Ajax Netwerk
maandag 28 juli 2014 - 12:20                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Scouting en aankoopbeleid » Het nieuwe (aankoop)beleid

HR

Deze topic is open en bestaat uit 153 pagina's: « 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 ... 153 »

HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

quote:HR
Tyzilla schreef:

Joel Pohjanpalo, fin.
18 jaar, 1,82 meter
spits hjc helsinki.

Joel ook wel de nieuwe litmanen genoemd onzin natuurlijk hij is gewoon zichzelf en hij is een leuke spits met veel potentie, heeft snelheid en is een erg goede voetballer scoort met het hoofd en beide benen.
heeft in het eerste al 19 goals in 42 wedstrijden gemaakt en in de reserves 33 goals in 23 wedstrijden.

Hij is erg handig aan de bal doet me af en toe denken aan Suarez van binnen naar buiten kappen dat kleine gaatje zoeken.
Is bij Liverpool op trial geweest heeft een contract voor drie jaar onder zijn neus gekregen en die afgewezen omdat hij dacht daar niet veel speeltijd te krijgen een slimme jongen ook nog dus.
Hij is niet het typische Ajax spits maar wel een handige speler echt eentje die ik heel ver zie komen, zijn agility en snelheid en zijn gevoel voor positie en het feit dat hij makkelijk het doel weet te vinden maken hem zeker een aanwinst voor ajax.

Zal niet al teveel kosten een kleine miljoen of twee en het feit dat hij zich hier kan doorontwikkelen makkelijk in het eerste kan terechtkomen en dat litmanen hier ook nog een legende is zal ook meewegen.

Klein filmpje met wat goals etc
http://www.youtube.com/watch?v=VTGTGhvKhz0&feature=player_embedded
HR
Inderdaad handig mannetje.
Pijlsnel, erg wendbaar, veelzijdig en gedreven.

Alleen jammer dat we niks zien van samenspel.
HR
HR

Albinho
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Le Berry schreef:

Voor de liefhebbers. Vanavond in actie: Kali, Foor, Armenteros, Duarte

Jonge technische voetballers die allen relatief weinig moeten kosten
HR
Kali speelt in mijn optiek vooralsnog weer uitstekend. Soort van Janssen 2.0, de trap in het linkerbeen, maar wel de dynamiek, pit, druk zetten en conditie.
HR
HR

zlatandebeest
Regelmatige invaller

Uit: Leiden
Droomaankoop: Jonathan Reis
Reg.: 1 mei 2005

Albinho schreef:

(...)

Kali speelt in mijn optiek vooralsnog weer uitstekend. Soort van Janssen 2.0, de trap in het linkerbeen, maar wel de dynamiek, pit, druk zetten en conditie.
HR
Zou hij nou op de radar zitten van Ajax? Ik heb het gevoel dat hij al een andere club heeft. Twente??
HR
HR

Albinho
Legende

zlatandebeest schreef:

(...)

Zou hij nou op de radar zitten van Ajax? Ik heb het gevoel dat hij al een andere club heeft. Twente??
HR
Geen idee, ze zullen vast wel de wedstrijden in de Eredivisie in de gaten houden. Waarom denk je dat? Ik denk wel dat hij de komende tijd hoopt zich in de kijker te spelen en dan transfervrij te vertrekken of in de winterstop. Als ik Ajax was zou ik Enoh verkopen en Kali aantrekken, vermoedelijk nog een winstgevende transactie ook.
HR
HR

Le Berry
Icoon

Droomaankoop: -
Reg.: 3 januari 2009

Albinho schreef:

(...)

HR
Weet niet of ik die vergelijking nou helemaal treffend vind maar hij speelde vandaag weer goed. In alles echt een 'Ajax voetballer'.

Nu ook langzamerhand overtuigd?

zlatandebeest schreef:

(...)

HR
Waarom Twente?

En mocht hij bij Ajax niet op de radar staan, dan zou dat een kwalijke zaak zijn

[Dit bericht is veranderd door Le Berry (op 24 november 2012 21:32:02).]
HR
HR

Albinho
Legende

Le Berry schreef:

(...)

Weet niet of ik die vergelijking nou helemaal treffend vind maar hij speelde vandaag weer goed. In alles echt een 'Ajax voetballer'.

HR
Ik was pas recentelijk echt op hem gaan letten, toen ik dat deed was ik al snel overtuigd. We hebben alleen discussie over Chery en Armenteros gehad. Laatste maakt zojuist weer een technisch goede goal overigens.
HR
HR

Le Berry
Icoon

Albinho schreef:

(...)

Ik was pas recentelijk echt op hem gaan letten, toen ik dat deed was ik al snel overtuigd. We hebben alleen discussie over Chery en Armenteros gehad. Laatste maakt zojuist weer een technisch goede goal overigens.
HR
En in laatsgenoemde zag je het niet zitten toch? En Chery wel zo meen ik?

Ovrigens worden alle 3 deze spelers wat onderschat. Ga je erop letten, dan zul je zien hoe technisch goed allen zijn. Staan niet echt 'in the picture' zoals anderen dat wel doen, maar..

Overigens doet Duarte het ook erg goed de laatste tijd. Heeft een beetje een 'dipje' gehad maar lijkt weer een goeie ontwikkeling te maken. Maar de noodzaak voor een echte 'half' zie ik minder. Niettemin een goeie speler.

Echt, er lopen in Nederland de nodige versterkingen rond die relatief gezien echt niet veel moeten kosten

[Dit bericht is veranderd door Le Berry (op 24 november 2012 21:51:37).]
HR
HR

Schip ahoy Gele kaart: waarschuwing
Icoon

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

Le Berry schreef:

HR
Met alle respect, maar volgens mij vond jij hem aanvankelijk niets en was het CM die hem tipte.
HR
HR

Le Berry
Icoon

Schip ahoy schreef:

(...)
Met alle respect, maar volgens mij vond jij hem aanvankelijk niets en was het CM die hem tipte.
HR
Met alle respect, maar ik heb ook nooit geclaimd dat ik hem 'heb ontdekt'. Cm bracht hem naar voren in de wedstrijd tegen Ajax. En heb toen al direct vermeld dat ik hem die 2 de helft echt meer dat uitstekend vond spelen en ik hem op advies van Cm zou gaan volgen. Die eerste helft viel hij me niet op. Kende hem toen ook nauwlijks

Maar elke wedstrijd raak ik meer van hem overtuigd

Kan je opmerking dus niet helemaal plaatsen. Ben slechts iemand die hem intens volgt en erg enthousiast is. Dat hij ook nog eens een aflopend contract heeft maakt de zaak nog makkelijker. Maar, men hoort als Ajax zijnde wel snel en direct te handelen

Chery, dat is iemand die ik hier, naar ik meen, als eerste heb genoemd

[Dit bericht is veranderd door Le Berry (op 24 november 2012 22:00:48).]
HR
HR

Schip ahoy Gele kaart: waarschuwing
Icoon

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

Le Berry schreef:

(...)

Met alle respect, maar ik heb ook nooit geclaimd dat ik hem 'heb ontdekt'. Cm bracht hem naar voren in de wedstrijd tegen Ajax. En heb toen al direct vermeld dat ik hem die 2 de helft echt meer dat uitstekend vond spelen en ik hem op advies van Cm zou gaan volgen

En elke wedstrijd raak ik meer van hem overtuigd

Kan je opmerking dus niet helemaal plaatsen. Ben slechts iemand die hem intens volgt en erg enthousiast is. Dat hij ook nog eens een aflopend contract heeft maakt de zaak nog makkelijker. Maar, men hoort als Ajax zijnde wel snel en direct te handelen
HR
Ik herinner me die discussie heel anders, maar goed. Bottom line is dat hij een interessante speler is voor Ajax.
HR
HR

Albinho
Legende

Le Berry schreef:

(...)

En in laatsgenoemde zag je het niet zitten toch? En Chery wel zo meen ik?

Ovrigens worden alle 3 deze spelers wat onderschat. Ga je erop letten, dan zul je zien hoe technisch goed allen zijn. Staan niet echt 'in the picture' zoals anderen dat wel doen, maar..

Overigens doet Duarte het ook erg goed de laatste tijd. Heeft een beetje een 'dipje' gehad maar lijkt weer een goeie ontwikkeling te maken. Maar de noodzaak voor een echte 'half' zie ik minder. Niettemin een goeie speler.

Echt, er lopen in Nederland de nodige versterkingen rond die relatief gezien echt niet veel moeten kosten
HR
Ik vond Armenteros te weinig aanwezig (in de vorm van goals oa), dat laat ie nu meer zijn. Ik vind dat je puur voor 9 niet iemand voor in de breedte nodig hebt, vandaar dat ik zijn noodzaak niet echt zie. Ik vind Chery net als Armenteros techisch zeer sterk, maar ook daarvoor geldt dat ik er te weinig van zie, ik vind dat je hem echt alleen moet kopen als die een duidelijke versterking vormt, niet omdat ie niet veel kost. Duarte is inderdaad ook een technische vaardige speler.

Op dit moment zeg ik dat er nog altijd de behoefte is aan een overtuigende rechtsbuiten en een jongen met voetballend vermogen op 6. Dat is dan voor mij Kali.
HR
HR

Le Berry
Icoon

Albinho schreef:

(...)

Ik vond Armenteros te weinig aanwezig (in de vorm van goals oa), dat laat ie nu meer zijn. Ik vind dat je puur voor 9 niet iemand voor in de breedte nodig hebt, vandaar dat ik zijn noodzaak niet echt zie. Ik vind Chery net als Armenteros techisch zeer sterk, maar ook daarvoor geldt dat ik er te weinig van zie, ik vind dat je hem echt alleen moet kopen als die een duidelijke versterking vormt, niet omdat ie niet veel kost. Duarte is inderdaad ook een technische vaardige speler.

Op dit moment zeg ik dat er nog altijd de behoefte is aan een overtuigende rechtsbuiten en een jongen met voetballend vermogen op 6. Dat is dan voor mij Kali.
HR
Nogmaals, ik vind zowel Kali, Chery en Armenteros versterking. Dat zij weinig moeten kosten is een voordeel. Niet de reden

Dat je geen spits moet halen voor de breedte ben ik met je eens. Hoewel ik tevens denk dat hij in het Ajax van nu de beste optie zou zijn. En tel daarbij op dat hij weinig /niets moet kosten...

Het gaat erom hoe je de blessuregevoelige Sightorsson inschat. En of de Jong niet gewoon moet en wil worden verkocht. En Babel niet gewoon vertrekt na dit seizoen.
HR
HR

Tyzilla
Jeugdspeler

Uit: amsterdam
Reg.: 19 februari 2011

Het probleem bij de selectie van Ajax en de aankoopbeleid ligt aan het type spelers dat we hebben en halen. Het is duidelijk dat we met het Ajax spel goed positiespel etc veel kunnen bereiken, maar met alleen deze spelers red je het niet kijk de combinatie waarmee Duitse ploegen en het nationale elftal van Duitsland het zo goed doen dat is de toekomst.

Fysiek en techniek, we hebben dynamische spelers nodig met kwaliteit dus niet de Poulsens en Sana's van deze wereld maar de Boerrigters voor zijn rugblessure sterke, snelle jongens in combinatie met technische begaafde spelers zoals Eriksen en Fischer.

We moeten spelers kopen die echt beter zijn dat wat we hebben en dan valt er een hoop af hoor , Poulsen is echt niet beter dan Enoh,Sporkslede en Boccora en Sana is niet beter dan Lukoki,Sulejmani of Lesley De sa. Moisander groeit niet verder en binnen een jaar is Denswil net zo goed, ook Blind zou op die positie zijn prestaties kunnen evenaren.

Schone en Babel vind ik beiden aanwinsten voor dit Ajax maar moeten wel goed gebruikt worden Babel is niks waard op links geen passeeractie geen voorzet geen dribbel geen niks, maar als spits met de rug naar het doel doet hij het goed zijn kracht en snelheid komen daar het beste tot uiting.
Combineren kan hij ook en af en toe een goaltje meepikken.
Schone heeft al 4x een assist gegeven evenveel als Eriksen maar hij speelt telkens op een andere positie en maakt veel minder minuten hij heeft veel voetbal in zich neemt veel risico maar is een goeie speler.

Ajax mist goeie buitenspelers een goeie CVM en een echte leider achterin.

Lukoki,Boerrigter,Sana,Sulejmani,Babel hebben bij elkaar evenveel assists gegeven als Mertens alleen het is duidelijk dat ze niet genoeg brengen voor bij een topclub.Dus een buitenspeler is ene must al je het aan mij vraagt.

Janssen,Schone,Enoh,Poulsen,Sporkslede en zelfs Sana hebben allen al op CVM gespeeld dit seizoen het is vrij duidelijk dat we over geen een unaniem tevreden waren.
Niet over de voetballer janssen en Schone niet over de balafpakker Enoh niet over de rust brengende Poulsen en niet over de jongeling Sporkslede.
Wat ons wel beviel was Anita een combinatie iemand die rust bracht maar ook positioneel sterk was ballen onderschepte en prima kon voetballen.Naar dat moeten we dan ook op zoek ik zou een seizoenskaart gaan kopen als we een type Tiote zouden kunnen strikken.

Alderweireld en Moisander zijn degelijke spelers voor in de eredivisie maar zodra we een stap hoger gaan is het een foutenfestein af en toe zie ik biij Alderweireld dat hij er kort op zit en zich laat gelden maar het is te weinig hij zal echt nog die stap moeten maken die Verthongen ook de laatste twee jaar bij Ajax heeft gemaakt, Moisander is zonde van het geld is geen leider gaat veelvuldig de fout in een matige verdediger ik zou Denswil graag vaker aan het werk willen zien is zowiezo voetballend beter en zoniet dan zie ik graag iemand komen die echt leiderschap uitstraalt en de deusl als een man aangaat een Chivu nog maar een polsen zoniet de scouting erop los laten.
HRHR
HR

champy95
Legende

Tyzilla schreef:

Fysiek en techniek, we hebben dynamische spelers nodig met kwaliteit dus niet de Poulsens en Sana's van deze wereld maar de Boerrigters voor zijn rugblessure sterke, snelle jongens in combinatie met technische begaafde spelers zoals Eriksen en Fischer.

...
HR
Inderdaad. Fysiek wordt altijd behandeld als een vies woord. Fysiek moet je combineren met techniek en wilskracht.

Feit is dat de beste clubs ter wereld met snelle, dynamische backs spelen.
Feit is dat de beste clubs ter wereld op het middenveld een fysiek sterke controleur hebben. Dan bedoel ik niet types als Enoh die alleen kan uitdelen, maar fysiek niks voorstelt.
HR
HR

zlatandebeest
Regelmatige invaller

Le Berry schreef:

(...)

Waarom Twente?

En mocht hij bij Ajax niet op de radar staan, dan zou dat een kwalijke zaak zijn
HR
Ik denk twente als opvolger van brama (meerdere keren aangegeven dat hij weg wil) en twente staan erom bekend om "slimme" koopjes te doen zoals nu even snel schilder,janssen,breukers,cornelisse. az is geen stap vooruit. Psv heeft strootman en van bommel en gaan voor een aanvallendere mid(djuricic) ajax blijft dan over als andere kandidaat en ik hoop dat de boer zijn oogjes open doet en enoh verkoopt en poulsen een rol ala ooijer geeft
HR
HR

de man van glas
Bankzitter

Reg.: 4 februari 2012

champy95 schreef:

(...)

Inderdaad. Fysiek wordt altijd behandeld als een vies woord. Fysiek moet je combineren met techniek en wilskracht.

Feit is dat de beste clubs ter wereld met snelle, dynamische backs spelen.
Feit is dat de beste clubs ter wereld op het middenveld een fysiek sterke controleur hebben. Dan bedoel ik niet types als Enoh die alleen kan uitdelen, maar fysiek niks voorstelt.
HR
Ben ik niet met je eens. Busquets, Pirlo, Schweinsteiger zijn niet bepaald fysiek sterk. Ik vind dat de (fysiek sterke) controleurs vaak de zwakke schakels zijn bij de topclubs: Khedira, Ramires, Mikel, Carrick, Fletcher, Barry, Milner etc.
HR
HR

champy95
Legende

de man van glas schreef:

(...)

Ben ik niet met je eens. Busquets, Pirlo, Schweinsteiger zijn niet bepaald fysiek sterk. Ik vind dat de (fysiek sterke) controleurs vaak de zwakke schakels zijn bij de topclubs: Khedira, Ramires, Mikel, Carrick, Fletcher, Barry, Milner etc.
HR
Ik heb het meer over types als Song, Pogba, Davids, Scholes, Vieira,..

Dit zijn de ultieme controleurs, die naast sterk zijn ook gewoon uitstekend kunnen voetballen en het positiespel beheersen.

Busquets, zet deze nicht bij een voetballend mindere ploeg en je ziet zijn tekortkomingen.

Pirlo vind ik ook niet echt een controleur. Hij meestal een breker naast zich, en de Italianen voetballen ook nog eens met 8 man achter de bal.
HR
HR

kingajax
Jeugdspeler

Reg.: 8 januari 2012

k hoop dat ajax kali haal, ik vind dat hij al heel het seizoen goed en constant speelt.
hij komt dan in aanmerking voor de positie van cvm en ik weet zeker dat hij een succes word.

ook hoop ik armenteros te verwelkomen, hij heeft een goede techniek en begint ook te scoren. ziggy is altijd geblesseerd en hij kan dan vechten met hoesen om een basisplaats.

ik hoop ook nog op chery ook al is dat niet echte noodzaak. ik vind hem een speler met een goede techniek en overzicht. hij kan overal op middenveld en aanval spelen dus wel handig om in je selectie te hebben.

transferkosten= 0 euro

verder nog kijken wie er worden verkocht, en zoja kijken of er daardoor nog een extra speler moet komen

[Dit bericht is veranderd door kingajax (op 26 november 2012 11:23:46).]
HR
HR

Zimmerman
Internationale topspeler

Reg.: 22 december 2010

Zowiezo zou het handig zijn om alle aflopende contracten in de gaten te houden. Zitten een hoop interessante namen tussen. Ik hou van lijstjes dus bij deze :B

ADO Den Haag
- Tjaronn Chery

AZ
- Giliano Wijnaldum
- Robert Klaassen

Heracles Almelo
- Samuel Armenteros
- Marko Vejinovic

FC Utrecht
- Anour Kali

Feyenoord
- Shabir Isoufi

SC Heerenveen
- Oussama Tannane

Excelsior
- Roland Alberg

Wellicht niet allemaal namen die al veel hebben laten zien, maar wel jongens die zeker weten een kans op een hoger podium verdienen.

[Dit bericht is veranderd door Zimmerman (op 26 november 2012 16:35:15).]
HR
HR

dion_odinot
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Moordrecht
Droomaankoop: Richairo Zivkovic
Reg.: 3 juli 2006

Vejinovic zie ik graag komen.
HR
HR

Albinho
Legende

Van die spelers zijn alleen Kali en Armenteros interessant. Waarbij ik op dit moment geen noodzaak zie om een reservespits te halen.

@Dion, waarom zie je Vejinovic graag komen? Had de discussie al met Schip, maar hij speelt nu als spielmacher zonder verdedigende taken, een rol die bij ons ondenkbaar is.
HR
HR

zlatandebeest
Regelmatige invaller

Albinho schreef:

Van die spelers zijn alleen Kali en Armenteros interessant. Waarbij ik op dit moment geen noodzaak zie om een reservespits te halen.

@Dion, waarom zie je Vejinovic graag komen? Had de discussie al met Schip, maar hij speelt nu als spielmacher zonder verdedigende taken, een rol die bij ons ondenkbaar is.
HR
Ja ben ik het mee eens, ik vind alleen Kali van meerwaarde want Poulsen kan echt niet meer en Boccara heeft nog even de tijd nodig + mag wel wat concurrentie hebben. Ik heb het al eerder gezegd haal Kali en geef Poulsen tot eind van het seizoen de rol van Ooijer vorig jaar. Armenteros had ik nog even mee gewacht hoe Hoesen het doet komende weken en afhankelijk van Sigthorsson hoe snel die terug is. Daarbuiten breekt Fischer langzaam door en kan Babel ook in de spits.
HR
HR

geDaante
Vedette

Reg.: 17 november 2005

champy95 schreef:

(...)

Ik heb het meer over types als Song, Pogba, Davids, Scholes, Vieira,..

Dit zijn de ultieme controleurs, die naast sterk zijn ook gewoon uitstekend kunnen voetballen en het positiespel beheersen.

Busquets, zet deze nicht bij een voetballend mindere ploeg en je ziet zijn tekortkomingen.

Pirlo vind ik ook niet echt een controleur. Hij meestal een breker naast zich, en de Italianen voetballen ook nog eens met 8 man achter de bal.
HR
Maar hij speelt niet in een voetballend mindere ploeg; hij speelt bij de beste ploeg ter wereld, die een type voetbal speelt, waarin hij goed past. Niet dat ik hem zo heel goed vind, maar door de speelwijze van Barca is hij een prima schakel in het team. Daar moet Ajax ook heen, naar een speelwijze waarin een meer voetballende VM ook prima uit de voeten kan. Een speelwijze waarin je als team verdedigt, door vroeg en fel met zijn allen druk te zetten. Anita vergeten trouwens? Een van de kleinste en lichtste spelers die je in het betaald voetbal ziet, maar dankzij hem liep het in een keer en werd Ajax kampioen.

Je kijkt net als degene waarop je reageerde (Tyzilla, die doodleuk nog een speler als BoerRigter noemt, niks daarvan, spelers met flair, techniek en een actie graag) veel teveel naar andere teams. Sinds wanneer is Ajax een club die andere clubs nadoet? Ajax is niet alleen door de jeugdopleiding zo succesvol in het verleden geweest, maar ook door de unieke spelopvatting, waar tegenstanders vaak geen antwoord op hadden, omdat het ze vreemd was.

In plaats van dat te doen wat de 'concurrentie' doet, moet je juist onderscheidend zijn, en iets heel anders op de mat leggen. Niet voor niets tikt Barcelona al die fysieke miljoenenclubs weg. Zij hebben puur gekozen voor techniek en positiespel, en dit tot kunst verheven.

Deze post is eigenlijk meer gericht op Tyzilla, maar je bent het er in mijn ogen teveel eens met Tyzilla om hem niet ook aan jou te richten.

Ik heb een hekel gekregen aan de termen 'Nieuw Realisme' en 'Het Moderne Voetbal'. Ajax moet zich daar niks van aantrekken, gewoon zijn eigen ding doen. Kiezen voor dat wat het beste blijkt om het positiespel zo goed mogelijk uit te voeren in de kleine ruimte, vanuit een positieve spelopvatting, dus denkend vanuit balbezit en opbouw, in plaats van afbraak en tegenhouden. Nogmaals, hoe meer je als team verdedigt en hoe strakker je er als team opzit, hoe minder belangrijk de verdedigende kwaliteiten van de VM worden (is dan meer een derde CM), en hoe belangrijker zijn voetballende kwaliteiten worden.

Ik denk dus graag vanuit voetballende oplossingen, in plaats van fysieke.
HR
HR

Albinho
Legende

Door te geloven in het 'Moderne Voetbal' is het 'Moderne Voetbal' ook nog daadwerkelijk gaan bestaan. Vervolgens zien we teams vol techniekloze spelers, beter bekend als het 'Moderne Voetbal'. Zum kotsen. Net als dat gelul over ervaring.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Albinho schreef:

Door te geloven in het 'Moderne Voetbal' is het 'Moderne Voetbal' ook nog daadwerkelijk gaan bestaan. Vervolgens zien we teams vol techniekloze spelers, beter bekend als het 'Moderne Voetbal'. Zum kotsen. Net als dat gelul over ervaring.
HR
Juist.

Daarom zie ik een Kali, hoe talentvol ook, niet komen.
Te gewaagd als je ook voor schijnzekerheid kan kiezen met de 'ervaren' Poulsen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 153 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Scouting en aankoopbeleid » Het nieuwe (aankoop)beleid

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 17,8% dat Heracles Almelo wint van AZ. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!