| Poster | | Topic: [Media] Miralem Sulejmani |  |
|
amsterdamoost Lid 2de elftal
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 437 Reg.: 18 maart 2003 | een broodje kroket in de kantine en een zaakwaarnemer die zijn taal spreekt 
|
|
|
L.T.A International
Vak: - Posts: 1397 Reg.: 20 juli 2003 |
quote: 0634 schreef:
(...)
Champions leaque voetbal .. ?
Dat kan wel wezen natuurlijk, Maar dan hebben wij weer het "voordeel" (tergelijk ook een nadeel), dat wij goede spelers constant af blijven leveren aan de Europese top, en dat doet PSV beduidend minder.
|
|
|
Amsterdam82 Bankzitter
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 470 Reg.: 9 januari 2007 | zolang heerenveen nog in de play-offs mee doet zal er niks uitlekken. Het gaat ook om psychologie. Verbeek en Sulemjani weten 't al maar de rest niet.
Anders lijkt het net alsof ie Heerenveen al opgeeft voor dat ze gevoetbalt hebben en dan ook nog notebene tegen de concurent.
|
|
|
L.T.A International
Vak: - Posts: 1397 Reg.: 20 juli 2003 | Nog een voordeel, het is nu voor de verandering helemaal mis daar
V.I. meld dat superscout Piet de Visser, ook door reker vertrekt. Is die Reker niet toevallig de achterneef van Jaakke?
|
|
|
AFCA_KJH Talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 155 Reg.: 23 juni 2007 |
quote: L.T.A schreef:
Nog een voordeel, het is nu voor de verandering helemaal mis daar
V.I. meld dat superscout Piet de Visser, ook door reker vertrekt. Is die Reker niet toevallig de achterneef van Jaakke?
Ook die nieuwe Braziliaanse keeper wilt niet meer komen en dus zal Gomes nog bozer worden 
|
|
|
Amor AJAX Bankzitter
Vak: 117 Posts: 561 Reg.: 7 augustus 2005 |
quote: AFCA_KJH schreef:
(...)
Ook die nieuwe Braziliaanse keeper wilt niet meer komen en dus zal Gomes nog bozer worden 
Laten we het bij nieuws over Miralem Sulejmani houden?
|
|
|
majesteit Talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 131 Reg.: 16 januari 2008 |
quote: Amor AJAX schreef:
(...)
Laten we het bij nieuws over Miralem Sulejmani houden?
die is al rond met Feyenoord, dus dit topic kan dicht.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
AJAXJOOD34 Lid 2de elftal
Uit: Vlaardingen Vak: 420 Posts: 380 Reg.: 30 december 2005 | Hoe weet jy dat?
Wat is je bron?
kan me dit niet voorstellen!!
|
|
| Pool: 3232e | MotM: - | Battle-rating: 1.464,7 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
zjap Veelbelovend talent
Uit: Waddinxveen Vak: 428 Posts: 248 Reg.: 21 november 2004 |
quote: majesteit schreef:
(...)
AUB geen loze uitspraken plaatsen. Zeker als je dit soort dingen beweerd, moet je gewoon een bron vermelden!!
|
|
|
jari-litmanen Lid 2de elftal
Uit: Purmerend Vak: 117 Posts: 380 Reg.: 19 oktober 2003 | Absoluut niet rond met 010, gaat hij ook niet heen.
De enige club die kans maakt op het binnenhalen van Sulejmani is Ajax, maar er zijn ook diverse buitenlandse clubs die trekken aan deze jonge speler.
Afwachten maar, er zal hopelijk na de play-offs met Ajax meer duidelijkheid komen.
Bron, kan ik hier niet prijsgeven, is bij de mods bekend.
[Dit bericht is veranderd door jari-litmanen (op 29 april 2008 10:23:04).]
|
|
|
Nummer 23  Basisspeler
Vak: 410 Posts: 896 Reg.: 4 november 2003 |
quote: majesteit schreef:
(...)
Je niet af laten bluffen door dat opportunisme bij die ******s he.
Als Miralem zegt dat hij niet naar fey wil, dan gaat hij niet naar fey. Kan het nog simpeler?
Alles wijst erop dat hij gewoon naar ons komt, althans zo zie ik dat. Heb daar wel vrij veel vertrouwen in.
[Dit bericht is veranderd door Nummer 23 (op 29 april 2008 10:25:41).]
|
|
|
Moussa Dembele  International
Uit: Winterswijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4173 Reg.: 13 januari 2006 |
quote: jari-litmanen schreef:
Absoluut niet rond met 010, gaat hij ook niet heen.
De enige club die kans maakt op het binnenhalen van Sulejmani is Ajax, maar er zijn ook diverse buitenlandse clubs die trekken aan deze jonge speler.
Afwachten maar, er zal hopelijk na de play-offs met Ajax meer duidelijkheid komen.
Bron, kan ik hier niet prijsgeven, is bij de mods bekend.
Denk jij dat Sulejmani naar Ajax komt?
|
|
|
timvt Talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 122 Reg.: 8 februari 2008 | ik denk persoonlijk ook dat hij naar ajax komt maar dat zal dan uiteraard na de plee-offs bekent worden gemaakt
|
|
|
jari-litmanen Lid 2de elftal
Uit: Purmerend Vak: 117 Posts: 380 Reg.: 19 oktober 2003 |
quote: Moussa Dembele schreef:
(...)
Denk jij dat Sulejmani naar Ajax komt?
Dat weet ik niet, ik schat de kansen op zo'n 70%, hoger niet op dit moment.
Kans is aanwezig, maar hangt er vanaf welke buitenlandse club zich gaan melden.
|
|
|
Amor AJAX Bankzitter
Vak: 117 Posts: 561 Reg.: 7 augustus 2005 |
quote: jari-litmanen schreef:
(...)
Dat weet ik niet, ik schat de kansen op zo'n 70%, hoger niet op dit moment.
Kans is aanwezig, maar hangt er vanaf welke buitenlandse club zich gaan melden.
Er wordt beweerd dat Heerenveen wil wachten met de bekend making tot na de play offs, om het rustig te houden. Wat er echter van waar is, weet ik ook niet.
|
|
|
superajax25 Jeugdspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 101 Reg.: 29 april 2008 | Ik zou het echt super vinden als Sulejmani naar Ajax zou komen en als je alle berichten mag geloven dan gaat dat waarschijnlijk ook gebeuren. Het zal wel bekend worden gemaakt na de westrijden tussen Ajax en Heerenveen.
Het enige wat ik niet begrijp is dat als Sulejmani komt waarom ze die andere speler gisteren hebben gekocht. Die speler komt namelijk ook het best tot zijn recht aan de rechterkant maar voor welke plek wordt Sulejmani dan gekocht? Mijn ideale aanval is Suarez - Huntelaar - Sulejmani.
Of zouden ze Sulejmani voor de centrumspits positie gaan halen en weten ze al dat Huntelaar weg gaat. Het lijkt me niet dat je een speler voor 11 miljoen haalt en die op de bank zet of een speler van 6,5 miljoen op de bank zet dat zijn geen breedte aankopen. Het lijkt me dat één van beide overbodig is als Huntelaar blijft of ze moeten weten dat Huntelaar weg gaat.
Verder hebben ze voor de flanken met Rommendahl en Leonardo beide twee goede invallers. Het is mij dus een beetje onduidelijk wat het idee is met het aantrekken van die Argentijn zeker als Sulejmani ook nog komt. Dan hadden ze beter 6,5 miljoen kunnen besteden aan een aanvallende middenvelder.
|
|
|
timvt Talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 122 Reg.: 8 februari 2008 |
quote: superajax25 schreef:
Ik zou het echt super vinden als Sulejmani naar Ajax zou komen en als je alle berichten mag geloven dan gaat dat waarschijnlijk ook gebeuren. Het zal wel bekend worden gemaakt na de westrijden tussen Ajax en Heerenveen.
Het enige wat ik niet begrijp is dat als Sulejmani komt waarom ze die andere speler gisteren hebben gekocht. Die speler komt namelijk ook het best tot zijn recht aan de rechterkant maar voor welke plek wordt Sulejmani dan gekocht? Mijn ideale aanval is Suarez - Huntelaar - Sulejmani.
Of zouden ze Sulejmani voor de centrumspits positie gaan halen en weten ze al dat Huntelaar weg gaat. Het lijkt me niet dat je een speler voor 11 miljoen haalt en die op de bank zet of een speler van 6,5 miljoen op de bank zet dat zijn geen breedte aankopen. Het lijkt me dat één van beide overbodig is als Huntelaar blijft of ze moeten weten dat Huntelaar weg gaat.
Verder hebben ze voor de flanken met Rommendahl en Leonardo beide twee goede invallers. Het is mij dus een beetje onduidelijk wat het idee is met het aantrekken van die Argentijn zeker als Sulejmani ook nog komt. Dan hadden ze beter 6,5 miljoen kunnen besteden aan een aanvallende middenvelder.
sulejmani wordt gekocht als linkeraanvaller en rommedahl en leonardo goede invallers??? dat kan je toch niet serieus nemen
[Dit bericht is veranderd door timvt (op 29 april 2008 11:03:12).]
|
|
|
RosarioCentral Jeugdspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 58 Reg.: 1 juni 2007 |
quote: superajax25 schreef:
Ik zou het echt super vinden als Sulejmani naar Ajax zou komen en als je alle berichten mag geloven dan gaat dat waarschijnlijk ook gebeuren. Het zal wel bekend worden gemaakt na de westrijden tussen Ajax en Heerenveen.
Cvitanich is van oorsprong rechteraanvaller, maar heeft ook op het middenveld en als diepe spits gespeeld. In het buitenland is men toch minder gefixeerd op één positie. Dat geldt volgens mij ook voor Sulejmani. Je kan of Cvitanich of Sulejmani als aanvallende middenvelder of nummer 10 gebruiken en er éen op de vleugels neerzetten. Dan heb je met Suarez erbij toch wel een creatief geheel. Hopelijk blijft Huntelaar, want een wat langere spits erbij is ook niet verkeerd :-).
|
|
| Pool: 3632e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
ajax4life Bankzitter
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 462 Reg.: 20 december 2000 | Het is nog of onzeker of Sulejmani meedoet donderdag. Is ie echt nog geblesseerd? Of wil ie gewoon niet tegen zijn toekomstige werkgever vlammen! 
[Dit bericht is veranderd door ajax4life (op 29 april 2008 11:49:34).]
|
|
|
afca__cbs  Lid 2de elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 384 Reg.: 30 november 2007 | Whehe! Had idd ook gelezen op het heerenveen forum dat ie misschien niet mee kon doen...Eerst had ie iets aan zijn knie en toen dat voorbij was had ie weer een andere blessure Hehe dat geeft wel hoop dat ie komt. Maarja anders doe je toch gewoon mee Miralem, als je de bal in eigen goal kopt is ook goed 
|
|
| Pool: 829e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
JDBS1900 Talent
Uit: Amsterdam Vak: 430 Posts: 180 Reg.: 31 augustus 2006 | |
|
majesteit Talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 131 Reg.: 16 januari 2008 |
quote: AJAXJOOD34 schreef:
Hoe weet jy dat?
Wat is je bron?
kan me dit niet voorstellen!!
inside info vanuit het maasgebouw.
quote: JDBS1900 schreef:
http://www.nu.nl/news/1546777/41/rss/Sulejmani_vraagteken_voor_duel_met_Ajax.html
Denk dat hij volgend jaar Champions Leaugue bij ons wil spelen :D
dat is maar 1 rondje met 2 wedstrijden...denk dat hij liever de Uefabeker met ons wint :D
[Dit bericht is veranderd door majesteit (op 29 april 2008 12:02:49).]
|
|
|
superajax25 Jeugdspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 101 Reg.: 29 april 2008 | Sulejmani gaat echt niet naar Rotterdam hij heeft zelf aangegeven dat hij niet wil dus het lijkt me redelijk duidelijk. Alles wijst erop dat hij naar Ajax gaat of misschien het buitenland.
|
|
|
AFCAVVZ Talent
Uit: Amsterdam Vak: 127 Posts: 184 Reg.: 3 februari 2004 | Tuurlijk gaat hij niet naar Rotterdam, maar da's logisch. Heerenveen is een paar klasse beter dan Feyenoord, en Sulejmani wil absoluut hogerop. Ik schat in dat hij na de play-offs zal worden gepresenteerd bij Ajax.
[Dit bericht is veranderd door AFCAVVZ (op 29 april 2008 12:13:01).]
|
|
|
superajax25 Jeugdspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 101 Reg.: 29 april 2008 | Is er nou niemand met een beetje inside informatie bij Ajax vandaan met welke spelers ze bezig zijn en hoever ze ermee zijn. Ze willen voor 20 mei de selectie compleet hebben.
Stel ze trekken Sulejmani aan dan hebben ze eigenlijk nog een middenvelder nodig en minimaal nog één verdediger. Gaat Huntelaar weg mag er nog een centrum spits bij ook
|
|
|
|