Ajax Netwerk
vrijdag 21 juli 2017 - 04:41                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Scouting en aankoopbeleid » Middenvelders

HR

Deze topic is open en bestaat uit 5 pagina's: « 1 2 3 4 5 »

HR

Jorninho
Idool

Uit: Rozenburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 8 april 2003

quote:HR
FelixGasselich schreef:

(...)

Zou vet bizar zijn. We verkopen voor 50 miljoen spelers, en een transfervrije Sneijder zou niet haalbaar zijn :denk
HR
Sneijder komt wel voor een salaris van een miljoen. Zolang hij maar 3 miljoen tekenpremie krijgt.
HRHR
HR

Amp
Talent

Reg.: 11 december 2016

FelixGasselich schreef:

(...)

Zou vet bizar zijn. We verkopen voor 50 miljoen spelers, en een transfervrije Sneijder zou niet haalbaar zijn :denk
HR
Denk dat t vooral een kwestie zou zijn van "willen" ze hem veel betalen i.p.v. kunnen. Zou op zich mooi zijn als ie 1 a 2 jaar hier heen komt, en Frenkie langzaam aan na komend seizoen rol van ziyech (verwacht dat hij na komend seizoen weg gaat) kan overnemen en dan in datzelfde seizoen een jonkie (ja ik wilde ook nouri, maar helaas moet ik tegen wil en dank realistisch zijn) zich klaar gaat stomen om erna het stokkie van Sneijder over te nemen. Kan Wes nog ff poen scheppen in LA ofzo voor een jaartje. Maar zal wel utopie zijn :\(
HR
HR

skimovic
Vedette

Uit: Antwerpen-Wilrijk
Reg.: 23 juli 2002

Met een beetje creativiteit moet Sneijder nu wellicht wel haalbaar zijn nu hij transfervrij is. Kan hij misschien nog 1-2 jaartjes mee tot de nieuwe lichting echt klaar staat.

Ziyech - Sneijder, Vd Beek erachter op 6. Dan blijven er genoeg minuten over voor Frenkie de Jong.

Was nu ook anders het ideale moment voor Bazoer geweest.
HR
HR

Ozymandias
Idool

Uit: London
Reg.: 13 mei 2007

skimovic schreef:

Met een beetje creativiteit moet Sneijder nu wellicht wel haalbaar zijn nu hij transfervrij is. Kan hij misschien nog 1-2 jaartjes mee tot de nieuwe lichting echt klaar staat.

Ziyech - Sneijder, Vd Beek erachter op 6. Dan blijven er genoeg minuten over voor Frenkie de Jong.

Was nu ook anders het ideale moment voor Bazoer geweest.
HR
Sneijder heeft nooit het loopvermogen gehad wat een half nodig heeft en hij heeft dat nu (aan het einde van zijn carriere als voetballer) dus al helemaal niet. Hij zou misschien als '6' nog bruikbaar kunnen zijn maar dan moet hij zich wel schikken in die rol en ik weet niet of hij dat kan.
HR
HR

Johan Nahoj
Idool
Nr 3 Ajax Pool seizoen 2006/2007

Vak: 420
Reg.: 6 december 2000

Ik denk dat Sneijder een gouden aankoop zou zijn op de plek van Schöne. Zeer ervaren man op het middenveld met overzicht, drang naar voren, een goede traptechniek, gogme en hij kan de boel opzwepen.
HR
HR

duamephisto
Regelmatige invaller

Uit: Alphen a/d Rijn
Vak: -
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 28 december 2005

Hoewel ik mezelf heel graag enthousiast maak voor aankopen kan ik me gedachte er maar moeilijk naar zetten.
Maar bij het lezen van een ontbinding van zijn contract schiet toch het idee door je hoofd...
Kom terug naar nl en laat hier nog een keer zien wat je kan Wesley.
Dit team heeft al een berg ervaring nodig & misschien nu nog veel meer dan voorheen.

Aan de andere kant... het seizoen voelt al helemaal verloren is het dan nog wel verstandig?
Maarja ik geloof nooit dat hij voor de terugkeer optie kiest, het zou me zeeer verbazen.
HR
HR

Baroech Hashem
Ballenjongen

Reg.: 15 oktober 2010

duamephisto schreef:

Hoewel ik mezelf heel graag enthousiast maak voor aankopen kan ik me gedachte er maar moeilijk naar zetten.
Maar bij het lezen van een ontbinding van zijn contract schiet toch het idee door je hoofd...
Kom terug naar nl en laat hier nog een keer zien wat je kan Wesley.
Dit team heeft al een berg ervaring nodig & misschien nu nog veel meer dan voorheen.

Aan de andere kant... het seizoen voelt al helemaal verloren is het dan nog wel verstandig?
Maarja ik geloof nooit dat hij voor de terugkeer optie kiest, het zou me zeeer verbazen.
HR
Ik denk juist dat je het seizoen voetbaltechnisch en qua plicht hiermee kan redden. Hiermee maak je Nouri natuurlijk niet mee gezond, maar volgens mij denken de meeste supporters en spelers vroeg of last, dat ze die titel op zijn minst moeten binnenslepen voor Nouri, en daar kan Sneijder het verschil in maken.
HR
HR

Fern
Vedette

Reg.: 14 augustus 2007

In de situatie zoals die twee weken geleden was had ik Sneijder niet gaat zien komen, maar nu liggen de kaarten heel anders.

Sneijder wil in beeld blijven voor Oranje voor het geval het WK gehaald wordt, Yolanthe wil graag naar LA om carrière te maken als actrice. Daar moet Ajax gebruik van maken, Wesley een contract aanbieden voor een jaar zodat hij in beeld blijft en daarna naar LA Galaxy kan vertrekken, waar hij alvast een voorcontract zou kunnen tekenen.
HR
HR

FelixGasselich
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Bagdad
Droomaankoop: Karol Linetty
Reg.: 19 mei 2015

Fern schreef:

Sneijder wil in beeld blijven voor Oranje voor het geval het WK gehaald wordt, Yolanthe wil graag naar LA om carrière te maken als actrice. Daar moet Ajax gebruik van maken, Wesley een contract aanbieden voor een jaar zodat hij in beeld blijft en daarna naar LA Galaxy kan vertrekken, waar hij alvast een voorcontract zou kunnen tekenen.
HR
Yolanthe kan best een succesvolle actrice worden in 18+ films
HR
HR

Shogun
Icoon

Reg.: 7 juli 2009

Fern schreef:

In de situatie zoals die twee weken geleden was had ik Sneijder niet gaat zien komen, maar nu liggen de kaarten heel anders.

HR
Sneijder geeft zelf aan een contract voor 2 jaar te willen tekenen bij zijn toekomstige club. Lijkt mij in deze situatie niet verkeerd. Al moeten we er wel rekening mee houden dat hij in de meeste wedstrijden na 60-70 minuten naar de kant moet. Maar met de opmars van De Jong en Van de Beek is dat niet zo erg.
HR
HR

ibramovic
Idool

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Cristian Pavon
Reg.: 20 augustus 2003

Fern schreef:

HR
Lijkt mij inderdaad ook een ideale opzet. Sneijder zou gewoonweg een enorme versterking zijn voor dit team.
HR
HR

Libero
Bankzitter

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Pierre-Emerick Aubameyang
Reg.: 1 november 2010

Het ging om Los Angeles FC waar hij in januari bij aan zou sluiten; comp begint daar in maart.
Als hij dit door wil zetten lijkt me een jaarcontract bij ons uit den boze en of een half jaar zinvol is durf ik te betwijfelen.
HR
HR

Fern
Vedette

Reg.: 14 augustus 2007

FelixGasselich schreef:

(...)

Yolanthe kan best een succesvolle actrice worden in 18+ films
HR
Daar is ze al te oud voor.
HR
HR

KMRC
Basisspeler

Droomaankoop: Romelu Lukaku
Reg.: 9 juli 2008

Exitus acta probat schreef:

Sneijder is transfervrij zo als het goed is. Lijkt me het beste wat denkbaar is.
HR
Sneijder wil echter nog 4 miljoen pakken de komende twee jaar (MLS), dus Ajax komt pas over 2 jaar om de hoek kijken... als hij afbouwt...
HR
HR

Morfe0
Vedette

Vak: 101
Reg.: 7 juni 2005

KMRC schreef:

(...)

Sneijder wil echter nog 4 miljoen pakken de komende twee jaar (MLS), dus Ajax komt pas over 2 jaar om de hoek kijken... als hij afbouwt...
HR
Over 2 jaar is die kerel al 35-36 , VEELS TE OUD.. heb nu al mijn bedenkingen bij Sneijder op het middenveld omtrend zijn loopvermogen, nu zou ik hem al of op 6 zetten , of als Linksbuiten verkapte Linksbuiten dan.

Nee.. Sneijder is nu al mwa mwa, als 6 zou hij ideaal zijn , maar verders niet... en dan pas over 2 jaar.. gast.. dan kan hij helemaal niks meer betekenen voor ons.
HR
HR

renemar
Vedette

Reg.: 26 augustus 2004

Morfe0 schreef:

(...)

Over 2 jaar is die kerel al 35-36 , VEELS TE OUD.. heb nu al mijn bedenkingen bij Sneijder op het middenveld omtrend zijn loopvermogen, nu zou ik hem al of op 6 zetten , of als Linksbuiten verkapte Linksbuiten dan.

Nee.. Sneijder is nu al mwa mwa, als 6 zou hij ideaal zijn , maar verders niet... en dan pas over 2 jaar.. gast.. dan kan hij helemaal niks meer betekenen voor ons.
HR
Mss. met tekengeld? Is imo ideale 6, dan kan kan Carel Eiting hem opvolgen. Imo ook prima 6.
HR
HR

tonnydetijger
Icoon

Uit: Apeldoorn
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

Die vier miljoen is hij wel waard uitgestreken over 2 jaar. Maximaal salaris (1,2?) en dan een kleine 2 miljoen aan tekengeld. Beter ga je niet vinden voor op de 6 positie. Desalniettemin zie ik het niet gebeuren, helaas.
HR
HR

Legendarisch
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Het hol van de leeuw
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 16 augustus 2007

Ik hoef Sneijder totaal niet. Veel te dominant in zijn spel voor het spel dat Keizer voor ogen heeft. Kan zichzelf echt niet wegcijferen uit teambelang.

Heb me al scheel geërgerd aan zijn egoisme in zijn eerste periode. Alles opeisen, alles op goal schieten. En nu zal het alleen maar erger zijn omdat hij nu binnen zou komen als de absolute vedette.

Daarnaast is het gewoon een pure 10 dus hij past ook helemaal niet in een 433 met de punt naar achter.

Doe mij maar gewoon een talent als Kadioglu of Arthur van Gremio. Misschien Alena proberen te huren van Barca.
HR
HR

Massimo
Icoon

Reg.: 20 januari 2010

Ik zou Sneijder zeker een versterking vinden voor Ajax, maar absoluut niet als VM. Alleen als meest aanvallende middenvelder en op die positie staat Ziyech al en zolang die bij Ajax speelt vind ik niet dat je als Ajax zijnde Sneijder moet willen halen los van de haalbaarheid.
HR
HR

JeroenE
Icoon

Reg.: 17 september 2007

Daarnaast weten we al dat Sneijder het niet kan en zal belopen. Sneijder en drukzetten? Ja man ja.

Nee dat moet je echt niet willen. Wat wel zo is... als invaller zou hij invloed kunnen hebben met zijn creatieve vermogen. Dat valt niet te ontkennen. Je ziet het ook aan Oranje... die 0,0 creëren. Dan komt Sneijder in het veld en ineens gaat het beter lopen. Dat is geen toeval. Maar ja Sneijder gaat natuurlijk nooit op de bank zitten bij Ajax. Sowieso denk ik niet dat hij denkt aan de Eredivisie. De haat die je over je heen krijgt in Nederland is niet misselijk. Zeker als bekende Ajacied.

Hoeveel wedstrijden worden op kunstgras gespeeld komend seizoen? Ook dat zal niet zo prettig zijn. Huntelaar gaat daar ook last van krijgen.

Presteer je wat minder dan krijg je veel haat over je heen omdat iedereen hoge verwachtingen heeft. Zie terugkeer Van Bommel.

In het buitenland kan hij nog lekker relax doen. Mooi weer, hoog salaris, leven zonder lastig gevallen te worden (moet lukken in de VS). Ik zou het wel weten.....
HR
HR

Ozymandias
Idool

Uit: London
Reg.: 13 mei 2007

Ik weet niet of Sneijder geschikt is als '6' maar voor de half posities is hij dat zeker niet. Hij had zelfs toen hij topfit was geen groot genoeg loopvermogen voor die posities.
HR
HR

het allerlaatste schaap Gele kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 3 november 2002

Het zou een schande zijn om Sneijder binnen te halen na de tragiek van Nouri. Dank kan men zeggen 'ja, het voetbal gaat door' maar dan kun je beter De Jong halen. Andere positie en stabiliserende factor.

Bovendien is Sneijder zeer dominant in de groep. Ik heb geen hekel aan die jongen, maar het is wel een dominante jongen en in zijn spel zeer opportunistisch geworden.
HR
HR

JeroenE
Icoon

Reg.: 17 september 2007

het allerlaatste schaap schreef:

Het zou een schande zijn om Sneijder binnen te halen na de tragiek van Nouri. Dank kan men zeggen 'ja, het voetbal gaat door' maar dan kun je beter De Jong halen. Andere positie en stabiliserende factor.

Bovendien is Sneijder zeer dominant in de groep. Ik heb geen hekel aan die jongen, maar het is wel een dominante jongen en in zijn spel zeer opportunistisch geworden.
HR
Er moet sowieso een middenvelder komen. Je kan niet het seizoen ingaan met Schone, Van de Beek, Ziyech, Eiting, De Jong. Sinkgraven zien we ook nooit op het middenveld dus die reken ik nog even niet mee.

Zoals je ziet de posities niet eens dubbel bezet. Hoe is dat acceptabel? En 3 van de 5 komen pas net kijken bij Ajax 1.

Of moeten we Mazraoui ineens als Ajax 1 speler zien?

Zelfs met Nouri erbij zou het een heel jong middenveld zijn. Zeker bij blessures. Of de vorm van bijv. Schone die aan het einde van het seizoen bij de zwakste spelers zat. Na het wegvallen van Nouri heb je er dus een probleem bij.
HR
HR

het allerlaatste schaap Gele kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 3 november 2002

JeroenE schreef:

(...)
Er moet sowieso een middenvelder komen. Je kan niet het seizoen ingaan met Schone, Van de Beek, Ziyech, Eiting, De Jong. Sinkgraven zien we ook nooit op het middenveld dus die reken ik nog even niet mee.

Zoals je ziet de posities niet eens dubbel bezet. Hoe is dat acceptabel? En 3 van de 5 komen pas net kijken bij Ajax 1.

Of moeten we Mazraoui ineens als Ajax 1 speler zien?

Zelfs met Nouri erbij zou het een heel jong middenveld zijn. Zeker bij blessures. Of de vorm van bijv. Schone die aan het einde van het seizoen bij de zwakste spelers zat. Na het wegvallen van Nouri heb je er dus een probleem bij.
HR
Ja, maar Sneijder is te individualistisch. Is ook van een generatie waarin het individualisme in de samenleving op z'n hoogtepunt zat. Past niet meer bij de nieuwe trends en generatie.
HR
HR

de dominee
Jeugdspeler

Uit: Alkmaar
Reg.: 15 november 2013

Is er nog interesse in Kadioglu? Zou de plaats achter Ziyech in onze selectie kunnen invullen en zal niet de hoofdprijs kosten. Lijkt me ook dat hij haalbaar moet zijn.

Overigens hebben we ook maar 1 rechter middenvelder met Frenkie, aangezien Donny onze vaste 6 moet worden.

Als Schone op 6 gaat spelen en Donny en Frenkie als rechtsmidden gezien worden hebben we niemand achter Schone op 6. Eiting mag eerst een jaar Jong Ajax vol maken.

Ziyech - Donny - Frenkie
? - Schone - ?

Bijzonder dat we niets horen omtrent middenvelders.

[Dit bericht is veranderd door de dominee (op 17 juli 2017 14:03:14).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 5 pagina's: « 1 2 3 4 5 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Scouting en aankoopbeleid » Middenvelders

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie heeft Ajax het dringendst nog versterking nodig?

Verdediging
Middenveld
Aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 85,7% dat Feyenoord wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van OGC Nice-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!