Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Scouting en aankoopbeleid
Ismail Aissati
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid.
Deze topic bestaat uit 62 pagina's: « 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 62 »

Poster
Topic: Ismail Aissati 
JanTa
Veelbelovend talent

Uit: Almere
Vak: 116
Reg.: 2 februari 2008
Gepost op 9 juli 2008 om 14:18:56.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dan toch maar een voorhoede waarbij de spelers op hun vertrouwde posities blijven staan.

Sulejmani/*Luque.......KJH?/*Cvitanich......Suárez/*Martina

...........................Aissati/*Perez.....................

* zijn de invallers of anders gezegd de backups.
? heb ik KJH gegeven omdat het niet zeker is of hij het komend seisoen nog bij Ajax speeld.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Steffie2flower
Jeugdspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 mei 2007
Gepost op 9 juli 2008 om 14:35:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vossie schreef:

Sulejmani ook en Suarez vorig jaar ook, dat zegt niks.
Voetballen kan hij maar al te goed, bij psv viel er niet veel te zien, want daar speelde hij niet, maar bij Jong Oranje is/was het vaak een echte spelverdeler, met heerlijke passjes binnendoor, buitenkantje voet enzo.
Dat hij Twente en Utrecht afwijst doet me wel een beetje de wenkbrouwen fronsen, laat hij eerst maar eens een jaar op Eredivisie niveau spelen... het is wel een eigenwijs mannetje dus, maar dat kan ook positief zijn, vertrouwen in eigen kunnen, dat past wel bij Ajax.

Ik zou hem graag bij Ajax zien
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
DidiAjax
Lid 2de elftal

Uit: Spanje
Vak: -
Reg.: 27 augustus 2006
Gepost op 9 juli 2008 om 14:52:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
JanTa schreef:

Dan toch maar een voorhoede waarbij de spelers op hun vertrouwde posities blijven staan.

Sulejmani/*Luque.......KJH?/*Cvitanich......Suárez/*Martina

...........................Aissati/*Perez.....................

* zijn de invallers of anders gezegd de backups.
? heb ik KJH gegeven omdat het niet zeker is of hij het komend seisoen nog bij Ajax speeld.

Zeer sterke aanval als je het zo ziet, ik zou deze jongen dus meteen halen want zal ook niet al te duur zijn door zijn 1 jarig contract.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.445,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Arcinho
Bankzitter

Uit: Amsterdam
Vak: 127
Reg.: 22 april 2002
Gepost op 9 juli 2008 om 14:56:51.         MSN: arcinho@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Was Aissati niet al op de trekker naar Utrecht gestapt?
Heeft Sulejmani niet net nummer 10 gekregen?
Gingen we niet alleen maar nog versterking in de verdediging krijgen?
 Help mods!
JanTa
Veelbelovend talent

Gepost op 9 juli 2008 om 15:00:36.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Arcinho schreef:

Was Aissati niet al op de trekker naar Utrecht gestapt?
Heeft Sulejmani niet net nummer 10 gekregen?
Gingen we niet alleen maar nog versterking in de verdediging krijgen?

Ach die rugnrs zeggen mij helemaal niets en Aissati heeft te kennen gegeven dat hij niet betrokken wil worden met de ruil met Pieters van Utrecht, wat ik ook wel begrijpen kan.
 Help mods!
Arcinho
Bankzitter

Vak: 127
Reg.: 22 april 2002
Gepost op 9 juli 2008 om 15:09:47.         MSN: arcinho@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
JanTa schreef:

(...)Ach die rugnrs zeggen mij helemaal niets en Aissati heeft te kennen gegeven dat hij niet betrokken wil worden met de ruil met Pieters van Utrecht, wat ik ook wel begrijpen kan.

Oh dat hij die ruil niet wilde had ik gemist, sorry. Dacht dat dat al lang & breed rond was. En die nummers, tja dat zal idd meer zijn om hem vertrouwen te geven? Wie had het afgelopen seizoen, Luque toch?
 Help mods!
Ares
Moderator
Opper Chat Operator

Uit: Rosmalen
Reg.: 14 maart 2002
Gepost op 9 juli 2008 om 15:54:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Waar komen al die opstellingen met de punt naar voren toch vandaan? Aissati komt juist beter tot z'n recht wanneer je met de punt naar achteren speelt.
Met een komst van Aissati, heb je voor volgend jaar zoiets:
--Aissati------Gabri----
-(Sarpong)---(De Jong)--
--------Lindgren--------
---(Van der Heijden)----

Dan heb je Claasen nog, die je ook als rechtshalf op kan stellen, zodat Gabri centraal kan (wat niet m'n voorkeur geniet).

Op deze manier heb je veel talent op je middenveld. Aissati is niet mijn eerste keus om die positie op te vullen, maar als echte toppers niet haalbaar zijn... Dan heb ik er niks op tegen.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.465,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Francesc Fabregas Soler
Internationale topspeler

Vak: 413
Uploads: 1
Reg.: 24 juli 2005
Gepost op 9 juli 2008 om 15:59:20.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heb ik nieuws gemist dat Aissati misschien toch onze kant op komt?
 Help mods!
Michel
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zaanstad
Vak: 115
Reg.: 14 augustus 2003
Gepost op 9 juli 2008 om 16:01:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Francesc Fabregas Soler schreef:

Heb ik nieuws gemist dat Aissati misschien toch onze kant op komt?

Aissati weer in beeld bij Ajax
woensdag 09 juli, door Ajax400, HG, 13:37u, VI

Volgens Voetbal International is Ismail Aissati in beeld bij Ajax, nadat Aissati heeft laten weten geen interesse te hebben in een transfer naar FC Twente of FC Utrecht.

PSV laat weten dat ze niet graag een speler aan een concurrent willen verkopen, maar dat ze Aissati ook niet transfervrij weg willen zien gaan bij PSV volgend jaar.

In de winterstop bood Ajax nog 5 miljoen euro voor de talentvolle middenvelder.

Dit bericht denk ik dat het allemaal over gaat
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.493,1VoVo: -Opstelling: 4-3-3
abctje
International

Reg.: 21 februari 2002
Gepost op 9 juli 2008 om 16:03:39.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zou mooi zijn als we hem toch nog konden halen. En dat we verdedigende versterkingen nodig hebben... tja dat weten we. Maar zo'n buiten kansje moet je altijd aangrijpen natuurlijk.

Zeer goede voetballer, die niet zoveel meer kan kosten door zijn 1jarig contract.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.482,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Francesc Fabregas Soler
Internationale topspeler

Vak: 413
Uploads: 1
Reg.: 24 juli 2005
Gepost op 9 juli 2008 om 16:08:36.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Michel schreef:

(...)

Aissati weer in beeld bij Ajax
woensdag 09 juli, door Ajax400, HG, 13:37u, VI

Volgens Voetbal International is Ismail Aissati in beeld bij Ajax, nadat Aissati heeft laten weten geen interesse te hebben in een transfer naar FC Twente of FC Utrecht.

PSV laat weten dat ze niet graag een speler aan een concurrent willen verkopen, maar dat ze Aissati ook niet transfervrij weg willen zien gaan bij PSV volgend jaar.

In de winterstop bood Ajax nog 5 miljoen euro voor de talentvolle middenvelder.

Dit bericht denk ik dat het allemaal over gaat

Ok ik denk al. Bedankt.
 Help mods!
een schaap - 2 jaar later
International

Reg.: 3 november 2002
Gepost op 9 juli 2008 om 16:46:32.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
abctje schreef:

Zou mooi zijn als we hem toch nog konden halen. En dat we verdedigende versterkingen nodig hebben... tja dat weten we. Maar zo'n buiten kansje moet je altijd aangrijpen natuurlijk.

Zeer goede voetballer, die niet zoveel meer kan kosten door zijn 1jarig contract.

Hij heeft een contract tot 2013. Die heeft ie niet ondertekend, maar mondeling toegezegd. Ik denk dat Aissati gewoon weg wil bij PSV. Het is natuurlijk oerdom om die jongen geen basisplaats te geven. Affelay kan dan gewoon linksbuiten. Maar Stevens blijkt ook gewoon een behoudende trainer te zijn die niet al te veel risico wil nemen. Verder is Aissati van het kamp Lemic en zal Lemic er alles aan doen om 'm te verkopen. Hij kan niet anders, ondanks de druk van de publieke opinie. Aleen: wil Reker 'm wel aan Ajax verkopen? Ik heb niet het gevoel dat Aissati naar het buitenland wil, dus alleen Ajax is een gegadigde. Het komt er op neer dat Reker 'm wel aan Ajax moet verkopen als Aissati wil.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.462,8VoVo: -Opstelling: -
moscas
Basisspeler

Reg.: 30 juni 2000
Gepost op 9 juli 2008 om 17:07:47.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk niet dat Ajax alle moeite wil doen. PSV wil hem alleen voor een goede prijs kwijt, en Ajax heeft net Sulejmani gekocht, die overigens ook op die plaats zou kunnen spelen, verwacht ik.

Bovendien is Aissati vaak geblesseerd, en dat zou Ajax met haar knollenveld niet goed uitkomen, vrees ik.

Ik ga er vanuit dat hij niet komt.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Fernando Redondo
Icoon

Uit: 198.27.25.3
Vak: 405
Reg.: 13 november 2002
Gepost op 9 juli 2008 om 17:24:00.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
moscas schreef:

Ik denk niet dat Ajax alle moeite wil doen. PSV wil hem alleen voor een goede prijs kwijt, en Ajax heeft net Sulejmani gekocht, die overigens ook op die plaats zou kunnen spelen, verwacht ik.

Bovendien is Aissati vaak geblesseerd, en dat zou Ajax met haar knollenveld niet goed uitkomen, vrees ik.

Ik ga er vanuit dat hij niet komt.

Een goede voetballer is nu eenmaal niet goedkoop. Zie sulejmani.

Overigens staat PSV niet zo heel sterk. Als ik me niet vergis, is er veel beloofd aan Aissati, is zijn contractverlenging nietig verklaard en heeft PSV vorig jaar een flink bod geweigerd. Drukt de prijs weldegelijk.

Over zo'n talent hoef je niet lang na te denken. Heeft in mijn ogen meer laten zien dan Sulejmani.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.457,1VoVo: -Opstelling: incompleet
kloot
Ballenjongen

Uit: Diemen
Reg.: 13 maart 2008
Gepost op 9 juli 2008 om 18:04:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hoop dat ie komt, we kunnen de creativeit goed gebruiken op het middenveld.
Vermindert ook weer de druk die er op de verdedigers is om op te bouwen, als er zo'n ventje loopt waar je de bal aan kan afgeven en er mooi vervolg aangeeft.

HALEN dat mannetje!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
JanTa
Veelbelovend talent

Gepost op 9 juli 2008 om 18:09:30.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

PSV en Utrecht nog niet akkoord over Pieters

PSV en FC Utrecht zijn het nog altijd niet eens over een transfer van Erik Pieters. Althans, dat beweert voorlichter Marcel Paapst. De verdediger zou volgens eigen zeggen Nieuw Galgenwaard verruilen om in Eindhoven te gaan spelen. "Dit is de best denkbare stap die ik me kan bedenken", vertelt Pieters aan VI.nl. "Met alle respect voor FC Utrecht, maar als je ziet wat PSV de afgelopen jaren allemaal heeft bereikt, dan wil iedereen zo'n transfer."
Volgens Paapst zijn beide clubs nog altijd niet uit de onderhandelingsfase. "Het klopt wel dat er iets speelt, maar het bericht dat de transfer al beklonken is, is onjuist," aldus de persvoorlichter tegenover ELF Voetbal.

quote:
Dat kan wel eens te maken hebben dat Aissati niet wil meewerken aan deze overgang.
quote:
Het is al achterhaald merk ik, Pieter gaat naar P$V voor 2,5 miljoen en het valt mij op dat Aissati is niet bij deze deal betrokken

[Dit bericht is veranderd door JanTa (op 9 juli 2008 18:25:07).]
 Help mods!
Vagner Love
Bankzitter

Vak: 424
Reg.: 2 juni 2005
Gepost op 9 juli 2008 om 18:30:17.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ons middenveld bleef afgelopen jaar - met het vertrek van Sneijder - verstoken van elke vorm van creativiteit. We hebben een prachtige aanval, maar wie gaat het gat tussen het middenveld en de aanval verzorgen? Daar hebben we toch echt een spelverdeler voor nodig! Een goeie spelverdeler hebben we echter niet in onze selectie. Een speler als Aissati lijkt me daarom pure noodzaak. Bovendien is dit een buitenkansje, aangezien hij zijn contract niet heeft verlengd, hij weg wil en Ajax een optie voor hem is. Die jongen hoeft niet veel te kosten en zou een onmiddelijke oplossing kunnen zijn voor op ons middenveld, daar van der Heijden en Sarpong nog niet zover schijnen te zijn. Als we nou eens echt dat kampioenschap willen gaan binnenhalen, dan is deze creatieve kracht op het middenveld hoogst noodzakelijk. HALEN DUS.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.463,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
AvH
Lid 2de elftal

Vak: 420
Reg.: 30 oktober 2006
Gepost op 9 juli 2008 om 18:35:03.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vagner Love schreef:

Ons middenveld bleef afgelopen jaar - met het vertrek van Sneijder - verstoken van elke vorm van creativiteit. We hebben een prachtige aanval, maar wie gaat het gat tussen het middenveld en de aanval verzorgen? Daar hebben we toch echt een spelverdeler voor nodig! Een goeie spelverdeler hebben we echter niet in onze selectie. Een speler als Aissati lijkt me daarom pure noodzaak. Bovendien is dit een buitenkansje, aangezien hij zijn contract niet heeft verlengd, hij weg wil en Ajax een optie voor hem is. Die jongen hoeft niet veel te kosten en zou een onmiddelijke oplossing kunnen zijn voor op ons middenveld, daar van der Heijden en Sarpong nog niet zover schijnen te zijn. Als we nou eens echt dat kampioenschap willen gaan binnenhalen, dan is deze creatieve kracht op het middenveld hoogst noodzakelijk. HALEN DUS.

Ik denk dat Ajax in Siem de Jong de nummer 10 ziet. Naar mijn mening niet geheel onterecht. Niet de meest opvallende of flitsende speler maar wel een hele slimme. Heb hem afgelopen seizoen ook een paar keer Huntelaar vrij voor de keeper zien zetten wat mij wel vertrouwen geeft in die jongen. Daarnaast is de Jong een redelijke loper, meer dan Aisatti. En om nou te stellen dat Aisatti verder is in zijn ontwikkeling dan de Jong lijkt me ook sterk, hoogstens net wat meer ervaring.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.492,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Vagner Love
Bankzitter

Vak: 424
Reg.: 2 juni 2005
Gepost op 9 juli 2008 om 18:38:41.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AvH schreef:

(...)

Ik denk dat Ajax in Siem de Jong de nummer 10 ziet. Naar mijn mening niet geheel onterecht. Niet de meest opvallende of flitsende speler maar wel een hele slimme. Heb hem afgelopen seizoen ook een paar keer Huntelaar vrij voor de keeper zien zetten wat mij wel vertrouwen geeft in die jongen. Daarnaast is de Jong een redelijke loper, meer dan Aisatti. En om nou te stellen dat Aisatti verder is in zijn ontwikkeling dan de Jong lijkt me ook sterk, hoogstens net wat meer ervaring.

De Jong heeft mijns inziens niet de diepgang die Aissati wel heeft. Ik zie in de Jong veel meer een controleur. Hij speelde meestal op links en de flanken bedienen zie ik hem ook niet doen. Maar goed, we zullen zien. Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik ook niet denk dat Aissati deze kant opkomt.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.463,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Japie Mol
Lid 2de elftal

Uit: Nootdorp
Reg.: 27 april 2002
Gepost op 9 juli 2008 om 18:40:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vagner Love schreef:

Amen. Volledig mee eens. Als Aisatti daadwerkelijk zijn contract niet heeft verlengd dan moet je hem meteen kopen. Ondanks dat een gezonde hekel aan PSV heb, heb ik enorm genoten van Aisatti in de wedstrijden die hij gespeeld heeft tegen o.a. AC Milan. Dat hij daarna een terugval heeft gekregen is jammer maar voorspelbaar. Iedere jonge speler die snel omhoog gaat zal een mindere periode hebben. Ik weet het: Het is een enorm cliche maar wel één die klopt.

Spelers als vd Vaart, Sneijder en Heitinga hebben ook allemaal een mindere periode gekend. Ze zijn echter sterk teruggekomen. Nee, ondanks dat Aisatti vorig jaar weinig heeft gespeeld vind ik hem (samen met o.a. Sulejmani, De Guzman en Affelay) nog steeds een van de grootste talenten van de Eredivisie. Halen dus!!!!

[Dit bericht is veranderd door Japie Mol (op 9 juli 2008 19:14:17).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.470,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Huntelaar 4ever
Bankzitter

Uit: Utrecht
Vak: 421
Reg.: 19 augustus 2002
Gepost op 9 juli 2008 om 18:57:14.     MSN: douweboonstra@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind dat we Aissati moeten halen, dan kan hij mooi de rol van Sneijder kan overnemen. Ik vond Perez eerlijg gezegd tegenvallen, maar gezien zijn ervaring is hij belangrijk voor het begeleiden van de jonge spelers.
 Help mods!
SAMBAL
Bankzitter

Uit: Zuid-Holland
Reg.: 7 augustus 2003
Gepost op 9 juli 2008 om 19:12:54.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik weet het niet of hij komt. Van Basten gaat waarschijnlijk zonder schaduwspits spelen, dus met de punt naar achteren. Bovendien heeft Sulejmani nr10 gekregen. Misschien is het systeem van het NL11tal een optie, dus met 3 aanvallende types die met veel positiewisselingen achter de diepe spits spelen. We moeten allemaal afwachten wat v. Basten van plan is, Aissati is een goede jonge speler die achter de spitsen moet spelen. Hij is veel te licht als linkermiddenvelder en ook niet geschikt als buitenspeler.

[Dit bericht is veranderd door SAMBAL (op 9 juli 2008 19:13:49).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Joaquin Sanchez
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 6 augustus 2006
Gepost op 9 juli 2008 om 19:24:33.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat Aissatti een goede aankoop zou zijn, maar meer om te rijpen achter een andere middenvelder. Het is dan wel een groot talent, hij is nog lang niet ver genoeg in zijn ontwikkeling om er iedere week weer te staan, ik vraag me af of hij de gigantisch hoge druk aankan. Daarnaast vrees ik dat, als hij iedere week zou spelen, hij te vaak door de ondergrens zal zakken. Hij is gewoon niet ver genoeg om de belangrijkste positie bij de belangrijkste club van Nederland naar behoren in te vullen.

[Dit bericht is veranderd door Joaquin Sanchez (op 9 juli 2008 19:26:01).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.431,9VoVo: -Opstelling: incompleet
0634
Internationale topspeler

Reg.: 2 januari 2006
Gepost op 9 juli 2008 om 19:41:51.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik weet niet of ze hem naar ons laten gaan. Anders volgende zomer, als ie gratis is . Wel een interessante speler natuurlijk. Groot talent. Balvast, veel inzicht, heerlijke passing in de benen. Ik denk wel dat hij bij ons meer speelminuten zal krijgen. Heel veel zelfs. Maar goed, het blijft de vraag of Psv wil meewerken.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.460,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Ajax4ever kampioen
Lid 2de elftal

Uit: Nootdorp
Vak: 402
Reg.: 3 december 2004
Gepost op 9 juli 2008 om 20:04:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Joaquin Sanchez schreef:

Ik denk dat Aissatti een goede aankoop zou zijn, maar meer om te rijpen achter een andere middenvelder. Het is dan wel een groot talent, hij is nog lang niet ver genoeg in zijn ontwikkeling om er iedere week weer te staan, ik vraag me af of hij de gigantisch hoge druk aankan. Daarnaast vrees ik dat, als hij iedere week zou spelen, hij te vaak door de ondergrens zal zakken. Hij is gewoon niet ver genoeg om de belangrijkste positie bij de belangrijkste club van Nederland naar behoren in te vullen.

Een speler zoals je bovenstaande beschrijft als 1e keus voor Aissattie is voor ajax onhaalbaar. Zulke spelers gaan namelijk niet naar de eredivisie. De enige manier om aan spelers van dat niveau te komen is als oud spelers van ajax of Nederlandse spelers op leeftijd willen stoppen in Nederland. Zie bijvoorbeeld een Rijkaard, Stam en Davids (reken ik gemakshalve ook maar mee).

Aangezien zulke spelers momenteel niet binnen te halen zijn, zou ik het een goede zet vinden om een groot talent als Aissattie binnen te halen.
Hij heeft de mogelijkheden om uit te groeien tot een zeer behoorlijke middenvelder.

Daar moet je als ajax zijnde gewoon in willen investeren. Je moet dan natuurlijk niet verwachten dat hij binnen een halfjaar op het niveau van een Sneijder zit.
Wel mag je verwachten dat hij binnen 1 seizoen flink zal groeien. Ik verwacht dat hij veel aan spelen zal toekomen en dus de mogelijkheid heeft om zich goed te ontwikkelen.

Beter investeren in jonge spelers met mogelijkheden dan ervaren spelers die het niet helemaal of helemaal de juiste kwaliteiten hebben.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid.
Deze topic bestaat uit 62 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk