| Poster | | Topic: [Media] Miralem Sulejmani |  |
|
nr23 Icoon
Uit: Utrecht Vak: 414 Posts: 8105 Reg.: 12 juli 2002 |
quote: witchmaster schreef:
Ik las net dat koevermans teduur was 6 miljoen en hoeveel wilt men dan voor Sulejmani betalen ?
2 miljoen?
Of gewoon op afbetaling zoals bij graaikramp , looptijd 10 jaar a 1 miljoen per jaar ow de rente niet vergeten maar dat kunnen ze vragen aan van herik die weet er alles van. 
Dat zegt natuurlijk niks.
6 miljoen voor Koevermans te duur, is wat anders dan 6 miljoen voor Sulejmani te duur
Dat wil niet zeggen dat Ajax geen 6 miljoen heeft, eerder dat ze geen 6 miljoen aan Koevermans uit willen geven.. Wat natuurlijk helemaal terecht is 
|
|
|
Luna1337 Talent
Vak: - Posts: 170 Reg.: 30 maart 2006 |
quote: nr23 schreef:
(...)
Dat zegt natuurlijk niks.
6 miljoen voor Koevermans te duur, is wat anders dan 6 miljoen voor Sulejmani te duur
Dat wil niet zeggen dat Ajax geen 6 miljoen heeft, eerder dat ze geen 6 miljoen aan Koevermans uit willen geven.. Wat natuurlijk helemaal terecht is 
Volgens mij ging dat bericht over Feye . Die hebben idd niks te besteden!
|
|
|
majesteit Talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 131 Reg.: 16 januari 2008 |
quote: Luna1337 schreef:
(...)
Volgens mij ging dat bericht over Feye . Die hebben idd niks te besteden!
ook daar vergis je je in. het is precies zoals hiervoor werd gemeld: 6 mo is teveel voor Koevermans. kennelijk denken ze er bij jullie net zo over als bij ons in Rotterdam.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
uphus_afca Veelbelovend talent
Uit: Wateringen Vak: 410 Posts: 257 Reg.: 28 mei 2007 |
quote: lamme rooie sok schreef:
(...)
Weet je zeker dat dit Pranjic is?
Ik vind deze bron dus niet zo betrouwbaar.
(plaatje)
haha ik weet wel zeker aangezien ik de ongewijzigde foto heb gezien, en dat is Pranjic niet maar hij zelf.(want waarom zou je een foto van jezelf aan iedereen laten zien hier 
[Dit bericht is veranderd door uphus_afca (op 4 mei 2008 13:10:31).]
|
|
|
witchmaster Vedette
Uit: bronsgroeneiken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2359 Reg.: 6 augustus 2000 |
quote: majesteit schreef:
(...)
ook daar vergis je je in. het is precies zoals hiervoor werd gemeld: 6 mo is teveel voor Koevermans. kennelijk denken ze er bij jullie net zo over als bij ons in Rotterdam.
Dit ging wel degelijk over feyenoord ff goed lezen hoor 
|
|
|
Daniëlla Administrator Nr.1 klassement S.Netwerk VoVo 2005/2006
Vak: 413 Posts: 5919 Reg.: 14 augustus 2001 | Mijn glazenbol is toch aardig schoon denk ik Teaser Volgens Genee is ene Lemic ( wie kent hem niet?)bezig Miralem bij ons te stallen.
|
|
|
Brasil Icoon
Vak: - Posts: 5724 Reg.: 21 december 2000 |
quote: Daniëlla schreef:
Mijn glazenbol is toch aardig schoon denk ik Teaser Volgens Genee is ene Lemic ( wie kent hem niet?)bezig Miralem bij ons te stallen.
Lemic? Nooit van gehoord, zal wel een hele aardige man zijn als hij Sulejmani bij ons wil brengen. 
|
|
|
reuser in oranje Bankzitter
Uit: amsterdam Vak: 118 Posts: 483 Reg.: 11 mei 2000 |
Mijn glazenbol is toch aardig schoon denk ik Teaser Volgens Genee is ene Lemic ( wie kent hem niet?)bezig Miralem bij ons te stallen.
'Ajax heeft met Lemic te maken voor Sulejmani' is toch wat anders dan 'proberen stallen'.
|
|
|
Teaser Vedette
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7565 Reg.: 31 december 2004 |
Zit je toch niet lekker of juist wel?
Ik hoop toch dat Reuser gelijk heeft en dat het niet om stallen gaat?!?
|
|
|
Vak: 413 Posts: 5919 Reg.: 14 augustus 2001 |
quote: Teaser schreef:
(...)
Zit je toch niet lekker of juist wel?
Ik hoop toch dat Reuser gelijk heeft en dat het niet om stallen gaat?!?
Ik zei 'stallen' omdat het me allerminst zint dat die Lemic er met zijn grote broekzakken bij zit, hoewel ik Van Basten in staat acht dit vervelende mannetje op zijn plaats te houden.
|
|
|
DarioNR10 Talent
Uit: lelystad Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 114 Reg.: 16 januari 2007 | Wie is die Lemic en is dat net zo'n mannetje als Vicenzo Maribito.Want met zulke zaakwaarnemers moet Ajax dus niet in zee gaan.
|
|
|
quote: DarioNR10 schreef:
Wie is die Lemic en is dat net zo'n mannetje als Vicenzo Maribito.Want met zulke zaakwaarnemers moet Ajax dus niet in zee gaan.
Leef jij in een hol? Wie is Lemic vraagt hij....... 
|
|
|
Teaser Vedette
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7565 Reg.: 31 december 2004 | Niet iedereen hangt rond in de PSV hoek op dit forum.
Ik zei 'stallen' omdat het me allerminst zint dat die Lemic er met zijn grote broekzakken bij zit, hoewel ik Van Basten in staat acht dit vervelende mannetje op zijn plaats te houden.
Indien hij een percentage bezit uitkopen die hap. Bij dag 1 (onderhandelingen) zeggen dat het geen PSV tafrelen op mag leveren. Verders ook na Lemic is er weer een andere Lemic... helaas. Clubs als Heerenveen, Groningen en zelfs Heracles weten ze al te vinden (plus wat er tussenin zit) 
En dan te bedenken dat we al furieus waren over Raiola 
[Dit bericht is veranderd door Teaser (op 4 mei 2008 22:43:51).]
|
|
|
DarioNR10 Talent
Uit: lelystad Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 114 Reg.: 16 januari 2007 |
(...)
Leef jij in een hol? Wie is Lemic vraagt hij....... 
ssst.Of ben je jaloers dat ik in een hol leeft en jij in een doos,en nee ik weet niet wie lemic is en hou mij ook niet bezig met zaakwaarnemers meer met voetbal.
Excuses voor mijn opmerking maar ik hou er niet van dat mensen rare opmerkingen plaatsen als er gewoon iets gevraagd word.
[Dit bericht is veranderd door DarioNR10 (op 4 mei 2008 22:51:50).]
|
|
|
Dijkstra Ajacied Forever Moderator
Uit: Groningen Vak: - Posts: 12215 Reg.: 29 mei 2001 |
quote: DarioNR10 schreef:
(...)
ssst.Of ben je jaloers dat ik in een hol leeft en jij in een doos,en nee ik weet niet wie lemic is en hou mij ook niet bezig met zaakwaarnemers meer met voetbal.
Excuses voor mijn opmerking maar ik hou er niet van dat mensen rare opmerkingen plaatsen als er gewoon iets gevraagd word.
Er is de afgelopen weken wel heel veel gedoe geweest in de media over de puinhoop bij PSV. Één van de belangrijkste hoofdrolspelers in deze soap is deze Lemic, die vele spelers van PSV in zijn stal heeft (o.a. een andere hoofdrolspeler, Gomes), en op die manier veel invloed kreeg binnen de club. Als je er meer over wil weten moet je de PSV-topic of alle nieuwsberichten over de kwestie van de afgelopen weken maar even lezen. 
|
|
|
Daniel Da Cruz Carvalho  Bankzitter
Uit: Vinyards Vak: - Posts: 553 Reg.: 15 maart 2004 | Edit: niet goed gelezen, mijn bericht stond hier al vermeld.
[Dit bericht is veranderd door Daniel Da Cruz Carvalho (op 4 mei 2008 23:56:49).]
|
|
|
witchmaster Vedette
Uit: bronsgroeneiken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2359 Reg.: 6 augustus 2000 | Er wordt NIETS bij ajax gestald maar gekocht , DIT is beleidt van ajax zolang men met een club GEEN samewerkings verband heeft .
En dat heeft ajax niet met herenveen .
En die Lemic is geen boef maar een sort makelaar die je ver van je burau moet houden dan komt het wel goed.
Bij psv mocht hij lekker in de kleedkamer van de jongens rond hangen ect ect ect kijk wat hier van komt 
|
|
|
majesteit Talent
(...)
vergeet het maar. de macht van dergelijke zaakwaarnemende zakkenvullers is bijzonder groot, zie de huidige ellende bij pisvee alwaar hij een rol van betekenis speelt tegen de 'waarheid sprekende' reker. van basten kan nu al niet de gelederen intern gesloten houden, daar is hij te inzelgangerig voor en domweg niet aardig genoeg.
|
|
|
quote: majesteit schreef:
(...)
vergeet het maar. de macht van dergelijke zaakwaarnemende zakkenvullers is bijzonder groot, zie de huidige ellende bij pisvee alwaar hij een rol van betekenis speelt tegen de 'waarheid sprekende' reker. van basten kan nu al niet de gelederen intern gesloten houden, daar is hij te inzelgangerig voor en domweg niet aardig genoeg.
Dat is jouw mening, ik krijg steeds meer vertrouwen in die man. Gisteren toevallig nog VI gekeken? Hij heeft meer in zijn mars dan menigeen ( meer Feye en PSV supporters dan Ajax supporters)denkt. Als je Derksen in een hoek kan drijven heb je met Lemic geen probleem. Hij straalt in ieder geval wat uit. Kracht vooral, kwestie van tijd en hij is een echte meneer in de voetbalwereld. Hij doet me zelfs denken aan ene heer Michels. 
|
|
|
Rush Vedette
quote: Onlangs gingen er geruchten dat Feyenoord opnieuw belangstelling zou hebben voor Danny Koevermans. De zaakwaarnemer van de spits maakte in Sportweek echter een einde aan de geruchten. "Danny is onhaalbaar voor Feyenoord. Hij is te duur.
Goed , F. kunnen we dus ook van de lijst afvoeren wat Sulejmani betreft. Als ze Koevermans al niet kunnen betalen , hoe denken ze dan Sulejmani te gaan financieren ?
Waarmee ik pas geloof dat Sulejmani bij Ajax zit als ik het daadwerkelijk lees op Ajax.nl. Er wordt mij hier een beetje te makkelijk gedacht dat Sulejmani al bij Ajax zit.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.494,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
superajax25 Jeugdspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 101 Reg.: 29 april 2008 | Rush ik ben het helemaal met je eens ik vind ook dat er te makkelijk vanuit wordt gegaan dat hij naar Ajax gaat. Ik vind dat het eigenlijk best rustig is rond Sulejmani qua officiele berichten hoor je weinig over de transfer. Ik ben erg benieuwd wanneer er weer meer naar buiten komt al blijf ik hopen dat hij naar Ajax komt
|
|
|
Chau Presley Talent
Vak: - Posts: 130 Reg.: 7 december 2005 | Dat ie zijn tondeuse over zijn kop heeft gehaald betekent nog niet dat ie opeens meer kracht heeft hoor. 
|
|
| Pool: 2750e | MotM: - | Battle-rating: 1.481,6 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Sergio Ramos Garcia Icoon
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 12706 Reg.: 1 oktober 2002 |
quote: Rush schreef:
Goed , F. kunnen we dus ook van de lijst afvoeren wat Sulejmani betreft. Als ze Koevermans al niet kunnen betalen , hoe denken ze dan Sulejmani te gaan financieren ?
Zo simpel ligt dat niet denk ik zo. Koevermans heeft amper een restwaarde als je die haalt en Sulejmani wordt natuurlijk alleen maar meer waard. Dus is een bedrag voor Sulejmani makkelijker op te brengen via externe financiers.
|
|
|
Dijkstra Ajacied Forever Moderator
Uit: Groningen Vak: - Posts: 12215 Reg.: 29 mei 2001 |
quote: Rush schreef:
(...)
Zo makkelijk kun je daar niet van uit gaan natuurlijk. Als 6 miljoen te duur is voor Koevermans (kan ik me wat bij voorstellen) dan betekent dat niet meteen dat ze geen 10 miljoen hebben voor Sulejmani. Het geeft enkel aan dat ze geen 6 miljoen uit willen geven voor Koevermans.
Bovendien ging het gerucht dat er één externe financier was die voor Feyenoord wel Sulejmani wilde kopen. Dat is iets anders dan: ik geef je 10 miljoen euro, waarmee je vervolgens kunt doen wat je wil.
|
|
|
majesteit Talent
(...)
Dat is jouw mening, ik krijg steeds meer vertrouwen in die man. Gisteren toevallig nog VI gekeken? Hij heeft meer in zijn mars dan menigeen ( meer Feye en PSV supporters dan Ajax supporters)denkt. Als je Derksen in een hoek kan drijven heb je met Lemic geen probleem. Hij straalt in ieder geval wat uit. Kracht vooral, kwestie van tijd en hij is een echte meneer in de voetbalwereld. Hij doet me zelfs denken aan ene heer Michels. 
we zullen het zien. rinus michels had in ieder geval (als oud gymleraar) goede communicatieve vaardigheden en tactisch inzicht. van beide eigenschappen heeft bassie nog geen blijk gegeven. sterker, hij is een meester in het creeeren van conflicten, zelfs met papa cruijff. als je vervolgens bassie in een hol zet met een tiepje als lemic, is de ellende op voorhand al niet te overzien. zie hoe de gemoedelijke brabo's in de ellende worden gestort...
en derksen in een hoek drijven? da's geen ware kunst, dat lukt mulder, van hanegem eva (behalve babs barend) ook. derksen heeft een snor en daarmee is alles gezegd over zijn voetbalkennis en wetenschap van wat er gebeurt in de bestuurskamers...(zeker die van Feyenoord, daar weet deze frustie helemaal niets meer van...).
ps. het schijnt dat ene rijkaard binnenkort weer beschikbaar is...lijkt mij toch echt een veel betere trainer dan bassie...iets voor jullie jaarlijkse trainerswissel bij de winterstop? 
[Dit bericht is veranderd door majesteit (op 5 mei 2008 09:24:58).]
|
|
|
|