Ajax Netwerk
donderdag 23 oktober 2014 - 21:13                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Scouting en aankoopbeleid » Bojan Krkic

HR

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 30 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 30 »

HR

Amor AJAX
Vedette

Vak: 117
Droomaankoop: Bryan Ruiz
Reg.: 7 augustus 2005

We hebben gewoon een spits nodig, en Bojan is zeker een versterking. Bovendien is Bojan wendbaar en kan hij altijd nog op de flanken spelen. Ajax moet het zeker proberen. Huren levert je geen transferbedrag op, maar betalen doe je ook niet veel. Bovendien gaat het nu om kwaliteit en in de spits kunnen we wel wat impulsen gebruiken. Als je dan relatief goedkoop aan zo'n spits kan komen moet je dat zeker niet nalaten. Zo kan je de andere posities versterken.
HR
HR

Dr. Football
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 413
Droomaankoop: Alen Halilovic
Reg.: 15 augustus 2000

Volgens mij speelt Bojan ook met Spanje op EK <21. Misschien is Jol wel ff aan het kijken of hij er wat in ziet?
HR
HR

DannyBlind
Regelmatige invaller

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 3 september 2005

quote:HR
Dr. Football schreef:

(...)
Het is niet een kwestie van zoveel is er verkocht en zoveel komt er binnen. Dat trekken we van elkaar en dan houden we een x bedrag over. Ajax maakt verlies incl. de verkoop van Huntelaar. Er is geen geld, dus er moet idd eerst worden verkocht! En het geld van Vermaelen en anderen wordt waarschijnlijk gestopt in de aankoop van Obradovic en Elia. Dus er is geen geld voor een spits tenzij Suarez wordt verkocht.
HR

Bedankt voor de toelichting. Dan kan Ajax dus niet met geld omgaan / klopt het huishoudboekje niet / is er geld verdwenen... Tja wat moet je nu van Ajax denken...

[Dit bericht is veranderd door DannyBlind (op 19 juni 2009 14:41:49).]
HR
HR

Aegon Hollywood
Basisspeler

Droomaankoop: Jeffrey Gouweleeuw
Reg.: 29 april 2008

Door Voetbalprimeur:

'Ajax blijft hoop houden op Krkic'
Volgens de Spaanse media gaat Ajax komende zomer opnieuw een poging wagen om Bojan Krkic op huurbasis over te nemen van FC Barcelona. Ook afgelopen jaar hadden de Amsterdammers de talentvolle aanvaller al in het vizier.

Krkic, die bij FC Barcelona lang niet altijd zeker is van een basisplek, kan in elk geval op voldoende belangstelling rekenen. Volgens Sport zijn ook Valencia, Almería en Getafe zeer geïnteresseerd in het achttienjarige talent.

Het is niet de eerste keer dat Ajax in Barcelona aanklopt voor de Spaanse aanvaller. Ook gedurende de afgelopen winterstop probeerden de Amsterdammers Krkic al op huurbasis naar de Arena te halen. Dit poging mislukte toen.HR
HR
HR

jkw1988
Vedette

Uit: Chaos.....
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 januari 2009

Het is een fantastisch talent daar niet van,maar het is weer een speler van 1.60

Wanneer gaat Ajax eens wat grotere en sterkere spelers scouten?
HR
HR

Slimmerik
International

Uit: Leiden
Vak: 406
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 18 juni 2007

jkw1988 schreef:

Het is een fantastisch talent daar niet van,maar het is weer een speler van 1.60

HR
Wat wil jij dan? Een buitenspeler van 1.90 mtr?

Volgens mij weet jij geeneens wat je zegt. De hele tijd hoor je maar dat gezeur over grote spelers. Dat is helemaal geen issue op die plekken waar Bojan speelt. Alleen centraal achterin en op het middenveld kan het van belang zijn. Een back mag overigens ook wat langer zijn, mits het maar niet ten koste gaat van de acceleratie en de snelheid.
HR
HR

jkw1988
Vedette

Slimmerik schreef:

(...)

Wat wil jij dan? Een buitenspeler van 1.90 mtr?

Volgens mij weet jij geeneens wat je zegt. De hele tijd hoor je maar dat gezeur over grote spelers. Dat is helemaal geen issue op die plekken waar Bojan speelt. Alleen centraal achterin en op het middenveld kan het van belang zijn. Een back mag overigens ook wat langer zijn, mits het maar niet ten koste gaat van de acceleratie en de snelheid.

Volgens mij is Bojan gewoon een puntspits.

Dus jij weet geeneens wat je zegt.
HR
HR
HR

Diego78
Idool

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 2 december 2008

jkw1988 schreef:

HR
Ongelooflijk, zelfs met Bojan zou je niet blij zijn?? Liever Shaquille O'Neal in de punt zeker? Als we volgend seizoen van die irritante laserlichten zien in de Arena weten we nu waarom: al die lengte-fetishisten hier moeten onze spelers opmeten :D
HR
HR

jkw1988
Vedette

Diego78 schreef:

(...)

Ongelooflijk, zelfs met Bojan zou je niet blij zijn?? Liever Shaquille O'Neal in de punt zeker? Als we volgend seizoen van die irritante laserlichten zien in de Arena weten we nu waarom: al die lengte-fetishisten hier moeten onze spelers opmeten :D
HR
Leer eens lezen,zeg ik dat ik niet blij met Bojan ben?
HR
HR

Luisistheking
Idool

Uit: Hilversum
Vak: 114
Reg.: 7 april 2007

jkw1988 schreef:

HR
Lees je posting nu nog een keer? Ik kan hier niet uit opmaken dat jij zijn komst zo toe zou juichen of lees ik dat verkeerd? :denk
HR
HR

Damzen
Jeugdspeler

Uit: Zuid Hollands Eiland
Reg.: 28 mei 2009

hij is dan wel niet groot (1.70) maar het is wel een snel en behendig manneke. Ik zeg huren
HR
HR

jkw1988
Vedette

Luisistheking schreef:

(...)

Lees je posting nu nog een keer? Ik kan hier niet uit opmaken dat jij zijn komst zo toe zou juichen of lees ik dat verkeerd? :denk
HR
Ik zeg gewoon dat ik het een fantastisch talent vind.
HR
HR

jellie
Vedette

Reg.: 13 september 2002

Ah het is weer zomer en we halen Krkic weer uit de kast. Dit begint een beetje op het Defour topic te lijken na verloop van jaren, met als verschil dat Bojan een geweldig talent is.
HRHR
HR

Luisistheking
Idool

jkw1988 schreef:

(...)

Ik zeg gewoon dat ik het een fantastisch talent vind.
HR

Wanneer gaat Ajax eens wat grotere en sterkere spelers scouten?[/
QUOTE]

En nu nog een keer?HR
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

jkw1988
Vedette

Luisistheking schreef:

(...)

Wanneer gaat Ajax eens wat grotere en sterkere spelers scouten?[/
QUOTE]

En nu nog een keer?
HR
Wat wil je nou?

Post dan alles maar,en niet alleen maar gedeeltes.HR
HR
HR

Luisistheking
Idool

jkw1988 schreef:

(...)

Wat wil je nou?

Post dan alles maar,en niet alleen maar gedeeltes.
HR
Ik geef het op zuchttttttt :denk
HR
HR

KMRC
Regelmatige invaller

Droomaankoop: Romelu Lukaku
Reg.: 9 juli 2008

Back on topic. Bojan!

Ik denk dat het handig is dat een man als Cruiff eens benadert wordt en met Bojan laat praten. Volgens mij blijft Bojan liever in Spanje, maar als Johan even precies vertelt wat Ajax kan betekenen voor Bojan en zijn definitieve doorbraak.
HR
HR

flevotj-aaf
Talent

Uit: Dronten
Reg.: 3 juli 2006

Het is angstvallig stil daar in Spanje.
Weet niet hoe dat komt. Heeft het met Bojan Krkic te maken, of met de USA . . .
HR
HR

varken
Talent

Uit: Leiden
Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 7 oktober 2005

Als Ajax Elia niet na halen en Suarez vertrekt, dan lijkt het me een prima optie om Krkic te huren. Met Krkic heb je een goede versterking en bovendien kunnen in dat jaar jeugdige talenten van Ajax zich doorontwikkelen en zou Ajax daarna niet zo veel hoeven te investeren in aanvallers.
Dat Martin Jol trainer is bij Ajax, een trainer met naam wat betreft het beter maken van talenten, zou ook voor Barca een pre zijn om hem aan ons te verhuren.
HR
HR

estilo
Talent

Uit: mokum
Vak: 428
Reg.: 30 april 2007

Is die Bojan wel zo goed? Ik heb sterk het idee dat het een soort van Portillo is, alleen kunnen uitblinken in de jeugd en bij de senioren lopen prutsen.
HR
HR

Malle-co
Veelbelovend talent

Vak: 411
Droomaankoop: Fernando "Jesus" Suso
Reg.: 12 december 2008

Bojan Krkic vertrekt mogelijk uit de Italiaanse Serie A. Genoa heeft afgezien van een poging om de jongeling te contracteren, waar AS Roma een breuk zou willen forceren.

FC Barcelona heeft Bojan voor meerdere seizoenen ondergebracht bij de Romeinse club. De 21-jarige Spanjaard heeft een positieve intentie afgegeven voor een nieuw seizoen bij AS Roma, maar dat zou niet wederzijds zijn. Genoa wil hierbij ook geen rol spelen.

";Bojan komt niet naar ons, maar AS Roma wil van hem af", zegt Genoa-preses Enrico Preziosi in de Italiaanse media. Roma-coach Zdenek Zeman, de opvolger van Luis Enrique, zou meer perspectief zien in andere spelers.

Haalbaar? :denk
HR
HR

Malle-co schreef:

Bojan Krkic vertrekt mogelijk uit de Italiaanse Serie A. Genoa heeft afgezien van een poging om de jongeling te contracteren, waar AS Roma een breuk zou willen forceren.

FC Barcelona heeft Bojan voor meerdere seizoenen ondergebracht bij de Romeinse club. De 21-jarige Spanjaard heeft een positieve intentie afgegeven voor een nieuw seizoen bij AS Roma, maar dat zou niet wederzijds zijn. Genoa wil hierbij ook geen rol spelen.

";Bojan komt niet naar ons, maar AS Roma wil van hem af", zegt Genoa-preses Enrico Preziosi in de Italiaanse media. Roma-coach Zdenek Zeman, de opvolger van Luis Enrique, zou meer perspectief zien in andere spelers.

Haalbaar? :denk
HR
Alsjeblieft zeg.
HR
HR

JAN
Regelmatige invaller

Uit: Aalsmeer
Reg.: 29 april 2006

Daar is Bojan gelukkig weer, duurde lang dit jaar :D
HR
HR

Dijkstra Ajacied Forever
Legende

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 mei 2001

Zijn Boulahrouz en Kanu al gesignaleerd? ;B
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 30 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Scouting en aankoopbeleid » Bojan Krkic

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 100,0% dat Ajax wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Go Ahead Eagles.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!