Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Scouting en aankoopbeleid
Khalid Boulahrouz
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 43 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 43 »

Poster
Topic: Khalid Boulahrouz 
Moussa Dembele Rode kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: Winterswijk
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 13 januari 2006
Gepost op 18 december 2007 om 07:57:31.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AS: Ajax toont belangstelling voor Boulahrouz
Ajax lijkt zich voor de positie van centrale verdediger op meerdere spelers te richten. Volgens de Spaanse krant AS zou Ajax concrete interesse hebben voor Boulahrouz. De verdediger zou weg willen bij Sevilla. Hij komt ook niet meer voor in de plannen van de Spanjaarden. Sevilla wil echter wel dezelfde transfersom ontvangen die het ook voor hem betaalde afgelopen zomer.
quote:
2001/02 RKC Waalwijk 1 0 Eredivisie
2002/03 RKC Waalwijk 31 0 Eredivisie
2003/04 RKC Waalwijk 29 4 Eredivisie
2004/05 RKC Waalwijk 3 0 Eredivisie
2004/05 Hamburger SV 24 1 Bundesliga
2005/06 Hamburger SV 28 0 Bundesliga
2006/07 Chelsea 13 0 Premiership
2007/08 Sevilla 7 0 Primera Division
Totalen: 136 5

Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.470,8VoVo: -Opstelling: 4-5-1
TheCliffhanger
Bankzitter

Uit: Damwoude
Reg.: 6 mei 2001
Gepost op 18 december 2007 om 08:04:23.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En ik maar denken dat hij gehuurd wordt van Chelsea.
 Help mods!
Pool: 3510eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Sluk
Idool
Nr.2 Ajax Quiz Seizoen 2002/2003

Uit: Weesp
Vak: 116
Reg.: 3 september 2002
Gepost op 18 december 2007 om 08:19:24.       MSN: gaat-bij-jou@niks-aan.heh      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Best apart eigenlijk dat ze het niet zien zitten in Boulahrouz, maar wel in Escudé. Niet dat ik Escudé nou zo slecht vind, want die had zeker in Amsterdam nu in de basis gestaan, maar ik schat Boulahrouz toch hoger in.
 Help mods!
Pool: 3907eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Koller
Vedette

Uit: Errug dicht bij 010
Vak: 129
Reg.: 14 juni 2001
Gepost op 18 december 2007 om 08:28:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
TheCliffhanger schreef:
En ik maar denken dat hij gehuurd wordt van Chelsea.

Juist, ik was er ook heilig van overtuigd. Maar ik snap alleen niet waarom er staat dat ze zich op meerdere spelers achterin gaan richten. Over welke spelers hebben we het dan nog meer?
 Help mods!
Pool: 66eMotM: -Battle-rating: 1.449,7VoVo: -Opstelling: 4-5-1
AJAXRULEZ
Lid 2de elftal

Uit: In de buurt van Amsterdam
Vak: 411
Reg.: 3 maart 2003
Gepost op 18 december 2007 om 08:29:08.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens vi.nl staat Boula inderdaad nog tot medio 2009 onder contract bij Chelsea. Deze verhuurt hem nu voor een jaar aan Sevilla met een eerste optie tot koop.

Zie hieronder het volledige bericht.

----------------------------------------------------------

Boulahrouz wil zich 'hervinden' bij Sevilla
12/07/2007 22:10

Khalid Boulahrouz speelt komend seizoen voor Sevilla. De winnaar van het UEFA Cup-toernooi huurt De Kannibaal voor één seizoen van Chelsea en bedong tevens een optie tot koop.

Boulahrouz schudde donderdagavond half negen de hand van voorzitter José Maria Del Nido en bezegelde daarmee zijn tijdelijke overstap naar de houder van de UEFA Cup en de Copa Del Rey. 'De laatste zes maanden heb ik niet veel kunnen spelen. Ik wil me hier weer hervinden. Ik wil alles geven voor Sevilla', zegt Boulah op de website van zijn nieuwe club.

'Ik ken Sevilla, ik ken de manier van spelen van de ploeg en daarom vind ik het een eer om naar hier te komen. Daarom heb ik Sevilla gekozen. Ik heb met mensen gesproken over de stad en de aanhang en iedereen vertelde me goede dingen. Het was voor mij dan ook niet de vraag óf ik zou komen maar wannéér ik zou komen.'

Boulahrouz staat nog tot medio 2009 onder contract bij Chelsea. Eerder speelde de negentienvoudig Oranje-international bij Hamburger SV en RKC Waalwijk. 'Het is een belangrijke stap in mijn loopbaan. Hier zie je het mooie voetbal, voetbal op technisch hoog niveau.'
 Help mods!
Pool: 139eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Teaser
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 31 december 2004
Gepost op 18 december 2007 om 08:38:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mocht hij daadwerkelijk gehuurd zijn zal zijn huursom een flinke zijn. Niettemin een mooie naam om in je verdedeging te hebben, kost een paar kaarten maar speelt over het algemeen indrukwekkend... Nu nog de waarde van het bericht...
 Help mods!
Pool: 4346eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
TNS
Talent

Vak: -
Reg.: 18 juni 2006
Gepost op 18 december 2007 om 08:46:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind deze man een beperkte, maar zeer nuttige speler! Nederlander, relatief veel ervaring, kan op 2 en op 3 spelen en zal uitermate gemotiveerd zijn om z'n plek in het nationae elftal terug te verdienen. ver verdienen gesproken; dat zal het struikelblok weer zijn!

Ondanks z'n beperkingen denk ik dat Boulahrouz een ijzersterk duo zal vormen met Heitinga naast zich. Hetinga an prima de inschuivende verdedgerzijn en zorgen voor de opbouw. Mocht Heitinga deze zomer inderdaad voor het buitenland kiezen, dan heb je volgend jaar met Boulahrouz en Vermaelen (of Maduro op 4!) ook een prima duo!

Maar goed, leuk al di hypthetische stukjes! De kans lijkt mij vrij klein dat Boulahrouz richting Amstrdam komt! Wat wel een feit is; hij móét nu toch echt aan spelen toekomen.

[Dit bericht is veranderd door TNS (op 18 december 2007 08:49:01).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
DoF
Bankzitter

Uit: Wateringen
Vak: 430
Reg.: 10 mei 2005
Gepost op 18 december 2007 om 09:02:40.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Prima verdediger die de jonkies kan gaan leiden! Hoop dat ze nus ook is eindelijk echt met goede aankopen gaan komen aangezien je het anders nog heel lastig kan krijgen en je in de zomerstop echt opnieuw kan beginnen..
 Help mods!
Pool: 1131eMotM: -Battle-rating: 1.410,0VoVo: 1504e / 1609e / 1495eOpstelling: incompleet
Ruvu
Regelmatige invaller

Reg.: 24 april 2003
Gepost op 18 december 2007 om 09:33:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

‘Boulahrouz dankzij Heitinga naar Ajax’

Het startsignaal voor de komende transferperiode nadert met rasse schreden en dus draaien de Spaanse sportkranten op volle toeren. Zo zal Khalid Boulahrouz volgens AS volgende maand Sevilla voor Ajax verruilen, indien Johnny Heitinga in dezelfde maand naar Atlético Madrid verkast.

Boulahrouz wordt geplaagd door een opspelende liesblessure en zou bovendien geen goede relatie hebben met Manolo Jiménez, de opvolger van de naar Tottenham Hotspur vertrokken Juande Ramos. Daarnaast zou de Chelsea-huurling volgens enkele lokale media ook niet kunnen uitstaan dat Federico Fazio boven hem in de pikorde is gestegen.

Volgens AS heeft Atlético reeds een akkoord bereikt met Heitinga, die vorige week overigens nog een vertrek midden in het seizoen uitsloot. De Oranje-international zou wel volgend jaar zomer welwillend staan tegenover een vertrek naar het buitenland. De tweede club uit Madrid was voor hem een geschikte optie, zo meldde Heitinga in Sportweek.

In principe mag Boulahrouz niet naar Ajax vertrekken, omdat de FIFA verbiedt dat spelers in een tijdbestek van één jaar voor meer dan twee clubs mogen uitkomen. Volgens AS heeft Sevilla echter al de kleine lettertjes gevonden om onder de regels van de mondiale organisatie uit te komen.

Ook de mogelijke komst van de Tsjech Tomas Ujfalusi zou het vertrek van Boulahrouz uit het Ramón Sánchez Pizjuan kunnen bespoedigen. De verdediger heeft een aflopend contract bij Fiorentina, dat om die reden positief staat tegenover een verkoop aan Sevilla in januari.
 Help mods!
Pool: 1215eMotM: -Battle-rating: 1.486,5VoVo: 879e / 1313e / 880eOpstelling: incompleet
GangstaRiB
Icoon

Uit: Purmerend
Reg.: 8 maart 2001
Gepost op 18 december 2007 om 09:43:52.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wissel bij Chelsea en Sevilla... kunnen we niks beters halen?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.416,0VoVo: -Opstelling: incompleet
rob63
Talent

Uit: zeist
Vak: 419
Reg.: 5 november 2005
Gepost op 18 december 2007 om 09:52:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Lijkt mij dat hij toch ook wel weer eens aan spelen toe wil komen, een overstap naar Ajax zou gunstig voor hem zijn, zeker om zich weer in de kijker te spelen voor het Nederlands elftal.Het zal er meer om hangen of hij financieel zal willen inleveren ten gunste van het sportieve aspect.
 Help mods!
Pool: 239eMotM: -Battle-rating: 1.499,1VoVo: 309e / 612e / 253eOpstelling: incompleet
ThePostman
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zaandijk
Reg.: 3 april 2006
Gepost op 18 december 2007 om 10:09:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat moeten wij eigenlijk met hem, is een zeer beperkte voetballer en verdedigend ook al een aantal seizoenen zeer matig.
Hij staat er niet voor niks naast bij Sevilla.
Nee dit zou weer de zoveelste inschattings fout van MvG zijn.
Bij RJC speelt een hele goede CV voor die zou ik gaan.
Opbouwend goed,kopsterk en verdedigend zeer goed.
En iemand die minder kaarten pakt dan onze Boula.
Davy De Fauw is zijn naam.
 Help mods!
Pool: 2069eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
mijnclub
International

Vak: 420
Reg.: 7 november 2003
Gepost op 18 december 2007 om 10:10:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
GangstaRiB schreef:

Ey jij bent supp van AJAX hoor,niet van Milan of Barca..
Wij mochten willen dat wij de alle wissels van beide elftallen naar Amsterdam konde halen.

Boula wel weer een speler die altijd wat heeft, en daar hebben wij er al zo veel van..
 Help mods!
Pool: 4128eMotM: -Battle-rating: 1.475,1VoVo: -Opstelling: incompleet
lamme rooie sok
Vedette

Uit: MJ Neverland
Vak: 109
Reg.: 9 augustus 2003
Gepost op 18 december 2007 om 10:40:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Koller schreef:

(...)
Juist, ik was er ook heilig van overtuigd. Maar ik snap alleen niet waarom er staat dat ze zich op meerdere spelers achterin gaan richten. Over welke spelers hebben we het dan nog meer?

Welke spelers?

De hele verdediging van Ajax is van het niveau....veredelde amateurs die Ajax onwaardig zijn.

Dus in mijn ogen zijn het minimaal 4 spelers.
 Help mods!
Pool: 283eMotM: -Battle-rating: 1.492,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Amstelstad
Ballenjongen

Reg.: 17 december 2007
Gepost op 18 december 2007 om 10:49:42.     MSN: ossie1@live.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als dit bericht betrouwbaar is dan zeg ik: welkom Boula!
Dat hij bankzitter is (geweest) bij twee grote clubs in Europa zegt mij niets. Volgens mij zat Luque ook al een tijdje weg te kwijnen in Newcastle, maar heeft hij toch al aardig bewezen aardig te kunnen ballen.

Peter Hansson is trouwens ook een zeer goede optie, type Stam. Naast Boula of Hansson moet dan wel een goede opbouwende speler komen te staan.
 Help mods!
Pool: 6193eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
tkriek
Talent

Reg.: 27 augustus 2006
Gepost op 18 december 2007 om 10:51:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ThePostman schreef:

Wat moeten wij eigenlijk met hem, is een zeer beperkte voetballer en verdedigend ook al een aantal seizoenen zeer matig.
Hij staat er niet voor niks naast bij Sevilla.
Nee dit zou weer de zoveelste inschattings fout van MvG zijn.
Bij RJC speelt een hele goede CV voor die zou ik gaan.
Opbouwend goed,kopsterk en verdedigend zeer goed.
En iemand die minder kaarten pakt dan onze Boula.
Davy De Fauw is zijn naam.

Lol, je noemt boulahrouz een beperkte voetballer en een slechte aankoop en je komt zelf van Davy de Fauw op de knoppen ?

Niet serieus te nemen man, doe eens normaal
 Help mods!
Pool: 5409eMotM: -Battle-rating: 1.495,9VoVo: -Opstelling: -
lamme rooie sok
Vedette

Uit: MJ Neverland
Vak: 109
Reg.: 9 augustus 2003
Gepost op 18 december 2007 om 10:56:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
GangstaRiB schreef:

Nou beter als Heitinga, Emanuelson....de hele verdediging is slechter als hem.

Kunnen we niks beters halen.....gvd bijna iedere verdediger die in de mickey mouse eredivisie verdedigd is beter als de Ajax verdediging.

Ajax teert op de klasse van de aanvallers en Gabri, anders hadden ze met deze al jarenlange prulleverdediging (uitgezonderd Jaap Stam)in het "rechterrijtje" gestaan.
 Help mods!
Pool: 283eMotM: -Battle-rating: 1.492,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Vagner Love
Lid 2de elftal

Uit: Amsterdam
Vak: 424
Reg.: 2 juni 2005
Gepost op 18 december 2007 om 10:58:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ruvu schreef:

‘Boulahrouz dankzij Heitinga naar Ajax’

Het startsignaal voor de komende transferperiode nadert met rasse schreden en dus draaien de Spaanse sportkranten op volle toeren. Zo zal Khalid Boulahrouz volgens AS volgende maand Sevilla voor Ajax verruilen, indien Johnny Heitinga in dezelfde maand naar Atlético Madrid verkast.

Boulahrouz wordt geplaagd door een opspelende liesblessure en zou bovendien geen goede relatie hebben met Manolo Jiménez, de opvolger van de naar Tottenham Hotspur vertrokken Juande Ramos. Daarnaast zou de Chelsea-huurling volgens enkele lokale media ook niet kunnen uitstaan dat Federico Fazio boven hem in de pikorde is gestegen.

Volgens AS heeft Atlético reeds een akkoord bereikt met Heitinga, die vorige week overigens nog een vertrek midden in het seizoen uitsloot. De Oranje-international zou wel volgend jaar zomer welwillend staan tegenover een vertrek naar het buitenland. De tweede club uit Madrid was voor hem een geschikte optie, zo meldde Heitinga in Sportweek.

In principe mag Boulahrouz niet naar Ajax vertrekken, omdat de FIFA verbiedt dat spelers in een tijdbestek van één jaar voor meer dan twee clubs mogen uitkomen. Volgens AS heeft Sevilla echter al de kleine lettertjes gevonden om onder de regels van de mondiale organisatie uit te komen.

Ook de mogelijke komst van de Tsjech Tomas Ujfalusi zou het vertrek van Boulahrouz uit het Ramón Sánchez Pizjuan kunnen bespoedigen. De verdediger heeft een aflopend contract bij Fiorentina, dat om die reden positief staat tegenover een verkoop aan Sevilla in januari.

Hoewel dit natuurlijk speculatie is, zie ik niet in wat wij er mee opschieten als een van onze dragende krachten (Heitinga) midden in het seizoen Ajax verlaat en we er een speler voor terugkrijgen, die nogal blessuregevoelig is en waarvan je nog maar moet zien of hij in Amsterdam weet te slagen (Bouhlarouz). Ik zou dit derhalve een hele ongelukkige deal vinden.
 Help mods!
Pool: 2304eMotM: -Battle-rating: 1.463,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Derk Johanssen
Vedette

Uit: Enschede
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 18 december 2007 om 11:04:05.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vagner Love schreef:

(...)

Hoewel dit natuurlijk speculatie is, zie ik niet in wat wij er mee opschieten als een van onze dragende krachten (Heitinga) midden in het seizoen Ajax verlaat en we er een speler voor terugkrijgen, die nogal blessuregevoelig is en waarvan je nog maar moet zien of hij in Amsterdam weet te slagen (Bouhlarouz). Ik zou dit derhalve een hele ongelukkige deal vinden.

Telegraaf.nl meldt het inmiddels ook. Weliswaar geven ook zij AS als bron, maar toch. Neem aan dat er bij Telegraaf.nl iets meer wordt gecheckt dan op de diverse andere voetbalsites.

Wat ik dan wel weer teleurstellend vind, is dat Heitinga tussentijds zou vertrekken. Waarom niet beide behouden? Door het stoppen van Stam is er toch wel salaris over voor Boulahrouz? Maar goed, nu nog een fatsoenlijke linksback en rechtsback en dan kunnen we in de tweede helft van het seizoen tenminste weer fatsoenlijk verdedigen.
 Help mods!
Pool: 925eMotM: -Battle-rating: 1.462,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Teaser
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 31 december 2004
Gepost op 18 december 2007 om 11:04:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

tsja blessuregevoelig en Ajax gaan hand in hand de laatste jaren wat dat betreft is het een match...
 Help mods!
Pool: 4346eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Rush
Vedette

Reg.: 1 juni 2000
Gepost op 18 december 2007 om 11:09:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Is een kei van een verdediger. En wat betreft uitstraling hetzelfde type als Stam. Niet dezelfde klasse maar wel net zo'n houding.
Zou wel een goede transfer zijn.
Al zouden ze hem maar voor een half jaartje huren zodat hij zich in het Nl elftal kan spelen . Dat zou voor Ajax al een goede ( tussen )oplossing zijn.
Het is duidelijk dat er ervaring bij moet komen.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.494,0VoVo: -Opstelling: -
ajaxwintcl
Vedette

Reg.: 30 augustus 2003
Gepost op 18 december 2007 om 11:25:48.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wát is de exacte link tussen Bouhlarouz van Sevilla/Chelsea naar Ajax en Heitinga van Ajax naar Atletico ? Ik snap niet waarom deze 2 samen genoemd worden. Zijn toch geen conflicterende belangen ? Alsof Ajax eerst een verdediger moet verkopen om een nieuwe te halen.... ?
 Help mods!
Pool: 4102eMotM: -Battle-rating: 1.354,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Derk Johanssen
Vedette

Uit: Enschede
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 18 december 2007 om 11:36:28.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ajaxwintcl schreef:

Wát is de exacte link tussen Bouhlarouz van Sevilla/Chelsea naar Ajax en Heitinga van Ajax naar Atletico ? Ik snap niet waarom deze 2 samen genoemd worden. Zijn toch geen conflicterende belangen ? Alsof Ajax eerst een verdediger moet verkopen om een nieuwe te halen.... ?

Dat lijkt mij dus ook vreemd. Daarnaast zou Boulahrouz de opvolger van Stam zijn en dus niet van Heitinga. Wanneer Heitinga vertrekt moeten we ook daar nog een vervanger voor halen. Maar goed, volgens mij wordt alleen hier melding gemaakt van de link tussen Heitinga/Atletico en een Boulahrouz transfer. Ben wel benieuwd hoe het nou zit, want als Sevilla Boulahrouz huurt van Chelsea, dan moeten wij hem van Chelsea kopen. En dan hebben we het nog niet eens gehad over of Boulahrouz wel terug naar Nederland(se salarissen) wil.

Lijkt me toch wel een goede aankoop. Spijkerhard, voetballend redelijk, ervaring maar toch niet te oud. Ajax als tehuis voor gevallen toppers? (Luque, Boulahrouz?)
 Help mods!
Pool: 925eMotM: -Battle-rating: 1.462,6VoVo: -Opstelling: incompleet
HJanneman
Talent

Uit: 050
Reg.: 28 juni 2007
Gepost op 18 december 2007 om 11:42:54.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind Boulahrouz wel een 'jonge' Stam.
Zelfde type verdediger, sterk in de duels, norse/donkere uitstraling(imponerend als je het mij vraagt), schroomt niet voor een grove tackel en is bovendien sterk aan de bal.
Ja, als je deze weet te halen heb je wel een toppertje die de kar achterin kan trekken met de jonkies(hij is zelf ook pas 25) er naast.

En mensen die 'iets beters' willen dan hem, zijn niet van deze tijd, want dit is een potentiële basisklant bij veel topclubs, en bij Ajax voor 100%.
Hij is beter dan alle jongens die we er nu in hebben staan, wat verdedigende capaciteiten betreft.
 Help mods!
Pool: 613eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Mokum 95 Rode kaart: waarschuwing
Bankzitter

Reg.: 23 april 2004
Gepost op 18 december 2007 om 11:44:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Geloof er niks van dat Heitinga tussentijds vertrekt. We zitten al krap in de verdedigers en vaste waardes zijn van groot belang nu. Dat ziet Van Geel ook wel in hoor.

Vreemde vind ik nog dat elke voetbalsite dit nieuws klakkeloos overneemt. Zelfs FCUpdate (toch één van de betere voetbalsites). Voetbal.nl komt zelfs met het nieuws dat het vrijwel rond is, maar in het bericht staat dan weer dat ze het van AS hebben, zoals elke andere site. Ze trekken het nieuws dus weer volledig uit elkaar.
 Help mods!
Pool: 2276eMotM: -Battle-rating: 1.419,4VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 43 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk