Deze topic is open en bestaat uit 53 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 53 »
Chelsea Man
Idool
Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 12 maart 2003
quote:Ja had al geprobeerd om deze op te zoeken. Blijkbaar kan je niet meer tot meer dan 5 jaar terug..jammer..ik kan me nog een wedstrijd met onder 14 herinneren in Haarlem...och och..wat was ie goed ! Okey for now no more smileys...
Quattroporte schreef:
(...)
Plaats die post nog eens. Ik ken hem niet.
En stop toch eens met die irritante smileys. Maakt het niet sterker allemaal.
Robehr
Vedette
Uit: Breda
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 18 september 2004
ElemeNt
Idool
Droomaankoop: Giovani Dos Santos Ramírez
Reg.: 1 augustus 2005
quote:Een type Aissati? Aissati komt in de bal en loopt daarna 5 minuten rond met de bal aan zijn voet om vervolgens een pass over 1 meter te geven. Wat ik van Kali zie is dat hij juist positie kiest en de bal het werk over afstand laat doen. Zijn in mijn ogen echt 2 totaal verschillende spelers.
Chelsea Man schreef:
In mijn inmiddels (bekende) openingspost op dit forum kwam de naam Kali ook aan bod. Het was voor mij al 10 jaar geleden erg duidelijk. Hoe kan je de nummer 10 en veruit beste voetballer in Oranje onder 14 en 15 laten gaan ?
Is een dynamische agressieve technische lefvoetballer...heeft overzicht en kan een bal bij zich houden...is coachend sterk..heeft een goede trap en inzicht echt een type Aissati. Begon als 10 en staat nu op VM De ideale vervanger van Anita...wij komen met Poulsen aanzetten![]()
![]()
AFC AJAX84
Lid 2de elftal
Uit: Arnhem
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 30 juni 2005
Amor AJAX
Vedette
Vak: 117
Droomaankoop: Bryan Ruiz
Reg.: 7 augustus 2005
quote:Ik ken hem niet zo goed, wat kan hij?
AFC AJAX84 schreef:
Marco van Ginkel zou ik graag bij Ajax zien. De verbeterde versie van De Jong wat mij betreft.
Schip ahoy
Idool
Reg.: 1 november 2008
quote:Meer een box to box speler toch? Zie hem te weinig, maar heeft Propper als talent al voorbijgestreefd. Is belangrijk geworden bij Vitesse.
AFC AJAX84 schreef:
Marco van Ginkel zou ik graag bij Ajax zien. De verbeterde versie van De Jong wat mij betreft.
Albinho
Legende
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003
AFC AJAX84
Lid 2de elftal
Uit: Arnhem
Reg.: 30 juni 2005
quote:Zie hem weleens spelen. Is geen pure technicus als pakweg een Eriksen en Maher. Maar heeft een prima functionele techniek. Ziet de ruimtes, is een echte teamspeler en kan het heel goed belopen. Daarnaast heeft ie ook nog het overzicht en de rust aan de bal. Scorend vermogen, goed schot. En niet onbelangrijk: nog maar 19 jaar.
Albinho schreef:
Van een jaartje geleden. Speler die makkelijk scoort en goed de ruimtes ziet en bespeelt. Maar dit zijn dan voornamelijk wel de grotere ruimtes, of hij ook goed genoeg is voor de kleine ruimtes durf ik niet te zeggen, daarvoor heb ik em niet vaak genoeg gezien.
afcavooraltijd
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 19 juli 2011
quote:Wat mij betreft zeer zeker niet, ik vind het echt een matige voetballer, maar waar opeens die hype vandaan komt mag Joost weten. Derksen is er mee begonnen een paar weken terug en vervolgens zie je hier alleen maar reacties als hij weer eens scoort voor Jong Oranje of Vitess. We willen juist toch af van dit soort types als Siem en Klaassen op ons middenveld? We willen toch ECHT voetbal zien? Spelers als Maher, Djuricic, Serero, Eriksen en Anita op het middenveld, die zijn lekker wendbaar, hoge handelingsnelheid, goede techniek.
AFC AJAX84 schreef:
anders
International
Reg.: 18 februari 2011
Burzlew
Legende
Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002
Santos
Bankzitter
Reg.: 17 februari 2012
quote:Door van Ginkel zomaar met Siem te vergelijken en zeggen dat hij geen echte middenvelder is onderschat je hem echt. Hij is een moderne, wendbare box to box middenvelder met een functionele techniek itt Siem die juist heel statisch oogt met bovendien een slechte techniek. Hij is idd geen voetbaltechnische speler zoals Maher, maar zorgt er voor dat zulke spelers beter renderen doordat hij constant in beweging is en slim de ruimte opzoekt (naar voren!) Kijk maar hoe die goal valt na die pass van Maher gisteren. Je kunt hem prima op de halfposities neer zetten naast een type Maher/Eriksen en dan staat hij garant voor zijn goals en het benutten van zijn kwaliteiten. Oja, vergeet niet dat hij pas 19(!) jaar is..
anders schreef:
van Ginkel is een type Siem de Jong. Ik vind dat je alleen moet kijken naar aankopen waarbij voetbal technisch echt de klasse vanaf druipt. Dat heeft van Ginkel niet, wel veel loopvermogen, kan scoren, maar is geen echte middenvelder en ook geen aanvaller.
Dan zie ik veel liever Djuricic of Wolski van Legia, die zijn technisch zoveel beter.
Quattroporte
Legende
Reg.: 26 april 2002
quote:Vind je hem nu wel of niet goed genoeg?
Burzlew schreef:
Ik vind de kwaliteiten van Van Ginkel inderdaad lekker om erbij te hebben. In de basis, de techniek, de handelingssnelheid en het spelen tussen de linies vind ik hem niet goed genoeg. Voldoe je niet aan de basis, dan kom je uberhaupt niet in aanmerking. Natuurlijk moet je meer in je mars hebben dan alleen de basis, maar zonder de basis zul je nooit slagen als middenvelder bij Ajax.
Abu3
Bankzitter
Reg.: 13 februari 2012
Quattroporte
Legende
quote:Ook echt duidelijk beter dan Serero, Meleg, Andersen en, voor mijn part El Hasnaoui, Arica en Rits?
Abu3 schreef:
Van Ginkel zou een welkome versterking zijn, is veel meer dan Siem een echte middenvelder.
Burzlew
Legende
Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002
quote:Ik vind hem in de basis niet goed genoeg. Dus niet. De kwaliteiten die hij wel heeft zijn wel lekker om te hebben als je ook de basis onder de knie zou hebben.
Quattroporte schreef:
(...)
Vind je hem nu wel of niet goed genoeg?
RodyTur10
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Hoogeveen
Reg.: 29 januari 2011
Abu3
Bankzitter
Reg.: 13 februari 2012
quote:
Ook echt duidelijk beter dan Serero, Meleg, Andersen en, voor mijn part El Hasnaoui, Arica en Rits?
druif
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 20 juni 2009
quote:Geld lekker in de pocket houden, misschien nog een beetje sparen en gaan voor: Maher! Als je al iets van buiten wilt halen, doe het dan gelijk goed.
Abu3 schreef:
(...)
Meleg en Andersen kan ik matig beoordelen. Hij is zeker verder dan de 3 genoemde jongens van Jong Ajax.
Laat ik het zo zeggen; bij vertrek van Eriksen zou ik gaan voor Djuricic, bij vertrek van De Jong (of definitieve keuze van Siem op 9.) voor Van Ginkel.
Albinho
Legende
Quattroporte
Legende
quote:Dat hij verder is wil ik wel geloven, maar is hij ook beter (n aanleg). Als die jongens die ik noem (alle 6, en Klaassen kun je er ook nog bij nemen) in aanleg even goed zijn, dat moet je hem dus nooit halen. Ik zie het niet, overigens, dat hij echt (veel) beter is.
Abu3 schreef:
(...)
Meleg en Andersen kan ik matig beoordelen. Hij is zeker verder dan de 3 genoemde jongens van Jong Ajax.
Laat ik het zo zeggen; bij vertrek van Eriksen zou ik gaan voor Djuricic, bij vertrek van De Jong (of definitieve keuze van Siem op 9.) voor Van Ginkel.
de man van glas
Lid 2de elftal
Reg.: 4 februari 2012
Santos
Bankzitter
Reg.: 17 februari 2012
quote:Dat was Propper.
de man van glas schreef:
Eens met Burzlew. Van Ginkel is een loper met een redelijke techniek (redelijk is niet goed genoeg voor Ajax). Zaten we niet een paar jaar terug achter hem aan? Of was dat Pröpper?
Albinho
Legende
Le Berry
Idool
Reg.: 3 januari 2009
Deze topic is open en bestaat uit 53 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 »
Ajax Forums » A - Ajax » Scouting en aankoopbeleid » [Centraal] Middenvelders [Deel 5]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 16,2% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.