| Poster | | Topic: Ismail Aissati |  |
|
Gonzo Veelbelovend talent
Uit: Zutphen Vak: - Posts: 269 Reg.: 9 juni 2001 | Tja, gezien het late tijdstip van deze postng en mijn geschiedenis hier op het forum, klinkt het volgende wellicht vreemd.
Zeer toevallig heb ik vanavond tijdens het stappen uit zeer betrouwbare, weliswaar tweede, hand ( Aissati is eerste) vernomen dat hij zaterdagochtend (over een paar uurtjes dus) een gesprek heeft met Van Basten.
Dat zegt natuurlijk nu nog helemaal niets en ik wel mensen ook geen valse hoop geven, maar hopelijk vloeit hier iets moois uit. Aiissati wil zelf graag komen heb ik begrepen.
Nu zijn er ongetwijfeld mensen die vragen naar de bron, maar die geef ik prijs als een en ander in kannen en kruiken is.
|
|
|
jellie Vedette
Posts: 1846 Reg.: 13 september 2002 | Wat voor geschiedenis heb jij op dit forum dan?
quote: Gonzo schreef:
Tja, gezien het late tijdstip van deze postng en mijn geschiedenis hier op het forum, klinkt het volgende wellicht vreemd.
Zeer toevallig heb ik vanavond tijdens het stappen uit zeer betrouwbare, weliswaar tweede, hand ( Aissati is eerste) vernomen dat hij zaterdagochtend (over een paar uurtjes dus) een gesprek heeft met Van Basten.
Dat zegt natuurlijk nu nog helemaal niets en ik wel mensen ook geen valse hoop geven, maar hopelijk vloeit hier iets moois uit. Aiissati wil zelf graag komen heb ik begrepen.
Nu zijn er ongetwijfeld mensen die vragen naar de bron, maar die geef ik prijs als een en ander in kannen en kruiken is.
|
|
|
JanTa Veelbelovend talent
Uit: Almere Vak: 116 Posts: 688 Reg.: 2 februari 2008 |
quote: Ferry22 schreef:
(...)
Wat weten wij hier nou van? Voorlopig werpt Ajax zich niet OPENLIJK in de strijd om Aissati, maar weten wij veel... Misschien heeft hij Ajax al 'nee' gezegd, of misschien is Ajax wel met hem bezig.
Het zou natuurlijk geweldig zijn als ze achter de schermen tot onderhandelingen komen met Aissati en verder wat mij verder opgevallen is dat alles binnenkamers blijft bij Ajax wat aankopen betreft.
|
|
|
Rush Vedette
quote: JanTa schreef:
(...)Het zou natuurlijk geweldig zijn als ze achter de schermen tot onderhandelingen komen met Aissati en verder wat mij verder opgevallen is dat alles binnenkamers blijft bij Ajax wat aankopen betreft.
Vind je ? Nou , de transfer van Sulejmani was al maanden min of meer bekend. En ook Henrique is geen geheim.
Ik heb nergens nog een serieuze link van Ajax naar Aissati kunnen vinden ( behlave de mislukte pogingen van vorig jaar ).
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.494,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
JanTa Veelbelovend talent
Uit: Almere Vak: 116 Posts: 688 Reg.: 2 februari 2008 |
quote: Rush schreef:
(...)
Vind je ? Nou , de transfer van Sulejmani was al maanden min of meer bekend. En ook Henrique is geen geheim.
Ik heb nergens nog een serieuze link van Ajax naar Aissati kunnen vinden ( behlave de mislukte pogingen van vorig jaar ).
Met Sulejmani is al tijden bekend dat Marco hem wilde hebben en Blind maakte er ook geen publiek geheim van, alleen moest er nog een akkoord bereikt worden met Sulejmani en H.veen er is dus niets gelekt.
|
|
|
Micheltje International
Uit: Lelystad Vak: 428 Posts: 1274 Reg.: 11 november 1999 |
quote: Gonzo schreef:
Tja, gezien het late tijdstip van deze postng en mijn geschiedenis hier op het forum, klinkt het volgende wellicht vreemd.
Ben zeer benieuwd.. En watje posts betreft. Ik had tot dit jaar ook zeer weinig posts. mss dqat kereltje halen, jaartje verhuren aan twente?
|
|
|
El SalvadoR Internationale topspeler Winnaar Beker- en Interland Klassement Ajax Netwerk VoVo 2007/2008
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1732 Uploads: 6 Reg.: 20 december 2003 | He Gonzo,
Als je een betrouwbare bron niet openbaar wilt maken, dan geldt de regel hier dat je contact opneemt met een mod of admin en de bron kenbaar maakt. De mod of admin zal vervolgens het nieuws bevestigen dan wel ontkrachten waarbij uiteraard je bron in bescherming wordt genomen.
|
|
|
Ceees Talent
Uit: Nieuwkoop Vak: 409 Posts: 184 Reg.: 12 november 2006 | Gonzo,
Of het nu waar is of niet.... Ik ,en ik spreek hoop ik namens vele Ajacieden, hoop dat dit gerucht waar is. Deze jongen is een genegeerd talent. Bij Twente (en PSV) maakte deze jongen een retesterke indruk.
Ismael......Kom d'r bij 
|
|
|
Jerry  Vedette
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2731 Reg.: 13 november 2002 | Het lijkt me sterk want op die positie waarop hij speelt spelen er volgens mij een stuk of 5 spelers.. En van basten gaat niet zomaar de Ajax jeugd verpieteren..
Als er een buitenlander weg gaat of Perez stopt dan is hij wel een zeer goeie optie.
|
|
|
Patrick Starfish Talent
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 111 Reg.: 2 april 2004 |
quote: Jerry schreef:
Het lijkt me sterk want op die positie waarop hij speelt spelen er volgens mij een stuk of 5 spelers.. En van basten gaat niet zomaar de Ajax jeugd verpieteren..
Als er een buitenlander weg gaat of Perez stopt dan is hij wel een zeer goeie optie.
Pfff, net of Aissati Perez niet moeiteloos uit de basis zou spelen....
|
|
|
Teaser Vedette
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7653 Reg.: 31 december 2004 | Het is alleen jammer dat die jongen een zwaar beschadigd zelfvertrouwen heeft opgebouwd. Dat hij kwaliteiten heeft mag toch wel duidelijk zijn...
|
|
|
Olaf L Bankzitter
Vak: - Posts: 566 Reg.: 28 juli 2006 |
quote: Teaser schreef:
Het is alleen jammer dat die jongen een zwaar beschadigd zelfvertrouwen heeft opgebouwd. Dat hij kwaliteiten heeft mag toch wel duidelijk zijn...
Kwaliteiten heeft hij. Maar of hij AJAX naar een hoger niveau kan krijgen. Ik heb mijn twijfels. Rasvoetballer, maar snelheid en balvastheid toch minder. Zijn vriendje Affelay is aanmerkelijk verder.
|
|
|
Ceees Talent
Uit: Nieuwkoop Vak: 409 Posts: 184 Reg.: 12 november 2006 | Gek, maar het voelt gewoon als zonde dat die jongen niet speelt. Ik denk toch echt wel dat hij Ajax naar een hoger niveau kan tillen. Toch zonde als zo'n jongen bij zo'n provincieclubje als FC Bunnik gaat spelen ?
|
|
|
AFCA 01 Talent
Uit: Almere Vak: 423 Posts: 143 Reg.: 24 september 2006 | Ik zou het een topspeler vinden voor Ajax, maar acht de kans miniem dat die naar Amsterdam komt. Ten eerste moet hij dat zelf maar willen, (bij Ajax beland je toch eerder op de bank dan bij bijvoorbeeld Twente), ten tweede moet Ajax hem willen (en de prioriteit ligt volgens Blind in de verdediging) en ten derde moet PSV hem dan nog naar een directe concurrent laten gaan. Het lijkt met sterk, maarja hopen kan altijd.
|
|
|
Amsterdam82 Bankzitter
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 474 Reg.: 9 januari 2007 | hopelijk komt ie!
offtopic: Perez gaat volgend seizoen weer als buitenspeler spelen let maar op
|
|
|
128 Jeugdspeler
Vak: 128 Posts: 62 Reg.: 5 januari 2008 | Dat denk ik ook ja, en dan Suarez op de bank 
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Jari Olavi Litmanen Regelmatige invaller
Uit: AMSTERDAM | Zuid/410 Vak: 126 Posts: 724 Reg.: 25 mei 2003 |
quote: Co Adriaanse schreef:
(...)
Ben ik nou de enige die dit niet snapt? Die dit eigenlijk te ziek voor woorden vindt? Er moet nog worden GEZOCHT naar een verdediger en een middenvelder. Als je godverdomme tijdens het seizoen ziet dat het dramatisch gaat. Dat je verdediging faalt als een gek dan ga je toch al scouten. Uberhaupt zou er allang een zooi spelers klaargescout moeten zijn. Nee Ajax gaat op een mooie zomerdag ergens in juli rustig beginnen met scouten.
WAN-BE-LEID
Moedeloos word ik hiervan. Is het nou zo moeilijk?
Veel te makkelijke conclusies. Gezocht/bezig zijn met is natuurlijk een breed begrip, túúrlijk wordt daar al weken/maanden naar gescout/gekeken en over geonderhandeld. Je kijkt van véél te ver af, geef de nieuwe mensen eens de tijd! Of denk je dat Ajax alleen te redden is via jouw idiolen Adriaanse en Van Gaal? Trouwens, mag ik zeggen dat ik jouw voortdurende negatieve instelling erg vervelend vind?
quote: [BUlf_Kirsten schreef:
Je zegt dat Henrique gehuurd gaat worden en dat een paar onhaalbare spelers niet komen. Dat kan iedere debiel verzinnen. Dus skip het maar met de interessantdoenerij.
<knip>
Fansites en dergelijke zijn geen bronnen, die zwetsen regelmatig wat bij elkaar, veelal op basis van (onbetrouwbare) buitenlandse sites of kranten. Ik kom hier met feiten uit de betrokken kringen, via het medium waar ik voor werk. Daar wil ik niet zo te koop met lopen, maar je dwingt me er toe. Just info voor mede-Ajacieden, maar er zijn pessimisten als jij die álles kunnen afkraken. Opvallend, vaak zonder seizoenskaart. Gelijk ook geen zin meer om dit vaker te doen. Triest.
[Dit bericht is veranderd door Ares (op 6 juli 2008 21:22:34).]
|
|
|
Ulf_Kirsten Idool
Vak: - Posts: 4322 Reg.: 2 december 2002 | Idiolen, seizoenskaart: jij bent slechts een stagiair, hoop ik?
Geen grotere zwetsers dan de media. Er verschijnt zoveel onzin over AJAX, dat wil je niet weten.
[Dit bericht is veranderd door Ulf_Kirsten (op 6 juli 2008 02:02:11).]
|
|
|
JohnnyRio Talent
Uit: Nieuw Vennep Vak: 427 Posts: 189 Reg.: 8 februari 2005 |
quote: Jari Olavi Litmanen schreef:
(...)Meneer zonder seizoenskaart uit Schin op Geul of een of ander ander *piep*dorp, wil je even dimmen? Ga je over een paar weken weer naar het Amsterdam Tournament, je jaarlijkse Ajax-uitje? Ja, inderdaad moderators, ik ga nu op de vervelende toon. Het moet even.
Fansites en dergelijke zijn geen bronnen, die zwetsen regelmatig wat bij elkaar, veelal op basis van (onbetrouwbare) buitenlandse sites of kranten. Ik kom hier met feiten uit de betrokken kringen, via het medium waar ik voor werk. Daar wil ik niet zo te koop met lopen, maar je dwingt me er toe. Just info voor mede-Ajacieden, maar er zijn pessimisten als jij die álles kunnen afkraken. Opvallend, vaak zonder seizoenskaart. Gelijk ook geen zin meer om dit vaker te doen. Triest.
Ik blijf me inderdaad steeds weer verbazen over de figuren, ook wel teletext supporters genaamd, die constant de boel lopen af te zeiken.
Werkelijk helemaal niets is goed volgens deze figuren.
Wordt er een speler van 8 ton gehaald dan is die speler bij voorbaad al helemaal niets en is Ajax veel te zuinig.
Nu wordt er een speler van ruim 16 miljoen gehaald dan is weer niet goed, veel te veel geld en hij kan de druk niet aan, zijn de vele kreten die ik lees.
Hebben deze mensen misschien thuis een kristalen bol waar ze deze wijsheid vandaan halen ofzo?
Ik vindt het niet vreemd dat er de laatste jaren een negatieve zweer rond Ajax hangt, daar dragen de slechte prestaties natuurlijk ook wel aan bij maar om nou alles af te zeiken wat ook maar iets met Ajax te maken heeft gaat wel erg ver.
Dan vraag ik me af waarom je je nog als Ajax supporter voor wilt doen, ga lekker op zaterdagmiddag maar een amateurclub bij je in de buurt, alles afkraken is het makkelijkste dat er is maar probeer de club ook eens te steunen.
Met al dat gezeik worden de prestaties echt niet beter van!! 
[Dit bericht is veranderd door JohnnyRio (op 6 juli 2008 02:00:21).]
|
|
|
fluwelen linker Vedette
Uit: Antwerpen-Deurne Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5791 Reg.: 1 september 2004 |
quote: Jari Olavi Litmanen schreef:
Ik kom hier met feiten uit de betrokken kringen, via het medium waar ik voor werk. Daar wil ik niet zo te koop met lopen, maar je dwingt me er toe.
Feiten is een groot woord. Ik hoop dat je dat beseft.
Hoezo dwingt hij je ertoe? Het enige waar je toe gedwongen wordt, is je bronnen bekend maken aan een moderator of admin. Spelregels heet dat en daar dien je je aan te houden.
De leden hoeven niet te weten wie je bron is, maar ze willen wel duidelijkheid over het feit dat je bron betrouwbaar is hetgeen automatisch gebeurt als de mods of admins ze goedkeurt. Zo win je vertrouwen onder de leden want die hebben al meer dan genoeg onzin gelezen.
Maar goed, dat medium waarvoor je werkt, heeft dat je ook uitgelegd wat het verband is tussen Aissati en Cvitanich, Perez en Sulejmani?
Aangezien je dit stelde in je vorige post...
"Komt niet, Ajax heeft ook nooit interesse getoond. Net als Aimar. Met Cvitanich, Perez en evt. Sulejmani is die positie al prima opgevuld."
Dan vraag ik me terecht af wat de waarde is van je bron als ze niet eens weten dat Aissati op een heel andere positie speelt dan 3 voornoemde Ajacieden. In feite zijn het allemaal verchillende spelers die allemaal op verschillende posities spelen. Daar hoef je geen seizoenskaart voor te hebben.
Kijk, op de redactie van de Flair hoor je ook wel eens wat, maar daarom zijn het nog geen kenners of personen die precies op de hoogte zijn van wat er intern speelt bij Ajax.
quote:
Just info voor mede-Ajacieden, maar er zijn pessimisten als jij die álles kunnen afkraken. Opvallend, vaak zonder seizoenskaart. Gelijk ook geen zin meer om dit vaker te doen. Triest.
Zoals gezegd, er zijn een hoop mede-Ajacieden die hun buik volhebben van loze informatie. Wat heeft een seizoenskaart er nou eigenlijk mee te maken? En erger nog, mag je geen mening hebben over onbetrouwbare info als je niet in Amsterdam woont? Ben je daarom minder supporter? Zie je daarom het spelletje minder goed? Moet je daarom ineens elke zelfverklaarde insider, die zichzelf niet aan de regels kan houden door z'n bron achter te houden voor mods of admins, dan maar geloven op z'n woord ?
Gelijk geen zin meer om dit soort ondoordachte info nog vaker te lezen. 
[Dit bericht is veranderd door fluwelen linker (op 6 juli 2008 08:12:14).]
|
|
|
0634 Internationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4520 Reg.: 2 januari 2006 |
quote: Olaf L schreef:
Kwaliteiten heeft hij. Maar of hij AJAX naar een hoger niveau kan krijgen. Ik heb mijn twijfels. Rasvoetballer, maar snelheid en balvastheid toch minder. Zijn vriendje Affelay is aanmerkelijk verder.
Hmm, vind je? Affelay is idd wellicht iets verder, maar ik vind Aissatti een groter talent. Affelay vind ik meer de man van momenten en Aissati vind ik juist veel balvaster en zekerder in zijn passing.
quote:
Jari Olavi Litmanen schreef:
Zoals fluwelen zegt: Laat je bronnen dan ff checken door de mods. Dan weten we ook of we jou serieus kunnen nemen. Er wordt teveel onzin gepost om zomaar jou serieus te nemen. Ik wordt, net als Ulf, ook een beetje moe van al die sukkels die hier allerlei 'nieuwsberichten' postten zonder bron.
Ohja, en doe niet zo aangebrand....

[Dit bericht is veranderd door 0634 (op 6 juli 2008 09:11:20).]
|
|
|
Ares Moderator Opper Chat Operator
Uit: Rosmalen Vak: - Posts: 7367 Reg.: 14 maart 2002 | Jari Olavi Litamen heeft z'n bron netjes gemeld. De tijd zal leren leren of hij gelijk krijgt. Kan het tot die tijd weer over de speler Ismael Aissati gaan?
|
|
|
maxwell Lid 2de elftal
Uit: nijmegen Vak: 430 Posts: 343 Reg.: 16 juni 2001 | In de periode bij Twente was hij een speler waar je als toeschouwer naar het stadion voor komt.
|
|
|
AmStErDaMmErTje84 Talent
Uit: Amsterdam Vak: 123 Posts: 115 Reg.: 18 oktober 2003 | Het zou wat zijn als Aissati Naar Ajax komt, Sjonge jonge jonge wat een elftal zou het worden, Perez die wil ik dan nooit meer terugzien.
|
|
|
moscas Basisspeler
Posts: 823 Reg.: 30 juni 2000 | ik begrijp deze discussie niet. Aissati is nu speler van FC Utrecht. Punt uit!
|
|
|
|