Ajax Netwerk
vrijdag 21 juli 2017 - 06:46                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Scouting en aankoopbeleid » Linksbuitens

HR

Deze topic is open en bestaat uit 7 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 »

HR

Fern
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2007

quote:HR
CosaNostra020 schreef:

(...)
Waar zegt hij dat? Heb het hem zelf nooit horen zeggen namelijk.
HR
En jij hebt Overmars wel horen zeggen dat hij 14 miljoen heeft geboden?

Waarom geloof je het ene wel zonder bewijs en het andere niet zonder bewijs? Diverse media melden dat hij geen interesse heeft in Ajax.
HRHR
HR

Ozymandias
Idool

Uit: London
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 13 mei 2007

skimovic schreef:

(...)

Staat inmidedels ook op de front page.

Hoop dat Ajax niet weer alleen met hem bezig was en we nu snel kunnen schakelen.

Doe met diezelfde 14 miljoen nu maar gelijk een bod op Pavon.
HR
Nogmaals, alleen maar een gerucht van een krant die het vaak niet juist heeft. Waarom blijven mensen maar geloven dat dit soort geruchten waar zijn?
HR
HR

Eeuwige Bankzitter
Bankzitter

Uit: Amstelveen
Droomaankoop: Bruma
Reg.: 2 augustus 2014

Dit is een voetbalforum in de zomerse transferperiode, geen journalistieke fact-checking site. Als je het bespreken van geruchten niet trekt, zou ik nog ruim een maand wegblijven.

OT: Als de transfer van Cristiano Ronaldo naar China niet doorgaat, zie ik die ook wel een jaartje hierheen komen om zijn carrière nieuw leven in te blazen ;B
HR
HR

ibramovic
Idool

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Cristian Pavon
Reg.: 20 augustus 2003

Voorzichtig geruchtje weer over Christian Pavón. Sportjournalist van Deportea meldt dit.
HR
HR

Ozymandias
Idool

Eeuwige Bankzitter schreef:

Dit is een voetbalforum in de zomerse transferperiode, geen journalistieke fact-checking site. Als je het bespreken van geruchten niet trekt, zou ik nog ruim een maand wegblijven.

OT: Als de transfer van Cristiano Ronaldo naar China niet doorgaat, zie ik die ook wel een jaartje hierheen komen om zijn carrière nieuw leven in te blazen ;B
HR
Er is een groot verschil tussen het bespreken van geruchten en het voor waar aannemen van deze geruchten. Ik heb toch nergens gezegd dat ik vind dat geruchten niet besproken mogen worden?
HR
HR

Coentje37
Veelbelovend talent

Reg.: 14 januari 2017

Ozymandias schreef:

(...)
Er is een groot verschil tussen het bespreken van geruchten en het voor waar aannemen van deze geruchten. Ik heb toch nergens gezegd dat ik vind dat geruchten niet besproken mogen worden?
HR
We hoorden allerlei linksbacks uit Brazilie en die Rigoni? En nu dan echt schakelen naar Pavon en Arana?
HR
HR

Jerusalem
Regelmatige invaller

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 3 april 2002

ibramovic schreef:

Voorzichtig geruchtje weer over Christian Pavón. Sportjournalist van Deportea meldt dit.
HR
Zou wel een heerlijke aankoop zijn. Ziet er goed uit op de beelden en de media in Argentinie is lovend. Een rijzende ster en één van de smaakmakers in de competitie daar.
Zou wel betekenen dat we Younes zouden moeten verkopen.
Met Kluivert, Neres, Pavon en Cerny zou je dan een goede dubbele bezetting hebben met gezonde concurrentiestrijd.

Maargoed, het blijft speculatie. Zenith heeft iig Driussi binnen, die lijkt af te vallen..
HR
HR

ibramovic
Idool

Jerusalem schreef:

(...)

Zou wel een heerlijke aankoop zijn. Ziet er goed uit op de beelden en de media in Argentinie is lovend. Een rijzende ster en één van de smaakmakers in de competitie daar.
Met Kluivert, Neres, Pavon en Cerny zou je dan een goede dubbele bezetting hebben met gezonde concurrentiestrijd.

Maargoed, het blijft speculatie. Zenith heeft iig Driussi binnen, die lijkt af te vallen..
HR
Hmm, ik zou Younes niet verkopen maar Cerny verhuren. Het zou van ambitie getuigen als Ajax eens écht doorselecteert zonder direct in te leveren op basiskwaliteit. Laat Younes, Neres, Kluivert en zo'n Pavon maar strijden voor die 2 plekken. Dat dan bv. Kluivert en Younes op de bank belanden: So be it. Keihard trainen en jezelf ontwikkelen aan de hand van je betere concurrenten. Cerny op zijn beurt kan dan mooi een jaar bij bv. Twente gaan spelen en minuten maken. Die gaat die concurrentiestrijd op dit moment namelijk toch nog niet winnen en kan volgend jaar 1 van de 4 plekken innemen als hij laat zien over voldoende niveau te beschikken.
HR
HR

CosaNostra020
International

Droomaankoop: Mario Balotelli
Reg.: 4 april 2015

Zal wel naar Monaco of Napels gaan. Althans daarvan is men van overtuigd in Argentinië.
HR
HR

renemar
Vedette

Reg.: 26 augustus 2004

Jerusalem schreef:

(...)

HR
Begrijp niet dat mensen het nog over Cerny hebben. Staat al meer dan een jaar stil. Bij Jong AJAX gewoon een heel matig seizoen. Die moet je gewoon verhuren.
En Kluivert moet veel spelen. Voor het eerste kun je niet op hem rekenen. Hooguit af en toe een wedstrijd en als invaller. Op de bank zitten heeft geen zin, dus bij Jong AJAX veel laten spelen en zo nu en dan bij het eerste.
Krijg je te maken met blessures heb je een gigantisch probleem.
HR
HR

ibramovic
Idool

CosaNostra020 schreef:

Zal wel naar Monaco of Napels gaan. Althans daarvan is men van overtuigd in Argentinië.
HR
Vissen dus blijkbaar nogal in dezelfde vijver als een Napoli of Zenith. Toch mooi om te zien. Lijkt me trouwens dat als Napoli voor El Haddadi gaat, ze Pavon laten gaan.

Benieuwd wat er dan gebeurt, al lijkt het me wel dat hij voor Monaco kiest als die echt serieus worden.
HR
HR

Jerusalem
Regelmatige invaller

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 3 april 2002

renemar schreef:

(...)

Begrijp niet dat mensen het nog over Cerny hebben. Staat al meer dan een jaar stil. Bij Jong AJAX gewoon een heel matig seizoen. Die moet je gewoon verhuren.
En Kluivert moet veel spelen. Voor het eerste kun je niet op hem rekenen. Hooguit af en toe een wedstrijd en als invaller. Op de bank zitten heeft geen zin, dus bij Jong AJAX veel laten spelen en zo nu en dan bij het eerste.
Krijg je te maken met blessures heb je een gigantisch probleem.
HR
Cerny zag ik persoonlijk altijd als een zeer groot talent. Beetje bij beetje zag je hem weer opbloeien bij Jong onder Keizer.
Daarom verwacht ik dat Keizer in hem gaat investeren en gaat gebruiken. De voortekenen zijn er iig al in de voorbereiding.
HR
HR

BuZa
Idool

Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Mayron George
Reg.: 30 november 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 juli 2017 om 09:42:02.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: -  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Jerusalem schreef:

(...)

Cerny zag ik persoonlijk altijd als een zeer groot talent. Beetje bij beetje zag je hem weer opbloeien bij Jong onder Keizer.
Daarom verwacht ik dat Keizer in hem gaat investeren en gaat gebruiken. De voortekenen zijn er iig al in de voorbereiding.
HR
Cerny was vorig seizoen vooral matig, zou hem verhuren. Een andere omgeving en veel minuten kunnen hem hopelijk weer laten opbloeien.
HR
HR

CosaNostra020
International

BuZa schreef:

(...)

Cerny was vorig seizoen vooral matig, zou hem verhuren. Een andere omgeving en veel minuten kunnen hem hopelijk weer laten opbloeien.
HR
Moet je nagaan dat hij met een matig seizoen nog zoveel scoorde etc. Vind Cerny nog steeds een potentiële topper. Vorig seizoen een paar vervelende tegenslagen gehad en dat merkte je ook aan zijn veldspel maar ik denk dat hij dit seizoen weer gaat vlammen. Heeft meer in huis dan die Lozano bijv.
HR
HR

Ozymandias
Idool

BuZa schreef:

(...)

HR
Cerny kon niet vrijuit spelen door een slepende rugblessure en had alsnog een hoge productiviteit met 16 doelpunten en 10 assists in totaal 28 wedstrijden. Ik denk dat als hij dit seizoen geheel fit is hij weer zal laten zien dat hij een enorm potentieel heeft.
HR
HR

dijkstrajax
Basisspeler

Vak: 120
Reg.: 7 maart 2006

Pavon zou geweldig zijn, daar mag je echt wel wat extra geld voor uitgeven. Ik vind wel echt dat we nog een buitenspeler nodig hebben. Kluivert kan niet het hele jaar spelen en wellicht dat Younes nog vertrekt als er een grote Duitse club komt.
HR
HR

Fern
Vedette

Reg.: 14 augustus 2007

Ajax zou een talent van Heerenveen op het oog hebben las ik, jonge van 19
HR
HR

ElemeNt
Idool

Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 1 augustus 2005

Fern schreef:

HR
Dennis Johnsen
HR
HR

Mark_48
Ballenjongen

Reg.: 24 augustus 2016

Fern schreef:

HR
Alweer eentje voor Jong Ajax. Waar blijven die gerichte aankopen? Zal wel weer een paniek aankoop worden.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit
Icoon

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Reg.: 28 november 2010

Mark_48 schreef:

(...)

Alweer eentje voor Jong Ajax. Waar blijven die gerichte aankopen? Zal wel weer een paniek aankoop worden.
HR
Vrees er heel erg voor.
HR
HR

Mark_48
Ballenjongen

Volgens Mike Verweij gaat Ajax niet veel geld meer uitgeven. Dus komt er niet veel soeps meer bij. Dus ik zeg daaaaggggg Marcje Netto.
HR
HR

de dominee
Jeugdspeler

Uit: Alkmaar
Reg.: 15 november 2013

Waar zegt hij dat? Vergeet niet dat Verweij amper nog bronnen heeft binnen Ajax he...
HR
HR

Morfe0
Vedette

Vak: 101
Reg.: 7 juni 2005

ESPN meld net dat Ajax 12 miljoen heeft geboden op Richarlison
HR
HR

Mark_48
Ballenjongen

de dominee schreef:

Waar zegt hij dat? Vergeet niet dat Verweij amper nog bronnen heeft binnen Ajax he...
HR
Op facebookpagina, wij zijn ajax amsterdam sinds 1900

https://www.facebook.com/WijzijnAjaxAmsterdamsinds1900/?fref=ts
HR
HR

CosaNostra020
International

Morfe0 schreef:

ESPN meld net dat Ajax 12 miljoen heeft geboden op Richarlison
HR
Mag hopen van niet. Vrij beperkte speler is dat zeg...
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 7 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Scouting en aankoopbeleid » Linksbuitens

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie heeft Ajax het dringendst nog versterking nodig?

Verdediging
Middenveld
Aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 85,7% dat Feyenoord wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van OGC Nice-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!