Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Scouting en aankoopbeleid
[Media] Miralem Sulejmani
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 80 »

Poster
Topic: [Media] Miralem Sulejmani 
timvt
Talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 februari 2008
Gepost op 5 mei 2008 om 09:29:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
majesteit schreef:

(...)

we zullen het zien. rinus michels had in ieder geval (als oud gymleraar) goede communicatieve vaardigheden en tactisch inzicht. van beide eigenschappen heeft bassie nog geen blijk gegeven. sterker, hij is een meester in het creeeren van conflicten, zelfs met papa cruijff. als je vervolgens bassie in een hol zet met een tiepje als lemic, is de ellende op voorhand al niet te overzien. zie hoe de gemoedelijke brabo's in de ellende worden gestort...
en derksen in een hoek drijven? da's geen ware kunst, dat lukt mulder, van hanegem eva (behalve babs barend) ook. derksen heeft een snor en daarmee is alles gezegd over zijn voetbalkennis en wetenschap van wat er gebeurt in de bestuurskamers...(zeker die van Feyenoord, daar weet deze frustie helemaal niets meer van...).

ps. het schijnt dat ene rijkaard binnenkort weer beschikbaar is...lijkt mij toch echt een veel betere trainer dan bassie...iets voor jullie jaarlijkse trainerswissel bij de winterstop?

beetje jaloers jonge?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 2264e / - / 2639eOpstelling: 4-3-3
aj10ax
Vedette

Uit: amstelveen
Reg.: 23 juni 2000
Gepost op 5 mei 2008 om 09:38:05.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat we al wisten werd gisteren in VI bevestigd;Ajax is achter de schermen druk bezig Sulejmani naar Ajax te halen en heeft daarbij te maken met Lemic.Om die reden wilde van Basten ook dat er verder niet meer over Ajax zou worden gepraat en Genee onderkende dat met een lachje.Tsjonge wat een elftal krijgen we komend seizoen te zien in de Arena.Het wordt ouderwets genieten geblazen met zulke spelers.De Arena zal vollopen.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
lamme rooie sok
Vedette

Uit: MJ Neverland
Vak: 109
Reg.: 9 augustus 2003
Gepost op 5 mei 2008 om 09:42:30.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zal eigenlijk een worst moeten zijn wie de transfers regelt van spelers die naar Ajax gaan.

Ajax bepaald ongeacht wie de zaakwaarnemer van een speler is altijd zelf nog wel of ze een speler nemen en onder welke voorwaarden.

Het is slikken of stikken voor wie dan ook als Ajax dit wil, met natuurlijk het risico dat je wel eens naast een speler grijpt, maar dit vind ik dan ook niet zo heel erg omdat de speler dan ook alleen voor het geld kwam en niet voor de naam Ajax.........maar van de andere kant, welke speler voetbalt tegenwoordig niet alleen maar meer voor het geld?
 Help mods!
Pool: 283eMotM: -Battle-rating: 1.492,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
superajax25
Jeugdspeler

Reg.: 29 april 2008
Gepost op 5 mei 2008 om 09:53:51.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja ik geloof ook wel dat Ajax achter de schermen bezig is met Sulejmani maar dat wil nog niet zeggen dat ze hem binnen gaan halen. Er zijn veel kapers op de kust.

Ik denk dat het voor ajax een stuk makkelijker wordt als ze de voorronde champions league halen dan hebben ze een belangrijke voorsprong op Feyenoord. Als je het verhaal van Sulejmani mag geloven wil hij graag een stapje omhoog en volgens de weg van van Nistelrooij naar de top dus is van subtopper naar topper in Nederland en dan naar europese top (dit is mijn conclussie). Volgens mij zijn er maar 2 belangrijke teams in Nederland die hem willen hebben en dat zijn Ajax en Feyenoord waarbij hij eigenlijk al heeft aangegeven niet naar Feyenoord te willen maar zijn huidige trainer gaat daar wel naartoe dus je weet het maar nooit.

Als je zo al zijn opmerkingen opteld (als ze waar zijn) dan heeft ajax 70% kans hem binnen te halen omdat hij eigenlijk al gezegd heeft niet naar Feyenoord te willen en ik verwacht niet dat PSV hem koopt dat zou echt een grote verassing zijn (onaangename verassing). En als hij dezelfde weg als van Nistelrooij wil bewandelen dan gaat hij nu niet meteen naar een europese topclub of een buitenlandse club. Maar ja uit het verleden is wel gebleken dat voetballers snel kunnen veranderen of dat hun woorden wel eens creatief worden vertaald.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
lamme rooie sok
Vedette

Uit: MJ Neverland
Vak: 109
Reg.: 9 augustus 2003
Gepost op 5 mei 2008 om 10:02:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Daniëlla schreef:

(...)

Dat is jouw mening, ik krijg steeds meer vertrouwen in die man. Gisteren toevallig nog VI gekeken? Hij heeft meer in zijn mars dan menigeen ( meer Feye en PSV supporters dan Ajax supporters)denkt. Als je Derksen in een hoek kan drijven heb je met Lemic geen probleem. Hij straalt in ieder geval wat uit. Kracht vooral, kwestie van tijd en hij is een echte meneer in de voetbalwereld. Hij doet me zelfs denken aan ene heer Michels.

Ik ben het totaal oneens met je dat Marco, Johan Derksen in een hoek lulde, het waren niet meer als standaard antwoorden zonder inhoud, en dan vooral de verdediging van Marco over de beschamende wedstrijd tegen Albanie, kijk als zijn antwoord is, dat hij positief over Oranje was omdat de jongens hun opdrachten uitvoerde slaat dit natuurlijk de plank mis op de vraag van Johan dat het een wanprestatie was van Oranje...., van Halst zei ook nog dat Marco zelfs de dag erna over sprak dat zijn elftal het goed gedaan had, en ook toen kwam Marco weer met hetzelfde belachelijk antwoord die hij al aan Johan had gegeven.

Wat ik hiemee wil zeggen is dat je dan ook net zo goed Buitenveldert 6 tegen Albanie had kunnen laten spelen, als de jongens dan allemaal hun oplegde opdrachten hadden uitgevoerd en de wedstrijd met 10-0 verloren hadden dan had je met de nietszeggende en afwijkende antwoorden van Marco toch goed gevoetbald!!

Ik ben het ook totaal oneens dat Robbie Witschge naar Ajax komt, de man voegt NIKS maar dan ook NIKS aan Ajax toe, en ja Johan had gelijk dat hij doodgewoon een meepratende vriendje van Marco is,
ook hierop waren de antwoorden van Marco nietzeggend dom en arrogant, want weer komt hij met standaard reactie,s en antwoorden die je op iedere vraag kan geven.

Kortom ik vond in de meeste stellingen dat Johan Derksen gelijk had.

En het is gewoon een feit dat je op iedere vraag wel een antwoord kan geven waar de vraagsteller niks aan heeft omdat de antwoordgever constant met dezelfde afwijkende antwoorden komt.
Je ziet het ook op dit forum...ik kan mij zelf trouwens ook als voorbeeld pakken omdat ik ook wel eens iets zeg wat niet juist is, en als iemand dan achteraf op mijn foute reactie reageert dan weet ik toch wel weer een verdedigend antwoord te geven om mijn ongelijk toch weer in een gelijk om te draaien.

Dit zelfde doet Marco ook...hij weet dat hij fout zit maar draait er met zijn afwijkende antwoorden gewoon een andere wending aan
 Help mods!
Pool: 283eMotM: -Battle-rating: 1.492,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Lederen Knikker
Internationale topspeler

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 28 juni 2005
Gepost op 5 mei 2008 om 10:26:43.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

lamme is een van de 17 fanboys van Derksen? Erg sterk was Derksen niet, op het eind draaide hij steeds meer bij naar Marco's hand. Hij zei zelfs dat van Basten een goeie coach voor Ajax kon worden, iets waar jij ongetwijfeld het niet mee eens bent.

Wat Sulejmani betreft, hopelijk is hij verstandig en gaat hij naar Ajax. Met Feyenoord win je eens in de 6 jaar ergens een beker, bij PSV hebben ze Lazovic al lopen. Al zou het kunnen natuurlijk dat Koev verkocht wordt voor wat centjes, en dat ze dan genoeg geld hebben voor Sulejmani.
 Help mods!
Pool: 4483eMotM: -Battle-rating: 1.411,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Chivu & Co
Vedette

Reg.: 1 januari 2001
Gepost op 5 mei 2008 om 10:36:56.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Was vorige week op de redactie van VI: uit betrouwbare bron weet ik dat de transfer van Sulejmani al rond is, maar dat ze het nieuws over Ajax - Heerenveen heen willen tillen.
Daarnaast wordt er serieus onderhandeld over Pranjic.
 Help mods!
Pool: 244eMotM: -Battle-rating: 1.559,0 (daag uit)VoVo: 250e / 1035e / 287eOpstelling: 4-3-3
timvt
Talent

Reg.: 8 februari 2008
Gepost op 5 mei 2008 om 10:43:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Chivu & Co schreef:

Was vorige week op de redactie van VI: uit betrouwbare bron weet ik dat de transfer van Sulejmani al rond is, maar dat ze het nieuws over Ajax - Heerenveen heen willen tillen.
Daarnaast wordt er serieus onderhandeld over Pranjic.

en waarom heeft VI dit nog niet gebracht dan als deze bron zo betrouwbaar is?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 2264e / - / 2639eOpstelling: 4-3-3
Raymondinnowicz
Bankzitter

Reg.: 27 januari 2004
Gepost op 5 mei 2008 om 10:53:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
timvt schreef:

(...)

en waarom heeft VI dit nog niet gebracht dan als deze bron zo betrouwbaar is?

Antwoord wordt al gegeven....

quote:
.
[Dit bericht is veranderd door Raymondinnowicz (op 5 mei 2008 10:53:43).]
 Help mods!
Pool: 1562eMotM: -Battle-rating: 1.480,3VoVo: 1269e / 168e / 1252eOpstelling: 4-3-3
Pedros
Jeugdspeler

Uit: Zwolle
Reg.: 3 maart 2001
Gepost op 5 mei 2008 om 10:57:04.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat Ajax het nieuws over Heerenveen wil tillen is logisch, maar waarom zou de VI dat doen. Slaat compleet nergens op.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.481,1VoVo: 2652e / - / 2441eOpstelling: incompleet
Daniëlla
Administrator
Nr.1 klassement S.Netwerk VoVo 2005/2006

Vak: 413
Reg.: 14 augustus 2001
Gepost op 5 mei 2008 om 11:37:00.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Pedros schreef:

Dat Ajax het nieuws over Heerenveen wil tillen is logisch, maar waarom zou de VI dat doen. Slaat compleet nergens op.

VI maakt wel meer dealtjes. Zie Gomes.
 Help mods!
Pool: 246eMotM: -Battle-rating: 1.390,3VoVo: 317e / 1237e / 393eOpstelling: 4-3-3
Pedros
Jeugdspeler

Uit: Zwolle
Reg.: 3 maart 2001
Gepost op 5 mei 2008 om 11:46:41.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een dealtje over het uitgeven van een transfer? Voor een interview kan ik het me voorstellen, maar dit is gewoon nieuws wat ze gelijk kunnen brengen.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.481,1VoVo: 2652e / - / 2441eOpstelling: incompleet
superajax25
Jeugdspeler

Gepost op 5 mei 2008 om 11:49:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat voor betrouwbare bron heb je dan? Het is wel grappig er zijn hier zoveel mensen die beweren dat er ze allemaal betrouwbare bronnen hebben dat Sulejmani naar Ajax komt. Op het Feyenoord forum zijn er allemaal betrouwbare bronnen dat hij naar Feyenoord gaat.

Ik ben erg benieuwd maar als het over Ajax - Heerenveen heen wordt getild dan zouden we morgen of in de loop van de week meer weten. Misschien dat je betrouwbare bron dat ook wel verteld heeft?

Ik zou Pranjic een goede aankoop vinden voor Ajax in plaats van Davids. Ik vind het wel gelijke types. Pranjic is ook een aanjager en gaat volgens mij ook voorop in de strijd. Heeft ook al wel wat jaartjes ervaring en doet het eigenlijk al een jaar of 2 goed bij Heerenveen dus geen eendag vlieg. De vraag bij Pranjic is alleen of hij europees meekan. Hij is goed genoeg voor Nederland maar Europees moet ik het nog zien. Maar nogmaals het lijkt me een goeie aankoop met goeie mentaliteit. Ik hoop alleen dat ze niet meer dan een miljoentje of 5 a 6 voor hem betalen anders zou ik hem echt te duur vinden.

Ik ben echt erg benieuwd wanneer we meer over Sulejmani horen!
 Help mods!
Daniëlla
Administrator
Nr.1 klassement S.Netwerk VoVo 2005/2006

Reg.: 14 augustus 2001
Gepost op 5 mei 2008 om 11:49:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Pedros schreef:

Een dealtje over het uitgeven van een transfer? Voor een interview kan ik het me voorstellen, maar dit is gewoon nieuws wat ze gelijk kunnen brengen.

Niet als er een uitdrukkelijk verzoek ligt nog niet te publiceren. Dit kan op basis van eerste kenner. Voor wat hoort wat. Simpel. Toch denk ik dat het nog niet rond is, gewoon gevoel.
 Help mods!
Pool: 246eMotM: -Battle-rating: 1.390,3VoVo: 317e / 1237e / 393eOpstelling: 4-3-3
renemar
Talent

Uit: Landgraaf
Vak: 428
Reg.: 26 augustus 2004
Gepost op 5 mei 2008 om 12:23:32.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lamme rooie sok schreef:

(...)

Ik ben het totaal oneens met je dat Marco, Johan Derksen in een hoek lulde, het waren niet meer als standaard antwoorden zonder inhoud, en dan vooral de verdediging van Marco over de beschamende wedstrijd tegen Albanie, kijk als zijn antwoord is, dat hij positief over Oranje was omdat de jongens hun opdrachten uitvoerde slaat dit natuurlijk de plank mis op de vraag van Johan dat het een wanprestatie was van Oranje...., van Halst zei ook nog dat Marco zelfs de dag erna over sprak dat zijn elftal het goed gedaan had, en ook toen kwam Marco weer met hetzelfde belachelijk antwoord die hij al aan Johan had gegeven.

Wat ik hiemee wil zeggen is dat je dan ook net zo goed Buitenveldert 6 tegen Albanie had kunnen laten spelen, als de jongens dan allemaal hun oplegde opdrachten hadden uitgevoerd en de wedstrijd met 10-0 verloren hadden dan had je met de nietszeggende en afwijkende antwoorden van Marco toch goed gevoetbald!!

Ik ben het ook totaal oneens dat Robbie Witschge naar Ajax komt, de man voegt NIKS maar dan ook NIKS aan Ajax toe, en ja Johan had gelijk dat hij doodgewoon een meepratende vriendje van Marco is,
ook hierop waren de antwoorden van Marco nietzeggend dom en arrogant, want weer komt hij met standaard reactie,s en antwoorden die je op iedere vraag kan geven.

Kortom ik vond in de meeste stellingen dat Johan Derksen gelijk had.

En het is gewoon een feit dat je op iedere vraag wel een antwoord kan geven waar de vraagsteller niks aan heeft omdat de antwoordgever constant met dezelfde afwijkende antwoorden komt.
Je ziet het ook op dit forum...ik kan mij zelf trouwens ook als voorbeeld pakken omdat ik ook wel eens iets zeg wat niet juist is, en als iemand dan achteraf op mijn foute reactie reageert dan weet ik toch wel weer een verdedigend antwoord te geven om mijn ongelijk toch weer in een gelijk om te draaien.

Dit zelfde doet Marco ook...hij weet dat hij fout zit maar draait er met zijn afwijkende antwoorden gewoon een andere wending aan

Marco was geweldig. De (door menigeen gevreesde) Derksen zat er als een zielig hoopje bij. Marco had de regie volledig in handen en had volstrekt heldere uitleg bij ieder poging tot een aanval van Derksen.
Ik denk dat AJAX een toptrainer krijgt die, volkomen terecht, zijn eigen gang gaat en zijn oren niet naar anderen laat hangen.
Jouw commentaar slaat nergens op!

[Dit bericht is veranderd door Sven (op 5 mei 2008 13:28:58).]
 Help mods!
Pool: 4266eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
superajax25
Jeugdspeler

Gepost op 5 mei 2008 om 12:32:24.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben er wel mee eens dat van Basten eigenlijk een ervaren man erbij had moeten halen. Hij is wel erg eigenwijs. Verder vind ik het wel erg angstig dat hij iedereen die het niet met hem eens is opruimt en er straks alleen maar bekenden en vrienden om hem heen werken:

Hij had een meningsverschil met Johan Cruijf en die is weg gegaan, hij het een meningsverschil met Martin van Geel en die is nu ook weg. Nu komt waarschijnlijk ook nog zijn zaakwaarnemer binnen om de zaakjes voor hem te regelen tijdens zijn afwezigheid. Dit lijkt mij geen gezonde situatie.

Je kan de voetbalwereld niet vergelijken met een bedrijf maar in het bedrijfsleven is het niet goed om allemaal vriendjes van elkaar binnen te halen. Zeker voor een man als van Basten die weinig tegenspraak duld en moeilijk van zijn mening af stapt was het beter enkele sterke persoonlijkheden met veel ervaring naast hem.

Kort gezegd ik vond dan Derksen daar een goed punt had en hij kon het niet echt sterk weerleggen behalve dan te zeggen dat Derksen ook geen ervaring had.
 Help mods!
majesteit
Talent

Reg.: 16 januari 2008
Gepost op 5 mei 2008 om 13:18:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
superajax25 schreef:

Ik ben er wel mee eens dat van Basten eigenlijk een ervaren man erbij had moeten halen. Hij is wel erg eigenwijs. Verder vind ik het wel erg angstig dat hij iedereen die het niet met hem eens is opruimt en er straks alleen maar bekenden en vrienden om hem heen werken:

Hij had een meningsverschil met Johan Cruijf en die is weg gegaan, hij het een meningsverschil met Martin van Geel en die is nu ook weg. Nu komt waarschijnlijk ook nog zijn zaakwaarnemer binnen om de zaakjes voor hem te regelen tijdens zijn afwezigheid. Dit lijkt mij geen gezonde situatie.

Je kan de voetbalwereld niet vergelijken met een bedrijf maar in het bedrijfsleven is het niet goed om allemaal vriendjes van elkaar binnen te halen. Zeker voor een man als van Basten die weinig tegenspraak duld en moeilijk van zijn mening af stapt was het beter enkele sterke persoonlijkheden met veel ervaring naast hem.

Kort gezegd ik vond dan Derksen daar een goed punt had en hij kon het niet echt sterk weerleggen behalve dan te zeggen dat Derksen ook geen ervaring had.

ik zou dit niet te hard ventileren...je zit op een ajax forum en het schijnt dat dergelijke kritiek als jaloezie wordt uitgelegd. persoonlijk zou ik hem zelfs niet als assistent in Rotterdam Zuid willen zien. dan veel liever Rijkaard die tactisch veel sterker is en ook nog eens een aardig mens is, die kan communiceren...
 Help mods!
superajax25
Jeugdspeler

Gepost op 5 mei 2008 om 13:46:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nou ik ben niet bang om mijn mening te geven. Maar ik zou ook liever Rijkaard gezien hebben. Maar ik vind wel dat hij een eerlijke kans moet krijgen.

Veel zal gaan afhangen van zijn aankopen. En als het straks verder goed gaat dan zal het mij en alle andere mensen een rot zorg zijn dat hij alleen maar vriendjes heeft binnen gehaald. Maar nogmaals ik vind het geen gezonde situatie dat hij toch wel wat mensen heeft weg gewerkt en eigenlijk alleen maar goede bekende binnen haalt zo werkt dat toch niet?

Maar genoeg over MvB dit is het topic over Sulejmani dus als mensen daar nog wat over te melden hebben of nieuws hebben laat het weten!
 Help mods!
Mr M
Moderator

Uit: Amsterdam
Uploads: 1
Reg.: 12 mei 2001
Gepost op 5 mei 2008 om 14:11:56.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Deze topic gaat over Miralem Sulejmani en zijn eventuele komst naar Ajax.

Het optreden van Marco van Basten bij Voetbal Insite kan hier besproken worden.
Marco van Basten als bondscoach van het Nederlands elftal kan hier besproken worden.
én
Marco van Basten als toekomstig coach van ons aller Ajax kan hier besproken worden.

Houdt hier aub rekening mee en beperk de discussie dus tot Sulejmani. Dank.

[Dit bericht is veranderd door Mr M (op 5 mei 2008 14:13:00).]
 Help mods!
Pool: 3790eMotM: -Battle-rating: 1.483,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Chivu & Co
Vedette

Gepost op 5 mei 2008 om 14:20:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Pedros schreef:

Waarom denk je dat je dat VI dit nog niet doet? Simpel, als ze zich niet aan hun woord houden, dan krijgen ze geen primeurs meer, da's toch niet zo moeilijk?

Ik wil voor degenen die het niet geloven wel om een goeie fles whisky wedden dat het wel degelijk rond is (op de medische keuring na)
 Help mods!
Pool: 244eMotM: -Battle-rating: 1.559,0 (daag uit)VoVo: 250e / 1035e / 287eOpstelling: 4-3-3
superdiz2
International

Uit: Amersfoort
Vak: 426
Reg.: 3 juli 2005
Gepost op 5 mei 2008 om 14:23:08.       MSN: superdiz@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Chivu & Co schreef:

(...)

Waarom denk je dat je dat VI dit nog niet doet? Simpel, als ze zich niet aan hun woord houden, dan krijgen ze geen primeurs meer, da's toch niet zo moeilijk?

Ik wil voor degenen die het niet geloven wel om een goeie fles whisky wedden dat het wel degelijk rond is (op de medische keuring na)

ik help het je hopen, maar als VI iets naar buiten kan brengen, dan doen ze dat ook gewoon, maar het zal dan nog wel niet helemaal rond zijn.

word dringen voorin met Sulejmani erbij, verder ook al Martina en Cvitanich en tot nu toe alleen nog Oersaaaiz, die weggaat, zullen Mituh, Manucharyan en Loeki ook wel bijkomen lijkt mij.
 Help mods!
Pool: 293eMotM: -Battle-rating: 1.484,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Rush
Vedette

Reg.: 1 juni 2000
Gepost op 5 mei 2008 om 14:23:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Chivu & Co schreef:

(...)

Maar waarom vertellen ze het dan wel aan jou ???
Niet dat ik niet zeg dat het niet waar kan zijn. Maar zij weten ook dat als je dit aan 1 iemand zegt het doorgespeeld wordt aan de diverse boards.

Allemaal leuk en wel , maar we wachten het gewoon maar af. Misschien is er morgen meer duidelijkheid.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.494,0VoVo: -Opstelling: -
Steffie2flower
Jeugdspeler

Reg.: 6 mei 2007
Gepost op 5 mei 2008 om 14:49:41.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Chivu & Co schreef:

(...)

Ik heb precies het zelfde als jou gehoord. Dus ik geloof je in iedergeval.
 Help mods!
Pool: 1046eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
superdiz2
International

Uit: Amersfoort
Vak: 426
Reg.: 3 juli 2005
Gepost op 5 mei 2008 om 14:52:41.       MSN: superdiz@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Steffie2flower schreef:

(...)

Ik heb precies het zelfde als jou gehoord. Dus ik geloof je in iedergeval.

en van wie heb jij het dan weer gehoord?
wel goed,d at iedereen hier altijd zoveel hoort, onvoorstelbaar.....
 Help mods!
Pool: 293eMotM: -Battle-rating: 1.484,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Chivu & Co
Vedette

Gepost op 5 mei 2008 om 14:55:06.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rush schreef:

(...)

Maar waarom vertellen ze het dan wel aan jou ???
Niet dat ik niet zeg dat het niet waar kan zijn. Maar zij weten ook dat als je dit aan 1 iemand zegt het doorgespeeld wordt aan de diverse boards.

Allemaal leuk en wel , maar we wachten het gewoon maar af. Misschien is er morgen meer duidelijkheid.

Beste Rush,

denk je nu echt dat ik dit nieuws formeel heb gehoord? Natuurlijk niet. Ik kan je alleen vertellen dat mijn beste vriend op de redactie van VI werkt (waar ik ook regelmatig kom). Hij heeft het van een collega die contacten heeft bij Heerenveen en Ajax.
Eigenlijk heb ik al teveel gezegd, want hiermee kan ik mijn maat in de verlegenheid brengen...
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk