Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Scouting en aankoopbeleid
[Centraal] De middenvelders 2007/2008 (Deel 2)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 50 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 50 »

Poster
Topic: [Centraal] Middenvelders (Deel 2) 
Ajax411
Jeugdspeler

Uit: amsterdam
Vak: 411
Reg.: 20 februari 2006
Gepost op 27 januari 2008 om 16:23:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een verrassing? Van geel was in Rome voor Totti, kregen we Sammy gratis bij..
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Jorninho
International

Uit: Spijkenisse
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 april 2003
Gepost op 27 januari 2008 om 16:32:16.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ElSalvador74 schreef:

(...)

ik ben wel heel erg benieuwd nu... die schaduwlijst van Van Geel komt nu uit! geen Engelaar, geen Landzaat (domdom voor dat geld!) en nu wordt het: .......???

Verrassing! Rasmus Lindgren wordt het toch

Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.453,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
AJAX 2007/2008
Internationale topspeler

Vak: -
Reg.: 11 juli 2000
Gepost op 27 januari 2008 om 16:33:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Perez gaat volgens mij niet meer brengen wat hij vorig jaar wel kon. Hopelijk een speler met een hele goede trap techniek en pass. Want dat miste Ajax vandaag. Maar ik verwacht helaas niet de gewenste versterking, want dan kom ik toch uit op Modric of Seedorf.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.483,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Bob
Lid 2de elftal

Vak: 426
Reg.: 2 maart 2001
Gepost op 27 januari 2008 om 16:48:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jorninho schreef:

(...)

Verrassing! Rasmus Lindgren wordt het toch

Inderdaad. Lindgren wordt de verrassing.

Gezien het huidige beleid zal dat toch zeker geen verrassing meer zijn.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
ElSalvador74
Bankzitter

Reg.: 7 augustus 2004
Gepost op 27 januari 2008 om 16:50:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AJAX 2007/2008 schreef:

Perez gaat volgens mij niet meer brengen wat hij vorig jaar wel kon. Hopelijk een speler met een hele goede trap techniek en pass. Want dat miste Ajax vandaag. Maar ik verwacht helaas niet de gewenste versterking, want dan kom ik toch uit op Modric of Seedorf.

lag niet aan Perez vandaag maar aan de veldbezetting op het middenveld. 2,5 middenvelder (Davids is nog láng niet wedstrijdfit al leek het zo tegen AZ) tegen de 4 van Vitesse!!
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.499,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Japie Mol
Lid 2de elftal

Uit: Nootdorp
Reg.: 27 april 2002
Gepost op 27 januari 2008 om 16:53:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bob schreef:

(...)

Inderdaad. Lindgren wordt de verrassing.

Gezien het huidige beleid zal dat toch zeker geen verrassing meer zijn.

Nee, ik denk niet dat het Lindgren wordt. Op de vraag wie het wordt zei Koster "laat je verrassen". Aangezien het inmiddels al een week is uitgelekt dat Lindgren in de belangstelling staat, zou het toch geen verrassing meer zijn! Bovendien laat Groningen, Lindgren zeker niet vier dagen voor de transfer-deadline gaan. Het zou van Van Geel ook een beetje dom zijn om nu alweer bij Groningen aan te kloppen (hoewel bij Van Geel weet je het nooit). Ik blijf positief, en laat me daadwerkelijk verrassen.

[Dit bericht is veranderd door Japie Mol (op 27 januari 2008 16:53:45).]
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.470,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Criticus
Talent

Uit: Amsterdam
Vak: 121
Reg.: 22 oktober 2007
Gepost op 27 januari 2008 om 16:54:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als Ajax zich op Lindgren gaat richten, denk ik dat we er geen middenvelder meer bij krijgen, want Groningen laat nu echt niet NOG een speler gaan.

Michael Bradley moet je hebben Martin, Michael Bradley.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Bob
Lid 2de elftal

Gepost op 27 januari 2008 om 16:54:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Japie Mol schreef:

(...)

Nee, ik denk niet dat het Lindgren wordt. Op de vraag wie het wordt zei Koster "laat je verrassen". Aangezien het inmiddels al een week is uitgelekt dat Lindgren in de belangstelling staat, zou het toch geen verrassing meer zijn! Bovendien laat Groningen, Lindgren zeker niet vier dagen voor de transfer-deadline gaan. Het zou van Van Geel ook een beetje dom zijn om nu alweer bij Groningen aan te kloppen (hoewel bij Van Geel weet je het nooit). Ik blijf positief, en laat me daadwerkelijk verrassen.

Ik hoop echt dat je gelijk hebt.
 Help mods!
Timmah
International

Uit: Oss
Reg.: 16 oktober 2003
Gepost op 27 januari 2008 om 17:03:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik denk dat het Pranjic gaat worden...puur op gevoel..kan het niet onderbouwen maar zou er wel blij mee zijn
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.489,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Japie Mol
Lid 2de elftal

Uit: Nootdorp
Reg.: 27 april 2002
Gepost op 27 januari 2008 om 17:06:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Timmah schreef:

ik denk dat het Pranjic gaat worden...puur op gevoel..kan het niet onderbouwen maar zou er wel blij mee zijn

Nu ik er over nadenk, houd ik het toch op Bradley. Die wil graag weg, en met een goed verhaal en een goed salaris moet dat toch mogelijk zijn. Ik hoop overigens op El Ahmadi maar dat lijkt me uitgesloten.

[Dit bericht is veranderd door Japie Mol (op 27 januari 2008 17:06:48).]
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.470,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Teaser
Vedette

Reg.: 31 december 2004
Gepost op 27 januari 2008 om 17:19:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Op het net gaat de raad maar raak carroussel weer op volle snelheid rond. Denk dat er weer velen teleurgesteld gaan worden of juist blij gemaakt als hun favoriet het wordt/is..

Namen van Modric tot aan Trochowski heb ik voorbij zien komen....
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Sven
Moderator

Uit: ...Spijkenisse...
Vak: 424
Reg.: 6 december 2000
Gepost op 27 januari 2008 om 17:22:11.     MSN: Wie niet? [PM indien gewenst]      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Teaser schreef:
Op het net gaat de raad maar raak carroussel weer op volle snelheid rond. Denk dat er weer velen teleurgesteld gaan worden of juist blij gemaakt als hun favoriet het wordt/is..

Namen van Modric tot aan Trochowski heb ik voorbij zien komen....

En dan is het gewoon Lindgren en dan helpt de uitspraak van Koster weer aan de MvG-bashingswedstrijd. Na 'let maar op!' is er nu: 'Laat je verrassen'!
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.425,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1
os45
Lid 2de elftal

Uit: Tilburg
Reg.: 9 juli 2007
Gepost op 27 januari 2008 om 17:23:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het wordt waarschijnlijk een uitgerangeerde 30 plusser.
Geen enkele aankoop is goed geraden tot nu toe, zie Kuffour, Urzaiz, Rommedahl en Perez.
Maar wie weet verblijd ome Martin ons met Misha Salden, met die koekenbakker weet je het nooit he...
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Zlajan
Idool
Winnaar Ajax Netwerk Battle 2006

Uit: Hoevelaken
Reg.: 8 mei 2001
Gepost op 27 januari 2008 om 17:25:17.     MSN: Stuur maar pm      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sven schreef:

(...)

En dan is het gewoon Lindgren en dan helpt de uitspraak van Koster weer aan de MvG-bashingswedstrijd. Na 'let maar op!' is er nu: 'Laat je verrassen'!

Dat is een vrij algemene uitspraak wat mij betreft. Koster werd gevraagd naar een naam, waarop hij zegt laat je verrassen. Zo'n vreemd antwoord is dat nu ook weer niet. Rasmus heeft clausule in zijn contract, dus als hij wil dan zal hij het wel gaan worden. Was vandaag trouwens verreweg de beste man bij Feyenoord-Groningen.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.482,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Teaser
Vedette

Reg.: 31 december 2004
Gepost op 27 januari 2008 om 17:25:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sven schreef:

Beloften, beloften
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
jari1975
Ballenjongen

Reg.: 7 augustus 2007
Gepost op 27 januari 2008 om 17:28:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Uit de woorden van Koster kunnen we opmaken dat het een grote naam zou kunnen zijn, immers Lindgren zal hij toch niet beschouwen als een grote verrassing, omdat die geruchten al eerder deze week verschenen.
Aan de uitspraak van Koster kunnen we ook enig enthousiasme ontlenen van zijn kant, dus ik neem aan dat het dan toch echt om een gevestigde naam gaat.
Mijn vermoeden is dat we kunnen kijken naar een buitenkansje dat zichzelf heeft aangeboden, wellicht een van de jongens die bij Valencia buiten de boot zijn gevallen of een notoire reservespeler van Barca (Edmilson?)
of Milan (Gourcuff)
Alhoewel eerder is aangegeven door MvG dat dergelijke spelers onhaalbaar zijn. Echter met het naderende EK zijn er misschien wel spelers die hunkeren naar een ploeg waar ze in ieder geval het komende haf jaar veel aan spelen toekomen.

In het allergunstigste geval heeft Clarence zich na gepolst te zijn door onze grote vriend John Jaakke bedacht en heeft toch zin in een nieuw Amsterdams avontuur, dit zou het mooiste zijn, echter ook veruit het meest onwaarschijnlijk.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Meersche Helden
Vedette

Uit: Zaandam
Vak: 117
Reg.: 2 mei 2004
Gepost op 27 januari 2008 om 17:39:51.         ICQ: 123456789  MSN: melvin_kef@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik hoor ook het gerucht dat Giovanni dos Santos verhuurd zou worden aan Ajax. Hij komt niet veel aan spelen toe nog bij Barcelona, en daarom wil Barcelona hem verhuren aan een grote club. Aangezien hij een Aanvallende middenvelder is en Barcelona met Ajax een samenwerkingsverband heeft is dit natuurlijk geen raar gerucht of gedachte.

Maargoed, stiekem hoop ik Modric of Aissati en natuurlijk Defour. Maar kijkend naar v.Geels beleid zal dit wel Lindgren worden.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.452,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Wout
Bankzitter

Uit: Amsterdam
Reg.: 23 juli 2002
Gepost op 27 januari 2008 om 17:52:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Meersche Helden schreef:

Ik hoor ook het gerucht dat Giovanni dos Santos verhuurd zou worden aan Ajax.
Waar hoor jij dat ?
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.497,4VoVo: -Opstelling: 4-5-1
DeraileD
Ballenjongen

Uit: Zoetermeer
Reg.: 20 augustus 2007
Gepost op 27 januari 2008 om 17:59:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik hoop eigenlijk op Seedorf aangezien zijn lievelingspositie inmiddels wordt ingenomen...
Lees artikel van voetbalzone:

quote:
Clarence Seedorf heeft lichtelijk de lijden onder de komst van Alexandre Pato bij AC Milan. De Nederlander stond de afgelopen jaren altijd, samen met Kaká, dicht op de spitsen. Met de huidige tactiek staat hij echter meer verdedigend ingesteld. Afgelopen weekend tijdens de 5-2 winstpartij tegen Napoli was te zien dat Seedorf als pure linkshalf speelde. Normaliter gaf AC Milan-trainer Carlo Ancelotti hem altijd de vrijheid om naar voren te voetballen, maar met Pato in het team heeft hij de international naar achteren geschoven. "De stap terug naar het middenveld is een offer voor me," liet Seedorf weten tegenover La Gazzetta dello Sport.Ancelotti counterde de kritiek van Seedorf. "Clarence is niet de enige die een offer moet brengen voor het team. Iedereen moet kunnen samenwerken om tot een goed resultaat te komen." De oefenmeester liet overigens wel weten dat hij op de hoogte is van de onvrede van Seedorf.
Nu maar hopen, want Seedorf zie ik toch als een échte versterking!!!
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Bob
Lid 2de elftal

Gepost op 27 januari 2008 om 18:03:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ga nou niet hopen op Seedorf. Die komt nu echt nog niet.

Ik reken op Lindgren, of een andere subtopper in Nederland.
 Help mods!
Meersche Helden
Vedette

Gepost op 27 januari 2008 om 18:05:21.         ICQ: 123456789  MSN: melvin_kef@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Wout schreef:

(...)

Waar hoor jij dat ?

Nou als volgt, ik heb 1 grote bron. Maar die ga ik helemaal niet noemen. Maar van hem heb ik het zeker niet. Het zijn gewoon geluiden die ik in mijn omgeving hoor. Het gaat dan om familie, vrienden, collega's en derden. Nogmaals ik zeg niet dat dit waar moet zijn, mar gezien de omstandigheden en de omgevingen vindt ik dit geen slecht gerucht.
 Help mods!
nigeldinho
Talent

Uit: alphen aan den rijn
Reg.: 17 april 2003
Gepost op 27 januari 2008 om 18:09:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Echt, ik zit me nu met een hoop andere Ajacieden helemaal lekker te maken op een ''grote'' naam omdat Koster zegt; ''Laat je verassen!''.
Ik durf bijna te zeggen dat het een Lindgren wordt
 Help mods!
DamzkoO
Regelmatige invaller

Uit: Amsterdam Oost
Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006
Gepost op 27 januari 2008 om 18:10:24.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mensen ik hoor weer namen om van te smullen, maar die zullen niet komen.
Aangezien onze beste Martin aan het stuur zit, wordt het vast Lindgren of een 30+er die nergens anders aan spelen toe komt en wie Martin een hand boven het hoofd wil houden.

Hoeveel veteranen moeten er nog komen ..
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.476,6VoVo: -Opstelling: -
Beer ze anus
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Castricum
Reg.: 27 januari 2006
Gepost op 27 januari 2008 om 18:15:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Verhuur van Dos Santos zo logisch zijn aan Ajax sinds hun samenwerking. Echter vraag ik me af in hoeverre hier spraken van is, Zal wel Lindgren worden. Intussen hopen we allemaal op een grote naam maar ik zou het leuk vinden als Dos santos hier zo komen. Dan heb je echt een groot talent in huis jammer genoeg niet voor lang
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.441,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Meersche Helden
Vedette

Gepost op 27 januari 2008 om 18:16:05.         ICQ: 123456789  MSN: melvin_kef@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik durf te zeggen dat deze aankoop van Martin bepalend is voor zijn toekomst. Mocht het inderdaad een Lindgren of een vergeten 30+ voetballer worden die niet meer mee kan op het hoogste niveau, dan hangt Martin echt. Verrast hij met een grote aankoop, waar hij gewoon al weken stiekem mee bezig is dan ga ik weer twijfelen.
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 50 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk