| Poster | | Topic: [Centraal] Middenvelders (Deel 2) |  |
|
Amor AJAX  Bankzitter
Vak: 117 Posts: 584 Reg.: 7 augustus 2005 | Geef ons aub Defour en Bradley, zodat we eindelijk weer eens met PSV mee kunnen strijden ..
|
|
|
Der Kaiser  Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: 127 Posts: 1762 Reg.: 22 september 2005 | Steven Defour
Michael Bradley
Marouane Fellaini
Miralem Sulejmani
Nathan Sturgis
Eddie Gaven
Robbie Rogers
Deze kunnen allemaal naar Amsterdam komen.
Vooral die jonge Amerikaantjes zie ik graag komen, ik volg het Amerikaanse voetbal goed en het krioelt er van het talent, ze hebben alleen andere begeleiding nodig want ze spelen daar echt alleen op kracht en snelheid.
|
|
|
Criticus Talent
Uit: Amsterdam Vak: 121 Posts: 166 Reg.: 22 oktober 2007 | Ik zeg het nu al heel lang.
Als je je aankomende zomer verzekert van de diensten van Michael Bradley en Steven Defour, heb je een top middenveld.
------Gabri----
Bradley--Defour
Bank:
-----Davids----
Lindgren--Perez
Dit is een geweldige bezetting van het middenveld, hier kan je dan nog een Delorge achter de hand houden en een van de 5 talenten Donald, Sarpong, de Jong, Anita en van der Heijden. Van deze talenten moeten er zeker 3 verhuurd worden en de andere 2 kunnen dienen als reserven.
Bradley is echt een geweldige speler en ik snap niet waarom die nog niet vast is gelegd(enige reden kan de wens van Bradley om naar het buitenland te vertrekken zijn).
Defour is vrijwel zeker dat hij aankomende zomer komt voor een bedrag rond de 6 a 8 miljoen.
Dit zou echt een ijzersterk middenveld zijn, waardoor je opzich voor relatief weinig geld(Bradley zal niet al te duur zijn door zijn aflopende contract)[gezien het geld dat we voor Wesley hebben gekregen vorig jaar] zowel nationaal als Europees ver kan komen.
|
|
|
AFCA3STERREN Internationale topspeler
Vak: 411 Posts: 2445 Reg.: 17 september 2005 |
quote: Criticus schreef:
Ik zeg het nu al heel lang.
Als je je aankomende zomer verzekert van de diensten van Michael Bradley en Steven Defour, heb je een top middenveld.
------Gabri----
Bradley--Defour
Bank:
-----Davids----
Lindgren--Perez
Het ziet er idd goed uit. Alleen is het wel de vraag of Davids, en Perez hier op zitten te wachten. Ik denk zo dat dat niet zo heel goed voor het team zou zijn...
|
|
|
L.T.A International
Vak: - Posts: 1410 Reg.: 20 juli 2003 |
quote: AFCA3STERREN schreef:
(...)
Het ziet er idd goed uit. Alleen is het wel de vraag of Davids, en Perez hier op zitten te wachten. Ik denk zo dat dat niet zo heel goed voor het team zou zijn...
Ja heb je gelijk in, maargoed spelers die zich niet onzichtbaar willen maken voor Ajax, horen er in principe niet bij toch. Er staat ook nog ene Siem de Jong, van der Heijden etc. Niet dat ik nu zeg dat ik Davids en Perez per definitie kwijt wil maar toch..
|
|
|
Albatros Veelbelovend talent
Uit: Spakenburg Vak: - Posts: 224 Reg.: 14 augustus 2003 | Ik zie veel mensen hier om Bradley roepen, maar ik denk dat de kans erg klein is dat ie naar Ajax komt, jammer genoeg. Als de Engelse ponden op tafel komen is er voor hem weinig reden om voor Ajax te kiezen...
Maar goed, hopen op de komst van Defour, en dan hopen op een pareltje van Martin 
|
|
|
AFCA3STERREN Internationale topspeler
Vak: 411 Posts: 2445 Reg.: 17 september 2005 |
quote: Albatros schreef:
Ik zie veel mensen hier om Bradley roepen, maar ik denk dat de kans erg klein is dat ie naar Ajax komt, jammer genoeg. Als de Engelse ponden op tafel komen is er voor hem weinig reden om voor Ajax te kiezen...
Maar goed, hopen op de komst van Defour, en dan hopen op een pareltje van Martin 
Hier heb je gelijk het punt waarom Van Geel zo faalt. Hij haalt/wilt wel oudere spelers van subtoppers, maar een echte klasbak (want dat is Bradley) laat ie gewoon lniks lgge. Nu lijkt het er idd op dat we weeer te laat zijn, want de Engelse pond komt ende duitse Euro, jammer want een Bradley had zeker een aanwinst kunnen zijn, een gemiste kans....
[Dit bericht is veranderd door AFCA3STERREN (op 15 februari 2008 09:51:49).]
|
|
|
Miquell Bankzitter
Uit: Apeldoorn Vak: 427 Posts: 509 Reg.: 30 september 2004 |
quote: Der Kaiser schreef:
Steven Defour
Michael Bradley
Marouane Fellaini
Miralem Sulejmani
Nathan Sturgis
Eddie Gaven
Robbie Rogers
Deze kunnen allemaal naar Amsterdam komen.
Vooral die jonge Amerikaantjes zie ik graag komen, ik volg het Amerikaanse voetbal goed en het krioelt er van het talent, ze hebben alleen andere begeleiding nodig want ze spelen daar echt alleen op kracht en snelheid.
Zeker net zo goed als de nieuwe "Michael Jordan" van het voetbal Freddy Adu
|
|
|
Der Kaiser  Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: 127 Posts: 1762 Reg.: 22 september 2005 | Zie je Adu op mijn lijst staan?
Sorry, Adu is een gehypte speler omdat hij zo jong was toen hij zijn debuut maakte in de MLS.
Nee, ik volg het Amerikaanse voetbal veel te goed om dit te geloven.
Eddie Gaven en Robbie Rogers zijn zo 2 talenten van Columbus Crew die zo naar Amsterdam mogen komen.
OK, ze zijn nog niet rijp voor het eerste, maar daar hebben we het tweede voor en daarna worden het wel toppers.
Deze jongens zullen veel beter worden dan de zelf opgeleide Maduro, Emanuelson of Schilder.
|
|
|
robur Bankzitter
Uit: Goes Vak: - Posts: 467 Reg.: 5 augustus 2005 |
quote: AFCA3STERREN schreef:
(...)
Hier heb je gelijk het punt waarom Van Geel zo faalt. Hij haalt/wilt wel oudere spelers van subtoppers, maar een echte klasbak (want dat is Bradley) laat ie gewoon lniks lgge. Nu lijkt het er idd op dat we weeer te laat zijn, want de Engelse pond komt ende duitse Euro, jammer want een Bradley had zeker een aanwinst kunnen zijn, een gemiste kans....
Zonder nu op het beleid van Van Geel in te gaan, maar hoe komen mensen er toch steeds bij om dit soort zaken bij hem in de schoenen te schuiven. Bradley heeft zelf aangegeven niet te willen verlengen en buiten Nederland aan de slag te willen. Of dat slim is kun je betwisten, maar ik zie echt niet wat Van Geel daarin fout doet.
Hij kan het hoogstens proberen (wat hij misschien ook wel heeft gedaan), maar als de speler niet wil kun je dat toch niemand bij Ajax in de schoenen schuiven?
|
|
|
Abu Geselecteerd voor Oranje
Vak: 404 Posts: 1224 Reg.: 6 december 2005 | Achmed Hassan staat onder druk bij Anderlecht. Hij is feest gaan vieren met Egypte na zijn troimf in de Afrika cup. Zonder Hassan speelde Anderlecht een goede wedstrijd tegen Bordeaux. Hassan kan bij terugkeer in ieder geval een dikke boete verwachten, ben benieuwd hoe hij hier op reageert.
|
|
|
nr23 Icoon
Uit: Utrecht Vak: 414 Posts: 8143 Reg.: 12 juli 2002 | Op zijn topniveau al twijfelachtig of hij het gewenste niveau had. Nu is hij daarbij ook al een tijdje over z'n top heen. Hoewel het een aardige speler is, zeker geen man die Ajax verder helpt. Soort Perez, maar dan een klasse minder.
|
|
|
Slimmerik Lid 2de elftal
Uit: Leiden Vak: 406 Posts: 379 Reg.: 18 juni 2007 |
quote: nr23 schreef:
Op zijn topniveau al twijfelachtig of hij het gewenste niveau had. Nu is hij daarbij ook al een tijdje over z'n top heen. Hoewel het een aardige speler is, zeker geen man die Ajax verder helpt. Soort Perez, maar dan een klasse minder.
Inderdaad, de beste man is geeneens een discussie waard. Er is genoeg haalbaar voor Ajax. Het is de hoogste tijd dat Ajax zich weer laat gelden op de transfermarkt met kwaliteitsinjecties, die overigens niet de grote talenten vanuit de jeugdopleiding in de weg mag staan.
Als we volgend jaar met een 'echte 10' willen gaan spelen, dan pleit ik voor een exotisch talent met veel gevoel voor samba. Gaan we echter 'zonder 10' spelen, dan pleit ik voor veel diepgaande middenvelders om de aansluiting te kunnen behouden richting de aanval. Achter die diepgaande middenvelders moet dan een controleur komen die de 'angel' uit de omschakeling van de tegenstander kan halen bij balverlies van Ajax. Die hebben we gelukkig al gekocht in de persoon van Lindgren. Kan bovendien uitstekend meevoetballen en heeft veel gevoel voor een splijtende pass. Ik wil in ieder geval niet zo'n saaie Belg zien, refererend aan de uitspraak van Van Hanegem over Timmy Simons van PSV.
Mooie man overigens, zonde dat hij een Feyenoord hart heeft.
Kortom, we hebben alleen een diepgaande linkermiddenvelder met creativiteit nodig. Met Gabri en Lindgren is ons middenveld in ieder geval op twee plaatsen ingevuld voor volgend seizoen.
|
|
|
|
Crap Talent
Uit: Oegstgeest Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 108 Reg.: 4 december 2006 |
quote: Slimmerik schreef:
(...)
Ik wil in ieder geval niet zo'n saaie Belg zien, refererend aan de uitspraak van Van Hanegem over Timmy Simons van PSV.
Mooie man overigens, zonde dat hij een Feyenoord hart heeft.
Kortom, we hebben alleen een diepgaande linkermiddenvelder met creativiteit nodig. Met Gabri en Lindgren is ons middenveld in ieder geval op twee plaatsen ingevuld voor volgend seizoen.
Beter suc6 met een saaie Belg dan eeuwige tweede met middelmaat 
|
|
|
DamzkoO Regelmatige invaller
Uit: Amsterdam Oost Vak: - Posts: 693 Uploads: 5 Reg.: 24 mei 2006 |
quote: Crap schreef:
(...)
Beter suc6 met een saaie Belg dan eeuwige tweede met middelmaat 
Want het kampioenschap is ook daadwerkelijk hem toe te rekenen 
|
|
|
mouradboy Ballenjongen
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2 Reg.: 5 januari 2008 | ik vind dat ajax moet zoeken naar een speler als garcia garcia is een uitstekende voetballer of defour is ook een goeie maar gravesen is een goeie vervanger voor davids en engelaar of el ahmadi zijn ook goeie voetballers levchenko ook een hele goeie
ajax feeft 64 miljoen euro waarom geen dure speler als higuain van realmadrid 11 miljoen of zo en we hebben hem
|
|
|
BeeDeeVee Vedette
Uit: Thuis Vak: - Posts: 2284 Reg.: 23 november 2004 | Juist. 
|
|
|
Ares Moderator Opper Chat Operator
Uit: Rosmalen Vak: - Posts: 7628 Reg.: 14 maart 2002 | Ok dames, laten we het serieus houden.
|
|
|
Lederen Knikker Vedette
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 6427 Reg.: 28 juni 2005 | Misschien het huidige middenveld van Roda in de gaten houden. Toité (gehuurd van Anderlecht), Wim Janssen en Meeuwis hebben immers het middenveld van Twente kapot gespeeld.
Ik zeg niet dat Ajax ze moet halen, maar misschien wordt het nog eens wat met een van die gasten.
|
|
|
Getz Jeugdspeler
Uit: Uden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 85 Reg.: 7 januari 2008 | Het huidige middenveld aanvullen met Bradley of Defour lijkt me een uitstekende optie. Ik zou hierbij kiezen voor een van beide, tenzij er mensen weggaan (Davids of Gabri). Als je 6 middenvelders hebt (Gabri, Davids, Lindgren, Perez, Defour en Bradley) komen de jonge gasten als De Jong en vd Heijden niet meer aan het eerste toe, dan is de kans groot dat ze elders gaan kijken.
80% van de mensen zegt hier dat de jeugdopleiding van Ajax weer belangrijker moet worden in het eerste, maar men wil ook dat Ajax 2 middenvelders voor de basis haalt. Geef de jeugd de kans, zoals 10+ jaar geleden gebruikelijk was.
|
|
|
Amor AJAX  Bankzitter
Vak: 117 Posts: 584 Reg.: 7 augustus 2005 | Opties:
1)Michael Bradley.
2)Steven Defour.
3)Nicolás GaÃtan.
4)Karim El Ahmadi.
5)Renato Augusto.
Willekeurige volgorde, als we maar eens gaan handelen .
|
|
|
vanGeel Lid 2de elftal
Uit: Oost-Souburg Vak: - Posts: 407 Reg.: 3 september 2005 | John Goossens moet ook bij de selectie gehaald worden. Dat gaat denk ook gebeuren. Groot talent die met de aandacht van Van Basten, Van 't Schip en Witschge uit kan groeien tot een topper.
En een speler als Steven Defour zal nu nog liever bij ons Ajax komen spelen.
|
|
|
thermo Talent
Vak: 114 Posts: 145 Reg.: 10 september 2006 | Volgens http://www.tranfermarkt.de is de kans groot dat Mohamed Chermiti naar Ajax komt. Wie kent hem?
Quelle: L'Equipe (Status: vage)
[...]celle du jeune espoir Mohamed Chermiti (20 ans) est passée inaperçue. Les dirigeants tunisiens s'étaient opposés à son départ pour Lomé à la grande satisfaction du sélectionneur Roger Lemerre. Le milieu de terrain tunisien était le seul joueur du Top 5 à évoluer dans une équipe du continent, en l'occurence l'Etoile du Sahel, champion d'Afrique. Il est sollicité par plusieurs formations européennes dont Barcelone et l'Ajax Amsterdam. (Abl)
Mohamed Chermiti
Ajax Amsterdam
+ Weitere Gerüchte zu Mohamed Chermiti
Mohamed Chermiti zu FC Barcelona?
Als bester Spiele der CAF-Wettbewerbe ausgezeichnet, obwohl er genauso wie Drogba nicht präsent war, wird von Barcelona und Ajax Amsterdam umworben.
Alle vom Klub Etoile Sportive du Sahel - CAF Champions League Sieger und Klub WM Halbfinalist.
Der BBC zufolge "he scored the most determined goal of the Jear 2007".
[Dit bericht is veranderd door Ares (op 21 februari 2008 18:48:27).]
|
|
|
DamzkoO Regelmatige invaller
Uit: Amsterdam Oost Vak: - Posts: 693 Uploads: 5 Reg.: 24 mei 2006 |
quote: thermo schreef:
Volgens http://www.tranfermarkt.de is de kans groot dat Mohamed Chermiti naar Ajax komt. Wie kent hem?
Quelle: L'Equipe (Status: vage)
[...]celle du jeune espoir Mohamed Chermiti (20 ans) est passée inaperçue. Les dirigeants tunisiens s'étaient opposés à son départ pour Lomé à la grande satisfaction du sélectionneur Roger Lemerre. Le milieu de terrain tunisien était le seul joueur du Top 5 à évoluer dans une équipe du continent, en l'occurence l'Etoile du Sahel, champion d'Afrique. Il est sollicité par plusieurs formations européennes dont Barcelone et l'Ajax Amsterdam. (Abl)
Mohamed Chermiti
Ajax Amsterdam
+ Weitere Gerüchte zu Mohamed Chermiti
Mohamed Chermiti zu FC Barcelona?
Als bester Spiele der CAF-Wettbewerbe ausgezeichnet, obwohl er genauso wie Drogba nicht präsent war, wird von Barcelona und Ajax Amsterdam umworben.
Alle vom Klub Etoile Sportive du Sahel - CAF Champions League Sieger und Klub WM Halbfinalist.
Der BBC zufolge "he scored the most determined goal of the Jear 2007".
Hier zijn Wiki-site
|
|
|
Lederen Knikker Vedette
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 6427 Reg.: 28 juni 2005 |
quote: thermo schreef:
Volgens http://www.tranfermarkt.de is de kans groot dat Mohamed Chermiti naar Ajax komt. Wie kent hem?
Tymochuk stond 3 maanden lang op de lijst bij Feyenoord op transfermarkt.de. Maar hij was nooit gekomen.
Zegt genoeg over die site. Is wel eens informatief hoor maar alleen dan over bestaande selecties, niet transfers.
|
|
|