| Poster | | Topic: Khalid Boulahrouz |  |
|
0634 Internationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4520 Reg.: 2 januari 2006 |
quote: leonidas schreef:
(...)
Heitinga is een goede voetballer en ook geen superslechte verdediger, Boulahrouz is een topverdediger en voetballende voetballers hebben we genoeg in het elftal, dus Blind moet zorgen dat hij komt. Een Nederlander erbij zou prima zijn, dan samen met Silva , Oleguer en Vermaelen is de verdediging prima in orde.
Tja, dat zien wij dan anders.
Anyway: Boula wil niet naar NL komen. Dus hebben we het eigenlijk nergens over... 
|
|
|
Ajax4ever kampioen Lid 2de elftal
Uit: Nootdorp Vak: 402 Posts: 406 Reg.: 3 december 2004 |
quote: leonidas schreef:
(...)
Heitinga is een goede voetballer en ook geen superslechte verdediger, Boulahrouz is een topverdediger en voetballende voetballers hebben we genoeg in het elftal, dus Blind moet zorgen dat hij komt. Een Nederlander erbij zou prima zijn, dan samen met Silva , Oleguer en Vermaelen is de verdediging prima in orde.
Ik denk dat van Basten dit al besproken heeft met Boulahrouz, maar dat hij toch niet wil. Kan me niet voorstellen dat van Basten dit nog niet geprobeerd heeft. Zou inderdaad een goede defensieve versterking zijn.
|
|
|
pascal_ajaxxx Basisspeler
Uit: etten-leur Vak: 120 Posts: 836 Reg.: 16 augustus 2006 | Boulahrouz wilt gewoon zelf niet komen. Iedereen weet hoe gecharmeerd van Basten van hem is ;
- hij heeft hem van RKC Waalwijk bij het NL elftal gehaald
- hij heeft hem mneegenomen naar het EK met maar 6 wedstrijden in zijn benen.
Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat van Basten hem ook supergraag bij Ajax had willen hebben.
Aan de hoogte van de aanbieding heeft het ook niet gelegen. Het opvangen van het vertrek van Heitinga is prioriteit binnen Ajax en gezien de bedragen die voor de huidige aankopen (mickey, dario) zijn betaald wil men absoluut Boula een top aanbieding doen!
Het feit is gewoon dat Boula zelf waarschijnlijk niet wilt, ja dan houdt het op en kun je hem wel 4 miljoen p/jaar bieden.. hij komt toch niet.
Eindelijk heb ik het gevoel dat Ajax niet krenterig met haar geld omspringt en kwaliteit boven kwantiteit stelt. Als het dan nog niet lukt heb ik daar meer vrede mee dan de afgelopen seizoenen waarin men altijd in de c of d keuzevijver aan het vissen was.
[Dit bericht is veranderd door pascal_ajaxxx (op 7 juli 2008 10:47:08).]
|
|
|
234 Lid 2de elftal
Vak: 120 Posts: 387 Reg.: 29 juni 2007 | Ik denk dat Boulahrouz samen met zijn vrouw op welverdiende vakantie is. Daarna gaat hij de aanbiedingen bekijken. Ik verwacht dat er nog wel nieuws (en dan niet perse met Ajax) komt over Boulahrouz, het lijkt me niet dat hij bij Chelsea blijft.
|
|
|
Confusius020 Talent
Uit: Amsterdam Vak: 125 Posts: 139 Reg.: 8 juni 2007 | @pascal_ajaxxx ehm volgends mij ben je niet helemaal goed geinformeerd want hij speelde vanaf 2004 bij HSV.. Jol heeft hem bij RKC weggehaald en daarna is hij bij de Selectie van Oranje gehaald
|
|
|
Rijkaard Basisspeler
Vak: 428 Posts: 993 Reg.: 13 juni 2001 | Confusiius volgens mij ben jij dan fout ingelicht. Hij was al international toen hij bij RKC speelde toen werd hij erbij gehaald. Daarna is hij naar HSV vertrokken in de winterstop.
|
|
|
Ulf_Kirsten Idool
Vak: - Posts: 4315 Reg.: 2 december 2002 | Weet je wat? Jullie zijn allebei verkeerd ingelicht. Boulahrouz werd begin augustus international en vertrok eind augustus naar HSV.
|
|
|
SAMBAL Bankzitter
Uit: Zuid-Holland Vak: - Posts: 512 Reg.: 7 augustus 2003 | Stil in deze topic. Zou er dan helemaal geen belangstelling voor zijn?
|
|
|
robur Bankzitter
Uit: Goes Vak: - Posts: 461 Reg.: 5 augustus 2005 |
quote: SAMBAL schreef:
Stil in deze topic. Zou er dan helemaal geen belangstelling voor zijn?
Hoezo? Wil Chelsea hem kwijt dan? Ajax, of welke andere club, kan nog zo veel interesse hebben, maar als Chelsea hem wil behouden en hij het daar wil gaan proberen, dan zullen we toch ook niets meer gaan horen?
|
|
|
SAMBAL Bankzitter
Uit: Zuid-Holland Vak: - Posts: 512 Reg.: 7 augustus 2003 | Het lijkt me sterk dat Chelsea hem wil behouden. Of de nieuwe trainer moet het zien zitten in hem. Chelsea heeft genoeg verdedigers die waarschijnlijk de voorkeur krijgen. Daarom vraag ik me af wat er is, het is wel heel stil rondom Boulahrouz. Wil Chelsea met hem verder? Is Ajax geïntereseerd in hem, zoals enkele weken geleden beweerd werd?
|
|
|
Rijkaard Basisspeler
Vak: 428 Posts: 993 Reg.: 13 juni 2001 | Denk dat LFS hem wel wilt houden. Hij kan zijn man uitschakelen (refereer naar WK 06 boula op ronaldo :-) )
|
|
|
Linkshalf Jeugdspeler
Vak: - Posts: 69 Reg.: 21 mei 2006 | Of hij wil hem juist kwijt aangezien zijn oogappel C. Ronaldo door Boulah onder het gras werd geschopt, het is maar vanuit welk standpunt je het bekijkt.
Daarnaast, denk ik, geeft hij de voorkeur aan de portugezen zoals Bosingwa en Carvalho en misschien zelfs Paolo Ferreira.
OT: Je kan Boulah ook huren, veel speeltijd zal hij niet krijgen mijn inziens.
[Dit bericht is veranderd door Linkshalf (op 14 juli 2008 14:55:17).]
|
|
|
David89 Talent
Uit: Zuidoostbeemster Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 122 Reg.: 27 januari 2008 | Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Chelsea hem nu wil verkopen. En aangezien er ook buitenlandse interesse is voor Boulahrouz, wachten ze het nog even allemaal af. Ajax is dan niet de eerste keus denk ik(van Chelsea).
[Dit bericht is veranderd door David89 (op 14 juli 2008 15:32:42).]
|
|
|
cameleon127 
 Ballenjongen
Vak: 127 Posts: 21 Reg.: 6 juli 2008 | 'Khalid Boulahrouz niet in beeld bij Ajax'
Het wordt terloops gebracht, maar het Algemeen Dagblad meldt dat Khalid Boulahrouz niet in beeld is om de plek in de verdediging die ontstaan is door het vertrek van Heitinga naar Spanje op te vullen.
duidelijk.
|
|
|
Koller Vedette
Uit: Errug dicht bij 010 Vak: 129 Posts: 2740 Reg.: 14 juni 2001 | Toch... als je aan een type Stam denkt is dit de eerste naam die bij de meeste opkomt denk ik. Ik denk dat hij op dit moment gewoon onhaalbaar is. Want ik denk echt wel dat de Technische Staf van Ajax zit te wachten op hem. Maar goed, duidelijk, (voorlopig) gesloten boek.
|
|
|
Jhelana Veelbelovend talent
Uit: Spijkenisse Vak: 425 Posts: 205 Reg.: 26 juli 2005 | Vind het wel een beetje ongeloofwaardig dat ajax niet eens aan hem denkt. (volgens het ad artikel).
Kijk als hij zlef niet wil, dan is het een ander verhaal.
Misschien laten ze hem wel even met rust gewoon.
|
|
|
129 Idool
Uit: Amsterdam Vak: 129 Posts: 4381 Reg.: 10 mei 2002 | Het AD, wat de speler graag bij dat clubje uit hun eigen dorp zou willen zien. Neem het niet serieus.
|
|
|
Martin40
 Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 13 Reg.: 5 juli 2008 | In mijn ogen de meest geschikte kandidaat en als je kijkt naar de omschrijving die MVB geeft aan de verdediger die hij zoekt denk ik dat je uit het rijtje Boulahrouz - Ooijer - Bouma - Melchiot - Mathijsen een kandidaat moet verwachten ! Maar zijn we blij met sommige van deze spelers ???
Een andere nederlandse kandidaat zou ik niet weten. Of zal het toch een "tropische" verrassing worden (Maidana ?)....
Ben alleen bang dat Boulahrouz de nederlandse competitie geen uitdaging zal vinden en liever een buitenlandse competitie verkiest ! Persoonlijk denk ik dat HSV een grote kans maakt, zeker nu dat zijn "ontdekker" Jol daar trainer is.
Maar misschien is de persoonlijke tragedie die de familie Boulahrouz onlangs heeft getroffen wel een reden om de rust en luwte (familie en vrienden) van Nederland te verkiezen boven het grote geld en de sportieve uitdaging van het buitenland ?!
Hoe dan ook, persoonlijk zie ik Boulahrouz graag komen. En is alleen zijn gemis aan opbouwende kwaliteiten een minpuntje. Zijn killersmentaliteit en ervaring maken dit ruim goed !! En met een v/d Wiel naast hem in het centrum die wel kan doorschuiven naar het middenveld en mooi koppel in het centrum van de verdediging.
|
|
|
Meersche Helden Vedette
Uit: Zaandam Vak: 117 Posts: 2015 Reg.: 2 mei 2004 | Ik zie dit met ledenogen aan, als de competitie begint heeft Ajax nog altijd geen defensieve versterkingen en blijft het komend seizoen prijs schieten achterin bij Ajax.
Wat weer gecompenseerd wordt met veel doelpunten van onze offensie.
|
|
|
JL20 Vedette
Uit: 0172 Vak: 413 Posts: 2348 Reg.: 19 maart 2004 |
quote: Koller schreef:
Toch... als je aan een type Stam denkt is dit de eerste naam die bij de meeste opkomt denk ik. Ik denk dat hij op dit moment gewoon onhaalbaar is. Want ik denk echt wel dat de Technische Staf van Ajax zit te wachten op hem. Maar goed, duidelijk, (voorlopig) gesloten boek.
Ik denk dat hij graag naar Ajax komt, maar dat Ajax gewoon weinig tot niks onderneemt richting hem of zijn zaakwaarnemer.
Boula is de beste optie om onze verdediging te versterken.
Hopelijk kan Van Basten dat doordrukken bij het bestuur..
|
|
|
EmJay Regelmatige invaller
Uit: Alphen aan den Rijn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 701 Reg.: 5 april 2005 |
quote: JL20 schreef:
(...)
Ik denk dat hij graag naar Ajax komt, maar dat Ajax gewoon weinig tot niks onderneemt richting hem of zijn zaakwaarnemer.Boula is de beste optie om onze verdediging te versterken.
Hopelijk kan Van Basten dat doordrukken bij het bestuur..
Waar basseer je dat op dan?
|
|
|
0634 Internationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4520 Reg.: 2 januari 2006 |
quote: JL20 schreef:
(...)
Ik denk dat hij graag naar Ajax komt, maar dat Ajax gewoon weinig tot niks onderneemt richting hem of zijn zaakwaarnemer.
Ja? Hij heeft een paar keer aangegeven dat dat niet zo is, maar jij denkt toch van wel?
Wonderlijk.
|
|
|
vanGeel Lid 2de elftal
Vak: - Posts: 378 Reg.: 3 september 2005 | Ik kan bevestigen dat Khalid Bouhlarouz Ajax als een optie ziet. Met andere woorden het is onjuist om te stellen dat hij niet zou willen komen. Maar er is meer nodig voor een eventuele komst van Bouhlarouz.
[Dit bericht is veranderd door vanGeel (op 16 juli 2008 17:53:22).]
|
|
|
Joaquin Sanchez Geselecteerd voor Oranje
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2147 Reg.: 6 augustus 2006 |
quote: vanGeel schreef:
Ik kan bevestigen dat Khalid Bouhlarouz Ajax als een optie ziet. Met andere woorden het is onjuist om te stellen dat hij niet zou willen komen. Maar er is meer nodig voor een eventuele komst van Bouhlarouz.
Hoezo? Ga je hem naar Roda halen dan?
|
|
|
Rasmussen Regelmatige invaller
Uit: Brunssum Vak: - Posts: 744 Reg.: 25 augustus 2005 |
quote: vanGeel schreef:
Ik kan bevestigen dat Khalid Bouhlarouz Ajax als een optie ziet. Met andere woorden het is onjuist om te stellen dat hij niet zou willen komen. Maar er is meer nodig voor een eventuele komst van Bouhlarouz.
Wat is er dan nog meer nodig om deze klasbak binnen te halen? Naar mijn mening zit in deze alom het profiel 'Jaap Stam'. Net zoals die in Alex zit, beide van Chelsea dus. Want allebei mogen naar mijn mening vertrekken omdat Scolari de voorkeur aan andere gaat geven: zijn Portugese matties, Terry etc.. En Boulahrouz moest iets van 5 mln kosten? En Ajax bood naar geruchten al 9 mln voor Amaral dus het geld is er in ieder geval en dan vraag ik me af, waarom Ajax niet op hem biedt. Is het niet mogelijk dat hij zichzelf kandidaat bij Ajax stelt? Verder is Tamas natuurlijk ook een leuke optie, maar die gaat waarschijnlijk naar Celtic.
|
|
|