| Poster | | Topic: [Media] Miralem Sulejmani |  |
|
Adrie Koster Lid 2de elftal
Uit: Hoofddorp Vak: 114 Posts: 441 Reg.: 8 augustus 2003 |
quote: majesteit schreef:
(...)
inside info vanuit het maasgebouw.
Lul niet, je hebt al vaker aangetoond dat je alleen maar onzin uitkraamt op dit forum. Ga lekker buitenspelen.
Wat mij opvalt is dat ze op FN er ook van overtuigd zijn dat hij komt. Wordt een nog een teleurstelling daar.
Alleen bij PN snappen ze dat hij niet naar Eindhoven gaat:
"Tsja ik hou er niet van als goede spelers naar de concurrent gaan, maar inderdaad; met Amrabat en Farfán is ie gewoon overbodig. PSV heeft zn keuzes gemaakt, en we kunnen nou eenmaal niet alle spelers opkopen zodat ze niet naar de concurrenten gaan.
Bij ajax zal die overigens binnen notime van goedlachs knulletje naar arrogante & gefrustreerde schwalbesmeerlap ala Suarez veranderen. Tsja, we kunnen nou eenmaal niet alle zieltjes redden."
Van mij mag hij komen en keihard gaan schitteren bij Ajax!!
|
|
|
Jaydee Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10 Reg.: 18 augustus 2007 | Vandaag de berichten over dat Sulejmani waarschijnlijk de eerste wedstrijd mist tegen Heerenveen. Is het te vroeg om te zeggen dat hij waarschijnlijk ook de return mist en dat wij dus een optelsommetje kunnen maken. Stel dat hij al rond is met Ajax dan had niemand dat natuurlijk bekend gemaakt voor de playoffs. Logisch is dan ook dat ie niet speelt tegen Ajax. Ik denk 1+1=2
|
|
|
majesteit Talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 131 Reg.: 16 januari 2008 |
quote: superajax25 schreef:
Sulejmani gaat echt niet naar Rotterdam hij heeft zelf aangegeven dat hij niet wil dus het lijkt me redelijk duidelijk. Alles wijst erop dat hij naar Ajax gaat of misschien het buitenland.
hij heeft in dat licht niets aangegeven. dat zijn conclusies van met name derksen en die staat al tijden droog vwb Feyenoord nieuws, dus roept hij maar wat.
hij heeft wel aangegeven dat hij graag traint onder verbeek en wie ging er ook al weer (niet volgens derksen) naar Rotterdam?
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
timvt Talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 122 Reg.: 8 februari 2008 |
(...)
hij heeft in dat licht niets aangegeven. dat zijn conclusies van met name derksen en die staat al tijden droog vwb Feyenoord nieuws, dus roept hij maar wat.
hij heeft wel aangegeven dat hij graag traint onder verbeek en wie ging er ook al weer (niet volgens derksen) naar Rotterdam?
hij heeft wel degelijk aangegeven niet naar de ************ te willen ondanks dat verbeek daar trainer wordt hij wil prijzen winnen en dat ziet hij bij feyenooit niet gebeuren
|
|
|
Multatuli Geselecteerd voor Oranje
Vak: 409 Posts: 1068 Reg.: 23 augustus 2002 |
(...)
Kolder.... Het enige nieuws rond Sulejmani dat bij VI vandaan komt is dat hij expliciet heeft aangegeven niet voor Feyenoord te willen spelen, omdat hij dat geen stap vooruit vind.
Alle geruchten m.b.t Sulejmani en Ajax komen uit kringen rond van Basten en insiders bij Ajax.
|
|
|
Derk Johanssen Vedette
Uit: Enschede Vak: - Posts: 1947 Reg.: 3 mei 2004 | Die is binnen! Hij speelt niet vanwege een knieblessure. Sure. Geblesseerd uit een wedstrijd gekomen, dachten eerst dat het niet ernstig was, nu ineens wel. Duidelijke zaak. Het was nog niet helemaal rond, nu wel en nu voelt Sulejmani zich niet goed bij het spelen tegen zijn toekomstige werkgever.
Mickey, welkom!
|
|
|
superajax25 Jeugdspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 101 Reg.: 29 april 2008 | Het klinkt heel logisch maar dan zou hij in de tweede wedstrijd ook nog geblesseerd moeten zijn. Ik las ergens ook een bericht dat de Spurs hem graag willen samen met Pranjic.
Ik zou het wel heel gaaf vinden als hij naar Ajax komt want volgens mij heb je dan meteen een aanval die internationaal mee kan. Suarez en Sulejmani kunnen uitgroeien tot zeer goede spelers of toppers en Huntelaar is één van de betere spitsen in Europa. Het lijkt me eigenlijk alleen nog te ontbreken aan een echt goede verdediger en een aanvallende middenvelder met een goede steekpass (zeker handig met 2 van zulke snelle spelers)
Maar ik moet het eerst nog maar zien of ze hem vast kunnen leggen aangezien er van die zaakwaarnemers achter zitten die zoveel mogelijk geld willen verdienen en die kunnen in het buitenland waarschijnlijk meer krijgen (zie zaak Alves).
|
|
|
majesteit Talent
quote: Multatuli schreef:
(...)
Kolder.... Het enige nieuws rond Sulejmani dat bij VI vandaan komt is dat hij expliciet heeft aangegeven niet voor Feyenoord te willen spelen, omdat hij dat geen stap vooruit vind.
Alle geruchten m.b.t Sulejmani en Ajax komen uit kringen rond van Basten en insiders bij Ajax.
hebben jullie in 020 een andere uitgave van vi? anders moet je toch echt eens leren lezen en vooral luisteren...
|
|
|
superajax25 Jeugdspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 101 Reg.: 29 april 2008 | Johan Derksen gaf in Voetbal Inside ook aan dat Sulejmani duidelijk bij hun (VI) had aangegeven niet naar Rotterdam te willen omdat de kans dat hij daar prijzen zou winnen niet echt groot was. Hij gaf wel aan dat hij graag dezelfde weg als van Nistelrooij wil bewandelen dan zou hij naar PSV moeten.
Derksen gaf in Voetbal Inside wel aan dat hij het idee had dat er wat groters speelde waar hij hier op doelde heb ik niet begrepen maar de naam van Ajax heeft hij niet in de mond genomen. Uit die woorden maak ik alleen een grote buitenlandse club op maar goed dit is zoals ik het opvat.
De zaakwaarnemers van Sulejmani zijn alleen op het grote geld uit dus als er een kans is dat hij naar een grote club kan als is het om de tribune te vullen dan zullen zij hem vast die kant op duwen.
|
|
|
majesteit Talent
quote: superajax25 schreef:
Johan Derksen gaf in Voetbal Inside ook aan dat Sulejmani duidelijk bij hun (VI) had aangegeven niet naar Rotterdam te willen omdat de kans dat hij daar prijzen zou winnen niet echt groot was. Hij gaf wel aan dat hij graag dezelfde weg als van Nistelrooij wil bewandelen dan zou hij naar PSV moeten.
Derksen gaf in Voetbal Inside wel aan dat hij het idee had dat er wat groters speelde waar hij hier op doelde heb ik niet begrepen maar de naam van Ajax heeft hij niet in de mond genomen. Uit die woorden maak ik alleen een grote buitenlandse club op maar goed dit is zoals ik het opvat.
De zaakwaarnemers van Sulejmani zijn alleen op het grote geld uit dus als er een kans is dat hij naar een grote club kan als is het om de tribune te vullen dan zullen zij hem vast die kant op duwen.
Johan Derksen kraamt wel vaker onzin uit. Verbeek zou NIET naar Feyenoord gaan...hij krijgt domweg erg weinig info van Heerenveen of Feyenoord en dus is zijn eigen dikke duim de bron van alle bull.
Wat Sulejmani betreft, uiteraard wil die jongen spelen voor prijzen. De nadruk ligt dan voor op spelen. Stel dat hij overstapt naar Arsenal of Barcelona, dan zit ie op de bank met wat geluk of met pech op de tribune. Daar groeit hij niet van. En ook zijn zaakwaarnemers weten dat. Mijn verwachting (lees overtuiging) is dat hij naar een iets grotere club gaat dan Heerenveen met een zekerheid op spelen. Die zekerheid krijgt hij in Rotterdam wel maar bij jullie niet. Dat is de achterliggende reden dat hij reeds rond is met Feyenoord, uiteraard heeft GertJan daar ook een forse rol ingespeeld...maar dat hadden jullie ook al door. Na de play-offs wordt e.e.a. geformaliseerd/openbaar gemaakt. Hij tekent een contract voor 4 jaar en vertrekt vermoedelijk over 2 seizoenen uit de Kuip.
Sorry, maar het is niet anders. Vergeet nou niet dat journalisten vooral iets opschrijven wat ze willen horen, niet wat ze krijgen te horen.
|
|
|
ajax the champions Bankzitter
Vak: - Posts: 452 Reg.: 10 juli 2004 | Zo grappig, als v Gelder zegt dat een investeerder geld wil geven voor Sulejmani geloven ze dat allemaal in rotterdam. Maar als die zelfde v. Gelder zegt dat Sulejmani zelf niet wil dan is het een jood die liegt om zo Ajax te helpen 
|
|
|
Adrie Koster Lid 2de elftal
Uit: Hoofddorp Vak: 114 Posts: 441 Reg.: 8 augustus 2003 |
(...)
Sorry, maar het is niet anders. Vergeet nou niet dat journalisten vooral iets opschrijven wat ze willen horen, niet wat ze krijgen te horen.
En vooral niet vergeten dat jij ook alleen maar opschrijft wat je de nacht ervoor heb gedroomd. Of hij naar Ajax komt weet ik niet, maar vaker dan 1 keer per seizoen zal je hem niet zien schitteren in de badkuip, daar ben ik van overtuigd.
|
|
|
majesteit Talent
quote: Adrie Koster schreef:
(...)
En vooral niet vergeten dat jij ook alleen maar opschrijft wat je de nacht ervoor heb gedroomd. Of hij naar Ajax komt weet ik niet, maar vaker dan 1 keer per seizoen zal je hem niet zien schitteren in de badkuip, daar ben ik van overtuigd.
ik wil hem helemaal niet zien een badkuip. wellicht meer jouw stijl...
we zullen zien wie er hier de fantast is... 
|
|
|
FRANKO318 Lid 2de elftal
Uit: 0318 (Ede) Vak: 411 Posts: 322 Reg.: 2 april 2004 | majesteit uwe laagheid. We zullen over 2 weken zien waar die gaat spelen. Hou toch is op man over wie wat zegt. Wacht het nou maar gewoon af!
|
|
|
LMEZ International
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 1416 Reg.: 10 juli 2003 |
(...)
hebben jullie in 020 een andere uitgave van vi? anders moet je toch echt eens leren lezen en vooral luisteren...
"Van mijn zaakwaarnemer heb ik gehoord dat Feyenoord de laatste jaren zijn beste spelers heeft verkocht aan Chelsea, Arsenal, Liverpool en Real Madrid. Het is helemaal geen verkeerde club, maar ik heb iets anders in gedachten. Ik heb een enorme drang prijzen te winnen.'' vertelt Sulejmani, "Hopelijk gaat het Verbeek lukken in Rotterdam, maar gezien de resultaten van Feyenoord in de laatste jaren lijkt me de kans op een prijs niet heel groot."
Dubbelzinnige uitspraken kan je altijd op verschillende manieren interpreteren, maar dit... 
|
|
|
Robby Krieger Talent
Uit: Hillegom Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 125 Reg.: 1 maart 2008 |
quote: JDBS1900 schreef:
http://www.nu.nl/news/1546777/41/rss/Sulejmani_vraagteken_voor_duel_met_Ajax.html
Denk dat hij volgend jaar Champions League bij ons wil spelen 
Ik denk dat De Visser´s gang zich definitief bij Ajax heeft aangesloten (denk aan Lazovic bij PSV-Vitesse, deed ook niet mee). Als Ajax-Heerenveen 5-1 wordt dan weet ik genoeg.
Ik denk dat hij voor 11 Miljoen naar Ajax gaat. Veel te veel als je het mij vraagt, maar dat doe je dan ook niet. 
[Dit bericht is veranderd door Jack Army (op 29 april 2008 15:54:37).]
|
|
|
Moussa Dembele  International
Uit: Winterswijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4173 Reg.: 13 januari 2006 | |
|
oscarn Ballenjongen
Vak: - Posts: 43 Reg.: 21 juli 2006 | |
|
HeavyHunterr Jeugdspeler
Uit: Eersel Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 90 Reg.: 16 juli 2007 | Er wordt niet gezegd dat het daadwerkelijk om Sulejmani gaat, het zou dus ook een andere speler kunnen zijn geweest.
Ik weet niet waarom, maar ik heb sinds jaren weer eens vertrouwen in het aankoopbeleid...misschien omdat ze nu eindelijk eens op tijd beginnen 
|
|
|
Moussa Dembele  International
Uit: Winterswijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4173 Reg.: 13 januari 2006 | Op het 1e oog lijkt het ook onzin. Maar aan de andere kant zijn Revo en Thomas over het algemeen zeer goede posters die geen onzin verkondigen. Het is maar net hoe je het bekijkt.
|
|
|
Floris Stempel Regelmatige invaller
Vak: 430 Posts: 642 Reg.: 13 februari 2007 | Maar het klinkt niet logisch. Rond je een transfer af, dan maak je het bekend. Mag een afronding niet bekend wordeen gemaakt, dan laat je speler nooit in de buurt van de Arena komen.
|
|
|
levi sylvester Talent
Uit: lelystad Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 114 Reg.: 16 januari 2007 | Laten we Dario vragen wie die andere speler was die weet toch nog niet wat die wel en niet mag zeggen.
|
|
|
Raymondinnowicz Bankzitter
Vak: - Posts: 512 Reg.: 27 januari 2004 |
quote: Moussa Dembele schreef:
Nieuwe geruchten omtrendt de mogelijke komst van deze speler. Gisteren was er blijkbaar een 2e speler bij de presentatie van Dario, men vermoedt dat dit Sulejmani is geweest. Aldus o.a. Revo en Thomas.
http://www.ajaxfans.net/ajaxforum/viewforum.php?f=5
Ik heb dat forum verder niet gelezen maar....Revo?
en komend uit Tilburg+ fan van Manucharyan? Dat zal wel dezelfde zijn als die hier post(te?).
Hij kraamde normaliter geen onzin uit (tenministe niet op AN).
Hij zal dus wel een goede bron hebben.....
Het zou alleen maar top zijn als Sulejmani tekent, ik ben nieuwsgierig hoever hij kan doorgroeien.
[Dit bericht is veranderd door Raymondinnowicz (op 29 april 2008 18:53:55).]
|
|
|
SuperSeven Veelbelovend talent
Uit: A'dam Vak: 407 Posts: 202 Reg.: 20 september 2005 |
quote: levi sylvester schreef:
Laten we Dario vragen wie die andere speler was die weet toch nog niet wat die wel en niet mag zeggen.
Ja bel jij em even?
|
|
|
Nummer 23  Basisspeler
Vak: 410 Posts: 896 Reg.: 4 november 2003 | Het is toch logisch dat die transfer nog niet bekend gemaakt wordt, we spelen immers nog tegen heerenveen in de play-offs.
Verder kan ik me niet voorstellen dat Ajax een andere speler bij Heerenveen haalt. Bradley en Pranjic hebben al aangegeven niet naar een andere Nederlandse club te willen verkassen en de kans dat Ajax in Sibon en van Dijk een nieuwe stormram/reservekeeper ziet acht ik ongeveer gelijk aan nihil.
Blijft dus over Sulejmani.
Dus als die Thomas, wie het ook mag zijn, 100% zeker is dat er een speler van h'veen in de Arena was van de week dan weet hij dus ook zeker dat dat Sulejmani was.
Rest de vraag hoe betrouwbaar deze Thomas is.
Na de play-offs weten we meer, tot die tijd maak ik me niet zo druk.
|
|
|
|