Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Scouting en aankoopbeleid
Khalid Boulahrouz
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 43 pagina's: « 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 »

Poster
Topic: Khalid Boulahrouz 
Navelstreng Gele kaart: waarschuwing
Bankzitter

Uit: Javastraat
Vak: 428
Reg.: 22 oktober 2006
Gepost op 26 juni 2008 om 13:53:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
liam schreef:

We hebben nu namelijk zat verdedigers die zowel niet kunnen verdedigen als opbouwen. We gaan er dus altijd op vooruit.

Haha heerlijk deze sarcasme
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.485,3VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Woot
Vedette

Vak: 107
Reg.: 26 februari 2003
Gepost op 26 juni 2008 om 14:02:07.     MSN: ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
0634 schreef:

(...)
Je weet dat ie al eens hopeloos is mislukt bij Chelsea?

Ach, zo goed als Chelsea zullen we niet snel meer worden.

Echter, je moet wel dat niveau nastreven, door een stapje lager te beginnen met spelers als Boulahrouz, Vermaelen, Stekelenburg etc.
Als je dan een stabiel elftal hebt, kun je investeren in talenten (dan wel internationale-) die UITEINDELIJK net zo goed ZOUDEN KUNNEN WORDEN als een Terry.
Feit is dat je een stabiele basis nodig hebt die voldoende is om nationaal écht mee te kunnen doen om de titel, en internationaal je een paar ronden verder komt (Uefa Cup)of een reeele kans hebt om de poulefase van de Champions League te overleven.

Dán, en alleen dán, is het klimaat optimaal om het niveau een stapje hoger te tillen.

In dat licht zou Boulahrouz er prima bij passen.

[Dit bericht is veranderd door Woot (op 26 juni 2008 14:02:31).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.450,5VoVo: -Opstelling: incompleet
0634
Internationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 2 januari 2006
Gepost op 26 juni 2008 om 21:43:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tja, we kunnen nog langer welles-nietes blijven spelen, maar de beste man wil helemaal niet naar Ajax....
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.460,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
delpickko
Ballenjongen

Vak: -
Reg.: 21 april 2008
Gepost op 27 juni 2008 om 01:30:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Navelstreng schreef:

(...)

Haha heerlijk deze sarcasme

Sarcasme?
Volgens mij is dat gewoon de realiteit knaap.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
jesper olsen
Ballenjongen

Reg.: 19 november 2002
Gepost op 28 juni 2008 om 13:05:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vrees dat Ajax wat dat betreft pech heeft gehad dat Boula op het EK heeft mogen voetballen. Ik denk dat er nu zoveel interesse is voor Boula dat Ajax (weer) achter het net vist. Ik weet natuurlijk niet wat er allemaal achter de schermen gebeurt maar ik heb vraagtekens bij het transferbeleid van Ajax (alweer). Let maar op dat ook Klaas ons gaat verlaten, hopelijk hebben ze nu een vervanger op het oog (zal wel weer Groningen worden) Markus Berg.
Ajax moet natuurlijk nog verdedigers halen en waar blijft een goede spelverdeler, Ajax speelde vorige jaar voornamelijk de lange bal en zoek het maar uit Klaas en Suarez. Dankzij voornamelijk de extra klasse van deze twee hebben ze nog iets gepresteerd. Ik hoor 100 namen maar een spelverdeler binnenhalen, zullen wel weer in de winterstop gaan handelen als we weer voldoende punten achterstaan. Dan weer zeggen nu hebben we de balans in onze selectie,volgend seizoen dan maar weer.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Remko40

Ballenjongen

Uit: Franeker
Reg.: 26 juni 2008
Gepost op 30 juni 2008 om 10:47:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jesper olsen schreef:

Ik vrees dat Ajax wat dat betreft pech heeft gehad dat Boula op het EK heeft mogen voetballen.
Wat is dan de rol van van Basten ?
Riep die hem terug toen babel geblesseerd was omdat hij hem nodig had (waarom stuurde hij hem dan in 1e instantie weg?),
of speelde er een clubbelang (laat maar zien wat je kan)?

Zit ik al een tijdje mee te worstelen, deze gedachte.

Overigens: Ik ben pro-Boula.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Amor AJAX
Bankzitter

Vak: 117
Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 30 juni 2008 om 11:05:27.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Remko40 schreef:

(...)

Wat is dan de rol van van Basten ?
Riep die hem terug toen babel geblesseerd was omdat hij hem nodig had (waarom stuurde hij hem dan in 1e instantie weg?),
of speelde er een clubbelang (laat maar zien wat je kan)?

Zit ik al een tijdje mee te worstelen, deze gedachte.

Overigens: Ik ben pro-Boula.

Ik ook. Als je ziet hoeveel tegengoals we dit jaar hebben gekregen, niet normaal. De aanval is super met Huntelaar en Suarez. Sulejmani er bij zou helemaal geweldig zijn, maar daar zit het wel snor. Achterin is het één gatenkaas. Vermaelen is 1/3 van het seizoen geblesseerd, Vertonghen is door zijn druisige spel vaak geschorst(geblesseerd), Silva weet ook wel hoe hij een kaartje moet pakken en Heitinga vertrekt. Van der Wiel is een goede verdediger, maar heeft ook meer dan de helft van het seizoen gemist. Verdedigers erbij is echt noodzaak willen we de psv'ers eind volgend seizoen niet met een hele hand naar de camara wijzen ipv de 4 vingers dit jaar.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
AJAX129
Ballenjongen

Vak: 127
Reg.: 8 november 2002
Gepost op 3 juli 2008 om 13:20:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is wel verdacht stil rondom Boulah. Zowel uit londen wordt niet vernomen...ben benieuwd wat Marco met hem besproken heeft, want het lijkt me wel dat hij hem er graag bij zou willen hebben.

Wat betreft het feit dat hij hem eerst naar huis stuurde denk ikdat het overmacht was. Boulah had heel lang niet gespeeld en hoe kan je verklaren dat je een fitte Babel thuis laat en een speler die lang niet gespeeld heeft wel meeneemt....
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.494,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
0634
Internationale topspeler

Gepost op 3 juli 2008 om 18:15:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AJAX129 schreef:

Het is wel verdacht stil rondom Boulah.
Komt misschien door de ontluisterend zwakke pot tegen de Russen..
 Help mods!
fernandoredondo
Ballenjongen

Uit: Amsterdam / Apeldoorn
Vak: 411
Reg.: 23 maart 2008
Gepost op 3 juli 2008 om 22:40:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Verdedigend vond ik hem anders nog steeds de sterkste schakel, alleen aanvallend hield het niet over. Maarja het slechte wordt er altijd snel uitgepakt..
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Babelachtig
Veelbelovend talent

Uit: Bussum
Reg.: 26 december 2002
Gepost op 3 juli 2008 om 22:50:53.       MSN: stuur maar pm      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fernandoredondo schreef:

Verdedigend vond ik hem anders nog steeds de sterkste schakel, alleen aanvallend hield het niet over. Maarja het slechte wordt er altijd snel uitgepakt..

Ja dat is ook een beetje de Nederlanse voetbalvisie. Boulahrouz is een geweldige speler die veel ballen kan afpakken. Voor het voetballende gedeelte hebben we toch al een prachtige aanvallende rechtsback. Laten we nu eens stoppen met dat negatieve gepraat over de voetballende kwaliteiten van Boulahrouz. We mogen blij zijn als deze speler volgend jaar bij ons centraal in de verdediging komt spelen.....

edit: het is niet bedoeld als een persoonlijke reactie op jou hoor fernandoredondo, maar meer in het algemeen he, ik ben het wel met je eens ook...

[Dit bericht is veranderd door Babelachtig (op 3 juli 2008 22:52:21).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.495,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
JohnnySack
Regelmatige invaller

Reg.: 10 mei 2007
Gepost op 3 juli 2008 om 22:56:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
0634 schreef:

(...)
Komt misschien door de ontluisterend zwakke pot tegen de Russen..

Opbouwend wel ja, maar verdedigend niet echt. Vergeleken met Heitinga speelde hij een wereldpot.
 Help mods!
0634
Internationale topspeler

Gepost op 4 juli 2008 om 07:31:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja, vergeleken met Heitinga wel, ja....

Voetballend was het genant. Maar dat schijnt niemand hier meer te boeien. Onze grote successen zijn uiteraard altijd geboekt met sterke slopers.
 Help mods!
JohnnySack
Regelmatige invaller

Reg.: 10 mei 2007
Gepost op 4 juli 2008 om 12:07:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mij boeit het zekerwel, ik zeg alleen dat het verdedigend wel oke was tegen Rusland.

Van der Wiel mag van mij in de basis staan volgend seizoen samen met Vermaelen of een andere aankoop.
 Help mods!
129
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: 129
Reg.: 10 mei 2002
Gepost op 4 juli 2008 om 12:22:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
afca__cbs schreef:

Net iets minder klasse dan Jaap stam? Hoe Boulahrouz tegen Frankijk en Italie speelde is gewoon van absolute klasse zo'n niveau heb ik Japie eerlijk gezegd nog nooit zien halen, en moet je nagaan dat Boulahrouz ook nog eens heel weinig wedstrijdritme had. Nee, met alle respect voor Jaap, maar hij mag Boulahrouz zijn veters nog niet strikken. Een fitte Boulahrouz heeft gewoon zo een basisplek bij een Barcelona, een Chelsea, van het kaliber Terry. Daarom dus dat Ajax ook echt alles op alles moet zetten om deze geweldenaar te halen...Ik wil wel weer eens wedstrijden van Ajax meemaken waar we gewoon makkelijk op de 0 kunnen spelen, met die verdedigers die we nu hebben gaat dat absoluut niet lukken, je houdt altijd je hart vast omdat je weet dat er zo een tegengoal kan vallen, of de tegenstander nu willem 2 of psv is. Absoluut halen dus deze klasbak.

Ik weet niet wat je leeftijd is, maar veel ouder dan 14 zal het niet wezen. Op basis van 2 sterke potjes durf jij te stellen dat Stam zijn veters niet mag vastmaken?
Stam heeft tientallen van die wedstrijden bij Oranje,Manchester,Roma en Milan gespeeld figuur, ik vrees dat jij een beetje in de war bent
 Help mods!
JanTa Gele kaart: waarschuwing
Veelbelovend talent

Uit: Almere
Vak: 116
Reg.: 2 februari 2008
Gepost op 4 juli 2008 om 12:30:15.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
129 schreef:

(...)

Ik weet niet wat je leeftijd is, maar veel ouder dan 14 zal het niet wezen. Op basis van 2 sterke potjes durf jij te stellen dat Stam zijn veters niet mag vastmaken?
Stam heeft tientallen van die wedstrijden bij Oranje,Manchester,Roma en Milan gespeeld figuur, ik vrees dat jij een beetje in de war bent

Stam was op zijn positie een wereldster en Boulahrouz kan een hele goede worden en zeker een versterking voor Ajax. Hoewel ze beide centraal achterin spelen zijn het toch verschillende type voetballers waar bij Stam wat completer was. Het gaat in deze discussie bij mij niet meer om wie wel of niet beter was/is, maar is Boelahrouz een waardevolle versterking voor Ajax en dan denk ik JA!
 Help mods!
appa
Regelmatige invaller

Uit: Gouda
Vak: 401
Reg.: 18 oktober 2002
Gepost op 4 juli 2008 om 12:40:45.         MSN: hemelslicht@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
0634 schreef:

Ja, vergeleken met Heitinga wel, ja....

Heel even offtopic: Bouhla had de hardwerkende, altijd met zijn man meelopende, Dirkie Kut voor zich lopen. Heitinga had de arrogante, "nooit met zijn man meelopende want daar ben ik te goed voor", van Persie voor zich staan. Oftewel: Bouhla had bij elke aanval 1 man, Heitinga danzij van Persie 2. Sja, dan kies je altijd wel de verkeerde....daardoor leek het alsof Heitinga continu verkeerd stond.

En natuurlijk is Bouhla voetballend niet de sterkste. Maar dat is zo simpel op te lossen door een tactisch plaatje waarbij middenvelders en aanvallers vooral slim vrij lopen zonder bal. Dan heeft Bouhla altijd een simpele inspeelpass te maken en is dat probleem ook opgelost.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.487,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
129
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: 129
Reg.: 10 mei 2002
Gepost op 4 juli 2008 om 12:42:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
JanTa schreef:

(...)Stam was op zijn positie een wereldster en Boulahrouz kan een hele goede worden en zeker een versterking voor Ajax. Hoewel ze beide centraal achterin spelen zijn het toch verschillende type voetballers waar bij Stam wat completer was. Het gaat in deze discussie bij mij niet meer om wie wel of niet beter was/is, maar is Boelahrouz een waardevolle versterking voor Ajax en dan denk ik JA!

Ben het helemaal met je eens, uiteraard is Boulahrouz is een versterking voor Ajax.
Maar wie stelt dat Stam de veters van Boulahrouz niet mag vastmaken heeft ze niet allemaal even helden, zoveel is duidelijk.
 Help mods!
Marcovdb
Bankzitter

Uit: mercato saraceno
Reg.: 21 april 2003
Gepost op 4 juli 2008 om 12:54:21.       MSN: kampioenenmarcovdb3@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben ook pro Boulha, maar ik denk dat Boulharouz de veters van Jaap Stam mag vastmaken.........Stam is de beste (of minstens een van de beste) verdediger van de wereld geweest.

[Dit bericht is veranderd door Marcovdb (op 4 juli 2008 12:55:02).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.446,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
013
Vedette

Uit: 013
Vak: 413
Reg.: 15 juli 2003
Gepost op 5 juli 2008 om 10:41:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
appa schreef:

En natuurlijk is Bouhla voetballend niet de sterkste. Maar dat is zo simpel op te lossen door een tactisch plaatje waarbij middenvelders en aanvallers vooral slim vrij lopen zonder bal. Dan heeft Bouhla altijd een simpele inspeelpass te maken en is dat probleem ook opgelost.
Eens. Je moet vooral focussen op wat hij WEL kan, en dat is centraal in de defensie zich vastbijten in de spits van de tegenstander. Als Boulah zijn duels wint, mag hij de opbouw vervolgens dmv van een simpele pass breed of naar voren aan anderen overlaten.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.461,3VoVo: -Opstelling: 4-5-1
lamme rooie sok
Vedette

Uit: MJ Neverland
Vak: 109
Reg.: 9 augustus 2003
Gepost op 5 juli 2008 om 10:50:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Degene die het niet zien zitten in Khalid Bouhlarouz, hebben het ook natuurlijk totaal niet gezien in Heitinga lijkt mij want die is toch wel 3 klassen slechter als Bouhlarouz.

Khalid is een voetballer die Ajax altijd kan gebruiken...en zeker als je figuren als (voorheen) Heitinga, Maduro, Nigel de Jong en nu jongens als Vertonghen, Vermaelen, Ogararu en Emanuelson hebt verdedigen.

Bouhlarouz is stuk voor stuk beter als deze gasten....hoe kan er in godsnaam iemand nog zeggen dat ie Khalid niet wil????...als je dit stelletje verdedigers ziet die bij Ajax voetbal(den)al vele jaren???
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.492,1VoVo: -Opstelling: incompleet
JanTa Gele kaart: waarschuwing
Veelbelovend talent

Uit: Almere
Vak: 116
Reg.: 2 februari 2008
Gepost op 5 juli 2008 om 11:05:28.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lamme rooie sok schreef:

Degene die het niet zien zitten in Khalid Bouhlarouz, hebben het ook natuurlijk totaal niet gezien in Heitinga lijkt mij want die is toch wel 3 klassen slechter als Bouhlarouz.

Khalid is een voetballer die Ajax altijd kan gebruiken...en zeker als je figuren als (voorheen) Heitinga, Maduro, Nigel de Jong en nu jongens als Vertonghen, Vermaelen, Ogararu en Emanuelson hebt verdedigen.

Bouhlarouz is stuk voor stuk beter als deze gasten....hoe kan er in godsnaam iemand nog zeggen dat ie Khalid niet wil????...als je dit stelletje verdedigers ziet die bij Ajax voetbal(den)al vele jaren???

Je gaat ook hier weer appels met peren vergelijken, Heitinga is een verdediger die zich ook met de opbouw bemoeide waardoor er wel eens steekjes vielen in de verdediging. Boulahrouz daartegen is wat minder met de opbouw maar is wel een zekerheid dat de boel achterin op slot zit, als je beide zou opstellen centraal achterin dan heb je een ideale koppel omdat je dan gebruik maakt van hun sterkste punten. Wat ik hiermee wil zeggen is dat Boulahrouz een uitstekende aanwinst zou zijn als met gebruik zou maken van zijn sterke punten met iemand naast hem die zich met de opbouw achterin zal gaan bemoeien.
 Help mods!
0634
Internationale topspeler

Gepost op 5 juli 2008 om 11:11:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lamme rooie sok schreef:

Dat klopt. Maar die kon wel voetballen. Als Boula aan de bal komt is het genant om te zien.
 Help mods!
Olaf L
Bankzitter

Reg.: 28 juli 2006
Gepost op 5 juli 2008 om 14:46:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Beetje wish-full thinking topic aan het worden. Ik heb helemaal niets gehoord dat Boula ook maar interesse heeft om naar AJAX te gaan.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
leonidas
Regelmatige invaller

Reg.: 11 juli 2002
Gepost op 6 juli 2008 om 10:01:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
0634 schreef:

(...)
Dat klopt. Maar die kon wel voetballen. Als Boula aan de bal komt is het genant om te zien.

Heitinga is een goede voetballer en ook geen superslechte verdediger, Boulahrouz is een topverdediger en voetballende voetballers hebben we genoeg in het elftal, dus Blind moet zorgen dat hij komt. Een Nederlander erbij zou prima zijn, dan samen met Silva , Oleguer en Vermaelen is de verdediging prima in orde.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.498,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 43 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk