Ajax Netwerk
woensdag 17 september 2014 - 17:34                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Scouting en aankoopbeleid » Proefspelers 2012/2013

HR

Deze topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 12 »

HR

Suavimani
Idool

Uit: Nijmegen
Vak: 408
Droomaankoop: Geen Aankopen Nodig
Reg.: 24 november 2003

Bij mijn weten was er over dit onderwerp nog geen topic en omdat er nu 2 spelers op proef zijn, en ik hun verrichtingen graag wil volgen, heb ik besloten dit topic te openen. Bovendien zullen zij niet de enigen zijn die gedurende het seizoen op proef zullen komen en hebben dit soort constructies in het verleden vaak leuke spelers opgeleverd: Trabelsi, Suk, Enoh.

Momenteel op proef zijn de volgende spelers:

forumillustratie

Fanendo Adi
Position: Forward
Jersey: 22
Date of birth: 10-10-1990
Place of birth: Lagos (Nigéria)
Hight (cm): 193
Weight (kg): 84
Club: AS Trencin

forumillustratie

Jorge Salinas
Position: Midfielder
Jersey: 25
Date of birth: 06-05-1992
Place of birth: Paraguay
Weight (cm): 172
Height (kg): 64
Club: AS Trencin

quote:HR
Ajax neemt tweetal op proef
Bron: Voetbalprimeur

De A1 van Ajax kan tijdens de Copa Amsterdam beschikken over Jorge Salinas en Fanendo Adi. De twee talenten komen enkele dagen op proef uit voor het Amsterdamse beloftenelftal. Beide spelers staan onder contract bij het Slowaakse AS Trenčín, maar krijgen nu dus de kans om een contract bij Ajax af te dwingen.

Salinas is een Paraguayaanse middenvelder en geldt met zijn zeventien jaar als hét talent van AS Trenčín. Fanendo Adi is een negentien-jarige aanvaller. Hij is geboren in Nigeria en speelde daar eerder voor de Lagos Islanders en Union Bank.HR

Salinas op stage bij Ajax
Bron: AS Trencin

Jorge Salinas is voor een paar dagen op stage geweest bij de A1, zo meldt zijn club AS Trencin, de club van oud-Ajacied Tscheu La Ling. De middenvelder uit Paraguay werkte daarvoor een stage af bij Chelsea. De 17-jarige is een van de grootste talenten van die club en brak inmiddels door in het eerste elftal.HR
[Dit bericht is veranderd door Suavimani (op 20 juli 2012 03:31:48).]
HR
HR

sof
Idool

Vak: -
Droomaankoop: Giovani Dos Santos Ramírez
Reg.: 1 augustus 2005

Ze werden al wel besproken in het A1 topic omdat ze daar op stage zijn ;)
HR
HR

Timajax
Jeugdspeler

Droomaankoop: -
Reg.: 7 juli 2008

Ik heb geen idee of het waar is, werd gemeld door een member van Ajax Showtime, maar voor wat het waard is:

Jol vraagt Sendley Bito om mee te spelen met Ajax in de eerstvolgende wedstrijd
Bron: Ajax Showtime/lokale radio
Volgens de commentatoren op de radio zou Jol Sendley Bito gevraagd hebben om met Ajax mee te doen in de volgende wedstrijd (zie foto's op de link hieronder). Bito is international van de Nederlandse Antillen en speelt momenteel bij Arsenal Kiev in Oekraine, hij is een snelle vleugelspeler.HR
Sendley Sidney Bito
forumillustratie
Leeftijd: 26 (20-07-1983)
Lengte: 1,86m
Nationaliteit: Nederlandse Antillen/Nederland
Positie: Vleugelaanvaller
Voet: Rechts
Marktwaarde: €300.000
Contract tot: 30-06-2010

[Dit bericht is veranderd door Timajax (op 22 mei 2010 11:57:40).]
HR
HR

Kruidnagel
Talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 18 augustus 2009

Was dat niet die kerel van Sparta?
En ik meen 1 van de betere spelers van Arsenal Kiev?
Heb ooit een programma gezien over Arsenal Kiev.
HR
HR

Suavimani
Idool

Uit: Nijmegen
Vak: 408
Droomaankoop: Geen Aankopen Nodig
Reg.: 24 november 2003

sof schreef:

Ze werden al wel besproken in het A1 topic omdat ze daar op stage zijn ;)
HR
Jij bracht me eerlijk gezegd ook op het idee, dus daarvoor credits ;) Maar ik bedoel dit topic ook als een breder geheel. En dan is zo'n post over die Antilliaanse vleugelaanvaller bijvoorbeeld ook heel interessant. Plus, hier kunnen we ook wat meer uitwijden over hun verrichtingen, aangezien het in de centrale topics meer over gerichte aankopen gaat. Ik vond dus wel dat ze een eigen plekje verdienden :)
HR
HR

druif
Basisspeler

Reg.: 20 juni 2009

Kruidnagel schreef:

Was dat niet die kerel van Sparta?
HR
Jep. Ontdekt in Leiden op een... atletiekbaan. Bleek te spelen bij een derde klasser maar kon dus vooral heel hard rennen. Mocht toen bij Sparta zijn voetbalkunsten komen vertonen. Daarna inderdaad na Oekraine vertrokken.

Is dus van nature een sprinter. Je kunt je er dus wel iets bij voorstellen. Hoe die het nu doet, geen idee. Wel grappig dat hij dan uiteindelijk zelfs nog opduikt bij Ajax, al is het maar een testwedstrijdje.

Wie weet....
HR
HR

Jorninho
Vedette

Uit: Spijkenisse
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 8 april 2003

druif schreef:

(...) Jep. Ontdekt in Leiden op een... atletiekbaan. Bleek te spelen bij een derde klasser maar kon dus vooral heel hard rennen. Mocht toen bij Sparta zijn voetbalkunsten komen vertonen. Daarna inderdaad na Oekraine vertrokken.

Is dus van nature een sprinter. Je kunt je er dus wel iets bij voorstellen. Hoe die het nu doet, geen idee. Wel grappig dat hij dan uiteindelijk zelfs nog opduikt bij Ajax, al is het maar een testwedstrijdje.

Wie weet....
HR
Waarom is hij vertrokken en koos hij er niet voor om zich via Sparta omhoog te werken? Als Sparta het bijvoorbeeld al niet zag zitten lijkt het me sterk dat het een versterking voor AJAX zou zijn.
HR
HR

Knud Knudsen
Talent

Reg.: 22 maart 2010

Volgens Wikipedia speelde Bito in 2009 nog 1 wedstrijd voor FC Valletta en 5 voor Zakarpattya Uzhgorod, de nummer 1 van het tweede niveau in Oekraïne. Een voetbalnomade dus.
HR
HR
Iemand bij de Copa Amsterdam geweest vanmiddag die nu een oordeel kan geven over Salinas?
HR
HR

glennajax
Talent

Uit: barendrecht
Reg.: 23 november 2009

vraag ik me ook af ja. En Adi is volgens mij ook ingevallen
HR
HR

Jolly
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Oss
Reg.: 10 augustus 2007

Zlajan schreef:

Iemand bij de Copa Amsterdam geweest vanmiddag die nu een oordeel kan geven over Salinas?
HR
Schijnt dat ze beiden afgetest worden of zijn...........geen indruk gemaakt!
HR
HR

Luis S.
Icoon

Uit: Rotterdam
Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 12 juli 2003

Salinas heeft vandaag gescoord voor de A1. Neem aan dat ze iemand na 1 dag nog niet aftesten. Of hij moet er echt niks van kunnen.
HR
HR

amsterdamoost
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 18 maart 2003

Te grappig. Ik zat gisteren in het Olympisch achter Ling. Hij is er zelf ook niet van overtuigd dat Salinas geschikt is voor Ajax, maar zeker wel voor een club als Heracles of VVV. Schijnt dat van die clubs ook mensen aanwezig waren.
Zelf vond ik 'm matig spelen, maar dat geldt zo'n beetje voor het volledige team dat er stond. Niet zo gek als je bedenkt dat er maar 5 echte A1 spelers waren en de rest aanvulling was van B1, A2 en afgedankte spelers. Maar een nr. 10 is het in mijn ogen zeker niet. Hij verdeelde het spel niet naar behoren, zocht niet de kaats en als hij de bal eens afspeelde sloot hij niet aan zodat er een goed vervolg kwam. Lijkt me derhalve geen aanwinst.
HRHR
HR

sof
Idool

Bruno Andrade is een 18-jarige centrale verdediger uit Brazilie, op stage bij Jong Ajax

Iemand meer info over hem? Toevallig van Cruzeiro?
HR
HR

aj10ax
Vedette

Uit: amstelveen
Reg.: 23 juni 2000

Zijn volledige naam is Bruno Andrade Toledo Nascimento.Hij schijnt in Portugal te spelen bij Estoril,uitgeleend door Desportivo Brasil.Hij is 1.88 en weegt 72 kg. en speelt als rechtsbenige CV.Ik heb hem trouwens gesproken vorige week en er was er nog een bij die stage liep.Hopelijk komen we snel te weten wie dat is en op welke positie die speelt. B)
HR
HR

sof
Idool

Andrade speelt vandaag de 2e helft
HR
HR

Iniesta
Regelmatige invaller

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 3 juni 2009

Veroorzaakt net een penalty, voor Rijnsburgse Boys. Wel mis.
HR
HR
HR
HR

thankyoubob
Veelbelovend talent

Uit: Amsterdam
Vak: 426
Reg.: 29 april 2003

In ieder geval 2 keer zo lang als Anita...
http://www.trafficfootball.com/profile.php?id=81628
HR
HR

Tijger
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

Iniesta schreef:

HR
Mooi, deed Chivu ook wel eens ;)
HR
HR

Y0rn.
International

Reg.: 15 oktober 2009

Iniesta schreef:

HR
En nu graag iets over hoe hij speelde.
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 juli 2010 om 21:11:54.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Y0rn. schreef:

(...)

En nu graag iets over hoe hij speelde.
HR
Jij begint...
HR
HR

Klasbakken
Legende

Uit: Heerhugowaard
Reg.: 10 juli 2002

Goed nieuws dat er Braziliaanse spelers op proef zijn. Altijd goed om te kijken of er een speler a la Douglas tussen zit.
HR
HR

Y0rn.
International

Reg.: 15 oktober 2009

RbN schreef:

(...)

Jij begint...
HR
Sorry, maar ik heb 'm niet zien spelen. Het was eigenlijk ook meer een vraag richting Iniesta toe.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Scouting en aankoopbeleid » Proefspelers 2012/2013

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 74,5% dat ADO Den Haag wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Paris Saint-Germain FC:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!