet allround, in mijn ogen, niet onder voor Sánchez. Dat dromerige is er helemaal uit en hij heeft ook geleerd hoe hij zijn fysiek beter kan benutten. Als hij in Nederland had gespeeld had hij zeker al zijn debuut gemaakt in Oranje. Hij is namelijk zeker een stuk beter dan Hoedt. Jammer genoeg lijken de Nederlandse bondscoaches spelers in de Belgische Jupiler Pro League niet in de gaten te houden.
HR
Toegegeven, is een beetje scorebord journalistiek, maar ik was afgelopen jaar bij Anderlecht-Brugge (2-0), maar daar viel Denswil echt enorm tegen. Was nog steeds de speler die ik herkende uit zijn Ajax tijd, alle voorwaarden om goede verdediger te worden, maar komt op het veld er totaal niet uit.

Maar ik volg de Belgische competitie niet (behalve paar keer paar jaar naar Anderlecht), dus jouw mening zal op meer dan 1 wedstrijd gebaseerd zijn...maar afgaande van die pot vond ik hem zeker niet beter dan De Ligt, laat staan iets minder dan Sanchez.

Komt verder bij, dat ik niet zo fan ben om spelers die op deze manier de club verlaten hebben, terug te halen...
HR
HR

Dion Odinot
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Moordrecht
Droomaankoop: Florinel Coman
Reg.: 3 juli 2006

Na de verkoop van Tete en Riedewald, moeten er echt nog wat verdedigers bij komen.
We hebben met Veltman, Sanchez, De Ligt en Viergever op dit moment maar 4 volwaardige verdedigers in de selectie.

Zeefuik zou eventueel nog als Backup op rechtsback kunnen gelden voor Veltman.
Maar Sinkgraven zal zich na het verlies van Nouri waarschijnlijk toch weer op de linkshalf positie moeten richten.

Een linksbenige verdediger moet sowieso komen. Maar ook een rechtsbenige centrale verdediger zou geen overbodige luxe zijn. Vind het ook best jammer dat St. Juste naar Feyenoord lijkt te gaan. Had hier best gepast.
HR
HR

Fern
Vedette

CosaNostra020 schreef:

(...)
I Dan zou je beter voor St Juste kunnen gaan
HR
Haal dan gewoon liever niets. St Juste is gewoon een nieuwe Van der Hoorn.
HR
HR

C705853
Vedette

Uit: Veldhoven
Reg.: 30 augustus 2006

St.Juste is een goede speler voor Heerenveen en in de Eredivisie.
Wat doe je met zo'n centrale verdediger als je een grote kopsterke spits tegen hebt of met een team met de taktiek van MU in de finale van de EL?
Verdedigers worden beoordeeld op hun fouten en zwakke plekken, aanvallers op hun sterke punten.
Als verdedigende middenvelder heeft hij te weinig voetballend vermogen.
In een trage verdediging voegt hij wel snelheid toe in het centrum.
Hij is nog wel jong en zal nog doorgroeien.
HR
HR

Shogun
Icoon

Reg.: 7 juli 2009

Hebben wij liggen slapen bij Justin Hoogma? Of niet voldoende talent?
Linksbenige, jonge centrale verdediger die van Heracles naar Hoffenheim is gegaan.

Ik ken hem niet enorm goed, maar wat ik van hem zag beviel opzich wel. Leek goed te kunnen voetballen, goed gevoel voor positie, prima pass. Ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen.
HR
HR

Fern
Vedette

C705853 schreef:

St.Juste is een goede speler voor Heerenveen en in de Eredivisie.
Wat doe je met zo'n centrale verdediger als je een grote kopsterke spits tegen hebt of met een team met de taktiek van MU in de finale van de EL?
Verdedigers worden beoordeeld op hun fouten en zwakke plekken, aanvallers op hun sterke punten.
Als verdedigende middenvelder heeft hij te weinig voetballend vermogen.
In een trage verdediging voegt hij wel snelheid toe in het centrum.
Hij is nog wel jong en zal nog doorgroeien.
HR
gelukkig kan het gezeur om deze kwalitatief niet voldoende speler nu stoppen, hij is officieel Feyenoorder.

Al gaf hij bij z'n persconferentie wel aan dat hij liever Ajacied was geworden, hij zei namelijk dat hij ongeslagen wilde blijven in De Kuip :D
HR
HR

Ajacied-1
Talent

Reg.: 5 augustus 2012

Als ik zo naar de 1ste helft van OL - Ajax 2 kijk, dan moet er op zeker nog een centrale verdediger en een linksback bij. Vindt Bergsma en Savastano (als lcv iig) niet goed genoeg.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 4 pagina's: « 1 2 3 4 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Scouting en aankoopbeleid » Centrale verdedigers

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie heeft Ajax het dringendst nog versterking nodig?

Verdediging
Middenveld
Aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 91,7% dat PSV wint van Osijek. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van OGC Nice-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!