Ajax Netwerk
vrijdag 21 juli 2017 - 04:40                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Scouting en aankoopbeleid » Linksbuitens

HR

Deze topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 »

HR

positiespel
Veelbelovend talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Nigel de Jong
Reg.: 28 december 2010

Ik zou als ik Ajax was eens kijken naar Hernán Toledo van Maldonado in Uruguay.
Is een heerlijke buitenspeler, is snel, is technisch en kan op de vierkante meter een mannetje uitspelen. Met name het laatste is erg handig aangezien Ajax 9/10 wedstrijden het spel maakt en op de helft van de tegenstander speelt. Is ook nog jong (21) en is ook al een keer uitgeleend aan Fiorentina.

HRHR
HR

Robert97
Bankzitter

Droomaankoop: -
Reg.: 21 december 2014

Is dat niet de club van een groep Engelse inversteerders?
HR
HR

positiespel
Veelbelovend talent

Droomaankoop: Nigel de Jong
Reg.: 28 december 2010

quote:HR
Robert97 schreef:

Is dat niet de club van een groep Engelse inversteerders?
HR
Zou kunnen. Mocht het zo zijn dan lijkt het me dat die speler ook een keer zekerheid wil en iets kan opbouwen. Je kunt niet je hele carriere als speelbal gebruikt worden lijkt me..
HR
HR

sam2oq
Lid 2de elftal

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Hirving Lozano
Reg.: 25 december 2012

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 juli 2017 om 19:55:46.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Bergkamp zei dat we achterin nog wat nodig hadden in VI, dus is het voorin dan goed? Of willen ze afwachten hoe Cerny zich ontwikkeld? Kan me niet voorstellen dat dit genoeg is momenteel, tenzij ze Cassierra op de vleugels willen posteren.
HR
HR

Emp
Vedette

Uit: Sao Paulo
Reg.: 7 juni 2009

Ze hebben gewoon weer geen enkel idee wie ze moeten halen, vandaar dat de selectie voorin nu "op orde" is. Gaat toch elke zomer zo. Straks weer huilen met de pet op als Younes vertrekt en Kluivert het niet een heel seizoen trekt.
HR
HR

Amp
Talent

Reg.: 11 december 2016

positiespel schreef:

Ik zou als ik Ajax was eens kijken naar Hernán Toledo van Maldonado in Uruguay.
Is een heerlijke buitenspeler, is snel, is technisch en kan op de vierkante meter een mannetje uitspelen. Met name het laatste is erg handig aangezien Ajax 9/10 wedstrijden het spel maakt en op de helft van de tegenstander speelt. Is ook nog jong (21) en is ook al een keer uitgeleend aan Fiorentina.

HR
echt zo een speler die je als verdediger keihard over de boarding wilt knallen... halen dus :B heeft een beetje van die elastische benen en gaat zijn tegenstander voorbij op snelheid na functionele acties. ben dat gewacht op de bal in de voet en steeds naar binnen kappen nu wel een beetje zat...

toevallig ook bekend waarom fiorentina hem niet definitief heeft vastgelegd? die weten over het algemeen wel raad met jonge talenten geloof ik.
HR
HR

afcavooraltijd
Vedette

Reg.: 19 juli 2011

Celtic wil Charly Musonda voor 6 M binnenhengelen, heerlijke speler. Zou een goede concurrent of vervanger van Younes zijn. Dribbelt tegenstanders voorbij alsof ze er niet staan. Zou met zijn speelstijl beter in de eredivisie passen dan in de Schotse competitie natuurlijk, en als Celtic al kans maakt dan Ajax helemaal
HR
HR

Kinkladze
Regelmatige invaller

Vak: -
Droomaankoop: Kennedy Bakircioglu
Reg.: 2 juni 2001

afcavooraltijd schreef:

Celtic wil Charly Musonda voor 6 M binnenhengelen, heerlijke speler. Zou een goede concurrent of vervanger van Younes zijn. Dribbelt tegenstanders voorbij alsof ze er niet staan. Zou met zijn speelstijl beter in de eredivisie passen dan in de Schotse competitie natuurlijk, en als Celtic al kans maakt dan Ajax helemaal
HR
Zat ik ook al aan te denken. Voor Chelsea moeten wij toch interessant zijn geworden, zeker nu ze Traoré met winst hebben kunnen doorverkopen. Die jongen zelf kan goed ballen hoor. Enorm technisch en snel, mist wel wat kracht.
HR
HR

renemar
Vedette

Reg.: 26 augustus 2004

Is wss. een RB maar iemand die deze jongen kent?

Geruchtenmolen: 'Malcom gelinkt aan Ajax'
De geruchten nemen toe nu veel clubs langzaam maar zeker weer gaan beginnen aan
Op de valreep van de dag komt het gerucht vanuit Italië binnen dat Malcom Filipe Silva de Oliveira op een lijstje zou staan bij Ajax. Tutto Mercato Web meldt dat de twintigjarige aanvaller van Bordeaux staat voor een transfer. Ondanks een contract tot de zomer van 2020 zouden onder meer Juventus en AS Roma ook belangstelling hebben. Malcom werd anderhalf jaar geleden door Bordeaux overgenomen van Corinthians voor vijf miljoen euro. In 58 wedstrijden was hij daar goed voor elf goals en acht assists.
HR
HR

Massimo
Icoon

Reg.: 20 januari 2010

renemar schreef:

Is wss. een RB maar iemand die deze jongen kent?

Geruchtenmolen: 'Malcom gelinkt aan Ajax'
De geruchten nemen toe nu veel clubs langzaam maar zeker weer gaan beginnen aan
Op de valreep van de dag komt het gerucht vanuit Italië binnen dat Malcom Filipe Silva de Oliveira op een lijstje zou staan bij Ajax. Tutto Mercato Web meldt dat de twintigjarige aanvaller van Bordeaux staat voor een transfer. Ondanks een contract tot de zomer van 2020 zouden onder meer Juventus en AS Roma ook belangstelling hebben. Malcom werd anderhalf jaar geleden door Bordeaux overgenomen van Corinthians voor vijf miljoen euro. In 58 wedstrijden was hij daar goed voor elf goals en acht assists.
HR
Ik ken de speler niet, maar als ik kijk naar zijn positie zie ik dat heeft hij vooral rechtsbuiten gespeeld en zal hij zeer waarschijnlijk dus als buitenspeler worden gehaald. Het aantal goals is wel inclusief bekerwedstrijden en dat kan nog wel eens een vertroebeld beeld geven. Afgelopen seizoen is hij basisspeler geweest bij Bordeaux en maakte hij in de competitie 7 goals en 5 assists. Nu is dat niet een wereldaantal, maar voor een 20 jarige speler in de Franse competitie vind ik dat helemaal niet verkeerd. Ik zou het wel knap vinden op basis van de info als Ajax hem weet te halen. Dat zal dan wel een speler zijn waarvan je wat mag verwachten.
HR
HR

Morfe0
Vedette

Vak: 101
Reg.: 7 juni 2005

Rechtsbuiten dus en hebben we niet nodig, Keizer ziet Kluivert rechtsbuiten en Younes Linksbuiten als 1e keus, Neres zit dus al op de bank op rechts , dus nee.. dan zeg ik als je een speler haalt dan een linksbuiten aub.
HR
HR

WieBenIk
Talent

Reg.: 6 juni 2009

Morfe0 schreef:

Rechtsbuiten dus en hebben we niet nodig, Keizer ziet Kluivert rechtsbuiten en Younes Linksbuiten als 1e keus, Neres zit dus al op de bank op rechts , dus nee.. dan zeg ik als je een speler haalt dan een linksbuiten aub.
HR
Raar, want Kluivert is vanaf links beter. Zoals Cerny vanaf rechts beter is.
HR
HR

CosaNostra020
International

Droomaankoop: Mario Balotelli
Reg.: 4 april 2015

WieBenIk schreef:

(...)

Raar, want Kluivert is vanaf links beter. Zoals Cerny vanaf rechts beter is.
HR
Ben ik het niet mee eens. Vond Cerny op links veel beter. Kijk de Youth League wedstrijden maar eens terug. Savastano, Nouri en Cerny was echt een perfecte linkerkant.
HR
HR

FelixGasselich
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Bagdad
Droomaankoop: Karol Linetty
Reg.: 19 mei 2015

Speler halen van het niveau Lozano / Pavon.

Pavon is nog niet verkocht, dus vol het gas er op zou ik zeggen.
HR
HR

CosaNostra020
International

Droomaankoop: Mario Balotelli
Reg.: 4 april 2015

FelixGasselich schreef:

Speler halen van het niveau Lozano / Pavon.

Pavon is nog niet verkocht, dus vol het gas er op zou ik zeggen.
HR
Lozano is niveau Narsingh. Pavon is van een heel ander niveau joh!

Ajax schijnt een bod op Rigoni te hebben gedaan.. ben benieuwd.. is niet mijn ideale type voor op de vleugel. Meer een kruising van Pastore en Ziyech.
HR
HR

Robert97
Bankzitter

Geruchten over Rigoni wakkeren weer aan in Argentinië.

Freek Janssen zei op 27 juni op twitter dat Rigoni momenteel niet aan de orde was.
HR
HR

robbertb
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2007

Op wat joeptjoeb beelden zie ik een speler die een mooie trap/pass heeft en aardig afrondt, maar alleen op snelheid passeert (en ook niet altijd even goed). Hebben we zo iemand nou nodig?
HR
HR

Morfe0
Vedette

CosaNostra020 schreef:

(...)
Lozano is niveau Narsingh. Pavon is van een heel ander niveau joh!

Ajax schijnt een bod op Rigoni te hebben gedaan.. ben benieuwd.. is niet mijn ideale type voor op de vleugel. Meer een kruising van Pastore en Ziyech.
HR
Rigoni is ook meer een halfspeler , dan kan je beter zo spelen

Vd Beek op 6
Rigoni Ziyech
HR
HR

TH_HT
Jeugdspeler

Uit: Leiden
Vak: 411
Droomaankoop: Wesley Sneijder
Reg.: 12 april 2011

Morfe0 schreef:

(...)

Rigoni is ook meer een halfspeler , dan kan je beter zo spelen

Vd Beek op 6
Rigoni Ziyech
HR
Rigoni is een buitenspeler, speelt vanaf rechts in een 4-4-2 of 4-2-3-1 systeem, dus ik niks een rechtshalf.
HR
HR

Morfe0
Vedette

TH_HT schreef:

(...)

Rigoni is een buitenspeler, speelt vanaf rechts in een 4-4-2 of 4-2-3-1 systeem, dus ik niks een rechtshalf.
HR
Zucht, kijk eens de filmpjes man, hij heeft amper een actie , zijn sterke punten zijn , 2 benigheid , met beide benen heeft hij ook nog eens een perfecte trap dus kan de doelman altijd verschalken , als hij wat ruimtes heeft, hij is technichs begaafd, ziet het spelletje goed (overzicht ) , en heeft een aardige techniek..

Waar hoort hij dan thuis , ja laten we hem op de flank droppen.. zo een speler hoort in de as thuis man.

Onana
Veltman Sanchez De Ligt Zeca
Vd Beek
Rigoni Ziyech
Neres Dolberg Kluivert

Ik zou hiervoor tekenen.

[Dit bericht is veranderd door Morfe0 (op 9 juli 2017 17:00:53).]
HR
HR

TH_HT
Jeugdspeler

Uit: Leiden
Vak: 411
Droomaankoop: Wesley Sneijder
Reg.: 12 april 2011

Morfe0 schreef:

(...)

Zucht, kijk eens de filmpjes man, hij heeft amper een actie , zijn sterke punten zijn , 2 benigheid , met beide benen heeft hij ook nog eens een perfecte trap dus kan de doelman altijd verschalken , als hij wat ruimtes heeft, hij is technichs begaafd, ziet het spelletje goed (overzicht ) , en heeft een aardige techniek..

Waar hoort hij dan thuis , ja laten we hem op de flank droppen.. zo een speler hoort in de as thuis man.

Onana
Veltman Sanchez De Ligt Zeca
Vd Beek
Rigoni Ziyech
Neres Dolberg Kluivert

Ik zou hiervoor tekenen.
HR
Je post zegt al genoeg, jij baseert alles dus op Youtube filmpjes, is prima maar kom hier dan niet de raketgeleerden uithangen. Heb een aantal wedstrijden van hem gezien bij Independiente waar hij gewoon een prima actie in huis heeft zowel vanaf rechts als links, met ook voor de eerste paal en de inlopende "10" op de 16 meter, het is misschien geen Younes maar heeft zeker een actie en genoeg snelheid. Daarnaast slaat je argument natuurlijk bij voorbaat nergens op want bijvoorbeeld el Ghazi heeft ook geen actie, is dat dan ook een rechtshalf? Of misschien een rechtsback?
HR
HR

Morfe0
Vedette

Volgens meerdere medias in Argentinie meldde nu dat Indenpendent Nu twijfelt over de aanbod van Ajax en morgne meer laat weten

Ajax Rigoni!
HR
HR

de dominee
Jeugdspeler

Uit: Alkmaar
Reg.: 15 november 2013

lijkt me dan exit Younes of Cerny (al dan niet tijdelijk). Ben (verre van) overtuigd van deze man. Als je dat vergelijkt met opties als Lozano of Pavon...
HR
HR

Robert97
Bankzitter

Morfe0 schreef:

Volgens meerdere medias in Argentinie meldde nu dat Indenpendent Nu twijfelt over de aanbod van Ajax en morgne meer laat weten

Ajax Rigoni!
HR
Welke media? Heb je een link?
HR
HR

Morfe0
Vedette

+
de dominee schreef:

lijkt me dan exit Younes of Cerny (al dan niet tijdelijk). Ben (verre van) overtuigd van deze man. Als je dat vergelijkt met opties als Lozano of Pavon...
HR
Pavon heeft alles, maar moet 20 miljoen kostten , Lozano heeft meer snelheid en actie.
Deze man heeft een geweldige trap in beide benen... dat zie je ook niet veel meer, Milik had het alleen met linsk

https://twitter.com/Mati_Martinez/status/884488317223489536

[Dit bericht is veranderd door Morfe0 (op 10 juli 2017 21:41:43).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Scouting en aankoopbeleid » Linksbuitens

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie heeft Ajax het dringendst nog versterking nodig?

Verdediging
Middenveld
Aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 85,7% dat Feyenoord wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor OGC Nice-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!