Deze topic is open en bestaat uit 55 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 55 »
Shogun
Vedette
Vak: -
Droomaankoop: Luciano Narsingh
Reg.: 7 juli 2009
quote:Wat mij betreft hoeven we niet op zoek naar een nieuwe VM. Boccara komt er aan.
robur schreef:
Kan snel gaan, maar als je gisteren zag wat de inbreng van een Poulsen betekend in een wedstrijd tegen een Europeese topper, dan wordt deze "aankoop" wellicht anders beoordeeld.
Als je dan weet dat we naast Poulsen ook Enoh nog hebben lopen en talenten als Bonevacia, Sporkslede en Bocarra, dan vraag ik me toch af waarom we nu al weer op zoek moeten naar een nieuwe VM.
Er werd gisteren gewoon hard gewerkt en bij vlagen goed gecombineerd. Alleen jammer dat het centrale verdedigings duo bij de tweede goal een bal niet wist weg te koppen en vervolgens een paar tellen te laat reageerde.
Santos
Bankzitter
Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 17 februari 2012
Shogun
Vedette
quote:Djuricic heeft zelf volgens mij aangegeven eerst nog een stap te willen maken naar de Nederlandse top. Zo lang hij dat wil, heeft Ajax een kans.
Santos schreef:
Denk dat we deze jongen kunnen vergeten helaas:
‘PSV krijgt ook concurrentie van Russische elite in strijd om Djuricic’
Zaterdag, 10 november 2012 om 00:00
Filip Djuricic heeft met sc Heerenveen afgesproken sowieso aan het eind van het seizoen te vertrekken, maar naar welke club is nog onbekend. De middenvelder annex aanvaller werd in de wandelgangen al genoemd bij PSV, Liverpool en Manchester United, maar er zitten meer clubs op het vinkentouw voor de Serviër. Volgens Life Sports hebben namelijk drie Russische clubs interesse.
Lokomotiv Moskou, dat strubbelt in de Russische Premjer Liga, wil de twintigjarige Djuricic al in de winterstop halen. “Na de opening van de transferwindow gaat de club over tot het officieel contacteren van de club. Djuricic is een speler die nauwlettend in de gaten wordt gehouden”, vertelt een ingewijde. Ook Spartak Moskou en regerend landskampioen Zenit Sint-Petersburg willen Djuricic overnemen.
Het jeugdproduct van Rode Ster Belgrado maakt ‘in principe’ pas in de zomer een transfer. “Of een club als Manchester United zou zich al eerder concreet moeten melden. Dat zou de zaak kunnen veranderen”, zei technisch directeur Johan Hansma al eerder in de Leeuwarder Courant. Djuricic, die dit seizoen twee keer scoorde in elf competitiewedstrijden, wil per se niet transfervrij vertrekken uit het Abe Lenstra Stadion. Hij staat er nog tot medio 2014 onder contract.
Mark10
Basisspeler
Vak: 115
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 22 juli 2008
Jan410
Geselecteerd voor Oranje
Droomaankoop: Romelu Lukaku
Reg.: 30 april 2006
quote:Dat zou een hele goede zijn. Vind hem echt een klasbak namelijk.
Mark10 schreef:
Kan het jezelf zo vertellen dat hij al met Ajax in gesprek is!
Morgenzon
International
Droomaankoop: -
Reg.: 19 februari 2008
quote:Vertel ...
Mark10 schreef:
Le Berry
Idool
Reg.: 3 januari 2009
Morgenzon
International
Reg.: 19 februari 2008
quote:Het is toch altijd wel spannend om te weten wat die insiders te vertellen hebben
Le Berry schreef:
Owjee, weer een 'insider' ...
zlatandebeest
Regelmatige invaller
Uit: Leiden
Droomaankoop: Jonathan Reis
Reg.: 1 mei 2005
quote:Denk je dat of heb je dit gehoord of iets dergelijks? Zou wel een goede speler zijn. Maar ben bang dat hij gehaald word als opvolger van Eriksen
Mark10 schreef:
JohnDylan
Internationale topspeler
Uit: Londen
Reg.: 13 mei 2007
RogerGarcia
International
Uit: Winterswijk
Reg.: 4 oktober 2009
quote:Ik hoef geen opvolger van De Jong in dit Ajax te zien.
JohnDylan schreef:
Wie hebben jullie liever Djuricic of de jaar jongere Van Ginkel? Ik zie Van Ginkel eigenlijk als de ideale opvolger van De Jong maar dan moet die wel na dit seizoen verkocht worden. Dus Djuricic als mogelijke opvolger van Eriksen en Van Ginkel als mogelijke opvolger van De Jong.
JohnDylan
Internationale topspeler
quote:Je wil met 10 man gaan spelen?
RogerGarcia schreef:
(...)
Ik hoef geen opvolger van De Jong in dit Ajax te zien.
Schip ahoy
Idool
Reg.: 1 november 2008
quote:Ik dacht dat hij juist had aangegeven dat hij klaar was voor de stap naar het buitenland?
Shogun schreef:
(...)
Djuricic heeft zelf volgens mij aangegeven eerst nog een stap te willen maken naar de Nederlandse top. Zo lang hij dat wil, heeft Ajax een kans.
Gallery Play
Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel
Droomaankoop: Abe Lenstra
Reg.: 30 oktober 2008
quote:Djuricic, Van Ginkel is op dit moment minder ver. En als je toch veel geld gaat uitgeven, dan maar een directe versterking voor het eerste. Maher zou ik nog altijd het liefst willen hebben, maar zal al helemaal duur zijn.
JohnDylan schreef:
Wie hebben jullie liever Djuricic of de jaar jongere Van Ginkel? Ik zie Van Ginkel eigenlijk als de ideale opvolger van De Jong maar dan moet die wel na dit seizoen verkocht worden. Dus Djuricic als mogelijke opvolger van Eriksen en Van Ginkel als mogelijke opvolger van De Jong.
De Beezem
Lid 2de elftal
Uit: Beverwijk
Droomaankoop: Jeffrey Gouweleeuw
Reg.: 12 juli 2007
quote:Zelf wie die naar Spanje, maar de clubs die hem willen hebben kunnen hem niet betalen, hij zal zelf moeten kiezen tussen Ajax, PSV, Anzhi of Zenit st. Petersburg.
Schip ahoy schreef:
(...)
Ik dacht dat hij juist had aangegeven dat hij klaar was voor de stap naar het buitenland?
champy95
Legende
Uit: Brussel
Reg.: 26 oktober 2002
quote:Grote aankopen in de zomer zijn afhankelijk van een paar factoren:
Gallery Play schreef:
(...)
Djuricic, Van Ginkel is op dit moment minder ver. En als je toch veel geld gaat uitgeven, dan maar een directe versterking voor het eerste. Maher zou ik nog altijd het liefst willen hebben, maar zal al helemaal duur zijn.
Hoe kwalijk het ook is dat er geen rechtsbuiten nu is, wil ik toch het liefst een middenvelder. Het huidige middenveld is zeer zwaar ondermaats, de reden waarom Ajax niet draait.
LMEZ
Idool
Vak: 405
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 10 juli 2003
Shogun
Vedette
quote:Lucas Andersen moet de opvolger worden van de Jong en Dejan Meleg de opvolger van Eriksen.
JohnDylan schreef:
Mijn Mokums Paradijs
Icoon
Vak: 422
Droomaankoop: Melvin Platje
Reg.: 9 september 2002
quote:Eriksen levert niet veel op, zeker niet als hij niet bijtekent. De Jong heeft zich met zijn goals natuurlijk wel in de picture gespeeld. Zo opportunistisch als de voetbalwereld is kan hij zomaar 10+ miljoen opleveren.
champy95 schreef:
- uitgaande transfers: De Jong?, Eriksen?, ..
quote:Nee, en dat zal ons wat betreft transfers de das om doen. Maar zelfs als we wel CL-voetbal halen is het al lastig. Voorbeelden zijn Assaidi en Narsingh die liever in de Europea League wilden spelen of onze eigen Anita die graag op de bank wilde zitten bij middenmoter Newcastle. Geld speelde natuurlijk ook een grote rol.
champy95 schreef:
- Spelen we wederom Champions League?
Mark10
Basisspeler
Vak: 115
Reg.: 22 juli 2008
quote:Hij heeft recent nog met ajax gesproken, dus staat los van Poulsen en/of Janssen
zlatandebeest schreef:
(...)
Denk je dat of heb je dit gehoord of iets dergelijks? Zou wel een goede speler zijn. Maar ben bang dat hij gehaald word als opvolger van EriksenToen Janssen werd verkocht was ik blij omdat we dan een speler als Maher zouden halen en doorselecteren. Komt Boertje met Poulsen aan zetten
207181
Talent
Uit: Haarlem
Reg.: 21 juni 2011
quote:Vertel daar eens wat meer over.... Wat noem jij recent? En stond hij er positief tegenaan?
Mark10 schreef:
(...)
Hij heeft recent nog met ajax gesproken, dus staat los van Poulsen en/of Janssen
JohnDylan
Internationale topspeler
Vossie
Legende
Vak: 425
Reg.: 25 februari 2003
Massimo
Vedette
Reg.: 20 januari 2010
kooleracer
Regelmatige invaller
Droomaankoop: Joel Pohjanpalo
Reg.: 20 juni 2011
quote:Ben je vergeten dat hij 20 jaar, ben je vergeten dat hij in een zaad elftal speelt? Denk je dat voetbal 1 tegen 1 is ofzo....Djuricic is een van de beste spelers van de eredivisie dat hij tegen PSV niet zo kan voetballen als tegen NAC of NEC dat komt doordat hij tegen PSV weinig aan de bal komt en omdat zijn ploeggenoten massaal achter de middenlijn blijven. Wat moet hij met zo'n bal voorin zonder ondersteuning doen...Beoordeel hem maar als de zijn ploeggenoten ook durven mee te voetballen.
Massimo schreef:
Kreeg wel weer de bevestiging. Goede voetballer, maar zodra de weerstand groter wordt, krijgt hij het moeilijk. Is niet de eerste keer waaronder tegen Ajax i.t.t. Maher. Hij kan wel goed genoeg worden, maar blijft tot nu toe vooral mooie dingen doen als hij genoeg tijd en ruimte krijgt.
Deze topic is open en bestaat uit 55 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 »
Ajax Forums » A - Ajax » Scouting en aankoopbeleid » [Centraal] Middenvelders [Deel 5]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 54,4% dat FC Volendam wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.