| Poster | | Topic: Ismail Aissati |  |
|
234 Lid 2de elftal
Vak: 120 Posts: 388 Reg.: 29 juni 2007 | Want? Het is nog niet officeel rond.
|
|
|
AFCA3STERREN Internationale topspeler
Vak: 411 Posts: 2390 Reg.: 17 september 2005 |
quote: AmStErDaMmErTje84 schreef:
Het zou wat zijn als Aissati Naar Ajax komt, Sjonge jonge jonge wat een elftal zou het worden, Perez die wil ik dan nooit meer terugzien.
Daar sluit ik me graag bij aan! Aissati past ook helemaal niet bij PSV. En zolang zijn vriend er voetbald kan hij de bank warm blijven houden.
|
|
|
Bergkamp fan Regelmatige invaller
Uit: Hilversum Vak: 428 Posts: 620 Reg.: 9 januari 2002 | Ik zou Aisatti ook wel toejuichen. Denk dat we dan een super middenveld/aanval hebben. Zonde dat ie bij psv allen maar op de bank zit. Hoop dat die 'bron' t bij t juiste eind heeft!
Sulejmani------Huntelaar------Suarez
----------------Aisatti-------------
Lindgren-----------------------Gabri
|
|
|
AFCA3STERREN Internationale topspeler
Vak: 411 Posts: 2390 Reg.: 17 september 2005 | En dan heb je nog de Argentijnse topscorer op de bank zitten. Wanneer Aissati zou komen, én Huntelaar blijft heb je echt een voorhoede plus middenveld waar je U tegen zegt. Dan de verdediging nog, en let's go on!
|
|
|
Steffie2flower Jeugdspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 75 Reg.: 6 mei 2007 |
quote: moscas schreef:
ik begrijp deze discussie niet. Aissati is nu speler van FC Utrecht. Punt uit!
Waar heb jij gezeten de laatste tijd, totaal ontkracht dat bericht van die spelerswissel.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Christiano Bankzitter
Uit: Dordrecht Vak: 426 Posts: 573 Reg.: 3 april 2004 | Op papier ziet dat er natuurlijk fantastisch uit. Lindgren verdient op basis van vorig seizoen absoluut een basisplek op het middenveld, Gabri spreekt voor zich. Dan hebben we inderdaad nog een 'nummer 10' nodig. Een type Aissati is dan een zeer geschikte voetballer.
Maar wat we niet moeten vergeten is dat we ook nog een zekere Siem de Jong hebben lopen. Siem wordt hier op het forum behoorlijk onderschat. Ik denk zelfs dat Siem op 10 (dat rijmt) beter zal werken dan Aissati. Met zijn inzicht kan hij onze 3 spitsen uitermate goed bedienen, ik zie hem als een belangrijke schakel tussen het middenveld en de aanval.
Aissati is met zijn creativiteit absoluut welkom, maar ik ben van mening dat we onze nummer 10 al in huis hebben. Kenneth Perez is wat mij betreft overbodig.
Edit: foutje
[Dit bericht is veranderd door Christiano (op 6 juli 2008 16:53:22).]
|
|
|
Jorninho International
Uit: Spijkenisse Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1311 Reg.: 8 april 2003 | Heeft AJAX ooit wel eens intresse getoond? Ik kan me alleen herinneren dat ze dat zeiden toen dat gedoe met zijn contract was en hij voor 2 stuivers mocht vertrekken. De laatste maanden ben ik niks van intresse tegen gekomen.
|
|
|
Amor AJAX Bankzitter
Vak: 117 Posts: 578 Reg.: 7 augustus 2005 |
quote: Christiano schreef:
Maar wat we niet moeten vergeten is dat we ook nog een zekere Siem de Jong hebben lopen. Siem wordt hier op het forum behoorlijk onderschat. Ik denk zelfs dat Siem op 10 (dat rijmt) beter zal werken dan Aissati.
O ja, rijmt dat ?
Nee Siem gaat het niet redden. Van der Heijden heeft veel meer kwaliteiten. Maar ik snap niet waarom Ajax zich niet meld bij PSV voor Aisatti, is zeker haalbaar en een echte Ajaxspeler.
|
|
|
Steven0038844 Jeugdspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 57 Reg.: 5 april 2003 | AJAX heeft de Jong, van der Heijden en Sarpong, waarvan ik de laatste 2 het meeste van verwacht.
|
|
|
Ares Moderator Opper Chat Operator
Uit: Rosmalen Vak: - Posts: 7367 Reg.: 14 maart 2002 | Vind jij Van der Heijden eenzelfde soort/type speler als Aissati dan?
|
|
|
Seguidor Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 16 Reg.: 28 januari 2007 |
quote: Ares schreef:
Vind jij Van der Heijden eenzelfde soort/type speler als Aissati dan?
Ach joh, hij zegt ook dat hij het meest van vdHeijden en Sarpong verwacht, terwijl de jong zich al het best heeft latenz ien.
|
|
|
reuser in oranje Bankzitter
Uit: amsterdam Vak: 118 Posts: 508 Reg.: 11 mei 2000 | Kan iemand bevestigen dat er in de papieren VI weer gesproken wordt over interesse voor Aissati van Ajax, nu de speler clubs als Twente en Utrecht niet groot genoeg blijkt te vinden?
|
|
|
JanTa Veelbelovend talent
Uit: Almere Vak: 116 Posts: 688 Reg.: 2 februari 2008 |
quote: reuser in oranje schreef:
Kan iemand bevestigen dat er in de papieren VI weer gesproken wordt over interesse voor Aissati van Ajax, nu de speler clubs als Twente en Utrecht niet groot genoeg blijkt te vinden?
Ik kan me voorstellen dat hij er geen trek meer in heeft om weer verhuurd te worden of te worden verkocht/geruild aan een subtopper. Die jongen wil nu eindelijk eens op een hoger niveau presteren en zien waar zijn grensen liggen. Zo duur hoeft hij niet te zijn voor Ajax omdat Aissati een aflopend kontrakt heeft en kan wel enigzins begrijpen dat P$V alle middelen gebruikt om hem niet naar hun directe concurent te laten gaan.
|
|
|
BuZa Lid 2de elftal
Uit: Lelystad Vak: 403 Posts: 345 Reg.: 30 november 2005 | Als we nou Aissati en Pieters halen, is die soap ook eindelijk afgelopen!
|
|
|
rob1828 Jeugdspeler
Vak: - Posts: 67 Reg.: 8 juni 2006 |
quote: BuZa schreef:
Als we nou Aissati en Pieters halen, is die soap ook eindelijk afgelopen!
Haha ja, ik heb alleen het idee dat Pieters met z`n hoofd al helemaal bij PSV zit
Over Aisatti: Lijkt mij een waardige opvolger voor Wesley, nog niet zo goed als hem maar er zit zeker toekomst in deze jongen.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.489,2 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
BankSupporter Ballenjongen
Uit: den haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 23 Reg.: 22 juli 2007 | Deze jongen komt toch nooit, zonde van de ruimte en de discussie. Ajax zal niet snel een jong talent bij de grootste concurrent vandaan halen (hebben ze dit ooit wel gedaan?). PSV zal ver boven de marktwaarde gaan zitten, rond de 9, als Ajax aanklopt. Niet doen dus.
Bovendien vind iedereen Aissati nog steeds goed op basis van meer dan een jaar geleden. Ik ken meer spelers die een topjaar hebben gehad en daarna wegvielen.
We hebben Aissati ook niet nodig
---------------------Huntelaar--------------------------
-----Suarez----------Sulejmani-----------Cvitanovich
-------------Gabri--------------Lindgren---------------
|
|
|
El Giganta Jeugdspeler
Vak: - Posts: 95 Reg.: 27 juni 2002 |
quote: reuser in oranje schreef:
Kan iemand bevestigen dat er in de papieren VI weer gesproken wordt over interesse voor Aissati van Ajax, nu de speler clubs als Twente en Utrecht niet groot genoeg blijkt te vinden?
Klopt, ik lees het net.
"...FC Utrecht is dus afgevallen en het geinteresseerde FC Twente maakt niet veel meer kans. Inmiddels is Ajax weer in beeld. Afgelopen winterstop paaide PSV Aissati met een forse aanbieding zodat hij niet voor de afgesproken prijs van vijf miljoen euro naar Amsterdam zou verkassen, met het naderende einde van zijn contract in zicht liggen de troeven inmiddels anders."
VI
[Dit bericht is veranderd door El Giganta (op 9 juli 2008 13:53:14).]
|
|
|
rob1828 Jeugdspeler
Vak: - Posts: 67 Reg.: 8 juni 2006 |
quote: BankSupporter schreef:
Deze jongen komt toch nooit, zonde van de ruimte en de discussie. Ajax zal niet snel een jong talent bij de grootste concurrent vandaan halen (hebben ze dit ooit wel gedaan?). PSV zal ver boven de marktwaarde gaan zitten, rond de 9, als Ajax aanklopt. Niet doen dus.
Bovendien vind iedereen Aissati nog steeds goed op basis van meer dan een jaar geleden. Ik ken meer spelers die een topjaar hebben gehad en daarna wegvielen.
Ik zie Sulejmani niet als een speler voor achter de spits eigenlijk hoor en Cvitanisch is absoluut geen buitenspeler. Ik denk dat Aisatti de strijd aan kan gaan met Cvitanisch voor de `10` positie.
[Dit bericht is veranderd door rob1828 (op 9 juli 2008 13:53:31).]
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.489,2 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Robehr Bankzitter
Uit: Breda Vak: 420 Posts: 486 Reg.: 18 september 2004 | Rot op met die gast. We hebben Jeffrey Sarpong, net zo'n groot talent en eigen kweek.
|
|
|
129 Idool
Uit: Amsterdam Vak: 129 Posts: 4385 Reg.: 10 mei 2002 |
quote: Robehr schreef:
Rot op met die gast. We hebben Jeffrey Sarpong, net zo'n groot talent en eigen kweek.
Rot zelf lekker op, eigen kweek ok, maar niet half zoveel talent als Aissati.
|
|
|
Jorninho International
Uit: Spijkenisse Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1311 Reg.: 8 april 2003 |
quote: BankSupporter schreef:
Deze jongen komt toch nooit, zonde van de ruimte en de discussie. Ajax zal niet snel een jong talent bij de grootste concurrent vandaan halen (hebben ze dit ooit wel gedaan?). PSV zal ver boven de marktwaarde gaan zitten, rond de 9, als Ajax aanklopt. Niet doen dus.
Ik vind eigelijk heel je opstelling raar, Suarez op links terwijl hij rechts veel beter uit de verf kwam, cvitanovich? op rechts? Lindgren rechts & gabri links? Sulejmani op 10?
En dan het systeem... Suarez en Sulejmani moeten veel dieper staan vind ik. 4-3-3 puntje naar achter zeg ik.
|
|
|
Vossie Icoon
Uit: 015 Vak: 410 Posts: 6575 Reg.: 25 februari 2003 |
quote: 129 schreef:
(...)
Rot zelf lekker op, eigen kweek ok, maar niet half zoveel talent als Aissati.
Daar denkt meneer De Visser anders heel anders over. Die schaarde Sarpong hoger in dan Affelay en Aissati, moet hij het natuurlijk wel gaan laten zien.
Aissati mag van mij altijd komen, laten ze (Sarpong + De Jong en Perez...) het maar uitvechten.
|
|
|
Reltiet Jeugdspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 82 Reg.: 19 februari 2008 |
quote: rob1828 schreef:
Over Aisatti: Lijkt mij een waardige opvolger voor Wesley, nog niet zo goed als hem maar er zit zeker toekomst in deze jongen.
Tja, Sneijder is een stuk dynamischer achter de spitsen en heeft een beter schot. Aan de andere kant heeft Aisatti een uitstekend overzicht en een strakke korte pass in de benen, ideaal om iemand weg te sturen.
Al met al moet je natuurlijk rekening houden met de leeftijd van die jongen, Aisatti is nog onder de 20.
|
|
|
Vossie Icoon
Uit: 015 Vak: 410 Posts: 6575 Reg.: 25 februari 2003 | Sulejmani ook en Suarez vorig jaar ook, dat zegt niks.
Voetballen kan hij maar al te goed, bij psv viel er niet veel te zien, want daar speelde hij niet, maar bij Jong Oranje is/was het vaak een echte spelverdeler, met heerlijke passjes binnendoor, buitenkantje voet enzo.
Dat hij Twente en Utrecht afwijst doet me wel een beetje de wenkbrouwen fronsen, laat hij eerst maar eens een jaar op Eredivisie niveau spelen... het is wel een eigenwijs mannetje dus, maar dat kan ook positief zijn, vertrouwen in eigen kunnen, dat past wel bij Ajax. 
[Dit bericht is veranderd door Vossie (op 9 juli 2008 14:16:29).]
|
|
|
Jorninho International
Uit: Spijkenisse Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1311 Reg.: 8 april 2003 | Staat er in die VI ook hoeveel hij moet gaan kosten? Ik vind het namelijk niet meer dan een talentje. Zou er dan ook niet veel aan uitgeven.
|
|
|
|