Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Scouting en aankoopbeleid
[Centraal] De middenvelders 2007/2008 (Deel 2)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 55 pagina's: « 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 55 »

Poster
Topic: [Centraal] Middenvelders (Deel 2) 
ajax4life
Bankzitter

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 december 2000
Gepost op 22 februari 2008 om 12:46:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wellicht nog maar eens bij Aisatti informeren, die zit toch alleen maar de bank warm te houden!
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Koller
Vedette

Uit: Errug dicht bij 010
Vak: 129
Reg.: 14 juni 2001
Gepost op 22 februari 2008 om 13:20:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ajax4life schreef:
Wellicht nog maar eens bij Aisatti informeren, die zit toch alleen maar de bank warm te houden!

Nou... dat hoopte ik ook halverwege het seizoen, maar als hij nu nog steeds zo weinig speeltijd krijgt en achter Bakkal en Affeley in de rangorde staat en daarvoor achter Perez, betwijfel ik of hij het gewenste niveau bij Ajax zal halen. Ik zou gewoon voor Deffour gaan en/of Modric en anders hebben misschien v.Basten en Cruijf nog wat in petto
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.449,7VoVo: -Opstelling: incompleet
fluwelen linker
Vedette

Uit: Antwerpen-Deurne
Reg.: 1 september 2004
Gepost op 22 februari 2008 om 13:31:31.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Koller schreef:

(...)
Nou... dat hoopte ik ook halverwege het seizoen, maar als hij nu nog steeds zo weinig speeltijd krijgt en achter Bakkal en Affeley in de rangorde staat en daarvoor achter Perez, betwijfel ik of hij het gewenste niveau bij Ajax zal halen. Ik zou gewoon voor Deffour gaan en/of Modric en anders hebben misschien v.Basten en Cruijf nog wat in petto

Inderdaad. Het is maar een (subjectieve) samenvatting op Ajax TV, maar als je die beelden ziet van Jong Ajax-Jong Psv dan laat Sarpong toch veel meer zien dan Aissati. Is er iemand die die wedstrijd "live" heeft gezien en Aissati in de gaten heeft gehouden. Op die beelden was hij trouwens na het laatste fluitsignaal aan het dollen met een paar Ajacieden.
Defour zou dan wel weer een directe versterking zijn.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.480,4 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Teaser
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 31 december 2004
Gepost op 22 februari 2008 om 20:48:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tsja v Geel hield Defour warm maar nu kan alles ook anders zijn/worden.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
fluwelen linker
Vedette

Gepost op 22 februari 2008 om 21:05:40.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Teaser schreef:

Tsja v Geel hield Defour warm maar nu kan alles ook anders zijn/worden.

Mwoah, goeie en erg talentvolle voetballers zullen door Van Basten ook wel gewenst zijn. En vanuit Defours standpunt denk ik dat de naam Van Basten bij hem het gevoel voor Ajax alleen maar versterkt.
Dat Ten Cate het niets vond, zegt natuurlijk niks als je de Colins en Urzaiz'en in het achterhoofd houdt.

Overigens, het bezoekje van Van Basten aan Seedorf in Milaan zal nu ook wel weer wat speculaties losmaken.

[Dit bericht is veranderd door fluwelen linker (op 22 februari 2008 21:06:42).]
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.480,4 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Teaser
Vedette

Gepost op 22 februari 2008 om 22:19:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fluwelen linker schreef:

Mwoah, goeie en erg talentvolle voetballers zullen door Van Basten ook wel gewenst zijn. En vanuit Defours standpunt denk ik dat de naam Van Basten bij hem het gevoel voor Ajax alleen maar versterkt.
Dat Ten Cate het niets vond, zegt natuurlijk niks als je de Colins en Urzaiz'en in het achterhoofd houdt.

Overigens, het bezoekje van Van Basten aan Seedorf in Milaan zal nu ook wel weer wat speculaties losmaken.

Weet ik niet, Seedorf heeft het niet nodig ondanks oa Pato volgens velen een bedreiging voor zijn positie zou zijn en heeft een zeer goed leven buiten Nederland opgebouwd. Wat dat betreft geniet hij volop van het leven in zuid-europa.

[Dit bericht is veranderd door Teaser (op 22 februari 2008 22:26:53).]
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
isnogood
Ballenjongen

Uit: Leiderdorp
Reg.: 20 februari 2007
Gepost op 25 februari 2008 om 10:24:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou het wel de moeite waard vinden als ze eens naar die Bakkal zouden kijken.Weet niet of hij wil, heeft een clausule van 2,5 miljoen.Misschien met de aantkkingskracht van Marco Van Basten naar Ajax te halen.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Amor AJAX Gele kaart: waarschuwing
Bankzitter

Vak: 117
Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 25 februari 2008 om 11:35:50.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
isnogood schreef:

Ik zou het wel de moeite waard vinden als ze eens naar die Bakkal zouden kijken.Weet niet of hij wil, heeft een clausule van 2,5 miljoen.Misschien met de aantkkingskracht van Marco Van Basten naar Ajax te halen.

Bakkal komt echt niet naar Ajax. Die speelt daar elke week in de basis, en met succes moet ik toegeven. Hoe weet je van die afkoopsom? Dat is natuurlijk wel een schijntje.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
robur
Bankzitter

Uit: Goes
Vak: -
Reg.: 5 augustus 2005
Gepost op 25 februari 2008 om 12:59:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Amor AJAX schreef:

(...)

Bakkal komt echt niet naar Ajax. Die speelt daar elke week in de basis, en met succes moet ik toegeven. Hoe weet je van die afkoopsom? Dat is natuurlijk wel een schijntje.

Bakkal zou volgend seizoen ook bij Ajax in de basis spelen als hij bereid is te komen. Daarnaast zullen Ajax en PSV elkaar momenteel niet zo veel ontlopen qua sterkte. Ajax zal voor aanvallend ingestelde spelers iets meer aantrekkingskracht moeten hebben nu Cruyff en Van Basten aan het woord zijn.
De afkoopsom is juist het punt waarom de onderhandelingen met PSV stil liggen.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 3-4-3
cheyennebonobo4
Bankzitter

Uit: landgraaf
Vak: 123
Reg.: 27 oktober 2005
Gepost op 25 februari 2008 om 21:56:29.       MSN: ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bakkal is een erg goede voetballer, maar ik denk nou juist zo'n voetballer waar wij er genoeg van hebben. Goede voetballers, maar geen echte toppers. Ik hoop dan ook dat er komende zomer goed gescout gaat worden en er toptalent gekocht wordt. Ik zie liever Defour en Marcus Berg komen die in mijn ogen wel echte toppers kunnen worden dan een goede speler als Bakkal. Wie zou je liever zien komen Affelay of Bakkal? en de keuze is simpel toch, Affelay is namelijk wel een topper. Overigens is Bakkal ook een aanwinst, maar niet beter dan Lindgren. Al zal Lindgren bij Van Basten wel in de punt naar achteren gaan spelen.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Abu
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 404
Reg.: 6 december 2005
Gepost op 26 februari 2008 om 22:21:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bakkal en Affelay is wel een beetje hypotetisch gedacht. Die jongens zitten goed bij PSV, hebben daar het vertouwen, dus zullen niet zo snel de gok wagen voor een binnenlands transfer.

Wel vind ik de discussie omtrent type middenvelders interressant. Ik ben namelijk van mening dat je zowel een type Bakkal, als een type Affelay moet halen.

--XXX/Sarpong-------Gabri/De Jong

-------Lindgren/vdHeijden-----

Ik ga er vanuit dat Delorge, MKD, Schilder worden wegsaneerd, Donald (en evt Anita) worden verhuurd, en Perez als een soort van joker kan worden ingezet (als nr10 of hangende centrale spits). Met dit middenveld heb je 2 versterkingen nodig, met name omdat De Jong, Sarpong en JA vd Heijden als backups allen wel erg jong zijn.

Als je voor Sarpong 2 spelers haalt waarvan 1 type Affelay (Seedorf is de ideale kandidaat, anders misschien kleine Laudrup)) en 1 type Bakkal (Defour, Bradley) dan heb je naar mijn insziens een redelijk compleet middenveld.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
fluwelen linker
Vedette

Gepost op 27 februari 2008 om 07:01:16.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Abu schreef:

Bakkal en Affelay is wel een beetje hypotetisch gedacht. Die jongens zitten goed bij PSV, hebben daar het vertouwen, dus zullen niet zo snel de gok wagen voor een binnenlands transfer.

Wel vind ik de discussie omtrent type middenvelders interressant. Ik ben namelijk van mening dat je zowel een type Bakkal, als een type Affelay moet halen.

--XXX/Sarpong-------Gabri/De Jong

-------Lindgren/vdHeijden-----

Ik ga er vanuit dat Delorge, MKD, Schilder worden wegsaneerd, Donald (en evt Anita) worden verhuurd, en Perez als een soort van joker kan worden ingezet (als nr10 of hangende centrale spits). Met dit middenveld heb je 2 versterkingen nodig, met name omdat De Jong, Sarpong en JA vd Heijden als backups allen wel erg jong zijn.

Als je voor Sarpong 2 spelers haalt waarvan 1 type Affelay (Seedorf is de ideale kandidaat, anders misschien kleine Laudrup)) en 1 type Bakkal (Defour, Bradley) dan heb je naar mijn insziens een redelijk compleet middenveld.

Ik wil helemaal geen speler die zich 80 minuten verstopt en alleen maar in dienst van de verdedigende middenvelder speelt : geen type Bakkal dus! Met De Jong hebben we trouwens al een erg slimme speler die meer aanleunt bij het type Cocu. Dat zint me meer.
Maar wat Ajax vooral nodig heeft zijn type Ajaxspelers. Asjeblief geen type psv-spelers want daar gaan we niet voor naar het stadion!
Je opstelling en aankopen zijn overigens wél goed en des Ajax', daarom snap ik niet dat je nog aan komt zetten met een type Bakkal. Waarom die tegenstrijdigheid?

[Dit bericht is veranderd door fluwelen linker (op 27 februari 2008 07:05:49).]
 Help mods!
fluwelen linker
Vedette

Gepost op 27 februari 2008 om 08:28:07.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Defour, het blijft een mysterie...

quote:

Defour krijgt mogelijk nieuw contract

Steven Defour kent een geluksweek. De middenvelder geraakt speelklaar voor de bekerwedstrijd van woensdagavond tegen Cercle Brugge en krijgt mogelijk volgende week een nieuw contract aangeboden bij zijn club.

De Rouches willen binnen de week met de Gouden Schoen aan tafel zitten om te praten over een contractverlenging. Het nieuwe contract betekent niet noodzakelijk dat Defour nu langer bij Standard zal blijven. De Luikse directie heeft al laten verstaan dat ze Defour niet zal tegenhouden als hij een mooie aanbieding uit het buitenland krijgt.

"Dit had ik niet verwacht, maar wel goed voor mij. Ik zou het niet erg vinden om ook volgend jaar nog de kleuren van Standard te verdedigen", aldus de middenvelder.
http://www.voetbalkrant.com

Het zal Standard vooral te doen zijn om de marktwaarde omhoog te krikken.
 Help mods!
Teaser
Vedette

Gepost op 27 februari 2008 om 09:12:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als ik v Geel zou zijn en nog interesse had nam ik de telefoon en vertelde dan subtiel dat het niet de bedoeling is vlak voor de transfer periode de prijs even miljoenen op te krikken door een nieuw contract te gaan tekenen. Ongeacht of het bericht wel of niet juist is, anders moet je het idee gewoon laten lopen...
 Help mods!
Japie Mol
Lid 2de elftal

Uit: Nootdorp
Reg.: 27 april 2002
Gepost op 27 februari 2008 om 10:25:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wanneer Defour dat verbeterde contract tekent, en Standard vraagt deze zomer een bedrag dat te gortig is voor Ajax, dan heeft Defour dit volledig aan zich zelf te danken. Jammer maar helaas, dan maar een andere middenvelder.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.470,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Steven Defour op 10
Vedette

Reg.: 1 juli 2002
Gepost op 27 februari 2008 om 10:53:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Misschien een clausule ?
 Help mods!
Japie Mol
Lid 2de elftal

Uit: Nootdorp
Reg.: 27 april 2002
Gepost op 27 februari 2008 om 10:59:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Steven Defour op 10 schreef:

Misschien een clausule ?

Wat heeft ene clausule voor zin als Defour al weet dat ie gaat vertrekken? Je tekent alleen bij als je of 1. lang bij de club wil blijven 2. Je club wilt helpen dmv het opdrijven van de transfersom. Ik denk dat Defour toch wel zou willen vertrekken na dit seizoen. Dan geldt dus optie 2, en heeft een clausule dus weinig zin.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.470,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
semper excelsius
Jeugdspeler

Reg.: 16 februari 2008
Gepost op 27 februari 2008 om 12:02:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

behalve als die clausule een hoger bedrag bevat dan de door zijn club geschatte marktwaarde...
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
nr23
Icoon

Uit: Utrecht
Vak: 414
Reg.: 12 juli 2002
Gepost op 27 februari 2008 om 17:55:30.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dan heb je het toch over optie 2 van Japie Mol; het opdrijven van de transfersom.

Als er nog enige contacten zijn met Defour over een overgang is het inderdaad aan v.Geel om duidelijk te maken dat hij niet nu zijn contract moet gaan verlengen. Ajax heeft al een jaar langer op hem gewacht omdat hij zijn club niet 'in de steek' wilde laten. Prima, maar als je wel wilt komen moet je natuurlijk niet een jaar later ook nog een nieuw contract tekenen waardoor je er meer voor je betaalt moet worden. Dan houdt het op...
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Abu
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 404
Reg.: 6 december 2005
Gepost op 27 februari 2008 om 19:27:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ik wil helemaal geen speler die zich 80 minuten verstopt en alleen maar in dienst van de verdedigende middenvelder speelt : geen type Bakkal dus! Met De Jong hebben we trouwens al een erg slimme speler die meer aanleunt bij het type Cocu. Dat zint me meer.
Maar wat Ajax vooral nodig heeft zijn type Ajaxspelers. Asjeblief geen type psv-spelers want daar gaan we niet voor naar het stadion!
Je opstelling en aankopen zijn overigens wél goed en des Ajax', daarom snap ik niet dat je nog aan komt zetten met een type Bakkal. Waarom die tegenstrijdigheid?
Kennelijk geen Bakkal fan? Hier verschillen we dan wel van mening, ik vind Bakkal en bv Bradley qua spel niet eens heel van elkaar verschillen.

Verder geef ik mij post aan dat ik niet Bakkal en Affelay zit te wachten. Leuke voetballers, maar het zou een zeer slechte zaak zijn als topclubs naar elkaar (jonge) spelers gaan hengelen.

Die tegenstrijdigheid is vooral ontstaan omdat jij Bakkal een mindere voetballer vindt dan een Bradley, ik ben het daar niet mee eens.
 Help mods!
Slimmerik
Lid 2de elftal

Uit: Leiden
Vak: 406
Reg.: 18 juni 2007
Gepost op 27 februari 2008 om 19:54:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Abu schreef:

(...)

Kennelijk geen Bakkal fan? Hier verschillen we dan wel van mening, ik vind Bakkal en bv Bradley qua spel niet eens heel van elkaar verschillen.

Verder geef ik mij post aan dat ik niet Bakkal en Affelay zit te wachten. Leuke voetballers, maar het zou een zeer slechte zaak zijn als topclubs naar elkaar (jonge) spelers gaan hengelen.

Die tegenstrijdigheid is vooral ontstaan omdat jij Bakkal een mindere voetballer vindt dan een Bradley, ik ben het daar niet mee eens.

Bakkal is een totaal andere voetballer dan Bradley, maar dat even terzijde. Bakkal is uitstekend tussen de linies en dat soort spelers kunnen wij wel gebruiken. Zowel in verdedigend als aanvallend opzicht.

Wat is er mis met talentvolle voetballers weghalen bij je concurrenten? Sterker nog, het kan de Nederlandse competitie een nieuwe impuls geven. Op deze manier houden wij onze talentvolle voetballers langer in eigen land.

Ik ben wel met je eens dat Bakkal een betere voetballer is dan Bradley, wat niet wil zeggen dat ik Bradley waardeloos vind. Integendeel zelfs, hij kan op een andere manier misschien zelfs nog wel waardevoller zijn dan Bakkal. Het is maar wat je zoekt in je elftal en dan denk ik dat Bakkal een geschiktere optie is.
 Help mods!
AFCA3STERREN
Internationale topspeler

Vak: 411
Reg.: 17 september 2005
Gepost op 27 februari 2008 om 20:03:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Slimmerik schreef:

(...)

Bakkal is een totaal andere voetballer dan Bradley, maar dat even terzijde. Bakkal is uitstekend tussen de linies en dat soort spelers kunnen wij wel gebruiken. Zowel in verdedigend als aanvallend opzicht.

Wat is er mis met talentvolle voetballers weghalen bij je concurrenten? Sterker nog, het kan de Nederlandse competitie een nieuwe impuls geven. Op deze manier houden wij onze talentvolle voetballers langer in eigen land.

Ik ben wel met je eens dat Bakkal een betere voetballer is dan Bradley, wat niet wil zeggen dat ik Bradley waardeloos vind. Integendeel zelfs, hij kan op een andere manier misschien zelfs nog wel waardevoller zijn dan Bakkal. Het is maar wat je zoekt in je elftal en dan denk ik dat Bakkal een geschiktere optie is.

Dit is natuurlijk waar dat je zo talentvolle spelers langer in Nederland houdt. Maar je kan het ook van een andere kant bekijken. Wanneer alle clubs, of iig ons aller ajax net zo gaan scouten als Heerenveen, Groningen. Hebben we helemaal geen spelers van concurrenten nodig. En zo gaat het niveau in Nederland ook weer omhoog. En bovendien scheelt het nogal in kosten.....
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.432,4VoVo: -Opstelling: 3-4-3
Johan van Gaal
Veelbelovend talent

Uit: Amsterdam
Reg.: 13 januari 2008
Gepost op 27 februari 2008 om 20:54:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

"Derde knieoperatie voor Motta in vijf maanden
27/02/2008 18:36

Thiago Motta wacht opnieuw een operatie aan zijn linkerknie. Voor de Braziliaanse middenvelder de derde ingreep in vijf maanden.

De 25-jarige Motta, die afgelopen zomer Barcelona verruilde voor Atlético, heeft door de knieklachten nog maar weinig kunnen betekenen voor de Madrileense club..."

Als iets goed gaat mag het ook wel eens gemeld worden...
Martin heeft het toch maar even goed 'gezien' niet voor deze speler te gaan....
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
fluwelen linker
Vedette

Gepost op 27 februari 2008 om 20:59:46.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Abu schreef:

(...)

Bakkal is een echte psv-voetballer. Niks mis mee en hij doet dat goed : zich zoveel mogelijk verstoppen, initiatiefloos, maar wél degelijk en tactisch in een keurslijf. Dat soort voetballers renderen niet bij Ajax waar je initiatief moet nemen en creatief moet zijn om vanuit veel balbezit toch de aanvallende opening te vinden.

Kortom, goeie en deglijke voetballer als je reactievoetbal speelt. Niks voor Ajax dus.

Bradley en vooral Defour zijn toch heel andere types. Ze nemen beiden veel meer initiatief, de ene is doelgerichter dan de andere daar waar de andere dan weer creatiever is dan de ene en meer oog heeft voor het positiespel en de assist. Zij zijn dus op een andere manier goeie voetballers maar dan wel met kwaliteiten om bij Ajax te kunnen slagen.
 Help mods!
Ulf_Kirsten
Idool

Reg.: 2 december 2002
Gepost op 27 februari 2008 om 21:22:49.     MSN: Ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou Bakkal wel degelijk een grote versterking voor AJAX vinden. Het is misschien geen spectaculaire speler op het eerste gezicht, maar het is allemaal erg functioneel. Daarbij heeft hij een ongeëvenaarde diepgang zonder bal waarmee hij ruimte creëert voor andere spelers.

Vergelijk dat eens met Perez. Die loopt alleen maar ruimtes dicht. Als hij al loopt.

[Dit bericht is veranderd door Ulf_Kirsten (op 27 februari 2008 21:25:19).]
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 55 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk