Ajax Netwerk
zaterdag 1 november 2014 - 10:01                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Scouting en aankoopbeleid » [Centraal] Middenvelders [Deel 5]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 175 pagina's: « 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 175 »

HR

JohnDylan
Idool

Uit: Leiden
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 13 mei 2007

quote:HR
mich25 schreef:

(...)

Enoh voldoet wat mij betreft gewoon hoor, je mag hem voetballend niet voldoende vinden maar deze jongen heeft wel meer de verdedigende kwaliteiten dan de andere jongens en kan daarmee nog van waarde zijn.
Maar laat ik dan eens met je mee denken, mocht Enoh vertrekken en je kan deze jongen goedkoop halen zou het een optie kunnen zijn. Ik blijf twijfelen of hij goed genoeg is voor Ajax maar als er een aantal hier zo overtuigd zijn wie ben ik dan om ze tegen te spreken. Maar mocht hij mislukken dan ben ik er natuurlijk wel als eerste bij ;)HR
Welke verdedigende kwaliteiten heeft hij dan? Hij staat structureel aan de verkeerde kant van van zijn mannetje te verdedigen, positioneert zich slecht waardoor er veel te grote ruimtes achterin vallen, rent als een kip zonder kop naar voren, geeft gevaarlijke breedtepasses waar gevaarlijke situaties uit voort komen. Al met al vind ik Enoh verdedigend de slechtste Ajacied die er momenteel in de selectie zit.
HR
HR

Vossie
Legende

Uit: Zaandam
Vak: 425
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 25 februari 2003

Van Enoh word je inderdaad alleen maar onrustig. Hij gaat de duels met volle overtuiging aan, dat kan je hem niet ontzeggen. Het ontbreekt echter aan intelligentie en voetballend vermogen. Hij zou prima passen als breker in een ploeg die compact op eigen helft speelt...

Kali ontwikkelt zich goed, heeft een goede trap en schuwt ook de duels niet, maar of hij meer in z'n mars heeft dan Sporkslede of Boccara durf ik niet te zeggen. Voor Enoh zou je hem echter zo inwisselen.
HR
HR

Gladio
Internationale topspeler

Reg.: 1 augustus 2003

mich25 schreef:

(...)

Enoh voldoet wat mij betreft gewoon hoor, je mag hem voetballend niet voldoende vinden maar deze jongen heeft wel meer de verdedigende kwaliteiten dan de andere jongens en kan daarmee nog van waarde zijn.
Maar laat ik dan eens met je mee denken, mocht Enoh vertrekken en je kan deze jongen goedkoop halen zou het een optie kunnen zijn. Ik blijf twijfelen of hij goed genoeg is voor Ajax maar als er een aantal hier zo overtuigd zijn wie ben ik dan om ze tegen te spreken. Maar mocht hij mislukken dan ben ik er natuurlijk wel als eerste bij ;)

De gelijkenis met Vormer en Singh zit hem erin dat beide van een lager niveau dan Feyenoord goedkoop zijn binnengehaald op posities waar geen versterking nodig was. Precies zoals ik op dit moment tegen Kali aankijk.
HR
Ik vind Enoh dus niet voldoen. Als je zelfs tegen ONS Sneek al niet weet wat je met de bal moet doen houdt het echt op. Met hem in de ploeg elimineer je elke mogelijkheid tot positiespel.

Ik denk zelf ook dat er betere opties te vinden zijn hoor, laat dat duidelijk zijn. Maar met het nieuwe beleid zou dit een logische aankoop zijn. En zoals Vossie al zegt: voor Enoh zou ik hem 100% inwisselen. Evenals voor Poulsen. Kali en Boccara zouden het in zo'n situatie met elkaar uit kunnen vechten wie de nummer 1 word. Daarachter heb je Sporkslede nog. Daar zou ik wel tevreden mee zijn.
HR
HR

Chelsea Man
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 12 maart 2003

mich25 schreef:

(...)

Wat mij betreft valt Kali in de categorie Vormer, Schilder, Goossens. Speelt goed bij een middenmotor in de Eredivisie maar daarboven wordt het gewoon moeilijker voor ze. Over het talent, hij is al 21 en heeft nu pas 21 wedstrijden in het eerste van Utrecht gespeeld en jij bombardeert hem al tot toptalent. Gaat dat niet een beetje ver?
HR
Wow...Vormer Schilder en Goossens. Dan leg ik je maar het verschil uit, als je dat zelf niet wilt inzien.

Vormer Schilder en Goossens zijn nooit goed genoeg geweest voor de top, missen heel veel specifieke kwaliteiten. Als je je enigzins verdiept dan had je geweten dat Anouar al jaren het grootste talent is in de jeugd bij Utrecht en de nl selecties.

Hij is fel,technisch begaafd, agressief en heeft rust overzicht en een trap.
Hoezo vergelijk je hem met de drie mannen die duidelijk tekort komen ?

Analyse van specifieke kwaliteiten ?
HR
HR

Rafael vd Vaart
Idool

Vak: 118
Reg.: 23 juli 2010

Chelsea Man schreef:

(...)

Wow...Vormer Schilder en Goossens. Dan leg ik je maar het verschil uit, als je dat zelf niet wilt inzien.

Vormer Schilder en Goossens zijn nooit goed genoeg geweest voor de top, missen heel veel specifieke kwaliteiten. Als je je enigzins verdiept dan had je geweten dat Anouar al jaren het grootste talent is in de jeugd bij Utrecht en de nl selecties.

HR
Hoe kan het dat de nieuwe god op de Nederlandse velden nog geen dertig wedstrijden op niveau heeft gespeeld? En waarom heeft geen andere club hem opgepikt toen hij nog bij Jong Utrecht stond te ballen met al zijn talent?

En schermt hij met (buitenlandse) interesse of waarom verlengd hij zijn contract nog niet bij Utrecht.
HR
HR

ibramovic
Idool

Uit: Winterswijk
Reg.: 20 augustus 2003

Rafael vd Vaart schreef:

(...)

Hoe kan het dat de nieuwe god op de Nederlandse velden nog geen dertig wedstrijden op niveau heeft gespeeld? En waarom heeft geen andere club hem opgepikt toen hij nog bij Jong Utrecht stond te ballen met al zijn talent?

En schermt hij met (buitenlandse) interesse of waarom verlengd hij zijn contract nog niet bij Utrecht.
HR
Onzinvragen. Hoe kan het dat Chadli pas op 21 naar Twente ging? Waarom ging Stam pas op 24 naar PSV?

Het gaat om intrinsieke kwaliteiten, net als bij het geval Armenteros: Heeft de jongen de technische bagage en het tactische inzicht om in het Ajax-concept mee te kunnen?
HR
HR

mich25
Regelmatige invaller

Uit: Almere
Vak: 418
Reg.: 2 mei 2012

Chelsea Man schreef:

(...)

HR
Zoals Rafael vd Vaart al opmerkt, als hij zo een fantastisch talent is, het grootste talent van Utrecht, hoe kan het dan dat hij op 21 jarige leeftijd pas doorbreekt. Dat hij vorig jaar pas achter Rodney Sneijder kwam bij Utrecht, een jongen die even oud is maar waar niemand nog in gelooft. Maar ja, als jij er heilig van overtuigd bent dat deze jongen fantastisch is dan kan ik je toch niet van gedachte laten veranderen. Zeker niet zolang deze jongen bij Utrecht voetbalt. Ik denk dat hij zwaar gehyped wordt hier maar mocht hij komen hoop ik van harte dat hij mijn ongelijk bewijst.
HR
HR

Rafael vd Vaart
Idool

ibramovic schreef:

(...)

Onzinvragen. Hoe kan het dat Chadli pas op 21 naar Twente ging? Waarom ging Stam pas op 24 naar PSV?

Het gaat om intrinsieke kwaliteiten, net als bij het geval Armenteros: Heeft de jongen de technische bagage en het tactische inzicht om in het Ajax-concept mee te kunnen?
HR
Geen onzinvragen, daar zijn altijd redenen en verklaringen voor te vinden. Aangezien CM deze jongen beter volgt dan wij allemaal vraag ik daar antwoorden op. Antwoorden die jij niet kunt geven, want je voegt weinig toe.

Bovendien vind ik het onzin om Kali te halen wanneer je iemand als Boccara hebt aangetrokken.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Daley Sinkgraven
Reg.: 26 oktober 2002

Rafael vd Vaart schreef:

(...)

Geen onzinvragen, daar zijn altijd redenen en verklaringen voor te vinden. Aangezien CM deze jongen beter volgt dan wij allemaal vraag ik daar antwoorden op. Antwoorden die jij niet kunt geven, want je voegt weinig toe.

Bovendien vind ik het onzin om Kali te halen wanneer je iemand als Boccara hebt aangetrokken.
HR
Het is ook nog maar te zien of hij het gaat halen. Extra concurrentie is niet slecht. We zijn er namelijk voor Ajax en niet voor een individuele speler.
HR
HR

Albinho
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Quattroporte schreef:

(...)

Lezen is niet moeilijk, maar een betoog opbouwen kennelijk wel. Jij wilt toch Kali halen, en hem dus laten spelen neem ik aan. Dan ga je er toch van uit dat hij beter is dan Boccara. Waarom zou je hem anders halen? En Sporkslede is er ook nog.
HR
Beiden zijn heel andere types. Kali kan ook nog als linkshalf. Tevens een mooie gelegenheid om Enoh (en Poulsen?) de deur te wijzen. Boccara en Sporkslede hebben bij lange na niet het voetballende vermogen en de dynamiek van Kali. Zou fijn zijn om van die plek wat meer voetballend vermogen te zien. Overigens zie ik Sporkslede nimmer uitgroeien tot een vaste waarde van Ajax 1.
HR
HR

Chelsea Man
Idool

Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 12 maart 2003

mich25 schreef:

(...)

Zoals Rafael vd Vaart al opmerkt, als hij zo een fantastisch talent is, het grootste talent van Utrecht, hoe kan het dan dat hij op 21 jarige leeftijd pas doorbreekt. Dat hij vorig jaar pas achter Rodney Sneijder kwam bij Utrecht, een jongen die even oud is maar waar niemand nog in gelooft. Maar ja, als jij er heilig van overtuigd bent dat deze jongen fantastisch is dan kan ik je toch niet van gedachte laten veranderen. Zeker niet zolang deze jongen bij Utrecht voetbalt. Ik denk dat hij zwaar gehyped wordt hier maar mocht hij komen hoop ik van harte dat hij mijn ongelijk bewijst.
HR
Oussama Assaidi speelde tot zijn 16de bij DWS hoe kan dat ?
Narsingh brak door toen hij 20 was...

Je denkt toch niet dat alle grote talenten automatisch doorbreken.
Ik ken heel wat profvoetballers en allemaal hebben ze een ding gemeen, ze geven vaak zelf toe dat de beste voetballers het niet halen en het voornamelijk ook geluk is !

Als Utrecht was geslaagd met de Foeke Booy aankopen dan had Kali geeneens gespeeld. Daarbij hebben dit soort voetballers vertrouwen nodig, iets wat niet elke trainer kan geven.

Maar wat jullie dus eigenlijk aangeven is hij is al 21 en is nog niet doorgebroken dus dan kan het niets zijn. Jullie snappen zelf niet hoe belachelijk dit overkomt ?

Ik volg deze jongen dus al sinds de C junioren. Hij blonk toen al zwaar uit in Oranje. Sliepen onze scouts weer eens ? Heeft genoeg wedstrijden tegen Ajax gespeeld waarbij hij alle ajax middenvelders voor schut heeft gezet. Het verschil was in mijn ogen schrijnend, heb me jarenlang dodelijk geirriteeerd langs de lijn op de toekomst !

Dat Kali een grote zou worden(indien hij de kans zou krijgen) stond voor mij vast. Zie posts uit die periode..kan ze weer erbij halen maar dan wordt ik weer eens uitgemaakt voor wijsneus enz..

WAAR WAREN DE SCOUTS ???
Maak je daar maar druk om !
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Daley Sinkgraven
Reg.: 26 oktober 2002

Chelsea Man schreef:

(...)

Ik ken heel wat profvoetballers en allemaal hebben ze een ding gemeen, ze geven vaak zelf toe dat de beste voetballers het niet halen en het voornamelijk ook geluk is !

Als Utrecht was geslaagd met de Foeke Booy aankopen dan had Kali geeneens gespeeld. Daarbij hebben dit soort voetballers vertrouwen nodig, iets wat niet elke trainer kan geven.

Maar wat jullie dus eigenlijk aangeven is hij is al 21 en is nog niet doorgebroken dus dan kan het niets zijn. Jullie snappen zelf niet hoe belachelijk dit overkomt ?

Ik volg deze jongen dus al sinds de C junioren. Hij blonk toen al zwaar uit in Oranje. Sliepen onze scouts weer eens ? Heeft genoeg wedstrijden tegen Ajax gespeeld waarbij hij alle ajax middenvelders voor schut heeft gezet. Het verschil was in mijn ogen schrijnend, heb me jarenlang dodelijk geirriteeerd langs de lijn op de toekomst !

Dat Kali een grote zou worden(indien hij de kans zou krijgen) stond voor mij vast. Zie posts uit die periode..kan ze weer erbij halen maar dan wordt ik weer eens uitgemaakt voor wijsneus enz..

WAAR WAREN DE SCOUTS ???
HR
Zie je nu verbetering in de laatste 2 jaar qua jeugdscouting van spelertjes uit de regio?
HR
HR

mich25
Regelmatige invaller

Uit: Almere
Vak: 418
Reg.: 2 mei 2012

Chelsea Man schreef:

(...)

WAAR WAREN DE SCOUTS ???
HR
Waar waren de scouts zeg je? Weet je ook het gehele jeugdtraject dat deze jongen heeft gevolgd?

Over het late doorbreken, ik zeg daarmee dus niet dat het niks is maar wel dat blijkbaar de verantwoordelijken binnen Utrecht ook niet de kwaliteit in hem zagen om hem in de basis te zetten. En zeg nou zelf, de selectie van Utrecht was de afgelopen jaren toch niet van zo een hoog niveau dat een absoluut toptalent zoals jij beweert niet aan de bak komt.

Dat Assaidi pas zo laat door de betaald voetbalorganisaties werd opgepikt vind ik in deze discussie niet zo relevant maar met Narsingh heb je een klein punt, al brak die dus wel al een jaar eerder door bij een club die ik hoger aansla dan Utrecht. Ik vind Narsignh echter ook geen absoluut toptalent zoals jij deze Kali schetst.
HRHR
HR

ibramovic
Idool

Rafael vd Vaart schreef:

(...)

HR
Die redenen en verklaringen zijn vrij nutteloos, aangezien die op z'n verleden slaan. Misschien was hij niet goed genoeg. Misschien was hij te klein. Misschien had hij een verkeerde instelling. Who cares. Waar het om gaat is hoe hij nu speelt en wat voor - nogmaals - intrinsieke kwaliteiten hij heeft.

Dat het onzin is om hem te halen als je Boccara hebt aangetrokken zit misschien iets in, maar anderzijds zou je Poulsen ook af kunnen laten vloeien en Kali & Boccara de strijd aan kunnen laten gaan als je Sporslede niet goed genoeg acht. Zeker aangezien hij dus over een maandje al met geïnteresseerde partijen mag praten voor een transfervrije overgang.
HR
HR

Rafael vd Vaart
Idool

ibramovic schreef:

(...)

Die redenen en verklaringen zijn vrij nutteloos, aangezien die op z'n verleden slaan. Misschien was hij niet goed genoeg. Misschien was hij te klein. Misschien had hij een verkeerde instelling. Who cares. Waar het om gaat is hoe hij nu speelt en wat voor - nogmaals - intrinsieke kwaliteiten hij heeft.

Dat het onzin is om hem te halen als je Boccara hebt aangetrokken zit misschien iets in, maar anderzijds zou je Poulsen ook af kunnen laten vloeien en Kali & Boccara de strijd aan kunnen laten gaan als je Sporslede niet goed genoeg acht. Zeker aangezien hij dus over een maandje al met geïnteresseerde partijen mag praten voor een transfervrije overgang.
HR
Concurrentie is zeker nooit verkeerd, maar ik denk dat hij simpelweg niet beter is dan Poulsen, Boccara of Enoh. Ook op linkshalf niet beter dan Eriksen, Serero, Andersen, Meleg enz.
HR
HR

Albinho
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Rafael vd Vaart schreef:

(...)

Concurrentie is zeker nooit verkeerd, maar ik denk dat hij simpelweg niet beter is dan Poulsen, Boccara of Enoh. Ook op linkshalf niet beter dan Eriksen, Serero, Andersen, Meleg enz.
HR
Meleg ooit gezien?

Wat is beter zijn? Ik neem aan dat je zijn voetballende kwaliteiten tov Poulsen en Enoh wel hoger in schat. Het is dus maar net wat voor speler je wilt zien. Als je denkt dat hij niet beter is dan Enoh/Poulsen stel je dus andere criteria.
HR
HR

ibramovic
Idool

Rafael vd Vaart schreef:

(...)

HR
Dan ben ik toch benieuwd hoe jij aankijkt tegen de kwaliteiten die CM hem toeschrijft:

'Hij is fel,technisch begaafd, agressief en heeft rust overzicht en een trap.'

Zoals gezegd: Ik ben niet bekend met Kali. Maar gezien zijn contractsituatie en de beperkte capaciteiten van Enoh/Poulsen is het wel een interessante optie, vandaar dat ik benieuwd ben hoe er over hem gedacht wordt.

Afgaande op CM's woorden - die hem duidelijk heeft gevolgd - klinkt het als een linksbenige Anita..
HR
HR

Schip ahoy
Icoon

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

ibramovic schreef:

(...)

Dan ben ik toch benieuwd hoe jij aankijkt tegen de kwaliteiten die CM hem toeschrijft:

'Hij is fel,technisch begaafd, agressief en heeft rust overzicht en een trap.'

Zoals gezegd: Ik ben niet bekend met Kali. Maar gezien zijn contractsituatie en de beperkte capaciteiten van Enoh/Poulsen is het wel een interessante optie, vandaar dat ik benieuwd ben hoe er over hem gedacht wordt.

Afgaande op CM's woorden - die hem duidelijk heeft gevolgd - klinkt het als een linksbenige Anita..
HR
Over linksbenige alternatieven voor Anita gesproken...Ik gooi ook hier een balletje op voor Marko Vejnovic. Die jongen kan uitstekend opbouwen en zet bij voorkeur direct en diep voort. Wat ook een kracht van Anita was. Is natuurlijk geen bijtertje als Anita, maar des te meer een echte creatieveling. Staat nu als CVM geposteerd bij Heracles, kan ook aardig op 10 spelen. Als je meer voetbal wilt zien, zie ik geen betere alternatieven.
HR
HR

Locris
Vedette

Uit: Chaos.....
Reg.: 8 januari 2009

Is Ayoub geen betere optie?

Is ook nog maar 18 jaar.
HR
HR

J.Mourinho
Lid 2de elftal

Uit: Huizen
Reg.: 25 april 2006

Locris schreef:

Is Ayoub geen betere optie?

Is ook nog maar 18 jaar.
HR
Is ooit weggestuurd bij Ajax vanwege zijn gedrag, dus ik denk dat de kans dat hij nu wordt teruggehaald erg klein is.
Is wel een erg goede voetballer trouwens, maar volgens mij ook meer een linkshalf dan een CVM toch?
HR
HR

Schip ahoy
Icoon

Reg.: 1 november 2008

Ik zie in Vejnovic een meer natuurlijke opvolger voor Vertonghen als ik eerlijk ben. Lengte, enorm voetballend vermogen, linkspoot. Heeft een beter gevoel voor inschuiven, is qua duelkracht een stuk minder nog. Maar dat moest zich bij Jan ook ontwikkelen.
HR
HR

trodat4030
International

Reg.: 3 september 2012

J.Mourinho schreef:

(...)

Is ooit weggestuurd bij Ajax vanwege zijn gedrag, dus ik denk dat de kans dat hij nu wordt teruggehaald erg klein is.
Is wel een erg goede voetballer trouwens, maar volgens mij ook meer een linkshalf dan een CVM toch?
HR
Daoud Bousbiba is ook om die reden weggestuurd en speelt inmiddels weer in de A2, ook moeilijke jongens kunnend eens het licht zien (spreek uit ervaring, niet op sportgebied maar persoonlijk) en met een trainersstaf als we nu hebben (jeugd en senioren) en als hij goed is, lijkt me er geen probleem, alleen een uitdaging!
Ik ken Ayoub verder compleet niet hoor! :)

[Dit bericht is veranderd door trodat4030 (op 19 november 2012 22:38:37).]
HR
HR

Gladio
Internationale topspeler

Reg.: 1 augustus 2003

Schip ahoy schreef:

Ik zie in Vejnovic een meer natuurlijke opvolger voor Vertonghen als ik eerlijk ben. Lengte, enorm voetballend vermogen, linkspoot. Heeft een beter gevoel voor inschuiven, is qua duelkracht een stuk minder nog. Maar dat moest zich bij Jan ook ontwikkelen.
HR
Vejinovic is een rechtspoot ;) Verder een geweldige voetballer idd.

Ayoub is ook een heerlijk voetballertje alleen is hij niet zo fijn weggegaan destijds. Het welbekende incident waarbij ook Tannane betrokken was.

[Dit bericht is veranderd door Gladio (op 19 november 2012 23:35:24).]
HR
HR

Le Berry
Icoon

Reg.: 3 januari 2009

Schip ahoy schreef:

HR
Zie ik steeds vaker spelen als een soort 'controleur'. In tegnstelling ot zijn eerdere positie als '10'.

Heeft in voetballende zin eigenlijk alles. Twijfel slechts aan zijn 'laksheid' en hardheid op deze nieuwe positie
HR
HR

Dirk86
Veelbelovend talent

Reg.: 29 mei 2011

Ik zou het wel goed vinden als er een middenvelder bij wordt gehaald voor de 6 positie deze winterstop. Had natuurlijk achteraf in de zomer moeten gebeuren ipv Poulsen maar goed.

Wie zou de beste aankoop zijn voor deze positie volgens jullie? Kali of Duarte? Ik volg Utrecht en Heracles helemaal niet dus kan er weinig zinnigs over zeggen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 175 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 »

HR
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Scouting en aankoopbeleid » [Centraal] Middenvelders [Deel 5]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 97,2% dat Bayern München wint van AS Roma. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-FC Dordrecht.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!