Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Scouting en aankoopbeleid
[Centraal] De middenvelders 2007/2008 (Deel 2)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 51 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 51 »

Poster
Topic: [Centraal] Middenvelders (Deel 2) 
Woot
Vedette

Vak: 107
Reg.: 26 februari 2003
Gepost op 2 februari 2008 om 13:48:00.     MSN: ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
opaopa schreef:

Van Geel wilde gewoon een goede selectie bijelkaar krijgen tot aan de zomer en daarna mag de nieuwe trainer de kluis leegtrekken voor de ultieme selectie waar een paar jaar plezier aan beleeft gaat worden. Landzaat zag echter in dat hij een tijdelijke oplossing was en dat is hem ook wel stiekem in z'n oor gefluisterd door de mensen van Feyenooit. Het is geen geheim dat Ajax volgend jaar uit de school klapt met een paar topaankopen. Bovendien denk ik dat Ajax de contracten van wat belangrijke spelers gaat opwaarderen door de waarschijnlijke komst van Van Basten.
------------------------------------------------------------
ik denk dat het met VB wel goed komt,hij heeft nu een paar jaar de hele competitie(spelers) in binnen en buitenland op papier kunnen zetten.
hij kan goed met de spellers overweg en heeft hier bij de jeugd ook goed werk geleverd,

Ik help het je hopen dat er eens structureel naar de selectie gekeken wordt en dat de naam Van Basten wel voor wonderen zorgt. Zou Van Basten eigenlijk alleen willen, omdat hij meer naam heeft dan, zeg, een Koster/Verbeek.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.450,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Vagner Love
Bankzitter

Uit: Amsterdam
Vak: 424
Reg.: 2 juni 2005
Gepost op 2 februari 2008 om 14:37:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Johan van Gaal schreef:

Misschien dan toch Bradley? Heeft zeker scorend én loopvermogen. Wie is die Pascal Feindouno? Hij speelt nog bij St Etienne. Moet toch haalbaar zijn?

Geen Afrika cup gevolgd? Als hij nog haalbaar was, dan is hij dat nu waarschijnlijk niet meer. Hij was tegen Marokko de uitblinker aan de kant van Guinee (jammer dat hij zich aan het eind even liet gaan).
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.463,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
sof
Internationale topspeler

Vak: -
Reg.: 1 augustus 2005
Gepost op 2 februari 2008 om 15:31:48.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kaka, Ronaldinho en Ronaldo voor een spotprijs (voetbalprimeur)

De uitspraak die het internationaal sporttribunaal CAS afgelopen week deed, kan grote gevolgen hebben. Spelers mogen na drie jaar hun contract afkopen, waardoor sterren als Kaká, Ronaldinho en Cristiano Ronaldo voor een spotprijs te koop zijn.
Als een speler bij het tekenen van het laatste contract al de leeftijd van 28 jaar had bereikt, dan mag het contract zelfs na twee jaar ontbonden worden, zo bepaalde het CAS.

De Duitse krant Bild maakte een lijstje met spelers die komende zomer voor een spotprijs hun club kunnen verlaten.

Afkoopsom in zomer 2008

Frank Lampard 5,5 miljoen euro
Ronaldinho 17 miljoen euro
Michael Owen 6,7 miljoen euro
Rafael van der Vaart 4 miljoen euro
Mark van Bommel 4 miljoen euro
Cristiano Ronaldo 13,4 miljoen euro
Kaká 12 miljoen euro
Ik zou het wel een goede stunt vinden als marco van Basten het voor elkaar zou krijgen om van der Vaart mee te nemen

[Dit bericht is veranderd door sof (op 2 februari 2008 15:32:42).]
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax 0-4 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Adriano
Vedette
Winnaar Bekerklassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Vlaardingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 16 juli 2002
Gepost op 2 februari 2008 om 15:46:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
sof schreef:

(...)

Ik zou het wel een goede stunt vinden als marco van Basten het voor elkaar zou krijgen om van der Vaart mee te nemen

van der Vaart wil een stap hoger en geen 10 stappen terug.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Vossie
Icoon

Uit: 015
Vak: 410
Reg.: 25 februari 2003
Gepost op 2 februari 2008 om 15:56:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
sof schreef:

(...)

Van Bommel, dat zou pas een stunt zijn.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.449,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Slimmerik
Lid 2de elftal

Uit: Leiden
Vak: 406
Reg.: 18 juni 2007
Gepost op 2 februari 2008 om 17:11:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vossie schreef:

(...)

Een controlerend middenveld met Jan Wouters...euhhh...ik bedoel Davids en Van Bommel met daar voor een ontketende Seedorf.

Misschien een idee voor in zijn eisenpakket.

[Dit bericht is veranderd door Slimmerik (op 2 februari 2008 17:13:39).]
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
MvG-fan
Veelbelovend talent

Uit: Beverwijk
Reg.: 12 juli 2007
Gepost op 2 februari 2008 om 17:27:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vossie schreef:

(...)

Bij van Basten kun je dit echt vergeten. En je weet als van Basten komt dat je in het seizoen 2008/2009 geen kampioen kan worden vanwege die ruzie.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.481,3VoVo: -Opstelling: 3-4-3
BoudStyle
Vedette

Uit: Abcoude
Vak: 420
Reg.: 17 juli 2003
Gepost op 6 februari 2008 om 10:12:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zou Giles Barnes van Derby niks voor Ajax zijn?
Snel, technisch en kan overal op het middenveld spelen.
Derby gaat zeker weten degraderen naar de Championship, dus wie weet is hij te porren voor een overstap naar Ajax.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.454,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Rijkaard
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 428
Reg.: 13 juni 2001
Gepost op 6 februari 2008 om 10:27:23.     ICQ: 88933059      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ja en de engelse top wil deze talent ook graag aantrekken. Dus bad idea ajax moet zich niet in de engelse markt gaan roeren kunnen ze niet betalen of ze kunnen het wel maarja geef dat geld beter aan 2 talenten uit dan aan eentje.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.486,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Johan van Gaal
Veelbelovend talent

Reg.: 13 januari 2008
Gepost op 7 februari 2008 om 20:54:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
sof schreef:

(...)

De Duitse krant Bild maakte een lijstje met spelers die komende zomer voor een spotprijs hun club kunnen verlaten.

Afkoopsom in zomer 2008

Frank Lampard 5,5 miljoen euro
Ronaldinho 17 miljoen euro
Michael Owen 6,7 miljoen euro
Rafael van der Vaart 4 miljoen euro
Mark van Bommel 4 miljoen euro
Cristiano Ronaldo 13,4 miljoen euro
Kaká 12 miljoen euro

Allemaal kopen! En dan Lampard, Owen, van Bommel én Kaká met dikke winst verkopen....
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
afca__cbs
Lid 2de elftal

Reg.: 30 november 2007
Gepost op 8 februari 2008 om 14:11:22.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Canadees Kyle Bekker toch niet naar Ajax

donderdag 07 februari, door SP, Amsterdam, 19:16u, Ajax Showtime

In tegenstelling tot eerdere berichten, komt het Canadese talent Kyle Bekker niet naar Ajax. De 17-jarige middenvelder, die Nederlandse ouders heeft, heeft alleen een Canadees paspoort en daarom vond Ajax de jeugdspeler te duur.

Bekker probeerde wel in bezit te komen van een Nederlandse paspoort, maar dit bleek ingewikkeld te liggen. Nu is hij een 'Buiten EU speler' en moet Ajax veel meer salaris betalen dan bij een speler van binnen de EU en dat bedrag vond Ajax Bekker niet waard, aldus zaakwaarnemer Alex Kroes.

Komende week gaat Bekker overigens op proef bij Club Brugge in de hoop daar een contract te verdienen. In Belgie liggen de regels rond 'Buiten EU spelers' een stuk eenvoudiger dan in Nederland.

Bron AS

Goed beleid zeg, laten we vooral geen cent te veel betalen.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Paul1985
Lid 2de elftal

Reg.: 6 juli 2006
Gepost op 8 februari 2008 om 14:54:29.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
afca__cbs schreef:

Canadees Kyle Bekker toch niet naar Ajax

donderdag 07 februari, door SP, Amsterdam, 19:16u, Ajax Showtime

In tegenstelling tot eerdere berichten, komt het Canadese talent Kyle Bekker niet naar Ajax. De 17-jarige middenvelder, die Nederlandse ouders heeft, heeft alleen een Canadees paspoort en daarom vond Ajax de jeugdspeler te duur.

Bekker probeerde wel in bezit te komen van een Nederlandse paspoort, maar dit bleek ingewikkeld te liggen. Nu is hij een 'Buiten EU speler' en moet Ajax veel meer salaris betalen dan bij een speler van binnen de EU en dat bedrag vond Ajax Bekker niet waard, aldus zaakwaarnemer Alex Kroes.

Komende week gaat Bekker overigens op proef bij Club Brugge in de hoop daar een contract te verdienen. In Belgie liggen de regels rond 'Buiten EU spelers' een stuk eenvoudiger dan in Nederland.

Bron AS

Goed beleid zeg, laten we vooral geen cent te veel betalen.

Ja, goed beleid ja. Dit talent moest namelijk anders bijna 4 ton per jaar verdienen.
En als Ajax het wel had gedaan dan had iedereen weer op z'n achterste poten gestaan omdat het belachelijk is dat Ajax een jeugdspeler 4 ton per jaar betaalt.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.461,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Jobo
International

Reg.: 16 juli 2003
Gepost op 8 februari 2008 om 15:15:38.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ajax zou voor dit soort problemen toch gaan samenwerken met een belgische club...
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.478,2VoVo: -Opstelling: incompleet
rbn Rode kaart: waarschuwing
Bankzitter

Reg.: 3 december 2006
Gepost op 8 februari 2008 om 17:40:07.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Paul1985 schreef:

(...)
Ja, goed beleid ja. Dit talent moest namelijk anders bijna 4 ton per jaar verdienen.
En als Ajax het wel had gedaan dan had iedereen weer op z'n achterste poten gestaan omdat het belachelijk is dat Ajax een jeugdspeler 4 ton per jaar betaalt.

Volkomen met je eens, dit kan je overigens ook niet maken ten opzichte van je andere jeugdspelers.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.490,6VoVo: -Opstelling: -
Johan van Gaal
Veelbelovend talent

Gepost op 8 februari 2008 om 19:20:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Verdienen jeugdspelers minder dan 4 ton/jaar?? Dat ze nog bij Ajax willen spelen....
 Help mods!
ArenA
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05

Uit: Amersfoort
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002
Gepost op 10 februari 2008 om 00:26:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mijn rijtje middenvelders voor het nieuwe seizoen, aangezien ik er vanuit ga dat Davids zal stoppen zou ik minimaal 1 van deze spelers graag bij Ajax zien. Ik denk dat dit de beste 4 haalbare middenvelders zijn.

Pranjic (mijn favoriet)
El Ahmadi
Bradley
Defour

Volgorde is willekeurig, natuurlijk zie ik graag Modric komen maar laat ik realistisch zijn.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Johan van Gaal
Veelbelovend talent

Gepost op 10 februari 2008 om 18:40:38.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vandaag werd weer eens pijnlijk duidelijk dat Ajax een dirigent a la Sneijder mist. Er moet volgend jaar écht een goede nr 10 komen. Perez mag als stand in af en toe zijn wedstrijdje meepikken. Bevaslt hem dit niet, dan gaat hij maar weg.
 Help mods!
L.T.A
International

Reg.: 20 juli 2003
Gepost op 10 februari 2008 om 19:47:05.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het klinkt misschien een beetje dom. Maar worden spelers van AZ nu geen optie voor Ajax. Die nieuwe regel, dat spelers na 3 jaar contract wegkunnen voor een bepaald bedrag werkt ook wel mee.

De Zeeuw word nu de hele tijd gewisseld, terwijl iedereen zijn kwaliteiten kent. Schaars is nog steeds geblesseerd maar dat blijft ook een goede speler vind ik.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.491,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Jobo
International

Reg.: 16 juli 2003
Gepost op 10 februari 2008 om 19:58:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat moet je helemaal niet willen gebruiken. Soort van gentleman's agreement en het geldt volgens mij alleen bij een transfer naar het buitenland.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.478,2VoVo: -Opstelling: incompleet
L.T.A
International

Reg.: 20 juli 2003
Gepost op 10 februari 2008 om 20:02:38.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jobo schreef:

Dat moet je helemaal niet willen gebruiken. Soort van gentleman's agreement en het geldt volgens mij alleen bij een transfer naar het buitenland.

Gentlement agreement heb je wel gelijk in, en opzich ben ik er ook op tegen maar het is een kwestie van tijd dat het ook bij onze spelers gaat gebeuren, eten of gegeten worden.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.491,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
rbn Rode kaart: waarschuwing
Bankzitter

Reg.: 3 december 2006
Gepost op 11 februari 2008 om 10:31:01.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Roorda moet ook in de gate gehouden worden.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.490,6VoVo: -Opstelling: -
Der Kaiser Rode kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Vak: 127
Reg.: 22 september 2005
Gepost op 11 februari 2008 om 10:36:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bradley
Makoun
Defour
Srna
Fellaini

Allen halen.

[Dit bericht is veranderd door Der Kaiser (op 11 februari 2008 10:38:49).]
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.479,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Meersche Helden
Vedette

Uit: Zaandam
Vak: 117
Reg.: 2 mei 2004
Gepost op 11 februari 2008 om 10:56:36.         ICQ: 123456789  MSN: melvin_kef@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Komende zomer Amrabat kopen, hem een 3-jarig contract geven en voor 1 jaar verhuren aan Heerenveen ofzo.

Marcel Meeuwis halen voor de breedte en mogelijk als versterking in de basis. Deze gast heeft namelijk veel potentie, ooit bestempeld als de nieuwe Johan Cruijff maar dat haalt ie niet meer. Wel kan ie voor grote waarde worden bij Ajax.

Demy de Zeeuw halen van AZ, deze man heeft veel kwaliteit maar dient wel goed neergezet te worden. Zijn clinch met v.Gaal is ook nu gaande en hopelijk kan Ajax hem verleiden tot een transfer. Heeft twee nadelen, AZ laat hem nooit gaan, en zeker niet naar Ajax. En zijn contract loopt tot eind juni 2011.

De Guzman ook proberen te halen, is Nederlands dus heeft geen last van die nieuwe CAS uitspraak (maximaal beperkt aantal buitenlanders in de basis). Heeft een contract tot eind juni 2010. Wordt bij Feyenoord gezien als een talent, waarbij diens ontwikkeling staakt. Maar ik ben van mening dat hij nog veel capaciteit kan opwekken om een goeie middenvelder te worden. Hij is pas 21 jaar.

Bradley, Sulejmani, Pranjic. Allen middenvelders van Heerenveen die stuk voor stuk ruwe diamantjes zijn. Vooral Bradley is een koopje want diens contract loopt af in 2009. En heeft al aangegeven niet te willen verlengen bij Heerenveen, met andere woorden, Ajax haal me op.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.452,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
fcgrunn Rode kaart: waarschuwing
Veelbelovend talent

Reg.: 21 april 2006
Gepost op 11 februari 2008 om 11:29:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Meersche Helden schreef:

Komende zomer Amrabat kopen, hem een 3-jarig contract geven en voor 1 jaar verhuren aan Heerenveen ofzo.

Daar begint Heerenveen echt niet aan. Die willen geld verdienen op hun spelers. Bovendien hoorde ik Amrabat deze week zeggen dat hij eerst naar een subtopper wil. Ik denk eerder dat Heerenveen hem gewoon gaat kopen aankomende zomer.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
ajax4life
Bankzitter

Reg.: 20 december 2000
Gepost op 11 februari 2008 om 12:19:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

"Van Gaal gaat De Zeeuw mogelijk slachtofferen"
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=55331

Hmm, De Zeeuw zou ik toch graag bij Ajax zien.
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 51 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk