| Poster | | Topic: [Centraal] Middenvelders (Deel 2) |  |
|
|
L!tmanen! Talent
Uit: Alphen a/d Rijn Vak: - Posts: 113 Reg.: 1 september 2006 |
quote: Lucid Dream schreef:
(...)
Ik zou het heel jammer vinden als De Zeeuw richting 010 zou gaan.. Nou lijkt die kans me niet heel groot, maar als ik Danny was zou ik nog maar even contact zoeken met AZ en Demy. Dit is denk ik precies de speler die we nodig hebben in de punt naar achter.
De Zeeuw is de enige natuurlijke opvolger van Davids, denk ik. Maar Dirk laat hem nooit naar Amsterdam gaan. Nooit, helaas. 
|
|
|
Vossie Icoon
Uit: 015 Vak: 410 Posts: 6853 Reg.: 25 februari 2003 | Zou zeker een welkome versterking zijn. Misschien dat er nog wat mogelijk is als we al die overbodige rommel kwijt zijn.
Multifunctionele speler, maar zou samen met Lindgren perfect in de rug van een nummer 10, Aissati, kunnen spelen. 
|
|
|
Lucid Dream Lid 2de elftal
Vak: - Posts: 335 Reg.: 13 januari 2006 |
quote: L!tmanen! schreef:
(...)
De Zeeuw is de enige natuurlijke opvolger van Davids, denk ik. Maar Dirk laat hem nooit naar Amsterdam gaan. Nooit, helaas. 
Ajax moet het slim spelen, samen met Demy. Laat 010 maar een bod doen, wat door AZ wordt geaccepteerd. Dan doet Ajax hetzelfde bod. Accepteren ze dat niet, dan gaat Demy naar de arbitragecommissie. Maar ja, beetje kort dag nu 
|
|
|
L!tmanen! Talent
Uit: Alphen a/d Rijn Vak: - Posts: 113 Reg.: 1 september 2006 |
(...)
Ajax moet het slim spelen, samen met Demy. Laat 010 maar een bod doen, wat door AZ wordt geaccepteerd. Dan doet Ajax hetzelfde bod. Accepteren ze dat niet, dan gaat Demy naar de arbitragecommissie. Maar ja, beetje kort dag nu 
Nou, dat vind ik niet eens een slecht idee! Gewoon met Demy afspreken dat hij altijd 20% meer gaat verdienen hier! Zijn vader heeft reeds aangegeven dat hij een transfer naar Ajax wel ziet zitten. Het zou wat zijn...
Gabri De Zeeuw
Aissati
...

|
|
|
Vak: - Posts: 335 Reg.: 13 januari 2006 |
quote: L!tmanen! schreef:
(...)
Nou, dat vind ik niet eens een slecht idee! Gewoon met Demy afspreken dat hij altijd 20% meer gaat verdienen hier! Zijn vader heeft reeds aangegeven dat hij een transfer naar Ajax wel ziet zitten. Het zou wat zijn...
Gabri De Zeeuw
Aissati
...

20% meer hoeft niet eens, zelfs voor 20% minder kies je gewoon voor ons aller Ajax 
|
|
|
jeremy13 Veelbelovend talent
Uit: Amsterdam Vak: 102 Posts: 224 Reg.: 14 oktober 2002 |
quote: Op de valreep heeft Ajax zich versterkt met Eyong Enoh.
Geen spijkerharde verdediger maar een middenvelder tekende vandaag in Amsterdam een contract dat per direct in gaat en loopt tot en met 30 juni 2010. In het contract is een eenzijdige optie voor de club opgenomen om de verbintenis met nog eens 2 seizoenen te verlengen.
Enoh werd geboren op 23 maart 1986 in Kumba, Kameroen. De middenvelder speelde voor zijn komst naar Amsterdam voor Ajax Capetown. Afgelopen seizoen speelde de voormalig jeugdinternational 31 wedstrijden voor de dochtervereniging van Ajax in Zuid-Afrika.
Bron: Ajaxlife
?
|
|
|
dennis1001 Talent
Uit: Amsterdan Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 120 Reg.: 29 oktober 2007 | Lees net dat Heerenveen Bradley heeft verkocht voor 2,5 miljoen. Toch wel een beetje een gemiste kans voor dat bedrag. Had hem denk ik liever gezien dan Sno, maar voor 2,5 miljoen had ik hem sowieso graag zien komen. Hoe dan ook, hij is al weg.
Verder: Aissati in de basis! Als je in voetbal investeert (met vooral aanvallers) dan zul je ook maximaal voetbal in de basis moeten opstellen. Onbegrijpelijk dat Aissati ernaast stond tegen Willem 2!
|
|
|
stelisti Talent
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 166 Reg.: 25 december 2006 | Lucian Sanmartean is nog altijd zonder club en is tranfervrij?
Waarom zouden we deze kerel niet binnen halen erop achteruitgaan kunnen we toch niet?
|
|
|
David89 Veelbelovend talent
Uit: Zuidoostbeemster Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 212 Reg.: 27 januari 2008 | Bij FC Utrecht redde hij het ook al niet? En ik schat onze medische staf niet zo hoog in dat ze hem van zijn blessuregevoeligheid af kunnen helpen.
|
|
|
One Touch Jeugdspeler
Uit: Groningen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 78 Reg.: 22 november 2005 | Dat is Manucharyan factor 10. Onverantwoord als je die binnen zou halen.
Vraag me af of die Enoh wat is, zou wel leuk zijn als dat een toppertje blijkt te zijn.
|
|
|
Quattroporte Vedette
Uit: Amsterdam Vak: 122 Posts: 2455 Reg.: 26 april 2002 | Hoe kom je er toch bij dat we er niet op achteruit zouden gaan. Salaris is zo een 500.000 denk ik. Plus bijkomende kosten. Waarom zou je dat in godsnaam doen, leg mij dat eens uit ?
quote: stelisti schreef:
Lucian Sanmartean is nog altijd zonder club en is tranfervrij?
Waarom zouden we deze kerel niet binnen halen erop achteruitgaan kunnen we toch niet?
|
|
|
Vak: - Posts: 335 Reg.: 13 januari 2006 | Goh, ik lees net dat Fellaini naar Everton is voor €18,5 miljoen. Een gigantisch bedrag voor de belgische competitie, zijn spelers daar straks voor ons ook al niet meer haalbaar
|
|
|
Ares Moderator Opper Chat Operator
Uit: Rosmalen Vak: - Posts: 7801 Reg.: 14 maart 2002 |
quote: Quattroporte schreef:
Hoe kom je er toch bij dat we er niet op achteruit zouden gaan. Salaris is zo een 500.000 denk ik. Plus bijkomende kosten. Waarom zou je dat in godsnaam doen, leg mij dat eens uit ?
Ajax is juist bezig dat soort spelers weg te snijden. Dan kan je zo'n risico-geval natuurlijk niet weer gaan halen.
|
|
|
fluwelen linker Vedette
Uit: Antwerpen-Deurne Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6137 Reg.: 1 september 2004 |
Goh, ik lees net dat Fellaini naar Everton is voor €18,5 miljoen. Een gigantisch bedrag voor de belgische competitie, zijn spelers daar straks voor ons ook al niet meer haalbaar
Onvoorstelbaar hè. Bovendien gaat hij ook nog eens 90.000 euro per week verdienen. Dat is zo snel geteld meer dan 4.000.000 per jaar. Daar kan Ajax ook niet tegenop.
Ajax kan in feite enkel nog hopen dat sommige toptalenten liever de geleidelijke weg via Ajax kiezen en niet meteen zwichten voor het geld bij een degradatiekandidaat of middenmoter in een grote competitie.
|
|
|
blaatmaster Lid 2de elftal
Vak: - Posts: 436 Reg.: 4 februari 2006 | Ajax had bijvoorbeeld Defour gewoon via de wet van 78 moeten halen, nu is hij onhaalbaar.
|
|
|
MaGiCa Vedette
Uit: Leeuwarden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3126 Reg.: 10 april 2005 | Motta Left Facing Unemployment
Thiago Motta is unemployed after being unable to find a new club in the transfer window and finding that Atlético de Madrid had withdrawn their offer of a new deal.
»Comments Print This Story Send To A Friend Contact Us galleria zoom The former Barcelona midfielder held talks with both Portsmouth and Racing Santander about a late move, but he failed to pass either club's medical exam.
On July 1, Atlético did put a new contract on the table that specified that he would be paid as he played, after Motta has endured a year almost completely in the treatment room.
Having rejected idea, the 26-year-old believed that he would be able to secure a move to another team that would pay him a fixed salary however many games he played.
Pompey and Racing were unimpressed by the recovery made on his troublesome knee and decided not to pursue their interest and now Motta is without a club.
The Brazilian-born player still has access to Atlético's facilities as he looks to completely overcome the physical problems that have troubled him for several seasons.
After rising through the ranks at Camp Nou, Motta made his Barça debut in 2001 but always looked out of place in a slick Blaugrana side under Frank Rijkaard.
Last summer, the Catalan outfit cut their losses because of his injuries and let him move to Atlético for only €2m when they had originally wanted €6m.
But the transfer failed to see his fortunes improve and last term, Motta played just six games for Los Colchoneros.
Een speler waar Ajax ook nog belangstelling voor had,maar ja nu hebben we al genoeg middenvelders denk ik!!
|
|
|
fluwelen linker Vedette
Uit: Antwerpen-Deurne Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6137 Reg.: 1 september 2004 |
quote: MaGiCa schreef:
Motta Left Facing Unemployment
Thiago Motta is unemployed after being unable to find a new club in the transfer window and finding that Atlético de Madrid had withdrawn their offer of a new deal.
»Comments Print This Story Send To A Friend Contact Us galleria zoom The former Barcelona midfielder held talks with both Portsmouth and Racing Santander about a late move, but he failed to pass either club's medical exam.
On July 1, Atlético did put a new contract on the table that specified that he would be paid as he played, after Motta has endured a year almost completely in the treatment room.
Having rejected idea, the 26-year-old believed that he would be able to secure a move to another team that would pay him a fixed salary however many games he played.
Pompey and Racing were unimpressed by the recovery made on his troublesome knee and decided not to pursue their interest and now Motta is without a club.
The Brazilian-born player still has access to Atlético's facilities as he looks to completely overcome the physical problems that have troubled him for several seasons.
After rising through the ranks at Camp Nou, Motta made his Barça debut in 2001 but always looked out of place in a slick Blaugrana side under Frank Rijkaard.
Last summer, the Catalan outfit cut their losses because of his injuries and let him move to Atlético for only €2m when they had originally wanted €6m.
But the transfer failed to see his fortunes improve and last term, Motta played just six games for Los Colchoneros.
Een speler waar Ajax ook nog belangstelling voor had,maar ja nu hebben we al genoeg middenvelders denk ik!!
't Is dat hij blijkbaar niet meer geschikt is voor topvoetbal (gevalletje Kluivert), maar anders zou hij wel eens de speler kunnen zijn die nog ontbreekt.
Volgens mij is hij linksvoetig en zou hij de inschuivende LCV kunnen worden die we nog zoeken.
|
|
|
ibramovic Bankzitter
Uit: winterswijk Vak: 120 Posts: 529 Reg.: 20 augustus 2003 | Ik zou zeggen: Heel gauw een stage aanbieden en kijken naar hoe die knie nu precies in elkaar zit. Stel dat het wat wordt, heb je, zelfs al zou hij maar 20 wedstrijden kunnen spelen, gewoon een goede extra optie in je verdediging.
|
|
|
Beer ze anus Geselecteerd voor Oranje
Uit: Castricum Vak: 426 Posts: 1149 Reg.: 27 januari 2006 | Hij kan op meerdere plekken uit te voeten en er zijn op het eind nog wel wat spelers vertrokken, Ogararu, Slijngaard, Wormgoor. Al denk ik zelf niet dat deze speler ooit nog terug op niveau komt geef hem maar een 1 jaar prestatie contract. Kan die rustig revalideren en minuten maken!
quote: Thiago Motta baalt ervan dat hij dit seizoen door blessureleed maar zo weinig heeft kunnen betekenen voor Atlético Madrid. De Braziliaanse middenvelder is dan ook bereid zijn goede wil te tonen op financieel gebied.
'Wat we hebben gedaan is dat ik dit seizoen maar de helft van mijn salaris ontvang en dat ik komend jaar alleen verdien als ik speel', legde Motta uit aan Marca. 'Mijn contractverlenging is op enkele vlekjes na rond.'
De voormalige speler van Barcelona kwam tot zes duels in de Primera División voor Atlético en revalideert nu van de derde knieoperatie die hij moest ondergaan in vijf maanden.
Hij heeft daarbij ook nog eens de juiste instelling, al vraag ik me serieus af wat de ernst van zijn blessure is
[Dit bericht is veranderd door Beer ze anus (op 3 september 2008 16:51:04).]
|
|
|
Woot Vedette
Vak: 107 Posts: 2446 Reg.: 26 februari 2003 | Wilde er ook net over beginnen. Lijkt me op dit moment een reële mogelijkheid!
Al is hij de helft van de tijd geblesseerd dan nog zou hij een hoop toevoegen. Zeker ook in de kleedkamer (wel mooi een CL-winnaar ).
Vraag me echt af of die knie-blessure chronisch is.. Zou jammer zijn.
|
|
|
ibramovic Bankzitter
Uit: winterswijk Vak: 120 Posts: 529 Reg.: 20 augustus 2003 |
quote: Woot schreef:
Wilde er ook net over beginnen. Lijkt me op dit moment een reële mogelijkheid!
Al is hij de helft van de tijd geblesseerd dan nog zou hij een hoop toevoegen. Zeker ook in de kleedkamer (wel mooi een CL-winnaar ).
Vraag me echt af of die knie-blessure chronisch is.. Zou jammer zijn.
Wat ik me afvraag is of ze bij Ajax uberhaupt deze optie wel eens bekeken hebben en of ze bekend zijn met deze speler. Ze moeten toch zelf ook zien dat ze niks te verliezen hebben om hem een stage periode aan te bieden en daarna eventueel een prestatie contract? Iemand het nummer van Blind?! 
|
|
|
AJAXRULEZ Lid 2de elftal
Uit: In de buurt van Amsterdam Vak: 411 Posts: 448 Reg.: 3 maart 2003 | Mailtje sturen naar info@ajax.nl met het verzoek deze te forwarden.... 
|
|
|
marbarcoco Jeugdspeler
Uit: Leuven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 92 Reg.: 20 maart 2003 | Of Gravesen, is ook nog op te pikken. Appiah kan al naar Arsenal, zal niet lukken dus
|
|
|
Red Hot Chili Peppers Internationale topspeler
Uit: Winterswijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4354 Reg.: 13 januari 2006 | Appiah zou natuurlijk prachtig zijn, maar hij is helaas onhaalbaar. Zelfde geval is Motta. Een type Motta is meer dan welkom. Fysiek sterk en kan ook in de verdediging spelen.
|
|
|
ibramovic Bankzitter
Uit: winterswijk Vak: 120 Posts: 529 Reg.: 20 augustus 2003 |
quote: Red Hot Chili Peppers schreef:
Appiah zou natuurlijk prachtig zijn, maar hij is helaas onhaalbaar. Zelfde geval is Motta. Een type Motta is meer dan welkom. Fysiek sterk en kan ook in de verdediging spelen.
Zelfde geval qua positie bedoel je? Of onhaalbaar? Onhaalbaar lijkt me namelijk helemaal niet. Jongen heeft niet veel gespeeld de laatste jaren, dus zal bij de top al helemaal niet aan de bak komen. Verder lees ik ook weinig over interesse van andere clubs voor hem, dus waarom zou Ajax, met Oleguer en Gabri in haar gelederen, wat ook niet onbelangrijk zal zijn, geen kans maken. Ik had het wel geweten als ik in de technische staf zat. 
|
|
|