Ajax Netwerk
vrijdag 22 augustus 2014 - 05:57                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Scouting en aankoopbeleid » Danny Hoesen

HR

Deze topic is verplaatst naar Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6 »

HR

ElSalvador74
Icoon

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Kensuke Nagai
Reg.: 7 augustus 2004

forumillustratie

Ajax heeft een akkoord bereikt met Danny Hoesen (21) over een driejarig contract, met een optie op nog een seizoen. Trainer Frank de Boer hoopt deze week nog een aanvallende versterking te kunnen begroeten.

Hoesen is afkomstig van Fulham, waar hij tot medio 2013 onder contract stond. Over de afkoopsom doen beide clubs geen mededelingen. Vier jaar geleden, kort na zijn debuut bij Fortuna Sittard, verhuisde de aanvaller van Limburg naar Londen. Bij de Engelse club van trainer Martin Jol speelde Hoesen nooit in het eerste elftal. In Amsterdam sluit de aanvaller in eerste instantie aan bij Jong Ajax.

Twee jaar geleden werd de aanvaller uitgeleend aan HJK Helsinki en vorig seizoen speelde hij op huurbasis bij de club waar hij de jeugdopleiding doorliep, Fortuna Sittard. Daar werd hij met 13 goals in 33 competitieduels clubtopscorer. Hoesen is zowel in de spits als op de vleugels inzetbaar. Eerder deze transferzomer toonden Roda JC, ADO Den Haag, VVV-Venlo en RKC Waalwijk belangstelling.(Simon Zwartkruis/vi.nl)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Danny_Hoesen

HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Droomaankoop: -
Reg.: 28 november 2004

Kan er geen kut van. :B
HR
HR

madurodamn
Basisspeler

Reg.: 14 oktober 2003

Niet slecht, voor een paar ton.
Kom die Helenius nog erbij, let maar op.
HR
HR

Emp
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 7 juni 2009

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen:

quote:HR
Trainer Martin Jol van Fulham gaf zijn RKC-collega Ruud Brood een advies. Niet doen, zei Jol, toen Brood vorige zomer informeerde naar de mogelijkheid om Danny Hoesen te huren van de Engelse middenmoter. En vervolgens schetste Jol een weinig positief beeld van de jonge aanvaller, die zijn dagen betrekkelijk anoniem sleet in het beloftenteam van Fulham.
AjaxFanzone.NL
Afgelopen april deed RKC een serieuze poging om de in Kerkrade geboren Hoesen te contracteren. Dit keer zonder enig spoor van twijfel, zo overtuigd waren de Waalwijkers inmiddels wel van de kwaliteiten van de uiteindelijk aan Fortuna Sittard verhuurde jongeling. Inmiddels had de jongeling ook de interesse van VVV en ADO Den Haag gewekt.

Hoesen was afgelopen seizoen diverse malen genomineerd voor de titel 'Beste speler van de Jupiler League'. Hij won de titel ook in de 3e periode en ontving De Bronzen stier.

Obstakel tot dusverre was de transfersom die Fulham vroeg voor de tot medio 2013 vastliggende speler, die het liefst als centrumspits fungeert. Afgelopen winter bedroeg de afkoopsom vier ton en die prijs zal door zijn goede optredens niet gezakt zijn. 'Fulham heeft kortgeleden de optie in mijn contract alleen maar gelicht om aan me te kunnen verdienen', aldus Hoesen afgelopen april. Jol leek het dus niet in hem te zien zitten en dus sloot hij toen al een terugkeer naar Fulham uit. En nu staat Ajax plots voor de deur...HR
Bron: Ajax F-side
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Als Jolletje het niet in hem ziet zitten, wordt je toch ineens redelijk positief over een speler.
HR
HR

robinajax
Bankzitter

Uit: Hilversum
Reg.: 15 september 2006

Emp schreef:

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen:

(...)

Bron: Ajax F-side
HR
Haha dezelfde Jol die Eriksen linksbuiten zette en zei dat er geen talent rondliep in de jeudgopleiding.
HR
HR

skimovic
International

Reg.: 23 juli 2002

robinajax schreef:

(...)

Haha dezelfde Jol die Eriksen linksbuiten zette en zei dat er geen talent rondliep in de jeudgopleiding.
HR
Frank heeft hem ook rechtsbuiten gezet en hoeveel talent liep er nu echt rond? Van Rhijn is de enige doe het goed gedaan heeft.

Da Jo bashen gat wel erg ver en voor hoessen hang ik de vlag ook niet buiten.

[Dit bericht is veranderd door skimovic (op 26 augustus 2012 23:06:24).]
HR
HR

Suavimani
Idool

Uit: Nijmegen
Vak: 408
Droomaankoop: Geen Aankopen Nodig
Reg.: 24 november 2003

Dat Jol niks heeft met jonge talentvolle spelers was al langer bekend. Bovendien zit hij niet in de stal van vriend Raiola, dus dan heb je bij Martin ook al meteen een streepje achter :P
HR
HR

madurodamn
Basisspeler

Reg.: 14 oktober 2003

skimovic schreef:

(...)

Frank heeft hem ook rechtsbuiten gezet en hoeveel talent liep er nu echt rond? Van Rhijn is de enige doe het goed gedaan heeft.

Da Jo bashen gat wel erg ver en voor hoessen hang ik de vlag ook niet buiten.
HR
Hij gaat naar jong Ajax.
Ik vind het geen slechte speler, een soort chadli en dat heeft ook niet slecht uitgepakt voor Twente dacht ik zo. Hij is ook nog Nederlands.
HR
HR

Zimmerman
Regelmatige invaller

Reg.: 22 december 2010

Drie Kruizen schreef:

Als Jolletje het niet in hem ziet zitten, wordt je toch ineens redelijk positief over een speler.
HR
Jol ziet het niet in hem zitten, Marx vind het een goede voetballer. Tegenstrijdige berichten dus. Wat moeten we er in godsnaam van vinden?

Heb hem nog nooit zien spelen, maar laat me graag verrassen
HR
HR

dion_odinot
Bankzitter

Uit: Moordrecht
Reg.: 3 juli 2006

robinajax schreef:

(...)

HR
Jol zei dat er geen talent rondliep voor op de vleugels. en daar had hij achteraf groot gelijk in als je ziet hoe we hebben moeten aanmodderen met Ebecilio en Ozbiliz
HR
HR

David89
Idool

Uit: Zuidoostbeemster
Vak: 409
Uploads: 2
Reg.: 27 januari 2008

Zimmerman schreef:

(...)

Jol ziet het niet in hem zitten, Marx vind het een goede voetballer. Tegenstrijdige berichten dus. Wat moeten we er in godsnaam van vinden?

Heb hem nog nooit zien spelen, maar laat me graag verrassen
HR
Die kunnen we dus tegen elkaar wegstrepen. Schieten we nog niks op.

Ik weet het ook echt niet verder, kan er niks zinnigs over zeggen.
HR
HR

England Loyals
Vedette

Vak: 125
Droomaankoop: Hans Somers
Reg.: 26 februari 2004

robinajax schreef:

(...)

HR
En gelijk had die Jol...!
HRHR
HR

Lew Ashby
Basisspeler

Uit: Amsterdam/Alicante
Vak: 425
Reg.: 5 maart 2006

Waarom Hoesen halen als je toptalent Fischer hebt?
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Moderator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

Lew Ashby schreef:

Waarom Hoesen halen als je toptalent Fischer hebt?
HR
Hoessen is veel meer een spist als een buitenspeler. En in eerste instantie sluit hij aan bij jong Ajax. En Fisher is evel meer een linksbuiten/linkermiddenvelder in mijn ogen. Hij zou wel als spits kunnen spelen. Dit terwijl ik Hoessen meer zie als een spits die ook als buitenspeler kan spelen. Niet dat ik Hoessen goed genoeg vind, maar dat is een ander verhaal.
HR
HR

ElSalvador74
Icoon

Gokje van Marc Overmars en co? We hadden toch ook al die jonge AZ-spits, Gino van Kessel, gehaald voor Jong Ajax?

[Dit bericht is veranderd door ElSalvador74 (op 26 augustus 2012 23:24:29).]
HR
HR

Lew Ashby
Basisspeler

Uit: Amsterdam/Alicante
Vak: 425
Reg.: 5 maart 2006

Mijn club AFC Ajax schreef:

(...)

Hoessen is veel meer een spist als een buitenspeler. En in eerste instantie sluit hij aan bij jong Ajax. En Fisher is evel meer een linksbuiten/linkermiddenvelder in mijn ogen. Hij zou wel als spits kunnen spelen. Dit terwijl ik Hoessen meer zie als een spits die ook als buitenspeler kan spelen. Niet dat ik Hoessen goed genoeg vind, maar dat is een ander verhaal.
HR
Waarom als spits halen als je in het eerste Sigthorsson en De Jong hebt en in JA Van Kessel(die overigens niet goed genoeg is).
Of FdB ziet nog steeds niet dat De Jong een spits is, als dat zo is dan vreet ik m'n schoenen op.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Geen kans dat ie meteen aan een Roda verhuurd wordt?
HR
HR

champy95
Icoon

Uit: Brussel
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002

Lew Ashby schreef:

(...)

Waarom als spits halen als je in het eerste Sigthorsson en De Jong hebt en in JA Van Kessel(die overigens niet goed genoeg is).
Of FdB ziet nog steeds niet dat De Jong een spits is, als dat zo is dan vreet ik m'n schoenen op.
HR
Vorig jaar hadden er 4 spelers wedstrijden gespeeld in de spits.

Denk je echt dat we het dit seizoen gaan redden met 1 spits (op Sigthorsson kan je gewoon niet rekenen), en Klaassen die zelfs niet op de bank mag zitten.
HR
HR

walide18
Zonnebril
Ballenjongen

Uit: amsterdam
Reg.: 13 augustus 2012

Leuke speler welkom !
HR
HR

rollermanskunk
Internationale topspeler

Reg.: 7 januari 2010

Betekent gewoon dat Fischer doorstroomt naar het 1e denk ik.
HR
HR

ElSalvador74
Icoon

champy95 schreef:

(...)

Vorig jaar hadden er 4 spelers wedstrijden gespeeld in de spits.

Denk je echt dat we het dit seizoen gaan redden met 1 spits (op Sigthorsson kan je gewoon niet rekenen), en Klaassen die zelfs niet op de bank mag zitten.
HR
Eerste divisie-spits die zo stom is om naar het 2e van Fullham te vertrekken... Maar ja, 21 en Nederlands. En wrs maar een paar ton. Kunnen we zowiezo wel met winst doorverkopen als ie niet doorbreekt.
HR
HR
Had je netzo goed die van Kessel het vertrouwen kunnen geven. Hoop nog altijd dat ze het aan durven om die 2.5 miljoen te betalen voor Helenius.
HR
HR

bolle2
Idool
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004

Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002

Lew Ashby schreef:

(...)

HR
Dat van Kessel niet goed genoeg is, dat had de scouting toch moeten zien?
HR
HR

aj10ax
Vedette

Uit: amstelveen
Reg.: 23 juni 2000

Veel talent zo te zien en vrij rap ook.Welkom dus Danny! B)
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Scouting en aankoopbeleid » Danny Hoesen

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Eto'o halen als die kans er is?

Ja, natuurlijk
Ja, alleen als hij binnen salarisplafond blijft
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 81,9% dat Ajax wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!