Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Scouting en aankoopbeleid
Orlando Engelaar
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 23 pagina's: « 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 23 »

Poster
Topic: Orlando Engelaar 
Zuur
Vedette

Uit: Brabant
Vak: 413
Reg.: 31 mei 2003
Gepost op 19 januari 2008 om 14:03:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Johan van Gaal schreef:

(...)

Ik doel meer op de positieve verrassingen mbt transfers. Berichten over spelers die niemand voor mogelijk had gehouden...ipv berichten over middelmatige spelers die niet naar ajax komen...

Je gaat me niet vertellen dat je had verwacht dat Perez terug zou komen

Maar ik deel je gevoel. Ik hoop iedere dag op een bericht dat er een nieuwe linksback is aangekocht, maar helaas.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
RAPHIGOLA
Vedette

Uit: 's-Hertogenbosch
Vak: 427
Reg.: 2 september 2002
Gepost op 19 januari 2008 om 22:35:16.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ElSalvador74 schreef:

(...)

wat hebben ze betaald voor Engelaar? 1 miljoen? 2? is dus absoluut geen sprake van kapitaalsvernieting voor Twente! zij kiezen voor de sportieve toekomst die vanzelf een goede financiele toekomst met zich meebrengt. daar kan Ajax nog wat van leren. de vraag is of Engelaar nu toch niet erg teleurgesteld is. we hebben hem echter nú al nodig (met 2 backs en een mandekker) anders geen kampioen en geen CL. dan wil ie volgend jaar wellicht niet eens komen (en met hem Defour en de backs en opvolger s van Heitinga en Huntelaar) !!!

Wat denk jij dan dat Engelaar bij Twente voor elkaar gaat krijgen?? Kampioen .....CL voorronde?? leg uit!
Misschien is kapitaal vernietiging niet het juiste woord maar Twente kan alleen maar hopen op continuiteit en dat doe je met kapitaal. natuurlijk hebben ze het geld niet direct nodig, maar het is zonde lijkt me wanneer je een goede prijs kan pakken dat je gaat gokken op iets wat toch niet gaat lukken. Twente zal heel slim moeten handelen en zich iedee keer moeten verbeteren om maar aan te blijven haken, met de jackpot voor Engelaar hadden ze het geld gehad dat daar voor nodig is, nu loopt hij dadelijk voor een paar mijoentjes weg, of zelfs voor niets maar daar ga ik niet van uit. Een verkoop van Engelaar op dit moment zal hun iig qua geld meer opleveren dan nog 1,5 seizoen met hem, geloof me!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
ElSalvador74 Rode kaart: waarschuwing
Bankzitter

Vak: -
Reg.: 7 augustus 2004
Gepost op 19 januari 2008 om 22:53:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RAPHIGOLA schreef: (...)
Wat denk jij dan dat Engelaar bij Twente voor elkaar gaat krijgen?? Kampioen .....CL voorronde?? leg uit!
Misschien is kapitaal vernietiging niet het juiste woord maar Twente kan alleen maar hopen op continuiteit en dat doe je met kapitaal. natuurlijk hebben ze het geld niet direct nodig, maar het is zonde lijkt me wanneer je een goede prijs kan pakken dat je gaat gokken op iets wat toch niet gaat lukken. Twente zal heel slim moeten handelen en zich iedee keer moeten verbeteren om maar aan te blijven haken, met de jackpot voor Engelaar hadden ze het geld gehad dat daar voor nodig is, nu loopt hij dadelijk voor een paar mijoentjes weg, of zelfs voor niets maar daar ga ik niet van uit. Een verkoop van Engelaar op dit moment zal hun iig qua geld meer opleveren dan nog 1,5 seizoen met hem, geloof me!

Twente is op het moment heel goed bezig. is hard op weg om AZ en Heerenveen in te halen. Ambitieuze voorzitter, trainer/td die niet naar PSV gaat, haalt talent weg bij Inter (!)... het is een genot om daar te voetballen onder Rutten en iedereen wordt beter. zou wel eens aantrekkelijker kunnen zijn dan in een zinkend schip als Ajax stappen... toch hoop ik dat ie nu al komt ipv van de zomer...
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.499,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Tony_Montana
Talent

Uit: Eindhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 4 januari 2008
Gepost op 20 januari 2008 om 16:31:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Geen wonder dat Twente hem niet zomaar laat gaan, hij is de motor van het team. Ik zag hem net spelen, en hij speelde echt fucking goed, hij was echt dé man van het veld tegen Groningen. Als ik Ajax was zou ik hem gewoon kopen, of anders het in de zomer nog eens proberen. Lijkt me echt wel vet, een middenveld met Engelaar en Perez (moet er wel in een ruit gespeeld worden, met Engelaar achter en Perez voor).
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Koller
Vedette

Uit: Errug dicht bij 010
Vak: 129
Reg.: 14 juni 2001
Gepost op 20 januari 2008 om 17:17:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hij speelde zeker weer een dijk van een wedstrijd... Alleen je moet toch ook begrijpen dat 15 miljoen lachwekkend is? Alles boven de 5,5 miljoen is te veel. Voor die 15 miljoen kan je 2 errug leuke backs kopen... iets waar Ajax op dit moment meer behoefte aan heeft.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.449,7VoVo: -Opstelling: 4-5-1
liam
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 420
Reg.: 10 juli 2002
Gepost op 20 januari 2008 om 17:48:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Twente geeft tenminste een signaal af, daar kan Ajax nog iets van leren. Engelaar is overigens niet goed genoeg om Ajax BETER te maken.
 Help mods!
Christiano
Bankzitter

Uit: Dordrecht
Vak: 426
Reg.: 3 april 2004
Gepost op 20 januari 2008 om 17:58:05.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
liam schreef:

Twente geeft tenminste een signaal af, daar kan Ajax nog iets van leren. Engelaar is overigens niet goed genoeg om Ajax BETER te maken.

Babel, de Mul en Sneijder vergeten? Onzin post dus.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.475,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
liam
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 20 januari 2008 om 18:34:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hoezo Babel, Sneijder en De Mul vergeten? Dat zijn jonge spelers die zeker nog beter hadden kunnen worden. Ajax heeft daar echt geen buitensporige bedragen voor gevangen. Misschien voor Babel relatief veel. Als ze voor Babel 30 miljoen hadden gevraagd had je kunnen spreken van een vergelijking met het geval Engelaar. Ik wilde gewoon zeggen dat je een bedrag moet vragen waardoor de koper afhaakt. Dat is namelijk wat Twente doet. Bij Ajax is altijd iedereen voor een bepaald bedrag te koop. Voor Sneijder hadden ze gewoon 40 miljoen moeten vragen dan was hij gebleven. Voor De Mul kregen we slechts vijf miljoen...die is vier klassen beter dan Bakircioglu, Dan hadden we tenminste aan de rechterkant wat dreiging gehad. Nee, Van Geel wil nog graag even een paar miljoen vangen omdat De Mul niet wilde bijtekenen. Engelaar heeft ook maar een contract tot ik meen 2009. Kan ook 2010 zijn maar wat ik wil zeggen is dat zijn restwaarde heel laag zal zijn gezien zijn leeftijd. Van Geel had dan nu, al dan niet onder druk van de financiele directie, hem verkocht voor een miljoen of zeven onder het mom van toch nog iets te vangen.

[Dit bericht is veranderd door liam (op 20 januari 2008 18:38:00).]
 Help mods!
Slimmerik
Lid 2de elftal

Uit: Leiden
Vak: 406
Reg.: 18 juni 2007
Gepost op 20 januari 2008 om 19:53:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
liam schreef:

Hoezo Babel, Sneijder en De Mul vergeten? Dat zijn jonge spelers die zeker nog beter hadden kunnen worden. Ajax heeft daar echt geen buitensporige bedragen voor gevangen. Misschien voor Babel relatief veel. Als ze voor Babel 30 miljoen hadden gevraagd had je kunnen spreken van een vergelijking met het geval Engelaar. Ik wilde gewoon zeggen dat je een bedrag moet vragen waardoor de koper afhaakt. Dat is namelijk wat Twente doet. Bij Ajax is altijd iedereen voor een bepaald bedrag te koop. Voor Sneijder hadden ze gewoon 40 miljoen moeten vragen dan was hij gebleven. Voor De Mul kregen we slechts vijf miljoen...die is vier klassen beter dan Bakircioglu, Dan hadden we tenminste aan de rechterkant wat dreiging gehad. Nee, Van Geel wil nog graag even een paar miljoen vangen omdat De Mul niet wilde bijtekenen. Engelaar heeft ook maar een contract tot ik meen 2009. Kan ook 2010 zijn maar wat ik wil zeggen is dat zijn restwaarde heel laag zal zijn gezien zijn leeftijd. Van Geel had dan nu, al dan niet onder druk van de financiele directie, hem verkocht voor een miljoen of zeven onder het mom van toch nog iets te vangen.

Ja, jij maakt het lekker zeg! Iedereen is super negatief over Van Geel en dat is soms op het eerste gezicht wel terecht, maar nu ga je hem ook al afrekenen op de gedwongen verkopen m.b.t. aflopende contracten. Dat vind ik echt ongelooflijk. Dit is echt met de trend meelopen om alle beslissingen van de directie in een negatief daglicht te zetten. Dit heet 'doorslaan'!

Jij moet mij toch eens vertellen wat jij had gezegd als hij deze spelers transfervrij de deur uit had laten lopen? Hier heb je nu zeker al geen objectief antwoord op...dat weet ik nu al! Als je ballen hebt, dan ben je eerlijk! Dan mag je daarna van mij gelijk even vertellen hoe Ajax anders de begroting sluitend moet krijgen als je begroting grotendeels bestaat uit de verkoop van voornamelijk zelf opgeleide spelers?

Vergeet je me niet te beantwoorden, want ik en de mede-forumleden zijn enorm benieuwd naar jouw uitleg.
 Help mods!
Christiano
Bankzitter

Uit: Dordrecht
Vak: 426
Reg.: 3 april 2004
Gepost op 20 januari 2008 om 20:01:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ik vind het niet echt een vergelijkbare situatie. Tom de Mul vond ik persoonlijk weinig toevoegen, met Bakircioglu dacht ik ook erop vooruit te gaan (helaas niet dus). Ik was dan ook erg verbaasd dat we er nog 5 miljoen voor hebben gehad. De situatie Sneijder was onhoudbaar, als we hem aan zijn contract hadden gehouden hadden we met een gevalletje " Bruno " gezeten (niet willen spelen e.d). In Ryan Babel zag ik het ook niet zitten, ook niet als centrum spits, achteraf gezien een zeer goede zet geweest om Suarez als vervanger te halen. Wat dat betreft heeft v. Geel in mijn ogen prima gehandeld. Maar daar houd het dan ook mee op.

Maar laten nu maar eens die centjes uitgeven. En inderaad niet aan Engelaar!

[Dit bericht is veranderd door Christiano (op 20 januari 2008 20:03:04).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.475,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
liam
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 20 januari 2008 om 20:14:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik geef Van Geel niet de schuld van die verkopen. Ik denk alleen dat hij zijn poot meer stijf had kunnen houden en zodoende misschien nog meer geld te genereren. In het geval van Sneijder kun je niet veel anders doen dan hem te laten gaan maar een De Mul had best kunnen blijven. Ik vond namelijk dat hij, zeker vergeleken met een Kennedy en Rommedahl, zeker wel iets toevoegde. Hij kon tenminste een man passeren en een goede voorzet geven. Bovendien was die jongen nog aan het groeien. Voor die vijf miljoen zou ik hem houden, dan maar een jaar later gratis weg. Kennedy en Rommedahl hebben samen ook een paar miljoen gekost. Ik vind helemaal niet dat Van Geel overal de schuld van moet krijgen want het is gewoon niet makkelijk om TD van Ajax te zijn. Wel vind ik dat bijv Groningen en Twente veel 'gezonder aggressief' reageren als een speler wordt benadert. Bij Ajax krijg je toch de indruk dat de spelers uiteindelijk te koop staan. Ik was de eerste om te zeggen dat Van Geel goede zaken had gedaan met het binnenhalen van Davids en Stam. Ook het geval van Perez kan ik volgen want het was duidelijk dat hij persoonlijk liever geen afscheid van hem had genomen. Nu moet hij echter laten zien uit het juiste hout te zijn gesneden door eindelijk eens met een paar versterkingen te komen. En ja.......ik vind dat hij wat kan leren van een Munsterman van Twente. Door dit soort uitspraken druipt Ajax toch af....nou dan? Doel bereikt. In het geval van Suarez heeft hij ook een foutje gemaakt door te lang te wachten en alsnog de hoofdprijs van negen miljoen te moeten betalen. Hierdoor kwam Suarez pas twee dagen voor Slavia-thuis bij de selectie en was toen alsnog uitblinker maar miste net de scherpte om twee grote kansen binnen te werken. Verkeerde zuinigheid want als Suarez langer bij de selectie had gezeten, die jongen had geen ritme op dat moment want bij Groningen had hij slechts 1 wedstrijd tegen amateurs in de benen, had hij waarschijnlijk ons naar de CL geschoten. Dit is geen opportunisme, dit was realistisch als je die wedstrijden toen zag.

[Dit bericht is veranderd door liam (op 20 januari 2008 20:18:43).]
 Help mods!
AFCA_KJH
Talent

Reg.: 23 juni 2007
Gepost op 20 januari 2008 om 21:00:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Net een filmpje op VI.tv gezien en daar geeft Engelaar aan dat ie graag naar Ajax wil, maar als Twente hem niet wil verkopen, hij gewoon bij Twente blijft. En dat hij zeker geen vertrek wil forceren.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Furibond
Vedette

Uit: West-Friesland
Reg.: 31 januari 2002
Gepost op 21 januari 2008 om 08:59:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Maar waarom een speler van 28 halen die niet eens in de basis komt te staan? Davids, Perez en Gabri zijn allen zeker van een plek op het middenveld en we hebben genoeg achter de hand op het middenveld. Enige optie is spelen met een ruit op het middenveld in een 3-4-3, wat mijn voorkeur zou hebben momenteel, maar dan bestaat je middenveld echt uit alleen maar oudere spelers (28-29-34-34).
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.346,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
altijd3-4-3
Lid 2de elftal

Uit: Grootebroek
Vak: 411
Reg.: 30 maart 2006
Gepost op 21 januari 2008 om 09:04:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Engelaar had je moeten halen toen hij nog en koopje was bij Genk! Maar nee, onze topscouting komt met spelers op de proppen die 28 jaar oud zijn, wekelijks goed spelen en een vermogen kosten. Creatief zeg, echt top!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.493,1VoVo: -Opstelling: incompleet
BassieAdam
Basisspeler

Reg.: 8 juli 2003
Gepost op 21 januari 2008 om 10:32:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
altijd3-4-3 schreef:

Engelaar had je moeten halen toen hij nog en koopje was bij Genk! Maar nee, onze topscouting komt met spelers op de proppen die 28 jaar oud zijn, wekelijks goed spelen en een vermogen kosten. Creatief zeg, echt top!

durf te wedden dat als ze hem toen gehaald hadden jouw reactie zou zijn geweest in de trant van "wat moet je met een speler van Genk"... Die jongen is gewoon gegroeid de laatste jaren.

Als ik gisteren keek naar NEC-uit dan was Engelaar erg welkom geweest...
 Help mods!
LeTiss
Internationale topspeler

Reg.: 29 augustus 2005
Gepost op 21 januari 2008 om 11:40:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou het wel een goede aanvulling vinden. Het lijkt mij een in alle opzichten erg evenwichtige speler.

Maar ja, het ontwikkelingspotentieel is er wel uit, en op dit moment is het middenveld qua basis gewoon wel goed en zal hij niet zomaar daar iemand uit verdringen. Dus als hij in augustus komt voor een miljoen of 6 om de rest van zijn carriere bij Ajax te slijten als betrouwbare kracht op verschillende posities op het middenveld, in de basis of als vervanger, dan ben ik daar niet tegen.

Maar daar moet dan wel tegenover staan dat dit soort transfers de uitzondering zijn, en de regel is dat er op jonger groter talent wordt ingezet.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.470,1VoVo: -Opstelling: incompleet
punt naar voren
Ballenjongen

Uit: Alkmaar
Reg.: 25 juli 2007
Gepost op 21 januari 2008 om 15:58:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik lees net het volgende op http://www.ajaxshowtime;

Vermoedelijk tweede bod van Ajax op Engelaar.
VI verwacht dat ajax terug komt voor engelaar, en mocht ajax rond de 8 miljoen willen betalen dat twente het accepteerd. Zie video op http://www.vi.nl

Als Ajax hier 8 miljoen voor neerlegd kunnen ze wat mij betreft meteen de hele scouting afschaffen!

En van geel de deur uit natuurlijk!

[Dit bericht is veranderd door punt naar voren (op 21 januari 2008 15:58:59).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Starring
Vedette

Uit: Amstelveen
Reg.: 11 november 2001
Gepost op 21 januari 2008 om 16:05:24.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Los ervan dat Engelaar op sportief gebied Ajax geen stap vooruit zal helpen (het zou enkel een redelijke aanvulling kunnen zijn) begaat Ajax ook financieel een misser van jawelste. FC Twente heeft Engelaar zowat gratis overgenomen van RC Genk en Ajax betaald er zonder blikken en blozen 8 miljoen euro ervoor? Terwijl El Ahamdi nog talentvoller is?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
KingKong
Jeugdspeler

Reg.: 17 augustus 2007
Gepost op 21 januari 2008 om 16:11:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Engelaar veel te oud om zich nog echt te ontwikkelen en zich aan te passen aan een echte topclub. Daarbij of die nou 8 of 15miljoen kost het is VEEL te veel geld voor een 28jarige speler binnen Nederland.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
pascal_ajaxxx
Basisspeler

Uit: etten-leur
Vak: 120
Reg.: 16 augustus 2006
Gepost op 21 januari 2008 om 16:12:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Engelaar zou in mijn ogen eenbreedte aankoop zijn!!!
Een type Maduro... 1 tempo voetballer!

DAT IS TOCH NIET HET NIVEAU DAT WE NASTREVEN???

We gaan naar de kloten jongens.. Wij komen terecht in het niveau dat Feyenooit vorig jaar had..
GVD!!!

Als van Geel idd dergelijke aankopen wil doen mag hij van mij idd weg.. dan vraag ik me ook af WIE in hemelsnaam transfers als Davids, Stam, Gabri heeft gedaan? Dat KAN van Geel namelijk niet zijn dan,.. Je kunt mij niet vertellen dat je namelijk eerst het niveau Davids nastreeft en vervolgens Engelaar haalt.
 Help mods!
aj10ax
Vedette

Uit: amstelveen
Reg.: 23 juni 2000
Gepost op 21 januari 2008 om 16:29:22.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vindt Engelaar een goede speler die misschien wel past bij Ajax.Hij is lang en fysiek sterk en dat kunnen we goed gebruiken.Hij heeft ook scorend vermogen en een assist
en is bovendien creatief en sterk in de combinatie.
Of hij het gaat redden bij Ajax zal moeten blijken,maar hij komt evenwichtig over.We hebben in ieder geval meer mogelijkheden met zo'n ervaren speler erbij.8 miljoen vind
ik alleen wel wat aan de hoge kant.Meer dan 6 zou ik er niet voor uit willen geven.Aan de andere kant is het zo dat je die 2 miljoen zo terugverdient als hij zijn waarde heeft in het behalen van het kampioenschap.

[Dit bericht is veranderd door aj10ax (op 21 januari 2008 16:32:14).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Jorninho
International

Uit: Spijkenisse
Reg.: 8 april 2003
Gepost op 21 januari 2008 om 16:31:25.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pascal_ajaxxx schreef:

Engelaar zou in mijn ogen eenbreedte aankoop zijn!!!
Een type Maduro... 1 tempo voetballer!

DAT IS TOCH NIET HET NIVEAU DAT WE NASTREVEN???

We gaan naar de kloten jongens.. Wij komen terecht in het niveau dat Feyenooit vorig jaar had..
GVD!!!

Als van Geel idd dergelijke aankopen wil doen mag hij van mij idd weg.. dan vraag ik me ook af WIE in hemelsnaam transfers als Davids, Stam, Gabri heeft gedaan? Dat KAN van Geel namelijk niet zijn dan,.. Je kunt mij niet vertellen dat je namelijk eerst het niveau Davids nastreeft en vervolgens Engelaar haalt.

Inderdaad. Ik vind het belachelijk om dit soort spelers aan te trekken. Tuurlijk heeft hij goede wedstrijden gespeelt, maar trekt hij AJAX echt naar een hoger niveau? Om nou voor iemand die je nooit meer met winst kan verkopen zo'n bedrag neer te leggen is belachelijk. Met Modric 2 jaar lopen klungelen omdat ze niet wilde betalen en dan voor Engelaar (die op de bank komt achter Davids Gabri en Perez) zo 9 miljoen uit de mouw schudden? Ik kan het niet geloven.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.453,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Janta
Internationale topspeler

Uit: Almere
Vak: 116
Reg.: 5 november 2004
Gepost op 21 januari 2008 om 16:34:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het gaat er niet om of een Engelaar goed of slecht is, mijn vraag is wat moet Ajax met nog een middenvelder terwijl op deze linie een overbezetting is. Verdedigers dat heeft Ajax op zeer korte termijn nodig.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.487,0VoVo: -Opstelling: incompleet
pascal_ajaxxx
Basisspeler

Uit: etten-leur
Vak: 120
Reg.: 16 augustus 2006
Gepost op 21 januari 2008 om 16:34:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

aj10ax:

Ik begrijp je redenatie betreffende de post over Engelaar.. klinkt best logisch.
Maar overal lees ik dat men bij Ajax Engelaar ziet als eventuele opvolger van Davids.
Vindt je niet dat je dan een TE grote stap (nee SPRONG) terug moet doen in niveau?

Ik bedoel, hij is fysiek wel aardig maar hij heeft niet dat gif dat we wel moeten hebben om over dooie punten in wedstrijden heen te komen.
Herinner je nog hoe Davids ons bijv tegen AZ in de Beker finale op sleep touw heeft genomen? Dat zie ik Engelaar nog niet doen.. ik zou zelf liever een aankoop toejuichen die meer in de lijn ligt van Davids.. een terrier, type Davids, Gattusso, Keane, Viera
 Help mods!
Ajax411
Jeugdspeler

Uit: amsterdam
Vak: 411
Reg.: 20 februari 2006
Gepost op 21 januari 2008 om 16:35:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is de Ajax 'watcher' van vi maar die het zegt dat: zijn gevoel zegt dat als Ajax 8 miljoen biedt hem kan krijgen. Geeft aan dat Ajax 3 miljoen heeft geboden, dus het bedrag waarvoor 12e man Maduro is verkocht. Dat is toch niet zo'n gekke gedachte voor de nieuwe 12e man Engelaar?

Acht miljoen gaan ze natuurlijk nooit bieden, waarschijnlijk max 5. Conclusie Engelaar komt niet! Dus iedereen kan weer rustig gaan slapen vanavond. Op naar woensdag 19:30 en weer een stap dichter bij de transfer deadline.. Zucht
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 23 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk