Ajax Netwerk
maandag 26 juni 2017 - 03:53                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Scouting en aankoopbeleid » Overtoom

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

Forevernewb
Zonnebril
Ballenjongen

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 16 augustus 2012

http://ajaxreport.nl/2012/08/17/ajax-wil-quansah-en-overtoom-halen-van-heracles-almelo/
Ajax zag donderdag Vurnon Anita de club definitief verruilen voor het in Engeland gelegen Newcastle United. De Amsterdammers zijn zodoende op zoek naar vervanging en de regerend kampioen van Nederland is uitgekomen op twee spelers. Dat meldt ajaxfanzone.nl via het sociale netwerk Twitter.

Beide spelers staan onder contract bij Heracles Almelo. Ajax zou belangstelling hebben in Kwame Quansah (foto). De Ghanees stond al eerder onder contract bij Ajax, maar brak nooit door. De 29-jarige middenvelder speelt sinds 2004 voor Heracles, dat hem destijds, saillant genoeg, overnam van de club uit de hoofdstad.

Echter zou Ajax niet wedden op één paard, waardoor ook een ploeggenoot van Quansah de interesse van Ajax geniet. Willie Overtoom zou in Amsterdam ook in beeld zijn om het middenveld te versterken of wellicht Theo Janssen te vervangen, die in verband wordt gebracht met een transfer naar Vitesse.

[Dit bericht is veranderd door Forevernewb (op 17 augustus 2012 11:33:22).]
HR
HR

Amor AJAX
Vedette

Vak: 117
Droomaankoop: Bryan Ruiz
Reg.: 7 augustus 2005

Haha mooie topic. Beginnen met 'Overtoom' (welke?) en dan een linkje plaatsen over een vaag bericht. Keihard: slotje!
HR
HR

Forevernewb
Zonnebril
Ballenjongen

Reg.: 16 augustus 2012

quote:HR
Amor AJAX schreef:

Haha mooie topic. Beginnen met 'Overtoom' (welke?) en dan een linkje plaatsen over een vaag bericht. Keihard: slotje!
HR
zo sorry dat ik het niet doe zoals jij het wilt.. ik ben onervaren hierin.. maar waarom gelijk een slotje? ik ben nog meer informatie aan het toevoegen en ajax toont intresse in overtoom
HRHR
HR

SouthSide
Regelmatige invaller

Reg.: 19 juli 2011

Lijkt me een prima opvolger voor Theo, is ook nog een stuk jonger heeft nog maar een contract voor één jaar en lekker creatief.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Scouting en aankoopbeleid » Overtoom

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR