Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Scouting en aankoopbeleid
[Media] Miralem Sulejmani
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 80 »

Poster
Topic: [Media] Miralem Sulejmani 
fluwelen linker
Vedette

Uit: Antwerpen-Deurne
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 september 2004
Gepost op 27 april 2008 om 20:44:31.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sergio Ramos Garcia schreef:

(...)

Noem de Nederlanders maar op die op de vier aanvallende plaatsen kunnen spelen en zoveel kwaliteiten hebben dat ze Suarez, KJH, de 10 en de 7 kunnen vervangen. Ik ken ze niet, hoogstens de Jong voor op 10.

Precies. En dan zijn er nog mensen die durven beweren dat Cruijff een ouwe zemelaar is die zomaar wat roept als er al een hele tijd niet fatsoenlijk meer wordt opgeleid. Het begint zich stilaan te manifesteren dat er steeds minder topkwaliteit wordt afgeleverd.
Desalnietemin, Sulejmani is een speler die Ajax sterker kan maken en dat is toch de voorwaarde wanneer je een buitenlander koopt ; hij moet beter zijn dan het Nederlandse of opgeleide alternatief.
 Help mods!
Pool: 343eMotM: -Battle-rating: 1.501,4 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
dennis1001
Jeugdspeler

Uit: Amsterdan
Reg.: 29 oktober 2007
Gepost op 28 april 2008 om 01:49:09.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat Sulejmani rond de 10 miljoen (plus) gaat kosten en een buitenlander is, is jammer, maar hij is een absolute versterking! Uit de jeugd is op dit moment helaas even geen aanvallend toptalent (natuurlijk zijn dit seizoen wel gewoon Vermealen, Vertonghen en De Jong doorgebroken, en hebben we in de afgelopen jaren Sneijder, Babel, en Van De Vaart zien vertrekken dus die opleiding levert met voldoende regelmaat wat op!) dus moet je inderdaad kopen. Is het niveau hoger dan wat je zelf hebt opgeleid en is het waarschijnlijk dat de investering wordt terug verdient, zijn de twee essentieele vragen. Wanneer beiden met ja kunnen worden beantwoord, is een speler als Sulejmani -duur en buitenlands- meer dan welkom. Immers, ajax moet altijd winnen én goed voetbal spelen. Soms zijn daar dure buitenlanders voor nodig.
Om vervolgens de ontwikkeling van het eigen talent, bijvoorbeeld Martina, is het noodzakelijk om deze door structureel te laten invallen op een van de twee buitenposities, ipv matige vergane glorie als Luque of Rommedahl.
 Help mods!
Pool: 749eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-4-3
Dr Drake Ramoray
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 412
Reg.: 11 juni 2003
Gepost op 28 april 2008 om 09:29:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat maakt het uit waar iemand vandaan komt? Het gaat om de passie en inzet waarmee ze spelen.
Ik heb in het eerste jaar van Morten Olsen echt genoten van dat vreemdelingen legioen met Oliseh,Laudrup,Arverladze en vele andere.

Liever getalenteerde buitenlanders dan middelmatige Nederlanders.
 Help mods!
Pool: 3164eMotM: -Battle-rating: 1.492,5VoVo: 1908e / 1809e / 1979eOpstelling: 4-4-2
Pawel
Ballenjongen

Uit: Warsaw, Poland
Reg.: 7 december 2006
Gepost op 28 april 2008 om 10:43:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
voetbalzone.nl
Een investeerder wil tien miljoen euro op tafel leggen om Miralem Sulejmani volgend seizoen bij Feyenoord aan het werk te zien. De aanvaller van SC Heerenveen gaf eerder deze maand al aan wellicht aan een andere club toe te zijn. (Studio Voetbal)

Sorry in Engels- hopefully it won't be a true and Verbeek would not take Miralem with him...
 Help mods!
Pool: 70eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Texas Rattlesnake
Bankzitter

Uit: Roden
Reg.: 27 april 2004
Gepost op 28 april 2008 om 10:54:22.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sulejmani gaat gewoon naar Feyenoord hoor. Volgens mij kan hij goed met Verbeek overweg, dus dat telt ook weer mee voor hem. Ik zie hem dus eerder naar Feyenoord gaan, dan naar Ajax.

Maar hij zou wel beter bij Ajax passen denk ik.
 Help mods!
Pool: 308eMotM: -Battle-rating: 1.469,1VoVo: 1243e / 1274e / 1380eOpstelling: 4-4-2
Zlajan
Idool
Winnaar Ajax Netwerk Battle 2006

Uit: Hoevelaken
Reg.: 8 mei 2001
Gepost op 28 april 2008 om 10:56:38.     MSN: Stuur maar pm  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Texas Rattlesnake schreef:

Sulejmani gaat gewoon naar Feyenoord hoor. Volgens mij kan hij goed met Verbeek overweg, dus dat telt ook weer mee voor hem. Ik zie hem dus eerder naar Feyenoord gaan, dan naar Ajax.

Maar hij zou wel beter bij Ajax passen denk ik.

Hij zei pas in VI dat hij iets anders in gedachten heeft dan Feyenoord omdat hij bij Feyenoord gezien de afgelopen jaren niet echt een grote kans heeft op prijzen. Dan lijkt het me stug dat hij in ene helemaal omslaat.
 Help mods!
Pool: 2220eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 1900e / 2204e / 2443eOpstelling: 4-3-3
koning
Regelmatige invaller

Uit: Amsterdam
Reg.: 23 april 2001
Gepost op 28 april 2008 om 10:57:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nee hoor..
Hij heeft zelf aangegeven niet naar Feijenoord te willen.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Texas Rattlesnake
Bankzitter

Uit: Roden
Reg.: 27 april 2004
Gepost op 28 april 2008 om 11:06:31.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Zlajan schreef:

(...)

Hij zei pas in VI dat hij iets anders in gedachten heeft dan Feyenoord omdat hij bij Feyenoord gezien de afgelopen jaren niet echt een grote kans heeft op prijzen.
Ok, maar dan nog zie ik hem niet naar Ajax komen. Of Ajax wil veel miljoenen uitgeven. Maar je kent Ajax, dat gebeurt niet zo snel. In dit geval zou ik het wel begrijpen, want Sulejmani heeft nog niets gepresteerd. Laat hem eerst maar een paar jaar bij Heerenveen ballen.

quote:
Zlajan schreef:
Dan lijkt het me stug dat hij in ene helemaal omslaat.

Och, voetballers kun je vaak niet serieus nemen, met dat soort dingen. Het zou me dus helemaal niet verbazen, als hij het volgende week ineens anders bekijkt.

[Dit bericht is veranderd door Texas Rattlesnake (op 28 april 2008 11:07:43).]
 Help mods!
Pool: 308eMotM: -Battle-rating: 1.469,1VoVo: 1243e / 1274e / 1380eOpstelling: 4-4-2
Amsterdam82
Bankzitter

Reg.: 9 januari 2007
Gepost op 28 april 2008 om 11:14:33.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

tis jammer dat ze het niet goed hebben gemeld bij voetbalzone, in de uitzending werd namelijk ook aangegeven dat Suljmani zelf al aangegeven heeft niet naar Feyenoord te willen.

Volgens van Gelder zijn de onderhandelingen tussen ajax en heerenveen in een gevorders stadium en wil Sulemjani zelf naar Ajax.

Ik zelf denk dat ze wachten tot dat ajax en heerenveen hun wedstrijd tegen elkaar gespeeld hebben en dat daarna naar buiten komt dat sulemjani naar ajax gaat voor 10 miljoen met een 10% bij verkoop van Sulemjani.

Overigens weet je nu ook al zeker dat Sulemjani gaat scoren tegen ajax hopelijk niet genoeg om oons uit te schakelen.
 Help mods!
Pool: 1284eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 2122e / 993e / 1613eOpstelling: 4-4-2
Ares
Moderator
Opper Chat Operator

Uit: Rosmalen
Vak: -
Reg.: 14 maart 2002
Gepost op 28 april 2008 om 11:18:43.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dus als je objectief naar Feyenoord kijkt, zie jij meer pluspunten bij Feyenoord dan bij Ajax? Ik zou eerlijk gezegd niet echt weten waarom hij rationeel gezien voor Feyenoord moet kiezen. De keuze voor Verbeek zou namelijk een emotionele zijn...
Ajax staat er beter voor, krijgt een grote trainer, hier lopen volgend jaar grote ex-voetballers, brengt z'n beste spelers structureel naar de crème de la crème, doet het in Europa beter minder slecht, hebben de betere spelers.
Bij Feyenoord zou je eigenlijk alleen kunnen stellen dat ze veel geinvesteerd hebben in het team met een paar redelijk grote spelers en dat Verbeek er volgend jaar zit.
Waarom zou Sulejmani dus voor Feyenoord moeten kiezen?
 Help mods!
Pool: 724eMotM: -Battle-rating: 1.465,0VoVo: 729e / 170e / 728eOpstelling: 4-3-3
Ajax411
Jeugdspeler

Uit: amsterdam
Vak: 411
Reg.: 20 februari 2006
Gepost op 28 april 2008 om 11:47:41.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als deze jongen voor Feyenoord zou kiezen levert hem dat alleen maar carriere vertraging op. Want laten we eerlijk zijn, welk talent heeft zich de afgelopen jaren bij 010 ontwikkeld tot Europese top waardig?
-van Persie niet, is pas bij Arsenal gebeurd
-Drenthe, haha
-???
-Guzman staat al jaar stil in ontwikkeling

Daarnaast was de 'krantenkop' van studiovoetbal juist:
Feyenoord wil Sulejmani maar liefde is niet wederzijds
 Help mods!
Pool: 718eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Robby Krieger
Talent

Uit: Hillegom
Reg.: 1 maart 2008
Gepost op 28 april 2008 om 12:01:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Met wie kan Ajax deze transfer eigenlijk doen? Van Geel is weg en Van Basten is bij Oranje.
Ik twijfel ook een beetje aan het nut van een aankoop als Sulejmani. Ajax heeft al genoeg aanvallers en als alleen Huntelaar en Ursaiz weggaan is er niet echt een noodzaak voor nieuwe aanvallers. Cvitanich en Suarez zijn namelijk ook net nieuw.

Daarintegen heeft Ajax genoeg geld en kan het nooit kwaad om een groot talent vast te leggen voor de toekomst. Ik denk ook dat ze de beste kaarten hebben vanwege hun financiele situatie en het feit dat Sulejmani dan in Nederland kan blijven.

quote:
Ajax411 schreef:

Als deze jongen voor Feyenoord zou kiezen levert hem dat alleen maar carriere vertraging op. Want laten we eerlijk zijn, welk talent heeft zich de afgelopen jaren bij 010 ontwikkeld tot Europese top waardig?
-van Persie niet, is pas bij Arsenal gebeurd
-Drenthe, haha
-???
-Guzman staat al jaar stil in ontwikkeling

Daarnaast was de 'krantenkop' van studiovoetbal juist:
Feyenoord wil Sulejmani maar liefde is niet wederzijds

Kalou?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Crap
Talent

Uit: Oegstgeest
Reg.: 4 december 2006
Gepost op 28 april 2008 om 14:48:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ares schreef:

Dus als je objectief naar Feyenoord kijkt, zie jij meer pluspunten bij Feyenoord dan bij Ajax? Ik zou eerlijk gezegd niet echt weten waarom hij rationeel gezien voor Feyenoord moet kiezen. De keuze voor Verbeek zou namelijk een emotionele zijn...
Ajax staat er beter voor, krijgt een grote trainer, hier lopen volgend jaar grote ex-voetballers, brengt z'n beste spelers structureel naar de crème de la crème, doet het in Europa beter minder slecht, hebben de betere spelers.
Bij Feyenoord zou je eigenlijk alleen kunnen stellen dat ze veel geinvesteerd hebben in het team met een paar redelijk grote spelers en dat Verbeek er volgend jaar zit.
Waarom zou Sulejmani dus voor Feyenoord moeten kiezen?

Welke grote trainer?..Je bedoelt een grote voetballer waarschijnlijk maar helaas nog maar een kleine trainer
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
GOD
Talent

Uit: amstelveen
Reg.: 19 januari 2007
Gepost op 28 april 2008 om 15:31:26.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ajax is praktisch rond met Sulejmani en is ook in gesprek met De zeeuw!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.466,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Serve_73 Gele kaart: waarschuwing
Talent

Reg.: 26 januari 2008
Gepost op 28 april 2008 om 15:35:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
GOD schreef:

Ajax is praktisch rond met Sulejmani en is ook in gesprek met De zeeuw!

Bron?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Fernando Redondo
Icoon

Uit: 198.27.25.3
Vak: 405
Reg.: 13 november 2002
Gepost op 28 april 2008 om 15:38:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
GOD schreef: Ajax is praktisch rond met Sulejmani en is ook in gesprek met De zeeuw!
Kun je wat exacter zijn?
Ik denk, dat het niet zoveel waarde heeft als je bedoelt, dat Ajax rond is met de speler zelf. Dat is wel regelen. Groter probleem is vermoedelijk Heerenveen.
 Help mods!
Pool: 3143eMotM: -Battle-rating: 1.457,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Daniel Da Cruz Carvalho Gele kaart: waarschuwing
Bankzitter

Uit: Vinyards
Reg.: 15 maart 2004
Gepost op 28 april 2008 om 15:52:03.       MSN: kreunsteun@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat met Sulejmani rondkomen evt. een groter struikelblok zou kunnen zijn dan met Heerenveen rondkomen. Heerenveen accepteert een goed bod echt wel en Sulejmani kan uit verschillende clubs kiezen.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.498,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
timvt
Talent

Reg.: 8 februari 2008
Gepost op 28 april 2008 om 16:03:49.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik wel het idee dat MvB wat makkelijker grote bedragen betaald dan MvG dus ik heb op zich goede hoop
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 2264e / - / 2639eOpstelling: 4-3-3
DonBarzini
Jeugdspeler

Vak: 407
Reg.: 5 november 2004
Gepost op 28 april 2008 om 16:07:50.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben bang dat ajax dadelijk, als ze eindelijk zo ver zijn dat ze gaan toehappen, met een beledigend laag bod van 4 miljoen ofzo aan komt zetten. Krijg je weer gezeur over arrogantie en Heerenveen wil niet meer onderhandelen.
 Help mods!
Pool: 4311eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Nummer 23 Gele kaart: waarschuwing
Basisspeler

Vak: 410
Reg.: 4 november 2003
Gepost op 28 april 2008 om 16:08:35.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De geruchten omtrent een transfer van Sulejmani naar Ajax zijn al vrij oud, terwijl de interesse van feyenoord in de wat betere media eigenlijk niet zo vaak genoemd is. Heb een beetje de indruk dat die interesse sterk gevoed wordt door het opportunisme van de supporters.

Ik ben er vrij zeker van dat die jongen volgend jaar niet in r'dam speelt. Ten eerste omdat hij zelf niet wil, en ten tweede omdat 010 zelf nooit een transfersom van 11 mil. kan ophoesten (zonder externe financierders).
Daar gaat ook Verbeek geen verandering in brengen denk ik.

Dan het feit dat van Gelder, over het algemeen toch vrij goed geïnformeerd over Ajax, al een heel aantal weken geleden wist te melden dat het zo goed als rond wat tussen Ajax en Sulejmani/Heerenveen. Hij wist er zelfs een schatting van de transfersom bij de vermelden (omtrent de 11 miljoen euro). Nou hoef je geen connecties te hebben om dat te voorspellen, maar als hij niets weet zegt hij dat natuurlijk niet.

Volgens mij is het echt al lang in kannen en kruiken. Hoe dan ook, na de playoffs weten we meer.
 Help mods!
Pool: 4126eMotM: -Battle-rating: 1.467,7VoVo: 351e / 289e / 312eOpstelling: incompleet
MarcusRosenberg24
Ballenjongen

Reg.: 2 februari 2006
Gepost op 28 april 2008 om 18:22:08.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

We hebben het geld, de geschiedenis, een aansprekende trainer en hij wil niet naar de ************. Alleen hoerenclub uit eendhoven vormt een obstakel. Zie het wel zonnig in.
 Help mods!
Pool: 3589eMotM: -Battle-rating: 1.499,7VoVo: 1443e / 915e / 1241eOpstelling: 4-3-3
aj10ax
Vedette

Uit: amstelveen
Reg.: 23 juni 2000
Gepost op 28 april 2008 om 19:44:12.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als er al onderhandeld wordt dan wordt dat over de komende duels heengetild en dat lijkt mij logisch.Ik heb zeer goede hoop dat hij komt,want naar Feijenoord wil hij niet ondanks Verbeek en wat heeft hij bij psv te zoeken?De volgende stap in zijn carriere lijkt mij Ajax met van Basten en Bergkamp als leermeesters.In de Nederlandse competitie kan hij zich rustig ontwikkelen en hij is tenslotte nog maar 19 jaar.Marco is goed bezig en mijn enthousiasme en hoop groeien met de week.De dertigste titel pakken we komend jaar!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
L.T.A
International

Reg.: 20 juli 2003
Gepost op 28 april 2008 om 19:57:23.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
aj10ax schreef:

Als er al onderhandeld wordt dan wordt dat over de komende duels heengetild en dat lijkt mij logisch.Ik heb zeer goede hoop dat hij komt,want naar Feijenoord wil hij niet ondanks Verbeek en wat heeft hij bij psv te zoeken?De volgende stap in zijn carriere lijkt mij Ajax met van Basten en Bergkamp als leermeesters.In de Nederlandse competitie kan hij zich rustig ontwikkelen en hij is tenslotte nog maar 19 jaar.Marco is goed bezig en mijn enthousiasme en hoop groeien met de week.De dertigste titel pakken we komend jaar!

Dat ga ik voor het eerst dit jaar een keer niet roepen. Elk jaar krijg je weer een klap als ze het weer niet waarmaken. Maar in principe als Sulejmani + nog 2/3 basisgerichte versterkingen komen, mag het niet fout gaan.
 Help mods!
Pool: 3168eMotM: -Battle-rating: 1.491,0VoVo: 2047e / - / 2142eOpstelling: incompleet
Ares
Moderator
Opper Chat Operator

Uit: Rosmalen
Reg.: 14 maart 2002
Gepost op 28 april 2008 om 20:15:47.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Goed, het vakantie-virus is ook weer eens bij Ajax Showtime aanbeland. Leuk dat er allemaal irritantje kindertjes zijn die het geweldig vinden om nieuwsberichten te verzinnen en op die site te zetten. Daar doen we hier niet aan mee. Er staat niks in AD Sport Pro dat Sulejmani rond is. Gewoon een paar puistenpubers die het leuk vinden om wat onzin te schrijven. Terug naar de realiteit nu.
 Help mods!
Pool: 724eMotM: -Battle-rating: 1.465,0VoVo: 729e / 170e / 728eOpstelling: 4-3-3
0634
Internationale topspeler

Reg.: 2 januari 2006
Gepost op 28 april 2008 om 20:32:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
aj10ax schreef:

en wat heeft hij bij psv te zoeken?
Champions leaque voetbal .. ?
 Help mods!
Pool: 1474eMotM: -Battle-rating: 1.460,4VoVo: 1861e / 1466e / 1880eOpstelling: 4-3-3

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk