Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Scouting en aankoopbeleid
[Centraal] Middenvelders (Deel 2)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 55 pagina's: « 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 »

Poster
Topic: [Centraal] Middenvelders (Deel 2) 
rob1828
Jeugdspeler

Vak: -
Reg.: 8 juni 2006
Gepost op 26 augustus 2008 om 13:39:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Amsterdam82 schreef:

Ik zou maduro er nog graag bij hebben. goeie vervanger voor Gabri, die dit seizoen geblesseerd zal raken... speelde vorig een goed begin van 't seizoen!

Waar heb jij gelezen dat Gabri van plan is geblesseerd te raken?
 Help mods!
Pool: -MotM: Willem II-AjaxBattle-rating: 1.489,2VoVo: -Opstelling: -
Glotur
Talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 februari 2006
Gepost op 26 augustus 2008 om 22:21:02.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Geblesseerd misschien niet.
Maar gaat de nodige wedstrijden missen omdat hij (te) veel kaarten pakt...
 Help mods!
Pool: -MotM: Willem II-AjaxBattle-rating: 1.479,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
sof
Internationale topspeler

Reg.: 1 augustus 2005
Gepost op 27 augustus 2008 om 00:27:22.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Glotur schreef:

Geblesseerd misschien niet.
Maar gaat de nodige wedstrijden missen omdat hij (te) veel kaarten pakt...

Dan hebben we toch Anita en Sno?
 Help mods!
Pool: 232eMotM Willem II-Ajax: SnoBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 235e / - / 262eOpstelling: 4-3-3
Teaser
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 31 december 2004
Gepost op 27 augustus 2008 om 09:22:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Let it Sno, let it Sno, let it Snohohoho
 Help mods!
Pool: -MotM: Willem II-AjaxBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Red Hot Chili Peppers
Internationale topspeler

Uit: Winterswijk
Reg.: 13 januari 2006
Gepost op 27 augustus 2008 om 11:13:15.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik pik geregeld jeugd-wedstrijden mee van de Graafschap, en zou nogmaals Luuk de Jong naar voren willen schuiven. Hij is nog maar 17 jaar, maar die jongen beschikt over zoveel potentie. Ik hoop dat hij dit seizoen weet door te breken, het is echt een ruwe diamant.
 Help mods!
Pool: -MotM: Willem II-AjaxBattle-rating: 1.470,8VoVo: -Opstelling: 4-3-3
abctje
International

Uit: Almere
Reg.: 21 februari 2002
Gepost op 27 augustus 2008 om 12:39:55.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Red Hot Chili Peppers schreef:

Ik pik geregeld jeugd-wedstrijden mee van de Graafschap, en zou nogmaals Luuk de Jong naar voren willen schuiven. Hij is nog maar 17 jaar, maar die jongen beschikt over zoveel potentie. Ik hoop dat hij dit seizoen weet door te breken, het is echt een ruwe diamant.

En waarom heeft hij potentie? Wat zijn de sterke/zwakke punten? Graag iets meer info
 Help mods!
Pool: -MotM: Willem II-AjaxBattle-rating: 1.482,5VoVo: -Opstelling: incompleet
kistedu
Basisspeler

Uit: Amsterdam
Vak: 0-vak
Reg.: 23 september 2005
Gepost op 27 augustus 2008 om 16:09:35.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Amsterdam82 schreef:

Ik zou maduro er nog graag bij hebben. goeie vervanger voor Gabri, die dit seizoen geblesseerd zal raken... speelde vorig een goed begin van 't seizoen!

Wat heb je betaalt voor je kristallen bal ???
 Help mods!
Pool: 760eMotM Willem II-Ajax: CvitanichBattle-rating: 1.500,0VoVo: 240e / - / 274eOpstelling: 4-3-3
Legendary Litmanen
Ballenjongen

Reg.: 25 februari 2008
Gepost op 27 augustus 2008 om 17:26:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
kistedu schreef:

(...)

Wat heb je betaalt voor je kristallen bal ???

Oh god nee heh, Kistedu vertel me niet dat deze treurwilg terugkomt?

Edit: lees je post nog een keer en zie dat je reageerd op het stuk in de post waarbij wordt voorspeld dat Gabri geblesseerd gaat raken.

[Dit bericht is veranderd door Legendary Litmanen (op 27 augustus 2008 17:29:13).]
 Help mods!
Pool: -MotM: Willem II-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Raymondinnowicz
Bankzitter

Reg.: 27 januari 2004
Gepost op 27 augustus 2008 om 18:03:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Iets met een klok, klepel en luiden?

Ik denk dat hij bedoelt door het grote aantal gele kaarten dat we Gabri veel zullen missen. Daarbij hadden we vorig jaar geen vervangen voor Gabri.
 Help mods!
Pool: 648eMotM Willem II-Ajax: DonaldBattle-rating: 1.480,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Red Hot Chili Peppers
Internationale topspeler

Gepost op 27 augustus 2008 om 21:33:27.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
abctje schreef:

(...)

En waarom heeft hij potentie? Wat zijn de sterke/zwakke punten? Graag iets meer info

Luuk de Jong is ook een middenvelder, maar wel een ander type dan z'n broer. Siem is daarbij ook iets technischer. Luuk de Jong moet het hebben van z'n loopvermogen, traptechniek en duelkracht. Meer een type Wouters.
 Help mods!
3r1k
Talent

Uit: Oostwoud
Reg.: 8 oktober 2003
Gepost op 27 augustus 2008 om 22:14:18.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

(...)

Luuk de Jong is ook een middenvelder, maar wel een ander type dan z'n broer. Siem is daarbij ook iets technischer. Luuk de Jong moet het hebben van z'n loopvermogen, traptechniek en duelkracht. Meer een type Wouters.

Naar mijn weten is Luuk de Jong een spits. Tenminste daar speelde hij in de jeugd bij de Graafschap en zo is hij in de voorbereiding ook gebruikt door van Stee.

Edit: http://www.degraafschap.nl/selectie/eerste-elftal/selectie/968-luuk-de-jong.html

[Dit bericht is veranderd door 3r1k (op 27 augustus 2008 22:16:09).]
 Help mods!
Pool: -MotM: Willem II-AjaxBattle-rating: 1.473,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Red Hot Chili Peppers
Internationale topspeler

Gepost op 27 augustus 2008 om 22:22:29.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
3r1k schreef:

(...)

Naar mijn weten is Luuk de Jong een spits. Tenminste daar speelde hij in de jeugd bij de Graafschap en zo is hij in de voorbereiding ook gebruikt door van Stee.

Edit: http://www.degraafschap.nl/selectie/eerste-elftal/selectie/968-luuk-de-jong.html

Hmmz je hebt gelijk. Echter heb ik hem in de jeugd een paar keer op het middenveld zien spelen. Overigens gaat hij waarschijnlijk naar de Eagles.

Ajax had trouwens eerder wel belangstelling voor de Jong. Ik denk nog steeds dat hij wel op de scoutingslijsten staat.
 Help mods!
Glotur
Talent

Reg.: 5 februari 2006
Gepost op 28 augustus 2008 om 22:30:52.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
sof schreef:

(...)

Dan hebben we toch Anita en Sno?

En zelfs Siem de Jong.
Ben zeker geen fan van Maduro.
Denk niet dat Ajax momenteel op Maduro zit te wachten (en omgekeerd).
 Help mods!
Pool: -MotM: Willem II-AjaxBattle-rating: 1.479,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
blaatmaster
Lid 2de elftal

Reg.: 4 februari 2006
Gepost op 29 augustus 2008 om 00:20:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

(...)

Hmmz je hebt gelijk. Echter heb ik hem in de jeugd een paar keer op het middenveld zien spelen. Overigens gaat hij waarschijnlijk naar de Eagles.

Ajax had trouwens eerder wel belangstelling voor de Jong. Ik denk nog steeds dat hij wel op de scoutingslijsten staat.

Op huurbasis?

Hij is nog jong (net 18 geworden) en heeft in ieder geval al de juiste lengte voor een centrumspits (1.88), inderdaad eentje om in de gaten te houden
 Help mods!
Pool: -MotM Willem II-Ajax: NiemandBattle-rating: 1.476,8VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Aias
Veelbelovend talent

Reg.: 11 oktober 2007
Gepost op 29 augustus 2008 om 13:21:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
rob1828 schreef:

(...)

Waar heb jij gelezen dat Gabri van plan is geblesseerd te raken?

Laatste nieuws: Gabri doet de eerste wedstrijd niet mee omdat hij....

geblesseerd is!
 Help mods!
Pool: 940eMotM: Willem II-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
fluwelen linker
Vedette

Uit: Antwerpen-Deurne
Reg.: 1 september 2004
Gepost op 31 augustus 2008 om 10:32:22.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Werd hier ook al eens genoemd geloof ik...

quote:

Hamburg haalt Braziliaanse spelmaker

Hamburger SV heeft een vervanger gevonden voor de naar Real Madrid vertrokken Rafael van der Vaart. De ex-club van Kompany haalt het Braziliaanse talent Thiago Neves naar Duitsland.

De 23-jarige Braziliaan ondergaat zondag de medische keuring en ondertekent dan een contract tot de zomer van 2013. Hij komt over van het Braziliaanse Fluminense.

"Thiago Neves is een jonge speler die in Brazilië al voor veel heeft laten zien, niet alleen nationaal, maar ook in de Copa Libertadores", aldus technisch directeur Dietmar Beiersdorfer. "Met zijn creativiteit en productiviteit moet hij ons aanvalsspel een impuls geven."

De Braziliaanse international kreeg ook een verbeterd bod van zijn huidige club Fluminense onder zijn neus geschoven. Ondanks het feit dat deze club meer voor hem bood, trok hij toch naar HSV. "Ik was toe aan een uitdaging en ik denk die in Hamburg te hebben gevonden", aldus Neves.
www.voetbalkrant.com

Wel erg ironisch juist de club die zo tegen het vrijgeven van spelers voor de Olympische Spelen was ineens spelers aantrekt die juist op dát tornooi hebben gespeeld (Neves, Silva).
Het lijkt wel alsof De Visser en Lemic naar Hamburg zijn getrokken.
 Help mods!
Pool: 197eMotM: Willem II-AjaxBattle-rating: 1.478,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Stamsterdam
Jeugdspeler

Uit: Valkenswaard
Reg.: 9 juli 2006
Gepost op 31 augustus 2008 om 11:16:19.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Boudewijn Zenden wil Olympique Marseille verlaten als hij niet meer speelminuten krijgt van trainer Eric Gerets. De voormalig international wil zijn carriere in het Nederlands elftal weer nieuw leven inblazen door middel van goede prestaties. Nu die kans in het zuiden van Frankrijk gering lijkt te zijn, hoopt hij nog voor het sluiten van de transfermarkt een nieuwe werkgever te vinden. (L'Equipe)

Ik zeg halen die gast.
Kan zowel op het middenveld en als linksback uit de voeten.
Bovendien is het een ervaren jongen, en Nederlands.
 Help mods!
Pool: -MotM: Willem II-AjaxBattle-rating: 1.486,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
stelisti
Talent

Reg.: 25 december 2006
Gepost op 31 augustus 2008 om 12:43:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bron voetbalprimeur.nl

Sanmartean per direct weg bij Utrecht
FC Utrecht en Lucian Sanmartean gaan per direct uit elkaar. De Roemeen heeft zijn contract ingeleverd, omdat hij er niet in slaagt om volledig fit te worden en constant te presteren in het team.

Coach Willem van Hanegem vindt het jammer dat de Roemeen niet geslaagd is in Nederland. "Hij is in principe één van de beste spelers in de Nederlandse Eredivisie

Misschien kan Ajax deze jongen goed opvangen? Ik weet zeker als Sanmartean fit is dat niemand hem stopt! En wel een van de beste spelers van Ajax kan zijn!

Optie?
 Help mods!
Pool: -MotM: Willem II-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Babelachtig
Lid 2de elftal

Uit: Bussum
Vak: 426
Reg.: 26 december 2002
Gepost op 31 augustus 2008 om 13:26:42.       MSN: stuur maar pm      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
stelisti schreef:

Bron voetbalprimeur.nl

Sanmartean per direct weg bij Utrecht
FC Utrecht en Lucian Sanmartean gaan per direct uit elkaar. De Roemeen heeft zijn contract ingeleverd, omdat hij er niet in slaagt om volledig fit te worden en constant te presteren in het team.

Coach Willem van Hanegem vindt het jammer dat de Roemeen niet geslaagd is in Nederland. "Hij is in principe één van de beste spelers in de Nederlandse Eredivisie

Misschien kan Ajax deze jongen goed opvangen? Ik weet zeker als Sanmartean fit is dat niemand hem stopt! En wel een van de beste spelers van Ajax kan zijn!

Optie?

Neen, deze jongen wordt waarschijnlijk nooit meer echt fit dat heeft zijn carriere tot nu toe wel bewezen. En bovendien, waar zou hij moeten spelen en hebben we daar niet genoeg opties al...?

[Dit bericht is veranderd door Babelachtig (op 31 augustus 2008 13:27:06).]
 Help mods!
Pool: 100eMotM Willem II-Ajax: AissatiBattle-rating: 1.495,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
bojansuarez
Jeugdspeler

Reg.: 6 mei 2008
Gepost op 31 augustus 2008 om 15:46:22.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind dat Ajax kracht mist , iemand die de beuk erin gooit , een type meeuwis.
Ik zou hem hebben gehaald in plaats van Sno.
Ik ben ook iemand die van mooi voetbal houd. alleen met alleen maar pareltjes redt je het niet.
je hebt ook een breker nodig.
Een type Galasek , Meeuwis , Makelele.
Sno is dan wel erg sterk maar is geen type meeuwis, makelele
Jammer dat Van Basten dat niet ziet.
 Help mods!
Pool: -MotM: Willem II-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
sof
Internationale topspeler

Reg.: 1 augustus 2005
Gepost op 31 augustus 2008 om 15:57:02.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bojansuarez schreef:
Ik vind dat Ajax kracht mist , iemand die de beuk erin gooit , een type meeuwis.

We missen juist balvaste middenvelders die de druk weg houden van de verdediging en de bal bij de aanvallers brengen. We hebben al genoeg houthakkers die niet kunnen voetballen op het middenveld en dat werkt niet!

Overigens hoorde ik dat De Zeeuw bankzitter is bij AZ

[Dit bericht is veranderd door sof (op 31 augustus 2008 16:18:28).]
 Help mods!
Pool: 232eMotM Willem II-Ajax: SnoBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 235e / - / 262eOpstelling: 4-3-3
KMRC
Jeugdspeler

Reg.: 9 juli 2008
Gepost op 31 augustus 2008 om 22:03:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Cziommer ik ook nog vrij... mag weg bij AZ.
 Help mods!
Pool: 1007eMotM Willem II-Ajax: SnoBattle-rating: 1.440,0 (daag uit)VoVo: 628e / - / 756eOpstelling: 4-3-3
pannakoning
Veelbelovend talent

Reg.: 16 juli 2003
Gepost op 31 augustus 2008 om 22:15:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Cziommer hebben we nix aan. Maar de Zeeuw zou het geweldig doen op de plek van Lindgren. Eindelijk opbouw
 Help mods!
Pool: 132eMotM: Willem II-AjaxBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
ArenA
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05

Uit: Amersfoort
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002
Gepost op 31 augustus 2008 om 22:38:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
KMRC schreef:

Cziommer ik ook nog vrij... mag weg bij AZ.

Tja ik schreef eerder in de AZ topic dat ik het vreemd vind dat hij nog geen nieuwe club heeft gevonden, ik vond en vind hem een prima speler.

Opzich misschien niet het niveau waar je uiteindelijk wil eindigen met Ajax maar zeker beter dan een Emanuelson en een Sno. Bij een gunstig prijsje zou ik hem overwegen, al is het alleen voor de breedte zodat je geen Sarpong hoeft in te brengen een jongen die nog lang niet klaar is voor het grote werk.

De Zeeuw is natuurlijk een nog veel betere optie, maar ook al is hij bankzitter zie ik hem niet van AZ naar Ajax vertrekken.
 Help mods!
Pool: 66eMotM Willem II-Ajax: LindgrenBattle-rating: 1.500,0VoVo: 157e / - / 167eOpstelling: 4-3-3
Lucid Dream
Lid 2de elftal

Gepost op 1 september 2008 om 13:43:58.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ArenA schreef:

(...)

Tja ik schreef eerder in de AZ topic dat ik het vreemd vind dat hij nog geen nieuwe club heeft gevonden, ik vond en vind hem een prima speler.

Opzich misschien niet het niveau waar je uiteindelijk wil eindigen met Ajax maar zeker beter dan een Emanuelson en een Sno. Bij een gunstig prijsje zou ik hem overwegen, al is het alleen voor de breedte zodat je geen Sarpong hoeft in te brengen een jongen die nog lang niet klaar is voor het grote werk.

De Zeeuw is natuurlijk een nog veel betere optie, maar ook al is hij bankzitter zie ik hem niet van AZ naar Ajax vertrekken.

Ik zou het heel jammer vinden als De Zeeuw richting 010 zou gaan.. Nou lijkt die kans me niet heel groot, maar als ik Danny was zou ik nog maar even contact zoeken met AZ en Demy. Dit is denk ik precies de speler die we nodig hebben in de punt naar achter.
 Help mods!
Pool: -MotM: Willem II-AjaxBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 55 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk