Ajax Netwerk
maandag 22 december 2014 - 15:14                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Scouting en aankoopbeleid » [Centraal] Middenvelders [Deel 4]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 92 pagina's: « 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 ... 92 »

HR

KaleGozer
Talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 6 oktober 2008

quote:HR
ajax_wijchen schreef:

(...)

Is dat diezelfde gozert met dat Fellaini kaspel die met buitenkantje links die spits in stelling bracht en waaruit die scoorde tegen Uruguay? Zo ja, hij was mij ook al opgevallen!
HR
Jep, die is het. Schoffelde overigens Suarez ook nog onderuit waar de 1-1 uit volgde :p
HR
HR

Zlatanist
Vedette

Vak: 411
Reg.: 10 juni 2009

Is inderdaad een goede speler. Op de BBC waren ze ook lyrisch over hem. Maar goed, Ajax shopt toch niet in dat soort oorden, daarnaast zou het mij niet verbazen als zo'n jongen gewoon lekker daar blijft spelen. Het salaris daar is niet verkeerd natuurlijk. ;)
HR
HR

BeeDeeVee
Idool

Uit: Thuis
Vak: -
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 23 november 2004

Zlatanist schreef:
Is inderdaad een goede speler. Op de BBC waren ze ook lyrisch over hem. Maar goed, Ajax shopt toch niet in dat soort oorden, daarnaast zou het mij niet verbazen als zo'n jongen gewoon lekker daar blijft spelen. Het salaris daar is niet verkeerd natuurlijk. ;)
HR
Tja, ik kan me ook nog lyrische verhalen over "de Beckham van Irak" herinneren.
HR
HR

Zlatanist
Vedette

Reg.: 10 juni 2009

BeeDeeVee schreef:

(...)
Tja, ik kan me ook nog lyrische verhalen over "de Beckham van Irak" herinneren.
HR
Ik ook. Die heb ik daar niet zien spelen, deze speler wel en hij was wel echt goed gisteren. Al was hij in de tweede helft, toen Uruguay beter speelde, ook wel minder. In de overige wedstrijden op de OS eens kijken of deze jongen opnieuw kan imponeren of dat hij toevallig een goede pot (helft) speelde. Één zwaluw maakt nog geen zomer.
HR
HR

afcavooraltijd
Regelmatige invaller

Reg.: 19 juli 2011

KaleGozer schreef:

(...)

Net die wedstrijd tegen Uruguay gezien: wat een ongekende passes, absurd goed. Eentje om in de gaten te houden.
HR
Ja hij speelde echt goed, net als die hele ploeg trouwens die heeft me zeer positief verrast, goed positiespel en tikte Uruguay bij vlagen weg, zeer fijn om naar te kijken.

Ik zit net zijn Wikipedia te bekijken en daar staat dat ie in minder dan 2 jaar 2x zijn kruisband gescheurd heeft :I
Dat verklaard waarschijnlijk ook gelijk waarom hij nog niet opgevallen is en nog steeds daar speelt (of hij verdient daar zo gigantisch veel en niemand kan hem betalen)
HR
HR

Zimmerman
Regelmatige invaller

Reg.: 22 december 2010

Dat nog niemand Filip Djuricic heeft genoemd. Is nog wel een linkspoot
HR
HR

WieBenIk
Jeugdspeler

Reg.: 6 juni 2009

Zimmerman schreef:

HR
Is al wat ouder, dan Maher, en ook al verder. Goede speler. Kon destijds ook naar Ajax. Ajax koos voor Eriksen.
HR
HR

Le Berry
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 3 januari 2009

Zimmerman schreef:

HR
Is toch echt rechtsbenig... Maar wel een hele goeie en interessante speler. Alleen heb je met Eriksen, de Jong, Schone en Serero al 4 rechtsbenige en aanvallende middenvelders.
HR
HR

Zimmerman
Regelmatige invaller

Reg.: 22 december 2010

Le Berry schreef:

(...)

Is toch echt rechtsbenig... Maar wel een hele goeie en interessante speler. Alleen heb je met Eriksen, de Jong, Schone en Serero al 4 rechtsbenige en aanvallende middenvelders.
HR
Verrek, je hebt gelijk :B Blijf het wel een goede optie vinden als Janssen daadwerkelijk vertrekt
HR
HR

Mark10
Basisspeler

Vak: 115
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 22 juli 2008

Mocht Erikssen weg gaan, vind ik Marco van Ginkel een speler om als optie te zien
HR
HR

dion_odinot
Bankzitter

Uit: Moordrecht
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 3 juli 2006

Dan zie ik liever Maher. De enige waardige opvolger van Eriksen. Het liefst zie ik ze samenspelen, maar dat wordt een utopie.
HR
HR
Zowel Van Ginkel als Maher vind ik goede opties maar zullen beiden niet zomaar weg te kopen zijn.
HR
HR

Malle-co
Talent

Uit: Dronten
Droomaankoop: Fernando "Jesus" Suso
Reg.: 12 december 2008

Zimmerman schreef:

HR
Haal ik liever alvast z'n opvolger vanuit Heerenveen al binnen. Hakim Ziyech, héél erg groot talent. Zal dit seizoen wel z'n eredivisie debuut gaan maken.
HRHR
HR

207181
Talent

Uit: Haarlem
Reg.: 21 juni 2011

Malle-co schreef:

(...)

Haal ik liever alvast z'n opvolger vanuit Heerenveen al binnen. Hakim Ziyech, héél erg groot talent. Zal dit seizoen wel z'n eredivisie debuut gaan maken.
HR
Volledig eens, dat heet nou inzicht. Gewoon de talenten kopen. Zo opteer ik ook voor het aantrekken van bv. Chris David of Tony de Vilhena, Depay, etc. Dat zijn de meer bekendere namen, maar deze jongen kan een aardig potje ballen. Nu nog goedkoop, na dit seizoen Heereveen kennende +4 miljoen. Zo ben ik op dit moment ook al jaloers op Groningen (Kostic) en Twente (Guiterez). Dat zijn spelers die nu nog relatief onbekend zijn, maar na dit seizoen zeer belangrijke spelers voor hun teams gaan zijn. Ik had Kostic bv. heel erg graag als buitenspeler gehad. Kostte 1,5 miljoen, wat een behoorlijk bedrag is, zeker voor Groningen. Maar als Groningen zoiets uitgeeft aan een speler is het 99 van de 100 keer goed. Ook die back van Groningen uit Uruguay van 19 jaar is een lekker spelertje, hij speelt ontzettend goed in de voorbereiding. Ik verwacht veel van Groningen dit jaar!
HR
HR

Maxwell Cabelino Andrade
International

Uit: Haarlem
Vak: 412
Reg.: 18 juli 2010

HOeveel speeltijd krijgt Carcela bij Anzi ? betere optie als "ervaren" halfspeler niks op tegen om het ook met David en Meleg op te vangen
HR
HR

L!tmanen!
Internationale topspeler

Uit: Alphen a/d Rijn
Reg.: 1 september 2006

Malle-co schreef:

(...)

HR
Zo, inderdaad zeg... Wat een talent is dat. Heeft gedebuteerd tijdens de oefencampagne onder San Marco. Toch opvallend hoor, dat er in de Ajax-opleiding zo weinig van dit soort sierlijke, technische middenvelders lijken te zitten. Ik bedoel: Davy Klaassen is een aardige speler hoor, maar ik mis de brille van bijvoorbeeld een Maher, een Chery of inderdaad zo'n Ziyech. Gaan we nog een hoop van horen.
HR
HR

kooleracer
Veelbelovend talent

Reg.: 20 juni 2011

Ik kijk nu naar Brazillie tegen Wit-Rusland, die Bressan is echt goed. Hij is 23 jaar. Maar hij heeft echt veel voetbal gogme. Zou echt een speler zijn die goed op het middenveld van Ajax zou passen. Als Janssen vertrekt kan je hem zeker halen. Tegen southhampton zag je dat Ajax zonder Eriksen niet echt fantatisch is. Helemaal geen creativiteit in het elftal. Maher is onbetaalbaar als 4.1 als teveel is voor Narsingh. Hij speelt bij Bate Borisov hij heeft scorend vermogen als je de statestieken mag geloven. We kunnen echt wel wat ervaring en voetbal gogme gebruiken in ons elftal.
HR
HR

ElemeNt
Idool

Droomaankoop: Giovani Dos Santos Ramírez
Reg.: 1 augustus 2005

kooleracer schreef:

Ik kijk nu naar Brazillie tegen Wit-Rusland, die Bressan is echt goed. Hij is 23 jaar. Maar hij heeft echt veel voetbal gogme. Zou echt een speler zijn die goed op het middenveld van Ajax zou passen. Als Janssen vertrekt kan je hem zeker halen. Tegen southhampton zag je dat Ajax zonder Eriksen niet echt fantatisch is. Helemaal geen creativiteit in het elftal. Maher is onbetaalbaar als 4.1 als teveel is voor Narsingh. Hij speelt bij Bate Borisov hij heeft scorend vermogen als je de statestieken mag geloven. We kunnen echt wel wat ervaring en voetbal gogme gebruiken in ons elftal.
HR
Veel mensen hier snappen blijkbaar nog steeds niet dat de 4.1 miljoen niet het probleem was, maar juist de aanvullende eisen van de zaakwaarnemer Riola en nog eens dikke 10% bij doorverkoop voor een speler met maar 1 jaar contract. Dat is gewoon allemaal bij elkaar veel te veel geld. Als AZ Maher voor een goede prijs laat gaan en er verder niet teveel eisen naast zitten is Maher gewoon haalbaar. De kans dat ze hem voor een normaal bedrag laten gaan is alleen klein.

[Dit bericht is veranderd door ElemeNt (op 29 juli 2012 21:12:23).]
HR
HR

ajax_wijchen
Regelmatige invaller

Uit: Wijchen
Vak: 425
Reg.: 11 mei 2005

afcavooraltijd schreef:

Vergeet Maher, deze jongen moeten we hebben.
Er staat er nu toch eentje te ballen heey niet normaal bij de focking Arabische Emiraten Omar Abdulrahman spelend met nr 15, met afstand de beste speler van het veld

20 jaar, 173cm, linksbenige middenvelder
Direct aantrekken die gozert

HR
Onze vriend gaf zojuist weer een briljante assist tegen Groot-Brittannië.. tussenstand 1-1.
HR
HR

Starring
Vedette

Uit: Amstelveen
Reg.: 11 november 2001

Inderdaad, Omar Abdulrahman! Onthoudt deze naam! De klasse spat werkelijk van mijn beeldscherm af. Een centrale middenvelder met een uitstekend gevoel voor ruimte, loepzuivere passing en gevoelige steekbal in de benen. Ook zijn Afro-kapsel liegt er niet om...

Als Ajax-zijnde zou je toch meteen R. de Boer op z'n jongen afsturen.

Zo zie je maar weer, er loopt nog zat verborgen talent op dit aardbol rond...
HR
HR

Rafael vd Vaart
International

Uit: Brabant
Vak: 118
Reg.: 23 juli 2010

ElemeNt schreef:

(...)
Veel mensen hier snappen blijkbaar nog steeds niet dat de 4.1 miljoen niet het probleem was, maar juist de aanvullende eisen van de zaakwaarnemer Riola en nog eens dikke 10% bij doorverkoop voor een speler met maar 1 jaar contract. Dat is gewoon allemaal bij elkaar veel te veel geld. Als AZ Maher voor een goede prijs laat gaan en er verder niet teveel eisen naast zitten is Maher gewoon haalbaar. De kans dat ze hem voor een normaal bedrag laten gaan is alleen klein.
HR
Inderdaad.

Daarbij gaat het verder niet zozeer om die 4,1 miljoen als bedrag, maar dat ze dit een speler met nog één jaar contract met zijn kwaliteiten blijkbaar niet waard vinden. Misschien vinden ze Maher wel 6 miljoen waard en betalen ze dit AZ wanneer dit de vraagprijs is.

Er is namelijk nooit verteld dat er geen grote bedragen meer worden uitgeven. Enkel dat er niet méér betaald gaat worden dan men de speler waard vind. Kost het in de ogen van het TH te veel geld om het contract af te kopen dan schakelen ze dus over naar andere opties. Narsingh te duur vinden en overschakelen naar de andere optie; Sana, is daar een goed voorbeeld van.
HR
HR

Slimmerik
International

Uit: Leiden
Vak: 406
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 18 juni 2007

Starring schreef:

Inderdaad, Omar Abdulrahman! Onthoudt deze naam! De klasse spat werkelijk van mijn beeldscherm af. Een centrale middenvelder met een uitstekend gevoel voor ruimte, loepzuivere passing en gevoelige steekbal in de benen. Ook zijn Afro-kapsel liegt er niet om...

Als Ajax-zijnde zou je toch meteen R. de Boer op z'n jongen afsturen.

Zo zie je maar weer, er loopt nog zat verborgen talent op dit aardbol rond...
HR
Ronald en Frank hebben Twitter. Misschien een idee? ;)
HR
HR

ElSalvador74 Gele kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Kensuke Nagai
Reg.: 7 augustus 2004

Starring schreef:

HR
inderdaad :B

forumillustratie
HR
HR

Robehr
Vedette

Uit: Breda
Reg.: 18 september 2004

Mocht Janssen vertrekken dan zie ik graag Duarte komen. Hoeft er nog niet gelijk te staan, kan rustig doorgroeien achter Eriksen. Is links, heeft een actie, loopt zich goed vrij, technisch sterk. Zo iemand zie ik op korte termijn niet uit de jeugd opstaan.
HR
HR

Etienne
Lid 2de elftal

Droomaankoop: Kléber Laude Pinheiro
Reg.: 28 mei 2011

Gary Gardner van Aston Villa, een nieuwe Lampard/Gerrard, deed het vorig seizoen uitstekend bij zijn club. Maar met nieuwkomers als Holman en El Ahmadi komt de pas 20-jarige middenvelder misschien aan weinig spelen toe. Misschien kan Ajax hem voor een seizoen huren of heeft Ajax al genoeg van dit soort voetballers? Daarnaast heeft Ajax eigenlijk ook wat meer ervaring nodig, maar ik ben wel onder de indruk van deze jongen, net zoals Nick Powell.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 92 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Scouting en aankoopbeleid » [Centraal] Middenvelders [Deel 4]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax in de winter versterking halen?

Nee
Ja voor de verdediging
Ja voor het middenveld
Ja voor de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 53,3% dat Heracles Almelo wint van Excelsior. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.