| Poster | | Topic: [Media] Oleguer Presas |  |
|
Floris Stempel Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 685 Reg.: 13 februari 2007 |
quote: jeroenxD schreef:
Zie zo net op europe Soccer dit bericht:
http://www.europesoccer.nl/artikel/23531/%27Oleguer-wordt-snel-gepresenteerd-bij-Ajax%E2%80%99-.html
'Oleguer wordt snel gepresenteerd bij Ajax’
Na het binnen halen van Sulejmani lijkt ook de transfer van Oleguer naar Ajax zo goed als rond. De verdediger van Barcelona staat op het punt om een contract te tekenen, zo melden bronnen rondom Danny Blind. Verdere details zijn helaas nog niet bekend.
Ook is Ajax nog steeds in gesprek met de Catalanen over het huren van Henrique. De supporterswebsite van Ajax maakte bekend dat de komst van Henrique een kwestie van tijd is. De Braziliaan, die vooral verdedigend ingezet wordt, zou voor één seizoen gehuurd worden van Barcelona FC. De Blaugranas hebben de verdediger nog maar net zelf gecontracteerd.
Ik vraag me af wat hier van waar is.. Zou wel mooi zijn!
Ik kan ook een domeinnaampje aanvragen, een CMS erop gooien en de berichten van kistedu omvormen tot een mooi verhaaltje.
Precies wat het volk wilt blijkbaar. En wat die tieners willen die voor de leuk zo'n site onderhouden.
|
|
|
Linkshalf Jeugdspeler
Vak: - Posts: 72 Reg.: 21 mei 2006 | Stel dat deze speler komt en Henrique ook, hoe gaat MvB dan centraal achterin spelen, ik neem aan dat je Oleguer voor de basis haalt en Henrique zal toch ook moeten spelen als huurling, anders kan Barca hem net zo goed in Barcelona houden.
Gaan deze spelers het centrale duo vormen en wordt de Vermaelen de nieuwe linksback en Vertonghen doorschuiven naar het middenveld?
Dilemma dus, maar vooralsnog moeten deze spelers ook daadwerkelijk naar Amsterdam komen.
Ik vind trouwens nog steeds dat er 3 verdedigers erbij moeten komen, tot op heden zijn er nog geen gelijkwaardige vervangers gekomen voor het trio, Grygera, Stam en Heitinga.
[Dit bericht is veranderd door Linkshalf (op 8 juli 2008 11:32:54).]
|
|
|
Widink Regelmatige invaller
Uit: Didam Vak: - Posts: 742 Reg.: 11 april 2006 |
quote: Linkshalf schreef:
Stel dat deze speler komt en Henrique ook, hoe gaat MvB dan centraal achterin spelen, ik neem aan dat je Oleguer voor de basis haalt en Henrique zal toch ook moeten spelen als huurling, anders kan Barca hem net zo goed in Barcelona houden.
Gaan deze spelers het centrale duo vormen en wordt de Vermaelen de nieuwe linksback en Vertonghen doorschuiven naar het middenveld?
Dilemma dus, maar vooralsnog moeten deze spelers ook daadwerkelijk naar Amsterdam komen.
Ik vind trouwens nog steeds dat er 3 verdedigers erbij moeten komen, tot op heden zijn er nog geen gelijkwaardige vervangers gekomen voor het trio, Grygera, Stam en Heitinga.
Een dilemma zou zijn als ze allebei niet komen. Als ze allebei wel komen betekend het keuze genoeg achterin, dus concurrentie en dat maakt de overige verdedigers weer beter en scherper.
Een vervanger voor Grygera hebben we al wel in huis. Namelijk vd Wiel. Als je 3 verdedigers gaat halen komt hij waarschijnlijk niet of nauwelijks aan spelen toe. Dat zou zeer verontrustend zijn omdat vd Wiel in mijn ogen uit kan groeien tot een topper!
|
|
|
Babelachtig Veelbelovend talent
Uit: Bussum Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 275 Reg.: 26 december 2002 |
quote: Widink schreef:
(...)
Een dilemma zou zijn als ze allebei niet komen. Als ze allebei wel komen betekend het keuze genoeg achterin, dus concurrentie en dat maakt de overige verdedigers weer beter en scherper.
Een vervanger voor Grygera hebben we al wel in huis. Namelijk vd Wiel. Als je 3 verdedigers gaat halen komt hij waarschijnlijk niet of nauwelijks aan spelen toe. Dat zou zeer verontrustend zijn omdat vd Wiel in mijn ogen uit kan groeien tot een topper!
Als je met 2 rechtspoten centraal achterin speelt niet natuurlijk. Vermaelen zal heus wel een aantal wedstrijden missen, voor hem kan wat mij betreft vd Wiel prima invallen voor wedstridritme. Henriique moet wel gewoon 4e keus worden vind ik, ik ken zijn kwaliteiten niet, maar we gaan natuurlijk niet die gast opstellen ten koste van eigen jeugd lijkt me....dat hoop ik ten minste dan ....
edit: ik lees nu pas dat je het hebt over 3 aankopen. Tsja dan moet je gewoon die Henrigue niet halen natuurlijk. Liever zie ik trouwens nog wel een linksback/linker centrale verdediger erbij komen hoor....
[Dit bericht is veranderd door Babelachtig (op 8 juli 2008 11:50:02).]
|
|
|
Widink Regelmatige invaller
Uit: Didam Vak: - Posts: 742 Reg.: 11 april 2006 |
quote: Babelachtig schreef:
(...)
edit: ik lees nu pas dat je het hebt over 3 aankopen. Tsja dan moet je gewoon die Henrigue niet halen natuurlijk. Liever zie ik trouwens nog wel een linksback/linker centrale verdediger erbij komen hoor....
Ik reageerde op een post van Linkshalf. Hij wilde graag 3 aankopen voor het centrum. Vervangers dus voor Grygera/Stam en Heitinga. Dat vindt ik onzin omdat we voor Grygera al vd Wiel hebben. Voor Stam/Heitinga zou je dan Oleguer en Henrique krijgen. Dat is voor mij voldoende.
Een linksback zou welkom zijn.
|
|
|
thjieft Ballenjongen
Uit: Hilversum Vak: - Posts: 30 Reg.: 1 juni 2004 |
quote: Babelachtig schreef:
(...)
Ik vind de linkerkant ook wat onder bedeeld.
Het was vorig jaar al en nu na het stoppen van Davids bij Ajax helemaal.
Vertonghen deed het goed afgelopen seizoen maar is toch geen echte back, om over Emanuelson maar te zwijgen.
Dus ook maar een linksbackhalen ?
Maar das weer een andere topic.
|
|
|
Francesc Fabregas Soler Internationale topspeler
Vak: 413 Posts: 3534 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 | Maandag moet de selectie rond zijn, komt deze gozer nog?
|
|
|
Seguidor Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 16 Reg.: 28 januari 2007 |
quote: Francesc Fabregas Soler schreef:
Maandag moet de selectie rond zijn, komt deze gozer nog?
Dat is door niemand gezegd.
Enige wat er is gezegd dat er na die datum geen toppers meer vertrekken.
[Dit bericht is veranderd door Jack Army (op 8 juli 2008 21:47:10).]
|
|
|
David89 Talent
Uit: Zuidoostbeemster Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 135 Reg.: 27 januari 2008 | Blind heeft inderdaad gezegd dat de selectie voor de eerste training rond zou zijn. Beetje vreemd want de transferperiode duurt nog anderhalve maand.
|
|
|
Ares Moderator Opper Chat Operator
Uit: Rosmalen Vak: - Posts: 7428 Reg.: 14 maart 2002 | Jongens, geef het gewoon tijd. Discussieer liever over z'n kwaliteiten, in plaats van ongeduldige berichten te posten of hij nu wel of niet komt. De voortdurende vragen aan kistedu zullen de zaak ook niet versnellen.
|
|
|
TylerDurden Internationale topspeler
Uit: Purmerend Vak: 410 Posts: 1592 Reg.: 24 juni 2002 |
quote: dekennemers schreef:
vandaag of morgen word hij gepresenteerd de huur van henrique weet ik nog niks van maar Ik kan jullie 100% garanderen dat deze man naar ajax toekomt
Helaas jongen, heb je het wéér fout voorspeld. Ik zou maar wat anders doen dan proberen de primeur te krijgen. 
|
|
|
Jopiler Moderator
Uit: Hulst Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 8740 Reg.: 19 maart 2001 | De dag is nog niet voorbij 
|
|
|
AJAX129 Jeugdspeler
Vak: 127 Posts: 50 Reg.: 8 november 2002 |
quote: Jopiler schreef:
De dag is nog niet voorbij 
Maar nu wel 
[Dit bericht is veranderd door AJAX129 (op 9 juli 2008 12:08:14).]
|
|
|
David89 Talent
Uit: Zuidoostbeemster Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 135 Reg.: 27 januari 2008 | Ja en nu is ie dus wel voorbij. Ik hoop toch echt dat ie nog komt hoor, we hebben echt een ervaren kracht nodig.
|
|
|
thjieft Ballenjongen
Uit: Hilversum Vak: - Posts: 30 Reg.: 1 juni 2004 | Mischien dat de transfer van Oleguer word op gehouden door die van Henrique?
Die schijnt ook nog niet van Barca te zijn, er is in ieder geval nog niets officieels daarover naar buiten gebracht dan alleen interesse.
En zij hebben tot 31 augustus dus...... 
|
|
|
koning Regelmatige invaller
Uit: Amsterdam Posts: 771 Reg.: 23 april 2001 | Nee hoor, Barcelona speelt voorronde CL dus moeten er eerder staan dan wij.
|
|
|
JanTa Veelbelovend talent
Uit: Almere Vak: 116 Posts: 721 Reg.: 2 februari 2008 |
quote: koning schreef:
Nee hoor, Barcelona speelt voorronde CL dus moeten er eerder staan dan wij.
Barcelona is toch 2e geeindigd in de P.D. en dat betekend dat ze automatisch geplaats is voor de C.L.? 
|
|
|
Jopiler Moderator
Uit: Hulst Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 8740 Reg.: 19 maart 2001 | Villarreal is 2e geworden, Barca 3e!
Nu weer on-topic.
|
|
|
Gabri Cule Bankzitter
Uit: Hoofddorp Vak: 114 Posts: 493 Reg.: 8 augustus 2003 |
quote: JanTa schreef:
(...)Barcelona is toch 2e geeindigd in de P.D. en dat betekend dat ze automatisch geplaats is voor de C.L.? 
3e zijn ze geworden.
Villareal is met 10 punten voorsprong op barcelona 2e geworden....
|
|
|
Uit: Almere Vak: 116 Posts: 721 Reg.: 2 februari 2008 |
quote: Gabri Cule schreef:
(...)
3e zijn ze geworden.
Villareal is met 10 punten voorsprong op barcelona 2e geworden....
Dan heb ik het verkeerd, sorry! 
|
|
|
Uit: Almere Vak: 116 Posts: 721 Reg.: 2 februari 2008 | Het is momenteel stil rondom de verwikkelingen van Oleguer Presas, is er nog nieuws te vertellen waar hij eventueel naar toe gaat, of heeft Ajax alweer een ander persoon op het oog.
|
|
|
moscas Basisspeler
Posts: 861 Reg.: 30 juni 2000 | Volgens mij was het weer valse berichtgeving. Dat bewijst wel het feit dat Ajax onderhandelde om Oleguer en Henrique met Barcelona, maar Henrique is nog steeds gewoon speler van Palmeiras. Dus er klopt gewoon niets van.
Voor 14 juli zullen we het denk ik wel weten. En wie weet komt er dan een andere aap uit de mouw.
|
|
|
ajax_4life Ballenjongen
Uit: Amersfoort Vak: 410 Posts: 14 Reg.: 11 februari 2007 | pin je niet helemaal vast aan 14 juli.
De transferperiode duurt tot 31 augustus, dus in die tussentijd kan er nog veel gebeuren. Blind heeft weliswaar 14 juli als datum gegeven, maar of je dat zo zeker moet nemen 
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Ajax4ever kampioen Lid 2de elftal
Uit: Nootdorp Vak: 402 Posts: 407 Reg.: 3 december 2004 |
quote: ajax_4life schreef:
pin je niet helemaal vast aan 14 juli.
De transferperiode duurt tot 31 augustus, dus in die tussentijd kan er nog veel gebeuren. Blind heeft weliswaar 14 juli als datum gegeven, maar of je dat zo zeker moet nemen 
Tuurlijk is 14 juli geen harde deadline. Het is gewoon een doelstelling die je na streeft om het team zo snel mogelijk op orde te hebben zodra de training begint. Daarnaast is het natuurlijk een methode om eventuele clubs aan te sporen om snel te handelen. Zodat je de laatste periode van de transfermarkt niet in de problemen komt zoals bij Sneijder en Zlatan bijvoorbeeld.
Ik verwacht wel dat blind en van basten hun best gaan doen om een verdediger (Oleguer?) en aanvallende middenvelder (aissattie) voor maandag te halen. Maar of dit gaat lukken is natuurlijk de vraag, want je bent altijd van externe partijen afhankelijk.
|
|
|
jari-litmanen Lid 2de elftal
Uit: Purmerend Vak: 117 Posts: 411 Reg.: 19 oktober 2003 | Natuurlijk doen Danny en Marco hun uiterste best om voor 14 juli de selectie zover mogelijk rond te hebben.
Vergeet ook niet dat er tijdens de beursgang, uit mijn hoofd zeggend van 08.00-17.30 uur, absoluut van Ajax kant niets bekend gemaakt zal worden. Dus altijd in de avond uren.
On Topic:
Oleguer is een speler, verdediger, die Ajax zeer goed kan gebruiken. Heb ik al meerdere malen gemeld hier, en ik heb de goede hoop dat hij ook naar Ajax gaat komen. Geen bronnen of wat dan ook, gewoon een gevoel.
Laten we hopen dat hij komt !
|
|
|
|