Deze topic is open en bestaat uit 53 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 53 »
yan-arie
Bankzitter
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 12 januari 2008
afca1900
Idool
Winnaar Beker Klassement Ajax Netwerk VoVo 2011/2012; meer prijzen
Vak: -
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 26 februari 2005
kooleracer
Regelmatige invaller
Droomaankoop: Joel Pohjanpalo
Reg.: 20 juni 2011
quote:Gaat niet gebeuren Dennis Praet vediend bij Anderlecht al 800.000 Per jaar en hij licht tot 2015 vast niet 2014. Dus verkoop is helemaal niet aan de orde. Denk eerder dat dit een broodje aap verhaal is. Praet vertrekt gewoon in 2014 of dient zijn contract uit een daarna maakt hij de stap naar de echte top. Genoeg interesse in deze jongen, staat op bij elke topclub in Europa op het lijstje. interesse klopt dat hadden we al toen hij bij GENK speelde. Maar de kans dat hij nu een overstap maakt van Anderlecht naar Ajax, lijkt me ondenkbaar helemaal omdat hij al een topsalaris heeft. Heeft een hoger basissalaris dan Eriksen. Of Ajax moet opeens weer dikke contracten gaan afsluiten, voor de talenten vind ik het overigens geen probleem omdat die dat toch wel terugbetalen.
afca1900 schreef:
Dennis Praet is stilaan grof wild op de transfermarkt. Eerder raakte al bekend dat Liverpool de jonge speler van RSC Anderlecht nadrukkelijk volgt, nu is ook Ajax geïnteresseerd in de diensten van Praet.
De Amsterdammers zien deze zomer meer dan waarschijnlijk Christian Eriksen vertrekken. De Deen weigert tot dusver zijn contract, dat medio 2014 afloopt, te verlengen. Ajax is dus genoodzaakt hem deze zomer te verkopen, als ze er nog geld willen voor krijgen.
Praet speelt op dezelfde positie als Eriksen en past met zijn stijl van voetballen bij de cultuur van Ajax. Op vijftienjarige leeftijd wou de Nederlandse club Praet ook al wegkapen bij KRC Genk. Toen verkoos de Belgische middenvelder een overstap naar Anderlecht, waar hij sinds dit seizoen aan het doorbreken is.
Voetbalnews.be
Markus_Rosenberg
Talent
Uit: Waddinxveen
Vak: 0-vak
Droomaankoop: -
Reg.: 22 augustus 2005
mich25
Lid 2de elftal
Uit: Almere
Vak: 418
Reg.: 2 mei 2012
quote:JAAAAA, kopen die jongen!!!
Markus_Rosenberg schreef:
zal ook wel tussen de 5 en 7 miljoen kosten denk ik
Clarence Seedorf kijkt in opdracht van Marc Overmars rond in Brazilië voor talenten en heeft een eerste tip doorgegeven: Adryan. De aanvallende middenvelder, achttien jaar, heeft inmiddels zijn debuut voor Flamengo gemaakt en staat bekend om zijn wervelende optredens voor Brazilië Onder-17. Eén klein probleempje voor Ajax: 'de nieuwe Zico' wordt al jaren door Manchester United gevolgd. (O Globo)
Bron:voetbalzone.nl ( wandelgangen )
Albinho
Legende
Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003
mich25
Lid 2de elftal
quote:Stuur Seedorf langs voor een gesprekje, laat daarna De Boer en Bergkamp een belletje doen en probeer daar wat indruk mee te maken. Overmars die de onderhandelingen daarna kan doen. Moet toch nog iets waard zijn, als je die jongen op deze manier voor de neus van de topclubs weet weg te kapen heb je echt een topper te pakken.
Albinho schreef:
100% onhaalbaar
Gladio
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 1 augustus 2003
mich25
Lid 2de elftal
quote:Dan moet je maar een spaarrekening openen xD
Gladio schreef:
En als we aanschuiven bij de onderhandelingen en er moet 20 miljoen op tafel komen?
Gladio
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 1 augustus 2003
Administrator
Administrator
Reg.: 26 juni 2002
mich25
Lid 2de elftal
quote:Je kan op zijn minst een poging wagen toch, als blijkt dat hij te veel kost dan haak je af. Zit er een realistisch prijskaartje aan dan moet je echt proberen die jongen binnen te halen.
Gladio schreef:
Kom op hé, wel een beetje reëel. Die jongen staat bij elke grote club in de boekjes. Die kan Ajax al niet meer betalen.
Burzlew
Legende
Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002
Vossie
Legende
Vak: 425
Reg.: 25 februari 2003
Massimo
Vedette
Reg.: 20 januari 2010
quote:Maher heeft helemaal niet bijgetekend. Had hiervoor ook al een contract to 2015. AZ heeft deze opgewaardeerd. Niet verlengt.
Vossie schreef:
Waar betaalt Anderlecht het van. Die zitten op het niveau feyenoord qua begroting...
Praet, Maher, Djuricic. Kwaliteit mag (moet) altijd komen. De vraag is natuurlijk in hoeverre Ajax geinteresseerd is en wie het meest haalbaar is.
Maher heeft bijgetekend (dom) en lijkt me te duur. Voor Praet geldt waarschijnlijk hetzelfde + die koos een paar jaar terug voor Anderlecht ipv Ajax, dus waarom nu wel? Djuricic lijkt me het meest haalbaar, alleen vraag ik me af of hij niet naar een andere competitie wil. Al zou Ajax erg goed bij hem passen. En ja, Djuricic had Ajax al moeten hebben, ook al hadden we Eriksen al... Wat is er in hemelsnaam op tegen meerdere goede spelers voor 1 positie te hebben?!
Zlatanist
Vedette
Vak: 411
Reg.: 10 juni 2009
ibramovic
Idool
Uit: Wenen
Reg.: 20 augustus 2003
quote:AZ staat inmiddels ook op een positie in de Eredivisie dat het 'niet verkopen aan een concurrent'-argument helemaal niet meer opgaat natuurlijk. Iets in me zegt dan ook dat met een miljoen of 7, 8 AZ Maher best van de hand wil doen om zo verder te investeren in haar elftal. Zeker vanwege eerder rumoer om hem heen met een vertrek.
Massimo schreef:
(...)
Maher heeft helemaal niet bijgetekend. Had hiervoor ook al een contract to 2015. AZ heeft deze opgewaardeerd. Niet verlengt.
Massimo
Vedette
Reg.: 20 januari 2010
quote:Ajax heeft de financiële middelen en zijn niet afhankelijk van verkopen. Maher heeft nog een 2,5 jarig contract en AZ is financieel weer behoorlijk gezond. Dus ik denk dat je inderdaad naar je bovengenoemde prijs gaat. Maar ik ben van mening dat je best in een speler mag investeren en soms een flniks transfersom mag neerleggen. Je bent een voetbalclub en je hebt niet als primair doel elk seizoen een winst van 10 miljoen te maken. Ik vind Maher veel meer hebben dan Djuricic. Die vind ik ook wel goed, maar ik denk dat Maher uiteindelijk een hoger niveau kan halen. Een speler die ik echt heel graag bij PSV zou willen zien. Mocht Ajax hem halen, dan krijgt het team naar mijn mening een flinke kwaliteitsinjectie.
ibramovic schreef:
(...)
AZ staat inmiddels ook op een positie in de Eredivisie dat het 'niet verkopen aan een concurrent'-argument helemaal niet meer opgaat natuurlijk. Iets in me zegt dan ook dat met een miljoen of 7, 8 AZ Maher best van de hand wil doen om zo verder te investeren in haar elftal. Zeker vanwege eerder rumoer om hem heen met een vertrek.
Probleem is nu alleen dat Eriksen pas na de winter wil praten, terwijl ik Ajax alleen voor Maher zie gaan als duidelijk wordt dat dit Eriksen's laatste jaar is.
Rafael vd Vaart
Internationale topspeler
Uit: Brabant
Vak: 118
Reg.: 23 juli 2010
quote:Mee eens, bepaalde kwaliteitsinjectie zijn hun geld zeker waard. Goedkoop kan ook duurkoop zijn als je er op termijn niet verder mee komt. Bovendien is de kans vrij groot dat Maher zich doorontwikkeld, Ajax daarmee sportief een bijdrage levert en uiteindelijk voor een mooi bedrag zal vertrekken en dus ook financieel van waarde kan zijn.
Massimo schreef:
(...)
Ajax heeft de financiële middelen en zijn niet afhankelijk van verkopen. Maher heeft nog een 2,5 jarig contract en AZ is financieel weer behoorlijk gezond. Dus ik denk dat je inderdaad naar je bovengenoemde prijs gaat. Maar ik ben van mening dat je best in een speler mag investeren en soms een flniks transfersom mag neerleggen. Je bent een voetbalclub en je hebt niet als primair doel elk seizoen een winst van 10 miljoen te maken. Ik vind Maher veel meer hebben dan Djuricic. Die vind ik ook wel goed, maar ik denk dat Maher uiteindelijk een hoger niveau kan halen. Een speler die ik echt heel graag bij PSV zou willen zien. Mocht Ajax hem halen, dan krijgt het team naar mijn mening een flinke kwaliteitsinjectie.
afca1900
Idool
Winnaar Beker Klassement Ajax Netwerk VoVo 2011/2012; meer prijzen
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 26 februari 2005
Santos
Bankzitter
Reg.: 17 februari 2012
Albinho
Legende
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003
JohnDylan
Internationale topspeler
Uit: Londen
Reg.: 13 mei 2007
Le Berry
Idool
Reg.: 3 januari 2009
champy95
Legende
Uit: Brussel
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002
quote:Dat bericht was al van het voorjaar. Anderlecht moest nog kampioen worden. Het zal dus om een basisloon gaan.
Albinho schreef:
Dat salarishuis van Anderlecht is echt bizar trouwens, of zou het dateren uit een kampioensjaar met forse bonussen?
Praet heeft destijds helaas voor Anderlecht gekozen, nu gaat het je niet meer lukken vrees ik. Anderlecht vangt altijd forse bedragen voor hun spelers. De overige Belgische clubs ook trouwens.
Deze topic is open en bestaat uit 53 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 »
Ajax Forums » A - Ajax » Scouting en aankoopbeleid » [Centraal] Middenvelders [Deel 5]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 16,3% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.