Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Scouting en aankoopbeleid
Khalid Boulahrouz
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 43 pagina's: « 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 »

Poster
Topic: Khalid Boulahrouz 
0634
Internationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 2 januari 2006
Gepost op 6 juli 2008 om 10:15:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
leonidas schreef:

(...)

Heitinga is een goede voetballer en ook geen superslechte verdediger, Boulahrouz is een topverdediger en voetballende voetballers hebben we genoeg in het elftal, dus Blind moet zorgen dat hij komt. Een Nederlander erbij zou prima zijn, dan samen met Silva , Oleguer en Vermaelen is de verdediging prima in orde.

Tja, dat zien wij dan anders.

Anyway: Boula wil niet naar NL komen. Dus hebben we het eigenlijk nergens over...
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.460,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Ajax4ever kampioen
Lid 2de elftal

Uit: Nootdorp
Vak: 402
Reg.: 3 december 2004
Gepost op 6 juli 2008 om 10:16:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
leonidas schreef:

(...)

Heitinga is een goede voetballer en ook geen superslechte verdediger, Boulahrouz is een topverdediger en voetballende voetballers hebben we genoeg in het elftal, dus Blind moet zorgen dat hij komt. Een Nederlander erbij zou prima zijn, dan samen met Silva , Oleguer en Vermaelen is de verdediging prima in orde.

Ik denk dat van Basten dit al besproken heeft met Boulahrouz, maar dat hij toch niet wil. Kan me niet voorstellen dat van Basten dit nog niet geprobeerd heeft. Zou inderdaad een goede defensieve versterking zijn.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
pascal_ajaxxx
Basisspeler

Uit: etten-leur
Vak: 120
Reg.: 16 augustus 2006
Gepost op 7 juli 2008 om 10:45:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Boulahrouz wilt gewoon zelf niet komen. Iedereen weet hoe gecharmeerd van Basten van hem is ;
- hij heeft hem van RKC Waalwijk bij het NL elftal gehaald
- hij heeft hem mneegenomen naar het EK met maar 6 wedstrijden in zijn benen.

Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat van Basten hem ook supergraag bij Ajax had willen hebben.
Aan de hoogte van de aanbieding heeft het ook niet gelegen. Het opvangen van het vertrek van Heitinga is prioriteit binnen Ajax en gezien de bedragen die voor de huidige aankopen (mickey, dario) zijn betaald wil men absoluut Boula een top aanbieding doen!

Het feit is gewoon dat Boula zelf waarschijnlijk niet wilt, ja dan houdt het op en kun je hem wel 4 miljoen p/jaar bieden.. hij komt toch niet.

Eindelijk heb ik het gevoel dat Ajax niet krenterig met haar geld omspringt en kwaliteit boven kwantiteit stelt. Als het dan nog niet lukt heb ik daar meer vrede mee dan de afgelopen seizoenen waarin men altijd in de c of d keuzevijver aan het vissen was.

[Dit bericht is veranderd door pascal_ajaxxx (op 7 juli 2008 10:47:08).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
234
Lid 2de elftal

Vak: 120
Reg.: 29 juni 2007
Gepost op 7 juli 2008 om 11:16:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat Boulahrouz samen met zijn vrouw op welverdiende vakantie is. Daarna gaat hij de aanbiedingen bekijken. Ik verwacht dat er nog wel nieuws (en dan niet perse met Ajax) komt over Boulahrouz, het lijkt me niet dat hij bij Chelsea blijft.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Confusius020
Talent

Uit: Amsterdam
Vak: 125
Reg.: 8 juni 2007
Gepost op 7 juli 2008 om 15:16:26.     MSN: vraagmaar@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

@pascal_ajaxxx ehm volgends mij ben je niet helemaal goed geinformeerd want hij speelde vanaf 2004 bij HSV.. Jol heeft hem bij RKC weggehaald en daarna is hij bij de Selectie van Oranje gehaald
 Help mods!
Rijkaard
Basisspeler

Vak: 428
Reg.: 13 juni 2001
Gepost op 7 juli 2008 om 15:22:57.     ICQ: 88933059      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Confusiius volgens mij ben jij dan fout ingelicht. Hij was al international toen hij bij RKC speelde toen werd hij erbij gehaald. Daarna is hij naar HSV vertrokken in de winterstop.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.486,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Ulf_Kirsten
Idool

Vak: -
Reg.: 2 december 2002
Gepost op 7 juli 2008 om 15:28:41.     MSN: Ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Weet je wat? Jullie zijn allebei verkeerd ingelicht. Boulahrouz werd begin augustus international en vertrok eind augustus naar HSV.
 Help mods!
SAMBAL
Bankzitter

Uit: Zuid-Holland
Reg.: 7 augustus 2003
Gepost op 14 juli 2008 om 11:08:30.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Stil in deze topic. Zou er dan helemaal geen belangstelling voor zijn?
 Help mods!
robur
Bankzitter

Uit: Goes
Reg.: 5 augustus 2005
Gepost op 14 juli 2008 om 11:46:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SAMBAL schreef:

Stil in deze topic. Zou er dan helemaal geen belangstelling voor zijn?

Hoezo? Wil Chelsea hem kwijt dan? Ajax, of welke andere club, kan nog zo veel interesse hebben, maar als Chelsea hem wil behouden en hij het daar wil gaan proberen, dan zullen we toch ook niets meer gaan horen?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-2-4
SAMBAL
Bankzitter

Uit: Zuid-Holland
Reg.: 7 augustus 2003
Gepost op 14 juli 2008 om 12:05:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het lijkt me sterk dat Chelsea hem wil behouden. Of de nieuwe trainer moet het zien zitten in hem. Chelsea heeft genoeg verdedigers die waarschijnlijk de voorkeur krijgen. Daarom vraag ik me af wat er is, het is wel heel stil rondom Boulahrouz. Wil Chelsea met hem verder? Is Ajax geïntereseerd in hem, zoals enkele weken geleden beweerd werd?
 Help mods!
Rijkaard
Basisspeler

Vak: 428
Reg.: 13 juni 2001
Gepost op 14 juli 2008 om 13:14:58.     ICQ: 88933059      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Denk dat LFS hem wel wilt houden. Hij kan zijn man uitschakelen (refereer naar WK 06 boula op ronaldo :-) )
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.486,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Linkshalf
Jeugdspeler

Reg.: 21 mei 2006
Gepost op 14 juli 2008 om 14:52:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Of hij wil hem juist kwijt aangezien zijn oogappel C. Ronaldo door Boulah onder het gras werd geschopt, het is maar vanuit welk standpunt je het bekijkt.

Daarnaast, denk ik, geeft hij de voorkeur aan de portugezen zoals Bosingwa en Carvalho en misschien zelfs Paolo Ferreira.

OT: Je kan Boulah ook huren, veel speeltijd zal hij niet krijgen mijn inziens.

[Dit bericht is veranderd door Linkshalf (op 14 juli 2008 14:55:17).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
David89
Talent

Uit: Zuidoostbeemster
Reg.: 27 januari 2008
Gepost op 14 juli 2008 om 15:32:18.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Chelsea hem nu wil verkopen. En aangezien er ook buitenlandse interesse is voor Boulahrouz, wachten ze het nog even allemaal af. Ajax is dan niet de eerste keus denk ik(van Chelsea).

[Dit bericht is veranderd door David89 (op 14 juli 2008 15:32:42).]
 Help mods!
cameleon127 Gele kaart: waarschuwing

Ballenjongen

Vak: 127
Reg.: 6 juli 2008
Gepost op 15 juli 2008 om 01:12:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

'Khalid Boulahrouz niet in beeld bij Ajax'
Het wordt terloops gebracht, maar het Algemeen Dagblad meldt dat Khalid Boulahrouz niet in beeld is om de plek in de verdediging die ontstaan is door het vertrek van Heitinga naar Spanje op te vullen.

duidelijk.
 Help mods!
Koller
Vedette

Uit: Errug dicht bij 010
Vak: 129
Reg.: 14 juni 2001
Gepost op 15 juli 2008 om 06:55:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Toch... als je aan een type Stam denkt is dit de eerste naam die bij de meeste opkomt denk ik. Ik denk dat hij op dit moment gewoon onhaalbaar is. Want ik denk echt wel dat de Technische Staf van Ajax zit te wachten op hem. Maar goed, duidelijk, (voorlopig) gesloten boek.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.449,7VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Jhelana
Veelbelovend talent

Uit: Spijkenisse
Vak: 425
Reg.: 26 juli 2005
Gepost op 15 juli 2008 om 09:05:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vind het wel een beetje ongeloofwaardig dat ajax niet eens aan hem denkt. (volgens het ad artikel).
Kijk als hij zlef niet wil, dan is het een ander verhaal.
Misschien laten ze hem wel even met rust gewoon.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
129
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: 129
Reg.: 10 mei 2002
Gepost op 15 juli 2008 om 09:22:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het AD, wat de speler graag bij dat clubje uit hun eigen dorp zou willen zien. Neem het niet serieus.
 Help mods!
Martin40

Ballenjongen

Reg.: 5 juli 2008
Gepost op 15 juli 2008 om 10:00:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In mijn ogen de meest geschikte kandidaat en als je kijkt naar de omschrijving die MVB geeft aan de verdediger die hij zoekt denk ik dat je uit het rijtje Boulahrouz - Ooijer - Bouma - Melchiot - Mathijsen een kandidaat moet verwachten ! Maar zijn we blij met sommige van deze spelers ???

Een andere nederlandse kandidaat zou ik niet weten. Of zal het toch een "tropische" verrassing worden (Maidana ?)....

Ben alleen bang dat Boulahrouz de nederlandse competitie geen uitdaging zal vinden en liever een buitenlandse competitie verkiest ! Persoonlijk denk ik dat HSV een grote kans maakt, zeker nu dat zijn "ontdekker" Jol daar trainer is.

Maar misschien is de persoonlijke tragedie die de familie Boulahrouz onlangs heeft getroffen wel een reden om de rust en luwte (familie en vrienden) van Nederland te verkiezen boven het grote geld en de sportieve uitdaging van het buitenland ?!

Hoe dan ook, persoonlijk zie ik Boulahrouz graag komen. En is alleen zijn gemis aan opbouwende kwaliteiten een minpuntje. Zijn killersmentaliteit en ervaring maken dit ruim goed !! En met een v/d Wiel naast hem in het centrum die wel kan doorschuiven naar het middenveld en mooi koppel in het centrum van de verdediging.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Meersche Helden
Vedette

Uit: Zaandam
Vak: 117
Reg.: 2 mei 2004
Gepost op 15 juli 2008 om 11:08:07.         ICQ: 123456789  MSN: melvin_kef@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zie dit met ledenogen aan, als de competitie begint heeft Ajax nog altijd geen defensieve versterkingen en blijft het komend seizoen prijs schieten achterin bij Ajax.

Wat weer gecompenseerd wordt met veel doelpunten van onze offensie.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.452,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
JL20
Vedette

Uit: 0172
Vak: 413
Reg.: 19 maart 2004
Gepost op 15 juli 2008 om 11:35:25.     MSN: PM      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Koller schreef:

Toch... als je aan een type Stam denkt is dit de eerste naam die bij de meeste opkomt denk ik. Ik denk dat hij op dit moment gewoon onhaalbaar is. Want ik denk echt wel dat de Technische Staf van Ajax zit te wachten op hem. Maar goed, duidelijk, (voorlopig) gesloten boek.

Ik denk dat hij graag naar Ajax komt, maar dat Ajax gewoon weinig tot niks onderneemt richting hem of zijn zaakwaarnemer.
Boula is de beste optie om onze verdediging te versterken.
Hopelijk kan Van Basten dat doordrukken bij het bestuur..
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.424,3VoVo: -Opstelling: 3-4-3
EmJay
Regelmatige invaller

Uit: Alphen aan den Rijn
Reg.: 5 april 2005
Gepost op 16 juli 2008 om 10:37:00.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
JL20 schreef:

(...)

Ik denk dat hij graag naar Ajax komt, maar dat Ajax gewoon weinig tot niks onderneemt richting hem of zijn zaakwaarnemer.Boula is de beste optie om onze verdediging te versterken.
Hopelijk kan Van Basten dat doordrukken bij het bestuur..

Waar basseer je dat op dan?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.473,5VoVo: -Opstelling: 5-3-2
0634
Internationale topspeler

Reg.: 2 januari 2006
Gepost op 16 juli 2008 om 17:44:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
JL20 schreef:

(...)

Ik denk dat hij graag naar Ajax komt, maar dat Ajax gewoon weinig tot niks onderneemt richting hem of zijn zaakwaarnemer.

Ja? Hij heeft een paar keer aangegeven dat dat niet zo is, maar jij denkt toch van wel?

Wonderlijk.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.460,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
vanGeel
Lid 2de elftal

Reg.: 3 september 2005
Gepost op 16 juli 2008 om 17:52:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik kan bevestigen dat Khalid Bouhlarouz Ajax als een optie ziet. Met andere woorden het is onjuist om te stellen dat hij niet zou willen komen. Maar er is meer nodig voor een eventuele komst van Bouhlarouz.

[Dit bericht is veranderd door vanGeel (op 16 juli 2008 17:53:22).]
 Help mods!
Joaquin Sanchez
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 6 augustus 2006
Gepost op 16 juli 2008 om 18:03:13.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
vanGeel schreef:

Ik kan bevestigen dat Khalid Bouhlarouz Ajax als een optie ziet. Met andere woorden het is onjuist om te stellen dat hij niet zou willen komen. Maar er is meer nodig voor een eventuele komst van Bouhlarouz.

Hoezo? Ga je hem naar Roda halen dan?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.431,9VoVo: -Opstelling: incompleet
Rasmussen
Regelmatige invaller

Uit: Brunssum
Reg.: 25 augustus 2005
Gepost op 16 juli 2008 om 18:05:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
vanGeel schreef:

Wat is er dan nog meer nodig om deze klasbak binnen te halen? Naar mijn mening zit in deze alom het profiel 'Jaap Stam'. Net zoals die in Alex zit, beide van Chelsea dus. Want allebei mogen naar mijn mening vertrekken omdat Scolari de voorkeur aan andere gaat geven: zijn Portugese matties, Terry etc.. En Boulahrouz moest iets van 5 mln kosten? En Ajax bood naar geruchten al 9 mln voor Amaral dus het geld is er in ieder geval en dan vraag ik me af, waarom Ajax niet op hem biedt. Is het niet mogelijk dat hij zichzelf kandidaat bij Ajax stelt? Verder is Tamas natuurlijk ook een leuke optie, maar die gaat waarschijnlijk naar Celtic.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 43 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk