Ajax Netwerk
vrijdag 12 maart 2010 - 17:21                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Scouting en aankoopbeleid » Ivan Obradovic

HR

Deze topic is open en bestaat uit 62 pagina's: « 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 62 »

HR

Glotur
Lid 2de elftal

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 februari 2006

quote:HR
David89 schreef:

(...)

Deed me eerder aan Maxwell denken. Was verdedigend ook niet top, maar wel redelijk en met zijn aanvallende intenties maakte hij dat verdedigende aspect goed.

Toch heb ik liever een 'Vermaelen'-back, vorig jaar zat het verdedigend gewoon goed daar en dat was wel lekker. We misten wel een afspeeloptie voorin, maar goed. Komt misschien een beetje door het Urby-tijdperk dat ik aanvallende linksbacks niet meer zo geweldig vind. :P
HR
Met alle respect,maar ik vond het vorig jaar verdedigend helemaal niet goed.
Ben je de uitwedstrijden tegen Heerenveen,Vitesse,PSV en Sparta vergeten ???
Daarin kregen we bijna net zoveel goals tegen als AZ in het hele seizoen.
We hebben veel te veel tegengoals gehad,dus helaas ben ik het hier niet mee eens.
HR
HR

David89
Basisspeler

Uit: Zuidoostbeemster
Vak: 117
Uploads: 2
Reg.: 27 januari 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 juli 2009 om 11:35:45.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: shinvegetto@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Zie het woordje na het vetgedrukte. Ik vond dat het op de linkerflank wel redelijk dicht zat, in vergelijking met voorgaande jaren. De rest van de verdediging was dan weer minder.
HR
HR

Matthijs 92
Talent

Vak: -
Reg.: 4 augustus 2004

HR
HR

nogzonidioot
Jeugdspeler

Reg.: 7 mei 2009

"
Obradović: "Ik ben geïnteresseerd alleen Ajax"
Partizan voetballer Ivan Obradović zei dat het vooral geïnteresseerd in de vertrekhal Ajax, hoewel niet zou hebben iets tegen dat nog steeds onder de 'zwart-wit.

Echter, Obradovic gezegd dat ik zou willen blijven zijn carrière in Ajaxu, waar hij zich aansloot bij de Miralemu SULEJMANI. Links terug Partizan en Servië heeft gezegd dat zij niet de zorg dat de overdracht nog niet is gerealiseerd, omdat de overgangsperiode alleen gestart. Obradovic zei dat zou geen probleem in het Partizan wat tijd, maar het vertrek naar het buitenland een prioriteit.

"Ik heb de oude mannen van Partizan en mijn manager dat ik wens te zetten een loopbaan in Ajaxu. Interesse me gewoon overschakelen naar de club, waarvan de trui draagt en mijn vriend Miralem SULEJMANI. Dit is de hoogste wet en verlangen, "aldus de 20-jarige voetballer.

"Er waren geen onderhandelingen, althans niet dat ik weet. Nikola zorgen over de status van de vele spelers, ik geloof niet dat het praten over mij, hoewel ik graag voor de uitvoering van de overdracht."

Obradovic gezegd om de overgang naar Ajax is een ideale optie voor het geweldige werk met jonge spelers, die een beroemde club in Amsterdam bekend.

"Voor jonge spelers željnog bewijs, vooruitgang en stastavanja in het buitenland, er is geen betere club dan Ajaxa. Een paar dagen geleden zag ik dat mijn naam werd vermeld op de officiële site van de Nederlandse club, lokale pers prijst me, en ik hoop dat obistiniti wat je schrijft, "zei Obradovic:

Links terug 'zwart-wit' wordt gezegd geen zorgen te maken dat de overdracht nog niet is gerealiseerd, hoewel het verhaal over hem, maar een maand.

"God verhoede, een overgangsperiode in Europa begon pas twee dagen geleden, en na terugkeer uit Zweden, de mensen van de club hebben gezegd dat aandacht alleen op de opleiding, zullen zij zelf een baan. Ik denk dat de beste optie."

Obradovića voor de getoonde belangstelling en CSKA Moskou, maar hij zegt nu niet te denken.

"Naar het oosten van Europa op het tweede plan. Het eerste doel is het vinden van een goede club in het westen, ik ben mij bewust van de kwaliteit en niet ongerust ", aldus de vertegenwoordigers van Servië.

Obradovic gezegd dat de overgang naar een Europese club te zijn haalbaar in het geval dat hij speelde voor de eerste kwalificatie wedstrijd tegen Partizan velškog Rila, die is gepland voor 14 Juli.

"Niet voor mij niet uit, omdat we de overdracht van gegevens van het geval spelen een wedstrijd tegen het Rila, hebben het recht de prestaties van de andere club. Ik zal volkomen normaal voor het debat met Velšanima, ik weet dat professionele medewerkers in de klas met mij als de eerste links Beka en ik ben klaar om te voldoen aan de eisen ", zegt Obradovic.

Links terug 'zwart-wit "te voegen dat het niet onmogelijk om te verblijven in Partizan voor bepaalde tijd.

"Niet al het geld. Ik aanvaard om te spelen voor Partizan zes of 12 maanden, hoewel het duidelijk is naar het buitenland niet alleen vooruitgang geboekt op het vlak van voetbal, maar ook verdiend, "zei Obradović.

Obradovic werd toegevoegd aan het eind van Partizan, waar hij meer dan een decennium, altijd zijn club.

"Ik heb 12 jaar in Humskoj, waarvan de laatste twee waren uitstekend. Ik heb deelgenomen aan de winnende vier trofeeën, gespeeld League UEFA, die representatief zijn status, dat is het duidelijk dat wanneer je gaat, een club in het buitenland niet in staat zullen zijn om lief te hebben als een 'zwart-wit', ze zijn mijn leven "
Sikimić (voor nu) blijft

Hoewel werd aangekondigd dat defanzivac Milovan Sikimić carrière Partizan verder in het Franse Clermont, de overeenkomst niet, zodat de štoper 'zwart-wit' terug opleiding in Zemunelu.

Hoewel de praktijk werd overeenstemming bereikt met Frankrijk, de mogelijkheid om Sikimić bush-league naar Clermont otpala de laatste tijd.

Aangezien de overgangsperiode in Europa begon pas na de eerste van juli, is de verwachting dat de 28-jarige voetballer tot het einde van de zomer op zoek naar een nieuwe club.HR
google translate, is niet helemaal leesbaar maar wat leesbaar is, stemt je toch hoopvol
HR
HR

reuser in oranje
Regelmatige invaller

Uit: amsterdam
Vak: 118
Reg.: 11 mei 2000

Matthijs 92 schreef:

Iemand die dit berichtje over hem kan vertalen?:

http://www.b92.net/sport/fudbal/vesti.php?yyyy=2009&mm=07&dd=04&nav_id=369452
HR
Als je deze link kon vinden, moest google translate toch ook wel lukken ;-)
Volgens mij is de kop dat ie alleen naar Ajax wil...?
HR
HR

Diego78
Lid 2de elftal

Reg.: 2 december 2008

1 ding is iig duidelijk: die wil wel :)
HR
HR

David89
Basisspeler

Uit: Zuidoostbeemster
Vak: 117
Uploads: 2
Reg.: 27 januari 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 juli 2009 om 11:49:09.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: shinvegetto@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Staat er nou dat er nog geen onderhandelingen zijn geweest? Dat is dan minder. Heb volgensmij al 2x hier gelezen dat ze aan het onderhandelen waren.
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 juli 2009 om 11:49:09.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Matthijs 92
Talent

Reg.: 4 augustus 2004

reuser in oranje schreef:

(...)

Als je deze link kon vinden, moest google translate toch ook wel lukken ;-)
Volgens mij is de kop dat ie alleen naar Ajax wil...?
HR
Ja ik wist niet dat je met google translate ook servisch kon doen;)
Maarja het belangrijkste is iig dat ie wel wil :B
HR
HR

AJAX129
Talent

Uit: Amsterdam
Vak: 128
Reg.: 8 november 2002

Off the record zei hij nog: "Miralem vertelde dat het eten in Amsterdam ook van absolute top kwaliteit is.". :B
HR
HR

Zlatan-9
Regelmatige invaller

Uit: Apeldoorn
Reg.: 4 juni 2002

Obradovic heeft voorkeur voor Ajax
4 juli 2009 RvN

Tegenover het Servische medium B92 heeft linksback Obradovic laten weten een voorkeur te hebben voor een transfer naar Ajax. Dat heeft hij het bestuur van Partizan Belgrado ook laten weten. Hij wil graag herenigd worden met Sulejmani. Ook vanuit Rusland zou interesse voor hem zijn, maar zijn voorkeur gaat uit naar een overstap naar een Westers land. Volgens de speler is er naar zijn weten nog niet onderhandeld met Ajax. Hij sluit een iets langer verblijf bij Partizan dan ook niet uit.

mmmz, zou het dan toch :)
HR
HR

Shaar11amici
Regelmatige invaller

Uit: MJ Neverland!!
Reg.: 9 september 2008

AJAX129 schreef:

Off the record zei hij nog: "Miralem vertelde dat het eten in Amsterdam ook van absolute top kwaliteit is.". :B
HR
Restaurant M.S ;)

Kamergenootjes waren ze in Zweden tijdens het Jong EK Mikkie en Obra....Obra wilt ook erg graag..
HR
HR

Christiano
Regelmatige invaller

Uit: Dordrecht
Vak: 426
Reg.: 3 april 2004

Wat een hype. Zal mij niks verbazen als Ajax nooit interesse in deze speler heeft gehad. Ik zie wel wie er in Augustus op het veld staat.
HRHR
HR

Woot
Idool

Vak: 107
Reg.: 26 februari 2003

David89 schreef:

Staat er nou dat er nog geen onderhandelingen zijn geweest? Dat is dan minder. Heb volgensmij al 2x hier gelezen dat ze aan het onderhandelen waren.
HR
Dan vragen we het toch gewoon weer aan Velibor? :)
HR
HR

Velibor Vasovic
Talent

Reg.: 4 januari 2009

Oud nieuws, lees de topic maar terug. En tevens een geregiseerd interview.
HR
HR

zjap
Lid 2de elftal

Uit: Waddinxveen
Reg.: 21 november 2004

Velibor Vasovic schreef:

Oud nieuws, lees de topic maar terug. En tevens een geregiseerd interview.
HR
Maar je hebt dus geen nieuw nieuws ;)
HR
HR

Emp
Ballenjongen

Reg.: 7 juni 2009

Ik las gisteren dat het waarschijnlijker lijkt dat hij nog een half jaar bij Paritzan blijft...
HR
HR

Velibor Vasovic
Talent

Misschien nog wel een jaar.

Clubs komen er nu niet uit.
HR
HR

Emp
Ballenjongen

Reg.: 7 juni 2009

Probleem ligt zeker bij het percentage van 30% dat Partizan wilt?
HR
HR

Fernando Redondo
Icoon

Uit: 198.27.25.3
Vak: 405
Reg.: 13 november 2002

Velibor Vasovic schreef:

Misschien nog wel een jaar.

Clubs komen er nu niet uit.HR
Vandaar dat die Prediger wellicht meer in de picture is komen te staan. Jol wil schijnbaar spelen met aanvallende vleugelbacks en met de komst van Prediger als middenvelder schuiven wellicht Blind, Vertonghen en/of Urby wel naar achteren. Zeker als ook die Amerikaan erbij komt.
HR
HR

Velibor Vasovic
Talent

De voorkeur van Ivan is Ajax. Wordt het geen Ajax, dan blijft Ivan net zo lief tot aan de winterstop of zelfs nog langer bij Partizan.

Ajax wil Obradovic graag inlijven, maar tegen de prijs van Partizan. Onderhandelingen hebben wel meer duidelijkheid gebracht, maar geen akkoord.
HR
HR

zendenkat
Talent

Reg.: 29 oktober 2008

Vertonghen staat al achterin bij Jol en Blind is zeer matig achterin, met name zijn gebrek aan fysiek is schrijnend. Ajax gaat dus wederom achter het net vissen, ik word er langzamerhand wel een beetje moe van.

[Dit bericht is veranderd door zendenkat (op 5 juli 2009 12:14:13).]
HR
HR

Martin40
Veelbelovend talent

Reg.: 5 juli 2008

Fernando Redondo schreef:

(...)

Vandaar dat die Prediger wellicht meer in de picture is komen te staan. Jol wil schijnbaar spelen met aanvallende vleugelbacks en met de komst van Prediger als middenvelder schuiven wellicht Blind, Vertonghen en/of Urby wel naar achteren. Zeker als ook die Amerikaan erbij komt.
HR
Het is niet te hopen dat Jol voor één van deze drie spelers kiest op die positie. Blind en Emanuelson komen verdedigend te kort en zeker Blind. Hij had gister al moeite met die buitenspeler van ACT. Aanvallend kunnen ze het misschien wel. En in Vertonghen zie ik meer een centrale verdediger alhoewel hij op die positie regelmatig een steekje laat vallen , ook gister weer. Of nog liever als linker controlerende/opbouwende middenvelder in een 4-4-2 systeem.

Obradovic is voor die positie de uitgelezen kandidaat. Opbouwend/aanvallend sterk maar ook een echte verdediger op die positie. Helaas zullen de clubs er wel weer niet uit komen. Maar 5 a 6 milj. voor Obradovic, 3 a 4 voor Prediger en Onyuwe transfervrij en we zijn binnen het Vermaelen potje gebleven en alle noodzakelijke aankopen die Jol moet en wil doen zijn gedaan. Het zou ook weer te mooi om waar te zijn , he :\( ................
HR
HR

ajax_wijchen
Jeugdspeler

Reg.: 11 mei 2005

Ik denk ook serieus dat als een verdedigende middenvelder komt (Prediger), dat er geen linksback mee aangetrokken wordt en dat Jol Vertonghen linksback maakt met Blind en Urby als backups. Daarom zal Onyewu komen als CV en Prediger als VM. Dan heeft ajax nog geld voor eventueel een vleugel aanvaller.
HR
HR

Dujardinn
Talent

Uit: Budel
Reg.: 24 mei 2009

Zou wel echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel jammer zijn zeg als de clubs er niet uit zouden komen.
Ik vind ook wel dat er een aardig bedrag voor Obra gevraagd wordt. Het is immers maar een linksback uit een met alle respect kleine competitie.

Blind en Emanuelson zie ik niet als back up opties.
Je moet gewoon een echte linksback hebben en dan kunnen Vertonghen en als 3de Emanuelson daar nog altijd spelen.

Obradovic, Onyewu en Prediger zie ik alle 3 erg graag komen (door de verhalen wat ik er van gehoord heb).
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 62 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Scouting en aankoopbeleid » Ivan Obradovic

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Op dit moment zitten er 6 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1630 uur AFC Ajax - PSV".

HR

Ajax Poll

Wat te doen met Miralem Sulejmani?

Gewoon in de basis opstellen, dan komt het zelf wel goed
Hard aan zijn conditie laten werken, langzaam brengen
Verhuren aan een andere club, en hopen dat hij in betere vorm terug komt
Verkopen aan een andere club, zijn tijd bij Ajax is geweest

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 75,7% dat Girondins de Bordeaux FC wint van Olympiakos. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!