Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Scouting en aankoopbeleid
Orlando Engelaar
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 23 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 23 »

Poster
Topic: Orlando Engelaar 
Vlaamse Ajacied
Veelbelovend talent

Uit: Bocholt
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 april 2006
Gepost op 18 januari 2008 om 14:15:18.       MSN: bvd3@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Niet alleen dat de grote zwakte van Ajax vanachter ligt, maar ook de grote zwakte van Engelaar. Wat een drama dat we nog maar denken aan deze man te kopen seg. Voor in de competitie kan het een leuke speler zijn, die buiten tegen de topclubs mee aankan. Maar ga met een Engelaar Europees spelen, eer dat hij door heeft waar zijn tegenstander is staan we al 1-0 achter. En ik denk dat wij er toch nog altijd van uit moeten gaan dat Champions league moet spelen, al is dat de laatste jaren wel anders.
Buiten het feit dat de verdediging echt topprioriteit is, zou het ook niet overbodig zijn nog een middenvelder te halen.
Als Davids en/of Perez gekwetst geraken staan we weer nergens.
Ik begrijp dan ook niet dat Ajax nog niet geregeld heeft wie de trainer gaat worden deze zomer. Dat zou alles zoveel gemakkelijker maken. Dan kon hij al aangeven wie hij het liefst had dat we zouden halen.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.423,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
kick
Ballenjongen

Uit: amsterdam
Reg.: 2 augustus 2002
Gepost op 18 januari 2008 om 14:19:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En met die 3 miljoen, wat een schijntje, voor Maduro komen we ook niet ver.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Slimmerik
Lid 2de elftal

Uit: Leiden
Vak: 406
Reg.: 18 juni 2007
Gepost op 18 januari 2008 om 15:47:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
kick schreef:

En met die 3 miljoen, wat een schijntje, voor Maduro komen we ook niet ver.

Tja, ja en nee. Ik ben Maduro liever kwijt dan rijk, maar ik kan je voorzichtigheid begrijpen. Straks wordt hij bij Valencia weer de speler zoals in het begin bij ons en dan is het bedrag van € 3 miljoen veels te laag. Maar we moeten niet vergeten dat hij nog maar een contract had van een half jaar en dat de situatie uitzichtloos was geworden om alsnog tot elkaar te komen.

Ik ben gewoon reuze benieuwd wie er als vervanger komt. Engelaar is in mijn ogen de gewenste versterking, maar er zijn ook zat andere mogelijkheden. Ik weet wel dat ik op dit moment niet graag in de schoenen van Van Geel sta. Pfff...al die in de nek hijgende supporters over de slechte resultaten en de roep om verdedigers te kopen. Daar komt nu ook nog eens de roep om een verdedigende middenvelder bij. We hebben wel één voordeel, het mag een talentje zijn die rustig gebracht wordt. Maduro wist zelf ook dat hij op de bank kwam als Davids weer fit was, dus bij de nieuwe aankoop zal dat niet anders zijn. Vanuit dat oogpunt zou je kunnen uitkomen bij het definitief doorschuiven van Van Der Heijden of het aankopen van bijv. Bradley die zijn contract ook niet wil verlengen bij Heerenveen. Die laatste wil overigens wel graag naar de PL, dus dat wordt nog een lastig verhaal. Kortom...het is een moeilijke periode om in de winterstop spelers aan te trekken.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
DoF
Bankzitter

Uit: Wateringen
Vak: 430
Reg.: 10 mei 2005
Gepost op 18 januari 2008 om 16:01:27.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja leuk, een talentje. Martin kan iedereen boven de 27jaar halen. Maar een exotisch talent gaat boven zijn pet...
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.410,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Luna1337
Talent

Vak: -
Reg.: 30 maart 2006
Gepost op 18 januari 2008 om 18:01:21.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DoF schreef:

Ja leuk, een talentje. Martin kan iedereen boven de 27jaar halen. Maar een exotisch talent gaat boven zijn pet...

iedere middelmatige speler boven de 27 jaar halen . Engelaar zou normaal gesproken gewoon op de bank zitten bij ajax , alleen nu heb ik het gevoel dat wanneer hij komt hij volgend jaar gewoon in de basis staat . Ik snap trouwens ook niet dat van Geel nog steeds in de eredivisie wil blijven vissen. Als er geen goede speler te halen valt hiero wijk dan gewoon uit naar het buitenland ipv. onze mickey mouse comp.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Beer ze anus
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Castricum
Vak: 426
Reg.: 27 januari 2006
Gepost op 18 januari 2008 om 18:05:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Luna1337 schreef:

(...)

iedere middelmatige speler boven de 27 jaar halen . Engelaar zou normaal gesproken gewoon op de bank zitten bij ajax , alleen nu heb ik het gevoel dat wanneer hij komt hij volgend jaar gewoon in de basis staat . Ik snap trouwens ook niet dat van Geel nog steeds in de eredivisie wil blijven vissen. Als er geen goede speler te halen valt hiero wijk dan gewoon uit naar het buitenland ipv. onze mickey mouse comp.

Van Geel heeft zoveel spelers geprobeerd te halen, Seedorf Van der Vaart Reira Modric enz

Echter geen van alle had interesse jammer voor Ajax maar ze moeten improviseren Ik heb een vaag vermoeden dat Landzaat eerdaags word gepresenteerd, Want we hebben al een smalle selectie echter zie ik van Geel er ook voor aan om aan het eind van de transfer periode te concluderen 'We hebben veel spelers geprobeerd maar de clubs vroegen astronomische bedragen of werden aan hun contract gehouden, we proberen het van de zomer weer'

Landzaat blijft concreet in beeld bij Ajax | Transfers

Denny Landzaat blijft in beeld bij Ajax. In tegenstelling tot eerdere berichtgeving zegt Landzaat niet bedankt te hebben voor Ajax. Eind december sprak Martin van Geel met Landzaat waarbij de technisch directeur van Ajax schrok van het salaris dat de middenvelder verdient bij Wigan Athletic.

'We zouden hem graag naar Ajax halen. Dus heb ik gezegd: we houden het de komende tijd in de gaten. Misschien kunnen we over een paar weken tot elkaar komen, of anders wellicht komende zomer.'

Dit komt op mij over alsof Van Geel heeft gekeken naar de ontwikkelingen bij Maduro aangezien hij nu is vertrokken zouden ze wel eens nader tot elkaar kunnen komen, Let ook op mischien aankomende zomer waar Maduro zonder twijfel Ajax het verlaten

[Dit bericht is veranderd door Beer ze anus (op 18 januari 2008 18:38:27).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.441,3VoVo: -Opstelling: incompleet
lauw
Talent

Uit: Schiedam
Vak: 118
Reg.: 21 juli 2004
Gepost op 18 januari 2008 om 18:35:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk ook dat er niemand meer gehaald word als de hr mvg zijn bonus maar krijgt dan vindt hij het best.
Ben wel blij dat twente engelaar koste wat het kost wil houden in hem zie ik nou niet echt een versterking ga dan voor el hamadi.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.492,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Chivu & Co
Vedette

Reg.: 1 januari 2001
Gepost op 18 januari 2008 om 19:23:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Twente heeft inderdaad groot gelijk dat ze de hoofdprijs vragen!

Lekker van Geel, dat je na de blessure van Davids zo'n mispeer hebt gemaakt door Vertonghen & Schilder naar voren te schuiven als tijdelijke vervanger. Compleet mislukt!

Nu voor Engelaar de hoofdprijs; sterkte jongen!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.510,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Olaf L
Bankzitter

Reg.: 28 juli 2006
Gepost op 18 januari 2008 om 19:29:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Chivu & Co schreef:

Twente heeft inderdaad groot gelijk dat ze de hoofdprijs vragen!

Lekker van Geel, dat je na de blessure van Davids zo'n mispeer hebt gemaakt door Vertonghen & Schilder naar voren te schuiven als tijdelijke vervanger. Compleet mislukt!

Nu voor Engelaar de hoofdprijs; sterkte jongen!

15 miljoen euro is gewoon gestoord. Ik vind de opstelling van Twente ten op zicte van haar eigen speler heel slecht. Met zo'n prijs zeg je in feite dat hij niet weg mag en daarmee beperk je de carriere van engelaar. Ik neem aan dat hij er niet bepaald blij mee is. Maar goed dat is het probleem van Twente. Ik ben al lang blij dat hij niet okmt.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
ElSalvador74 Rode kaart: waarschuwing
Bankzitter

Reg.: 7 augustus 2004
Gepost op 19 januari 2008 om 01:46:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het werd tijd dat Van Geel inzag dat Engelaar een perfecte versterking is voor dit Ajax-middenveld! als back-up voor Davids (en zijn opvolger) én Perez! Ervaren, stabiele, technisch vaardige, zeer balvaste en fysiek sterke voetballer met gogme! jammer van die 15 miljoen, maar geef Twente eens ongelijk. Dan maar van de zomer. Nu eerst een back of twee en een centrale killer erbij dan svp!!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.499,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
013
Vedette

Uit: 013
Vak: 413
Reg.: 15 juli 2003
Gepost op 19 januari 2008 om 10:08:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ElSalvador74 schreef:

Het werd tijd dat Van Geel inzag dat Engelaar een perfecte versterking is voor dit Ajax-middenveld! als back-up voor Davids (en zijn opvolger) én Perez! Ervaren, stabiele, technisch vaardige, zeer balvaste en fysiek sterke voetballer
Ik vind Engelaar een prima eredivisiespeler, maar niet iemand die Ajax nou zoveel sterker kan en zal maken. "Gevalletje Kennedy", als je 't mij vraagt. Als we meer dan 5 miljoen voor hem gaan betalen, dan is het eind zoek.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.461,3VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Chivu & Co
Vedette

Reg.: 1 januari 2001
Gepost op 19 januari 2008 om 11:05:30.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Olaf L schreef:

(...)

15 miljoen euro is gewoon gestoord. Ik vind de opstelling van Twente ten op zicte van haar eigen speler heel slecht. Met zo'n prijs zeg je in feite dat hij niet weg mag en daarmee beperk je de carriere van engelaar. Ik neem aan dat hij er niet bepaald blij mee is. Maar goed dat is het probleem van Twente. Ik ben al lang blij dat hij niet okmt.

Wat is het verschil met Ajax die voor Sneijder de hoofdprijs vraagt? Helemaal niks!
Daarnaast vraag ik me af of Twente een probleem heeft, zij hoeven Engelaar niet te verkopen.

Van Geel heeft een probleem. Deze draaikont had in augustus Engelaar al moeten ophalen, nu moet hij de hoofdprijs betalen. En ja, 15 miljoen is een absurd bedrag. Nog maar eens proberen aan het eind van het seizoen.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.510,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Bankzitter

Gepost op 19 januari 2008 om 11:11:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
013 schreef:

(...) Ik vind Engelaar een prima eredivisiespeler, maar niet iemand die Ajax nou zoveel sterker kan en zal maken. "Gevalletje Kennedy", als je 't mij vraagt. Als we meer dan 5 miljoen voor hem gaan betalen, dan is het eind zoek.

spelers die Ajax accuut beter maken, komen nu kennelijk niet. om kampioen te worden en CL te halen - om aantrekkelijk te wórden (!) voor potentiele toppers - kunnen we Engelaar méér dan goed gebruiken, zeker met de nog niet helemaal wedstrijdfitte Davids! denk even verder dan je neus lang is svp!
 Help mods!
lamme rooie sok
Vedette

Uit: MJ Neverland
Vak: 109
Reg.: 9 augustus 2003
Gepost op 19 januari 2008 om 11:15:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ElSalvador74 schreef:

Het werd tijd dat Van Geel inzag dat Engelaar een perfecte versterking is voor dit Ajax-middenveld! als back-up voor Davids (en zijn opvolger) én Perez! Ervaren, stabiele, technisch vaardige, zeer balvaste en fysiek sterke voetballer met gogme! jammer van die 15 miljoen, maar geef Twente eens ongelijk. Dan maar van de zomer. Nu eerst een back of twee en een centrale killer erbij dan svp!!

Weet je wat het probleem is ?....Ajax.

Ik heb al vaker gezegd dat het een voetbalclub is geworden met amateurs als beleidsbepalers, scouting en opleiding.

Engelaar was ook bruikbaar toen Genk hem niet meer nodig had, hij kon toen voor een "appel en een ei" gekocht worden, ook op het moment toen hij naar Twente ging kon Ajax hem zeker gebruiken, maar nee de mensen die over de scouting gaan wilden hem niet, of hebben dit niet gezien.....trouwens wat zien die wel ?....Sonck, Soetaers, de Mul, Quansah, Hersi etc. en nog meer van dat 2e rangs prul zien ze wel.

Dit zijn allemaal feiten die bewijzen dat er betere mensen voor dit vlak bij Ajax moeten komen want de mensen die daar nu zitten die hebben er totaal geen kaas van gegeten...zeg maar ze zijn onkundig ze denken alleen aan eigen belang en eigen zak en niet aan Ajax.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.492,1VoVo: -Opstelling: incompleet
RAPHIGOLA
Vedette

Uit: 's-Hertogenbosch
Vak: 427
Reg.: 2 september 2002
Gepost op 19 januari 2008 om 11:32:31.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lamme rooie sok schreef:

(...)

Weet je wat het probleem is ?....Ajax.

Ik heb al vaker gezegd dat het een voetbalclub is geworden met amateurs als beleidsbepalers, scouting en opleiding.

Engelaar was ook bruikbaar toen Genk hem niet meer nodig had, hij kon toen voor een "appel en een ei" gekocht worden, ook op het moment toen hij naar Twente ging kon Ajax hem zeker gebruiken, maar nee de mensen die over de scouting gaan wilden hem niet, of hebben dit niet gezien.....trouwens wat zien die wel ?....Sonck, Soetaers, de Mul, Quansah, Hersi etc. en nog meer van dat 2e rangs prul zien ze wel.

Dit zijn allemaal feiten die bewijzen dat er betere mensen voor dit vlak bij Ajax moeten komen want de mensen die daar nu zitten die hebben er totaal geen kaas van gegeten...zeg maar ze zijn onkundig ze denken alleen aan eigen belang en eigen zak en niet aan Ajax.

Ik vind dit wel een beetje simpel wat je hier stelt. Het is altijd een gok om te zien of een speler die bij een subtopper wekelijks uitblinkt ook voor een topclub van waarde is. Ik had van Kennedy ook veel meer verwacht bijvoorbeeld.... Engelaar in zijn Genk tijd halen had hier iedereen de wenkbrauwen doen fronzen dus wat jij stelt is een koe in zijn kont kijken. Nu stel je dat je het vreemd vind dat Ajax wel Sonck en Soetears enz.....scout en niet Engelaar, maar wanneer ze hem destijds hadden gehaald dan was het weer oh jee weer zo'n speler die in het rijtje past van Sonck en Soetaers, ik weet precies hoe het hier werkt!! Nu even wat anders iedereen roept maar dat Twente echt gelijk heeft en ze hebben ook gelijk dat ze hem niet zomaar de poort uit laten lopen, maar komop 15 milj is gewoon onzin, ook nog wetende dat hij nog 1.5 jaar te gaan heeft en van zijn levensdagen niet bij gaat tekenen. Kortom geweldige kapitaals vernietiging, maar goed daar zullen ze nog wel achter gaan komen, ze hadden Engelaar kunnen slijten aan Ajax voor 7.5 miljoen en die hadden ze gekregen en ik denk ook dat hij dit waard is. De voetbalwereld roept wel dat het niet normaal is wat voetballers allemaal doen, maar door dit soort bedragen te vragen brengen de clubs zichzelf ook in de problemen. Ik roep harop maar dit even terzijde en voor degenene die het niet zien zitten in Engelaar, maar wel in El Ahmadi, laatsgenoemde rendeert momenteel goed omdat Engelaar naast hem staat!! Ik zeg niet dat hij geen kwaliteit heeft want dat zie jules de corte nog wel maar hij is degene die momenteel wordt overschat en niet andersom!! Orlando tot van de zomer!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Johan van Gaal
Veelbelovend talent

Uit: Amsterdam
Reg.: 13 januari 2008
Gepost op 19 januari 2008 om 11:41:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volledig mee eens dat de scouting van Ajax de afgelopen jaren het meest gefaald heeft van alle onderdelen binnen Ajax. Zeker als je dit vergelijkt met clubs met minder financiele mogelijkheden. Juist een goede scouting moet onvewachte verkopen of een minder lichting in de jeugdopleiding (lange termijn) opvangen. Scout zijn bij Ajax is een soort ere baantje voor oud voetballers. Goed willende amateurs die maar wat lijken te doen ipv gericht naar spelers en competities te kijken.
Hier ligt een schone taak voor de commissie en vooral MvG!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Bankzitter

Gepost op 19 januari 2008 om 11:51:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RAPHIGOLA schreef: (...)Nu even wat anders iedereen roept maar dat Twente echt gelijk heeft en ze hebben ook gelijk dat ze hem niet zomaar de poort uit laten lopen, maar komop 15 milj is gewoon onzin, ook nog wetende dat hij nog 1.5 jaar te gaan heeft en van zijn levensdagen niet bij gaat tekenen. Kortom geweldige kapitaals vernietiging, maar goed daar zullen ze nog wel achter gaan komen, ze hadden Engelaar kunnen slijten aan Ajax voor 7.5 miljoen en die hadden ze gekregen en ik denk ook dat hij dit waard is.
wat hebben ze betaald voor Engelaar? 1 miljoen? 2? is dus absoluut geen sprake van kapitaalsvernieting voor Twente! zij kiezen voor de sportieve toekomst die vanzelf een goede financiele toekomst met zich meebrengt. daar kan Ajax nog wat van leren. de vraag is of Engelaar nu toch niet erg teleurgesteld is. we hebben hem echter nú al nodig (met 2 backs en een mandekker) anders geen kampioen en geen CL. dan wil ie volgend jaar wellicht niet eens komen (en met hem Defour en de backs en opvolger s van Heitinga en Huntelaar) !!!
 Help mods!
ArenA
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05

Uit: Amersfoort
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002
Gepost op 19 januari 2008 om 12:01:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Johan van Gaal schreef:

Scout zijn bij Ajax is een soort ere baantje voor oud voetballers.

Ja zoals Piet Keizer die jarenlang in scouting heeft mogen aanmodderen en prutsen..

Hoeveel spelers in de periode 2001 tot 2006 heb jij bij Ajax gezien die uit Frankrijk kwamen (het gebied van interesse van Keizer)? Afgezien van Escude die mislukt is bij Ajax omdat hij voor het Ajax systeem niet de juiste kwaliteiten had zijn dat er niet veel geweest..

Scouts die niet minimaal 1 speler per jaar ontdekken en aanbevelen bij Ajax, die het uiteindelijk goed doet bij Ajax of die succesvol is na een transfer naar een andere club (gemiste kans dus) moeten ze ontslaan. Oud voetballer bij Ajax of niet, mensen met verstand en een oog voor talent moeten in de scouting.

Terug naar Engelaar..

Ik vraag me af wat de mening is van Engelaar en wat zijn wensen zijn. Hij is 29 jaar en krijgt nu de kans om naar een topclub te vertrekken, als Ajax verder gaat kijken krijgt hij op een gegeven moment dan nog een 2e kans?

Er zal geen mooie buitenlandse club komen denk ik die miljoenen gaat betalen voor een 29 jarige speler van FC Twente.
 Help mods!
oscarn
Ballenjongen

Reg.: 21 juli 2006
Gepost op 19 januari 2008 om 12:04:19.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bij Ajax is het voor een topclub altijd lekker shoppen, waarom zou je een jeugdopleiding nodig hebben?
Zelf wil niemand naar Ajax, mede door "het klimaat", maar vooral door de slechte prestaties. Zolang Ajax niet goed presteert gaan talenten sneller weg, en komen gevestigde namen minder snel, waardoor Ajax nog minder gaat presteren, waardoor talenten nog sneller weggaan, minder gevestigde namen (als een Engelaar, net 1 interland die jongen) ook niet eens per se willen komen, etc etc.

Ik zie op korte termijn nog geen uitweg eerlijk gezegd.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.479,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Bankzitter

Gepost op 19 januari 2008 om 12:09:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
oscarn schreef: Bij Ajax is het voor een topclub altijd lekker shoppen, waarom zou je een jeugdopleiding nodig hebben?
Zelf wil niemand naar Ajax, mede door "het klimaat", maar vooral door de slechte prestaties. Zolang Ajax niet goed presteert gaan talenten sneller weg, en komen gevestigde namen minder snel, waardoor Ajax nog minder gaat presteren, waardoor talenten nog sneller weggaan, minder gevestigde namen (als een Engelaar, net 1 interland die jongen) ook niet eens per se willen komen, etc etc.

Ik zie op korte termijn nog geen uitweg eerlijk gezegd.

lekkere cirkel-redenatie hou jij er op na. snap er geen bal van. je zou zo het bestuur in kunnen!
 Help mods!
CORNER
Ballenjongen

Reg.: 7 december 2005
Gepost op 19 januari 2008 om 12:12:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Engelaar? Gelukkig komt hij niet. Wat moeten nou met hem? Pure wanbeleid dat er op hem geboden is. Wordt eens wakker man Ajax!!!! Met (goede) spelers uit de subtop wordt je misschien wel eens kampioen maar Europa? Vergeet het maar.
Ik zie het somber in als het zo doorgaat....
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Johan van Gaal
Veelbelovend talent

Gepost op 19 januari 2008 om 12:40:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wanneer worden we eens positief verrast met een aankoop die wel doorgaat? Er was eens een tijd dat ineens de gebroeders Laudrup bij Ajax getekend bleken te hebben en Rijkaard terug kwam.....zucht....
 Help mods!
Patrick Starfish
Talent

Reg.: 2 april 2004
Gepost op 19 januari 2008 om 13:02:05.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Johan van Gaal schreef:

Wanneer worden we eens positief verrast met een aankoop die wel doorgaat? Er was eens een tijd dat ineens de gebroeders Laudrup bij Ajax getekend bleken te hebben en Rijkaard terug kwam.....zucht....

Volgens mij heeft niet een van deze spelers met een van de andere samen gespeeld bij Ajax hoor. Je haalt wat periodes door elkaar...
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.495,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Johan van Gaal
Veelbelovend talent

Gepost op 19 januari 2008 om 13:20:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick Starfish schreef:

(...)

Volgens mij heeft niet een van deze spelers met een van de andere samen gespeeld bij Ajax hoor. Je haalt wat periodes door elkaar...

Ik doel meer op de positieve verrassingen mbt transfers. Berichten over spelers die niemand voor mogelijk had gehouden...ipv berichten over middelmatige spelers die niet naar ajax komen...
 Help mods!
Patrick Starfish
Talent

Reg.: 2 april 2004
Gepost op 19 januari 2008 om 13:58:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Johan van Gaal schreef:

(...)

Ik doel meer op de positieve verrassingen mbt transfers. Berichten over spelers die niemand voor mogelijk had gehouden...ipv berichten over middelmatige spelers die niet naar ajax komen...

Oh oke, my bad! Wat dat betreft ben ik het wel met je eens.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.495,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 23 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk