| Poster | | Topic: Ismail Aissati |  |
|
lamme rooie sok Vedette
Uit: MJ Neverland Vak: 109 Posts: 2075 Reg.: 9 augustus 2003 |
quote: Jack Army schreef:
(...)
Die info klopt niet. Vd Wiel is langer dan Heitinga, op zn minst 1.82 dus.
Als dat zo is dan is hij voor mij veel waardevoller dan Heitinga, hij is voetballend een stuk beter als Heitinga, en is hij ook intelligenter.
Oh ja Aissati....hebben we niet nodig omdat ik liever uit eigen jeugd jongens als Sarpong, Anita, Siem de Jong, v/d Heijden of Donald zie.
|
|
|
Heromac Lid 2de elftal
Uit: sneek Vak: - Posts: 427 Reg.: 24 juli 2004 | Oh ja Aissati....hebben we niet nodig omdat ik liever uit eigen jeugd jongens als Sarpong, Anita, Siem de Jong, v/d Heijden of Donald zie.
Sorry, maar omdat jij liever jongens uit eigen jeugd ziet mag Aisatti niet komen.
Dat gaat nergens over, ik heb 1000 maal een Aisatti die meer brengt dan een eigen jeugdspeler die het niet waar kan maken opgehemeld word door het publiek.
Aisatti is zeker van toegewoegde waarde, in talent moet je investeren. Een Aisatti zal je op termijn van een jaar echt beter maken. Aisatti brengt namelijk technisch vernuft en een boel creativiteit mee, en vooral aan dat laatste hebben we geloof ik een chronisch gebrek
[Dit bericht is veranderd door Heromac (op 13 mei 2008 21:38:36).]
|
|
|
JanTa Veelbelovend talent
Uit: Almere Vak: 116 Posts: 688 Reg.: 2 februari 2008 |
quote: Heromac schreef:
Oh ja Aissati....hebben we niet nodig omdat ik liever uit eigen jeugd jongens als Sarpong, Anita, Siem de Jong, v/d Heijden of Donald zie.
Sorry, maar omdat jij liever jongens uit eigen jeugd ziet mag Aisatti niet komen.
Dat gaat nergens over, ik heb 1000 maal een Aisatti die meer brengt dan een eigen jeugdspeler die het niet waar kan maken opgehemeld word door het publiek.
Aisatti is zeker van toegewoegde waarde, in talent moet je investeren. Een Aisatti zal je op termijn van een jaar echt beter maken. Aisatti brengt namelijk technisch vernuft en een boel creativiteit mee, en vooral aan dat laatste hebben we geloof ik een chronisch gebrek
Ik kan niet anders zeggen dat ik het helemaal met je eens ben. Door een spelr als Aissati in huis te halen komt er meteen een hoop creativiteit op het middenveld. Ik heb altijd gezegd dat Aissati beter is dan Affelai maar dat helaas nooit heeft kunnen bewijzen vanwege de weinige speelminuten die hij kreeg. Hij wil weg bij P$V en uitlenen bij een subtopper is ook geen optie meer voor hem.
|
|
|
pavel Regelmatige invaller
Uit: den haag Vak: 127 Posts: 729 Reg.: 20 januari 2004 | Wat wil die kwiebus nou? Dat Stevens een basisplek beloofd?Hij speelt bij een topclub dus heb je concurrentie, die die bij ons ook gaat krijgen.
Betere optie voor `m is Utrecht. Van Hanegem is gek op Marrokaanse jochies.
|
|
|
Des Keizers Schaar Vedette
Uit: Velserbroek Vak: 413 Posts: 2831 Reg.: 15 mei 2001 |
quote: pavel schreef:
Van Hanegem is gek op Marrokaanse jochies.
Sommige mensen bij PSV ook hoor in het verleden...
(heel fout ik weet het )
|
|
|
dennis1001 Jeugdspeler
Uit: Amsterdan Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 91 Reg.: 29 oktober 2007 | Iedereen heeft er denk ik wel een paar. Spelers die je maar een paar minuten hoeft te zien, om gelijk fan te zijn. Aissati er voor zo'n speler. Ik vind het een doodzonde dat hij zo weinig speeltijd krijgt in Eindhoven. Ik denk ook dat hij met Affelay en Bakkal ook volgend seizoen weinig speeltijd zal krijgen daar. Met Ajax dat absoluut op zoek is naar een 10, een creatieve spelverdeler, zie ik absoluut mogelijkheden.
Maar het blijft een gok. Aisatti speelt natuurlijk niet voor niets niet bij PSV. Voor een deel heeft dat te maken met Eindhovens wanbeleid (ik kan er niets aan doen, maar ik vind het genieten dat het nu mis gaat in Eindhoven) maar voor een deel waarschijnlijk ook met Aisatti zelf. Ik denk dat hij voor de absolute top nu nog te kort schiet. Te weinig constant, te weinig beslissend, nog te onzeker. Affelay doet het wat dat betreft beter.
Maar.
Maar Aisatti heeft wel het talent om de absolute top te halen. Daarvoor zal hij het vertrouwen van de trainer, het elftal en het publiek moeten krijgen, de kans krijgen om fouten te maken en de tijd om zich te ontwikkelen. Als Ajax hem haalt, dan moeten deze omstandigheden voor hem geschapen worden. Als Ajax hem haalt kan en mag niet verwacht worden dat hij in het eerste seizoen de noodzakelijke creatieve spelverdeler op 10 is die ajax zo hard nodig heeft. Als Ajax hem haalt moet het er rekening mee houden dat het soms niet zal lukken, dat hij wedstrijden onzichtbaar zal zijn. Als Ajax hem haalt moet het hem halen als groot talent voor de toekomst en hem elke wedstrijd opstellen zodat hij zich kan ontwikkelen.
Aisatti is een risico. Hoewel ik hem een groot talent vind, heb ik mijn twijfels of hij het ooit wel zal gaan halen (gevalletje Bruggink misschienl; groot talent, mooie speler, maar toch te weinig voor de top). Wat dat betreft zijn Defour en Gourcuff ook nog altijd zeer interessante opties.
Voor Aisatti is denk ik vijf miljoen het maximale financiele risico wat Ajax voor hem mag lopen. Maar ik vrees dat PSV hem voor dat geld niet snel naar haar grootste concurrent laat vertrekken.
Maar goed, proberen kan altijd. Zeker nu het zo'n rommel is daar in Eindhoven.
|
|
|
SuperDave_ International
Uit: oss Vak: - Posts: 1429 Reg.: 7 juni 2000 | Ik sprak Aissati afgelopen zaterdag, en hij had best oren naar een overgang naar Ajax.
|
|
|
Serve_73 Talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 152 Reg.: 26 januari 2008 |
quote: SuperDave_ schreef:
Ik sprak Aissati afgelopen zaterdag, en hij had best oren naar een overgang naar Ajax.
Om het geloofwaardiger te laten lijken moet je meer details komen: bijv. dat het buurjongen van je neef is. Of iets dergelijks.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
scio Basisspeler
Uit: Rheden Vak: - Posts: 867 Reg.: 17 oktober 2005 |
quote: Serve_73 schreef:
(...)
Om het geloofwaardiger te laten lijken moet je meer details komen: bijv. dat het buurjongen van je neef is. Of iets dergelijks.
Ik denk dat z'n postcount in ieder geval ervoor zorgt dat de eerste argwaan wordt weggenomen 
|
|
|
BeeJay Veelbelovend talent
Uit: - Vak: - Posts: 272 Reg.: 24 maart 2005 | Zijn postcount en zijn registratiedatum inderdaad.
Maarja we worden de laatste tijd helemaal platgegooid met dit soort verhalen. Ik probeer de laatste jaren zo min mogelijk dit soort verhalen te lezen in de zomer maar toch kan ik het niet laten.. Staat weer garant voor een hoop frustratie maar ja.
Aissati is mijns inziens gewoon welkom. We hebben geen enkele creatieve middenvelder in het team. Sneijder was de laatste. Perez probeert het wel maar is gewoon te veel bij de 16 van de tegenstander te vinden en te langzaam geworden in plaats van 'box-to-box' te voetballen en het spel kundig te verdelen.
Daarom is (een type) Aissati broodnodig.
[Dit bericht is veranderd door BeeJay (op 15 mei 2008 14:59:02).]
|
|
|
013 Vedette
Uit: 013 Vak: 413 Posts: 1843 Reg.: 15 juli 2003 |
quote: BeeJay schreef:
Aissati is mijns inziens gewoon welkom. We hebben geen enkele creatieve middenvelder in het team. Sneijder was de laatste. Perez probeert het wel maar is gewoon te veel bij de 16 van de tegenstander te vinden en te langzaam geworden in plaats van 'box-to-box' te voetballen en het spel kundig te verdelen. Daarom is (een type) Aissati broodnodig.
Ben het met je eens. Nu weet ik niet precies welke positie Bassie voor onze laatste Argentijnse aanwinst in gedachte heeft (vleugel, centraal of achter de spits? Hij schijnt het allemaal te kunnen), maar Aissati is sowieso welkom. Wanneer hij inderdaad weigert bij te tekenen, loopt zijn contract tot de zomer 2010? Plus het feit dat hij een jaar lang amper gespeeld heeft... Vraagprijs max. 5 miljoen lijkt me. En dan haal je een zéér talentvolle middenvelder in huis.
|
|
|
Migz Jeugdspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 96 Reg.: 15 oktober 2005 |
quote: 013 schreef:
(...) Ben het met je eens. Nu weet ik niet precies welke positie Bassie voor onze laatste Argentijnse aanwinst in gedachte heeft (vleugel, centraal of achter de spits? Hij schijnt het allemaal te kunnen), maar Aissati is sowieso welkom. Wanneer hij inderdaad weigert bij te tekenen, loopt zijn contract tot de zomer 2010? Plus het feit dat hij een jaar lang amper gespeeld heeft... Vraagprijs max. 5 miljoen lijkt me. En dan haal je een zéér talentvolle middenvelder in huis.
Bassie stelt hem op als vrije centrumverdediger.
Aissati moet men halen als men de kans heeft, dat is gewoon veel te veel talent om niets mee te doen. En al redelijk veel ervaring op het hoogste nederlandse nivo vor zijn leeftijd. Dat heeft hij in ieder geval boven zijn leeftijdsgenoten.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.490,6 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
superajax25 Talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 102 Reg.: 29 april 2008 | Ik vind Aissati ook een talent om niet te laten lopen. Al vind ik het op dit moment rustig rond Ajax en aankopen. Ik heb van Basten wel eens horen roepen dat hij voor 20 mei de selectie van Ajax rond wilde hebben omdat hij zich dan moet concentreren op het EK maar dat gaat niet lukken ik hoop dat hij voor 20 mei zijn tweede aankoop wel gaat halen.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Amsterdam82 Bankzitter
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 474 Reg.: 9 januari 2007 | Aissati gaat heus niet komen, gooi een slotje erop dit is onzin. Als hij weg gaat wordt het Twente of Heerenveen ofzo. Hij zal niet naar de directe concurent gaan omdat ie respect wil behouden bij PSV.
Ben trouwens wel benieuwd naar zijn fysiekegesteldheid.
|
|
|
013 Vedette
Uit: 013 Vak: 413 Posts: 1843 Reg.: 15 juli 2003 |
quote: Amsterdam82 schreef:
Hij zal niet naar de directe concurent gaan omdat ie respect wil behouden bij PSV.
Dit was zijn standpunt toen het 'respect' ook nog wederzijds was. Nu psv (met name Reker) zijn belofte t.o.v. Aissati niet is nagekomen, hij een jaar amper aan spelen is toegekomen, neem ik aan dat Aissati zo langzamerhand (ook) vooral aan zichzelf zal denken. Blijkt mijns inziens ook uit het feit dat hij het contract niet wil ondertekenen.
Twente en Heerenveen zijn prima clubs, maar ik sluit een overstap naar Ajax niet uit. Sinds het vertrek van Sneijder hebben we nl. een 'vacature' op het middenveld. Ga de concurrentie maar aan met Siem.
|
|
|
Derk Johanssen Vedette
Uit: Enschede Vak: - Posts: 1977 Reg.: 3 mei 2004 |
Aissati gaat heus niet komen, gooi een slotje erop dit is onzin. Als hij weg gaat wordt het Twente of Heerenveen ofzo. Hij zal niet naar de directe concurent gaan omdat ie respect wil behouden bij PSV.
Volgens mij wilde hij in de winter dolgraag naar Ajax, maar wilde hij 'uit respect' toch ook met PSV nog een keer om de tafel. Toen heeft Reker hem beloofd dat hij 'elke wedstrijd mocht invallen' en is hij overstag gegaan. Waarschijnlijk uit naief clubgevoel.
Ik denk dat hij nu wel redelijk gedesillusioneerd is. Stevens staat ook niet bepaald bekend om zijn voorliefde voor creatieve middenvelders en aanvallende voetbalstijl, dus de kans is in mijn ogen erg klein dat Affelay en Aissati beiden op het middenveld komen te spelen. Als Aissati slim is, dan zou ik een vertrek gaan forceren, bij PSV gaat hij de kans niet krijgen. In het buitenland komt hij nog veel tekort en heeft hij echt nog geen aanzien. Binnen Nederland is Ajax natuurlijk de enige ploeg waar Aissati bij past en de kans zal krijgen om door te groeien tot een topspeler. Bij Heerenveen en Twente is hij direct de top, maar zal hij aanmerkelijk minder snel groeien. Aissati heeft daar niet zo heel veel aan. Voor Aisatti en Ajax is een overgang naar Ajax het beste. Zeker ook omdat het contract nog niet ondertekend is en hij dus voor relatief weinig op te halen valt. Ajax, handelen!
|
|
|
materiaalman1 Ballenjongen
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 20 Reg.: 26 maart 2008 |
Aissati gaat heus niet komen, gooi een slotje erop dit is onzin. Als hij weg gaat wordt het Twente of Heerenveen ofzo. Hij zal niet naar de directe concurent gaan omdat ie respect wil behouden bij PSV.
Waarom? Moet je zelf nog tegen hem voetballen?
Volgens mij zeggen de regels van het forum dat we niet zelf moeten gaan vragen om een discussie op slot te gaan doen, maar wie ben ik...
|
|
|
Amsterdam82 Bankzitter
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 474 Reg.: 9 januari 2007 | hij hoeft ook niet op slot ik wilde er alleen maar mee aangeven dat IK denk dat hij hoe dan ook niet naar Amsterdam komt.
Het is waar dat hij toen niet naar Ajax wilde voor respect tegenover psv en dat hij nu wat minder respect zal hebben maar ik denk niet tegen de club maar tegen het bestuur.
Daarom denk ik ook dat hij niet naar de aartsrivaal gaat. Hoe denk je dat dat voetbalt bij de club waar je altijd tegen was tegen de club waar je altijd voor was.
Maar goed hij gaat denk ik weg bij PSV hoe dan ook maar niet naar ajax of hij blijft bij psv maar wordt verhuurt.
|
|
|
een schaap - 2 jaar later International
Vak: - Posts: 1389 Reg.: 3 november 2002 |
quote: superdiz2 schreef:
(...)
en waar baseer je dat op? hij heeft nog nooit een langere reeks wedstrijden bij pisvee gespeeld,
bij twente wel en dat deed hij toen uitstekend.
volgens mij is hij juist mentaal ijzersterk, als hij eenmaal op dreef is en zelfvertrouwen heeft, dan is hij niet meer te stoppen!!!
Ik hoop dat je gelijk hebt want ik vind het ook een geweldige voetballer. In potentie veel beter dan Affelay. En inderdaad een Ajaxspeler.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.462,8 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Marco als van Basten Ballenjongen
Uit: Amstelveen Vak: - Posts: 36 Reg.: 9 mei 2006 |
Het is waar dat hij toen niet naar Ajax wilde voor respect tegenover psv en dat hij nu wat minder respect zal hebben maar ik denk niet tegen de club maar tegen het bestuur.
Daarom denk ik ook dat hij niet naar de aartsrivaal gaat. Hoe denk je dat dat voetbalt bij de club waar je altijd tegen was tegen de club waar je altijd voor was.
Er staat me nog iets bij van een voetballer bij Ajax die ook uit rancune jegens het toenmalig bestuur besloot bij de aartsvijand te gaan spelen. Waarmee ik maar wil aangeven dat de hier geschetste situatie zeker niet onmogelijk is. Mensen doen rare dingen uit wrok ..
|
|
|
AFC_Orange Regelmatige invaller
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 771 Reg.: 20 april 2006 | Ik vind dat er een groot verschil is tussen Aissati en Afellay. Aissati is vaak heel knullig. Als ze hem zouden halen zou hij reserve AM kunnen worden. Terwijl je een evengoede AM als reserve kunt kopen voor veel minder geld. Dan kun je een duurdere AM kopen die veel meer kwaliteit heeft en die de basisplaats geven.
|
|
|
fluwelen linker Vedette
Uit: Antwerpen-Deurne Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5791 Reg.: 1 september 2004 | Als die nu niet naar Twente gaat dan ken ik er niks meer van. Zeker van een basisplaats en wie weet een leuk drukvrij Europees avontuurtje.
|
|
|
Red Hot Chili Peppers  Internationale topspeler
Uit: Winterswijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4173 Reg.: 13 januari 2006 | Zou Ajax eens geen poging moeten om Aissati nogmools proberen te strikken? Ik blijf het een enorm goeie voetballer vinden, met veel mogelijkheden. Ik denk dat hij best wel wil komen, want hier krijgt hij wel een eerlijke kans.
|
|
|
3r1k Talent
Uit: Oostwoud Vak: - Posts: 154 Reg.: 8 oktober 2003 | Ik denk dat hij zelf eerst afwacht wat Stevens van plan is met hem. Misschien kunnen Affelay en Aissati wel samen spelen? Affelay speelde nu ook vaak als valse rechtsbuiten.
En er is nog een kans dat affelay weggaat natuurlijk en is Aisatti een logische vervanger.
Al zal Ajax wel hem in de gaten blijven houden hoe zijn situatie wordt.
|
|
|
JanTa Veelbelovend talent
Uit: Almere Vak: 116 Posts: 688 Reg.: 2 februari 2008 |
quote: 3r1k schreef:
Ik denk dat hij zelf eerst afwacht wat Stevens van plan is met hem. Misschien kunnen Affelay en Aissati wel samen spelen? Affelay speelde nu ook vaak als valse rechtsbuiten.
En er is nog een kans dat affelay weggaat natuurlijk en is Aisatti een logische vervanger.
Al zal Ajax wel hem in de gaten blijven houden hoe zijn situatie wordt.
Gezien de samenstelling van de selectie die P$V heeft zou het weer eens heel moeilijk worden voor Assati en dat is dood zonde voor zo´n talent.Zolang hij niet getekend heeft is er nog steeds een jeugdkontrakt van kracht, mischien moet Ajax maar wat meer druk zetten.
|
|
|
|