Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Scouting en aankoopbeleid
Orlando Engelaar
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 23 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 23 »

Poster
Topic: Orlando Engelaar 
Twink-i
Jeugdspeler

Vak: 421
Reg.: 27 december 2007
Gepost op 18 januari 2008 om 09:54:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ongelovelijk dat die koekebakkers voor zo'n speler, die bij ons in principe op de bank zit, vijftien miljoen euro vragen. Voor die prijs (15+3 van Maduro) heb je per direct een Defour.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Derk Johanssen
Vedette

Uit: Enschede
Vak: -
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 18 januari 2008 om 09:56:41.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DeMeer1981 schreef:

(...)

Een centimeter of tien, een kilo of twintig en qua ervaring op het hoogste niveau een wedstrijdje of 300.

Waarschijnlijk heeft 'ie ook nog wel wat extra centimeters in z'n broek verstopt...

Zonder dollen, gasten als vd Heijden, waarbij het talent er vanaf druipt, komen echt wel aan spelen toe, je moet ze alleen niet te vroeg voor de leeuwen willen gooien, geef die jongen even de tijd.

Laten we die jongens net zo rustig brengen als Sarpong, Anita. Noem die gasten maar op. Verwar 'te vroeg voor de leeuwen gooien' niet met 'te vroeg belangrijk maken'. Die jongens moeten nu gewoon half uurtjes meepakken. Dat kan dus niet als je zelfs 28 jarige spelers als backup gaat halen. Dan worden ze 3e of 4e keus en komen ze nooit aan de bak.

En dan dat bedrag. Ik had niet anders verwacht, maar laten we eerlijk zijn: voor 15 miljoen trekken we wel een braziliaans toptalent uit de jungle. Mag ik toch hopen, Van Geel?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.462,6VoVo: -Opstelling: incompleet
pascal_ajaxxx
Basisspeler

Uit: etten-leur
Vak: 120
Reg.: 16 augustus 2006
Gepost op 18 januari 2008 om 10:07:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik dacht voor Engelenhaar maximaal 5 miljoen uit te geven.. pff.. 15 miljoen! Jezus zeg.. dat slaat helemaal nergens op! Had er Maduro bijgedaan en je had Alves hahaha

Geef liever 15 miljoen uit aan twee GOEDE verdedigers!!

Engelaar is niet de juiste persoon om Davids straks op te volgen.. jongens geloof me nou maar! De opvolger van Davids moet net als Edgar snelheid, diepgang en waliteit bezitten. Versnellend en temporiserend kunnen voetballen.. een 1 tempo voetballer als Engelaar is daar ABSOLUUT niet voor geschikt.

Persoonlijk zie ik hem liever niet komen.. ik geef de voorkeur aan eigen jeugd op de bank (Donald, Sarpong etc)

[Dit bericht is veranderd door pascal_ajaxxx (op 18 januari 2008 10:07:22).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
The Fisherman
Bankzitter

Uit: Heerhugowaard
Vak: 121
Reg.: 5 mei 2007
Gepost op 18 januari 2008 om 10:13:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

15 miljoen???? Echt te belachelijk voor woorden. Lekker bij Twente laten en inderdaad een paar topverdedigers halen. Van Geel is totaal niet slagvaardig. We hadden er allang minimaal 2 verdedigers bij moeten hebben!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.479,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Parasite
Talent

Uit: hilversum
Reg.: 10 juli 2003
Gepost op 18 januari 2008 om 10:24:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben blij dat ze 15 miljoen vragen. Ik zie het niet zo zitten in Engelaar eerlijk gezegd.
Laat ze nou toch in godsnaam verdedigers kopen.....
Ik vind dat MvG zijn hachje nog kan redden als hij met echte defensieve versterkingen komt anders heeft de beste man gewoon gefaald. Met 2 gerichte echte defensieve versterkingen worden we nl. gewoon kampioen en dat wordt tijd ook. het kan toch niet zo zijn dat we voor het 4e jaar achtereen geen kampioen worden?? De doelstelling was toch om het jaar kampioen te worden?....
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.483,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Red
Vedette

Uit: Purmerend
Vak: 410
Reg.: 20 juni 2002
Gepost op 18 januari 2008 om 10:45:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Lachwekkend hoe twente zich hier opsteld. Een speler met anderhalf jaar contract die internationaal geen pot heeft gebroken en dan 15mln vragen.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
can-o
Idool

Uit: amsterdam
Reg.: 22 juli 2002
Gepost op 18 januari 2008 om 10:47:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Red schreef:

Lachwekkend hoe twente zich hier opsteld. Een speler met anderhalf jaar contract die internationaal geen pot heeft gebroken en dan 15mln vragen.

Lachwekkend? Ze maken duidelijk dat ze hem niet kwijt willen, dat is gewoon goed beleid.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.475,2VoVo: -Opstelling: incompleet
TheCliffhanger
Bankzitter

Uit: Damwoude
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 mei 2001
Gepost op 18 januari 2008 om 11:02:37.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het vragen van zulke bedragen kan ook een negatief effect hebben binnen de selectie van Twente, hiermee bedoel ik dat bij iedere interesse in welke speler dan ook meteen een astronomisch bedrag gevraagd gaat worden waardoor er niemand naar een "topclub" kan vertrekken.

Maar goed aan de andere kant is het vanuit het oogpunt van Twente wel te begrijpen, ze willen op dit moment niemand meer verkopen.

[Dit bericht is veranderd door TheCliffhanger (op 18 januari 2008 11:03:04).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Thewj
Jeugdspeler

Uit: deurne
Reg.: 30 november 2004
Gepost op 18 januari 2008 om 11:04:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Virtus & Fortuna schreef:

(...)

Er staat me iets bij van een vraagprijs van 30 Miljoen voor Sneijder.

Is toch wel iets heel anders of je een speler van 23 pakt die heeft laten zien dat ie al lang klaar is voor de stap naar een topclub dat je daar 30 milj voor vraagt of dat je voor een speler van 27 jaar die net begint af te vragen of ie klaar is voor de stap en daar 15 milj voor vraagt.
 Help mods!
Getz
Jeugdspeler

Uit: Uden
Reg.: 7 januari 2008
Gepost op 18 januari 2008 om 11:20:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik blijf het raar vinden dat ze bij Ajax niet meer blijken te kunnen dan scouten in de Eredivisie, er loopt in het buitenland toch wel zo'n type rond die voor minder dan 15 mlj te halen is. Ik ben een voorstander van zoveel mogelijk 'Nederlanders' in Ajax 1, maar niet voor dit soort bedragen.

Waarom scout Heerenveen goeie spits na goeie spits vroeg in hun carriere en kan Ajax alleen maar met de geldbundels zwaaien?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.496,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Slimmerik
Lid 2de elftal

Uit: Leiden
Vak: 406
Reg.: 18 juni 2007
Gepost op 18 januari 2008 om 11:22:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
TheCliffhanger schreef:

Het vragen van zulke bedragen kan ook een negatief effect hebben binnen de selectie van Twente, hiermee bedoel ik dat bij iedere interesse in welke speler dan ook meteen een astronomisch bedrag gevraagd gaat worden waardoor er niemand naar een "topclub" kan vertrekken.

Maar goed aan de andere kant is het vanuit het oogpunt van Twente wel te begrijpen, ze willen op dit moment niemand meer verkopen.

Jazeker! Dit gaat ook helemaal de verkeerde kant op. Iedereen loopt te klagen over de inflaties van de voetbalspelers, maar er dreigt een veel groter probleem. Iedereen wil zo hoog mogelijk spelen en zoveel mogelijk verdienen in zijn carriere. Als je die drive niet hebt, dan ben je niet geschikt voor het grote werk. Dus...Twente, Groningen enz. kunnen wel astronomische bedragen vragen omdat ze zelf enorm ambitieus zijn, maar ze moeten niet vergeten dat ook spelers ambities hebben. Kortom spelers gaan zichzelf hier tegen wapenen. Het was gelukkig al een tijdje stil met de gelimiteerde transfersommen, maar die discussie gaat nu weer volledig opbloeien. Spelers gaan geen contracten meer tekenen zonder deze clausules en gaan in de toekomst zeker meer gebruik maken van diverse mazen in de Europese wetten, zoals de Webber-constructie. In dat geval komt het verval van de voetballerij in een hoogversnelling. Het verval is natuurlijk al eerder ingezet met de constructie van onze geliefde Bosman. De man die de voetballerij hoogstpersoonlijk kapot gemaakt heeft.

Nee, onze sport gaat kapot aan de eigen ambities. Jammer, maar waar. Het wordt tijd dat de bonden in gaan grijpen.

Sorry...het is een beetje offtopic van de genoemde speler, maar het heeft hier wel enige betrekking op!
 Help mods!
lamme rooie sok
Vedette

Uit: MJ Neverland
Vak: 109
Reg.: 9 augustus 2003
Gepost op 18 januari 2008 om 11:25:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hahahaha,
15 Miljoen, jonge jonge ik wilde hem best wel hebben maar voor dit bedrag echt niet....fijn in Twente laten.

Ik zou een bedrag van 6a7 miljoen eigenlijk al te veel vinden.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.492,1VoVo: -Opstelling: incompleet
majesteit
Talent

Reg.: 16 januari 2008
Gepost op 18 januari 2008 om 11:26:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vind het wat te ver gaan om Bosman en de spelers alle schuld te geven. Dat hele Bosman gedoe heeft er (gelukkig) toe geleid dat de contractuele slavernij niet meer bestaat.
Voetballers zijn thans gewone werknemers met rechten en plichten.

Back to the topic: 15 mio is astronomisch veel voor Engelaar met nog 1,5 jaar contract. Te veel voor een speler die door onze Rotterdamse vrienden te beperkt wordt gevonden (en terecht). Als dit het niveau is waarop van Geel c.s. nu scouten, dan wordt het tijd voor een opheffing van de club, cq. faillissement van de NV. Te triest voor woorden...
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Bjorn121
International

Uit: Gent
Reg.: 8 augustus 2001
Gepost op 18 januari 2008 om 11:42:25.         ICQ: 96414033  MSN: oranje121@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb niet de volledige topic doorlezen, maar kan er mij eigenlijk iemand uitleggen waarom Engelaar zo gegeerd is? Ik ken hem enkel van zijn periode hier in België bij Genk en toen liep het echt voor geen meter. Waarom hij het dan bij Ajax zoveel beter zou doen is mij een beetje een raadsel.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.466,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Slimmerik
Lid 2de elftal

Gepost op 18 januari 2008 om 11:45:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
majesteit schreef:

Vind het wat te ver gaan om Bosman en de spelers alle schuld te geven. Dat hele Bosman gedoe heeft er (gelukkig) toe geleid dat de contractuele slavernij niet meer bestaat.
Voetballers zijn thans gewone werknemers met rechten en plichten.

Back to the topic: 15 mio is astronomisch veel voor Engelaar met nog 1,5 jaar contract. Te veel voor een speler die door onze Rotterdamse vrienden te beperkt wordt gevonden (en terecht). Als dit het niveau is waarop van Geel c.s. nu scouten, dan wordt het tijd voor een opheffing van de club, cq. faillissement van de NV. Te triest voor woorden...

Ik geef de spelers niet de schuld. Ik geef ze groot gelijk als blijkt dat clubs atronomische bedragen vragen die niet in contrast staan met de verrichtingen van de desbetreffende speler. Bosman geef ik wel de schuld van het verval in de voetballerij. Luister...ik geef hem geen ongelijk, want hij stond wel in zijn recht. Maar deze regel heeft de voetballerij wel kapot gemaakt. Dat is een feit. Kortom het staat er dus los van of hij gelijk heeft of niet!

Kijk...je kan wel zeggen dat werknemers zo hun vrijheid hebben in het gaan en staan van hun carriere en dat een contract dus eigenlijk niks waard is, maar vergeet dan ook niet dat je ze niet kan vergelijken met gewone werknemers. De salarissen liggen ook minstens tien keer zo hoog. Daar hoor je de spelers toch ook niet over klagen! Kortom...de voetbalcultuur kan je totaal niet vergelijken met de normale arbeiders-cultuur.
 Help mods!
Slimmerik
Lid 2de elftal

Gepost op 18 januari 2008 om 11:59:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bjorn121 schreef:

Ik heb niet de volledige topic doorlezen, maar kan er mij eigenlijk iemand uitleggen waarom Engelaar zo gegeerd is? Ik ken hem enkel van zijn periode hier in België bij Genk en toen liep het echt voor geen meter. Waarom hij het dan bij Ajax zoveel beter zou doen is mij een beetje een raadsel.

Nou, dat kan ik je wel vertellen.

Ten eerste...als een speler ergens niet voldoet, kan dat een jaar later totaal anders zijn. Welkom in de voetballerij.

Ten tweede...Ajax heeft behoefte aan wat rustpunten in het team. Engelaar is zo'n rustpunt. Sommige noemen hem een één-tempo voetballer, maar dat is natuurlijk niet waar. Engelaar speelt zo, omdat Twente zo graag speelt. Twente speelt zelfs met een achterstand nog gewoon het eigen spelletje en gaan dus geduldig op zoek naar de gelijkmaker. Wij speelde vroeger ook zo en werden over de gehele wereld geroemd om ons spel. Ajax vond altijd wel weer een 'gaatje' om de wedstrijd naar hun hand te zetten. Toendertijd noemde ook niemand Rijkaard een één-tempo voetballer, dus noem ik Engelaar ook niet zo. Los van het feit dat Rijkaard veel beter was, maar dat soort voetballers zijn heel moeilijk op te leiden en/of te vinden. Engelaar geeft Ajax ook meer mogelijkheden. Zo kan je met Perez met de punt naar voren spelen en met Engelaar in de punt naar achteren. Bovendien zijn Gabri, Davids en Perez vast nog wel eens afwezig en dus is er genoeg speeltijd voor Orlando. Bovendien stopt Davids er misschien mee na dit seizoen of vertrekt hij naar de VS ofzo om daar z'n laatste jaren te spelen.

Ten derde...Ajax kan geen verdediger vinden en gaan er vanuit dat ze gedurende het seizoen nog weleens gedwongen met drie verdedigers moeten gaan spelen. Als je daar dan Engelaar voor zet, dan heb je in ieder geval iemand met body en spelinzicht voor de verdediging. Kortom...in de Nederlandse competitie geldt nog steeds...aanval is de beste verdediging. In Europa ook wel, maar dan moet je zulke goede spelers hebben. Aangezien Ajax die niet heeft en ook niet kan aantrekken, dien je dus als kanonnenvoer...aldus Henk Ten Cate.
 Help mods!
Druss
International

Uit: Dros Delnoch
Vak: 126
Reg.: 15 september 2003
Gepost op 18 januari 2008 om 12:23:07.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ja, dat we niet eens wat vaker gewoon het balletje rondtikken en spelers de tijd geven om ruimte te creëren snap ik ook helemaal niet.

Zit dat inzicht er niet meer in de laatste jaren bij de spelers/coaches?

In jaren 90 gebeurde dat ook en dat was nou niet bepaald de slechtste periode. Wachten op je kansen, die koemn dan vanzelf. Als je maar geduld hebt.

Overigens, als die 15mln betaald wordt dan is het einde echt zoek...dan mag Van Geel wat mij betreft meteen weg (en ik ben op zich wel positief over hem).
 Help mods!
Erwin_FCT
Jeugdspeler

Uit: Enschede
Reg.: 11 mei 2003
Gepost op 18 januari 2008 om 12:56:35.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
majesteit schreef:
Back to the topic: 15 mio is astronomisch veel voor Engelaar met nog 1,5 jaar contract.
1,5 jaar contract met een eenzijdige optie (van Twente) om er nog een jaar bij te doen. Dus ga maar van 2,5 jaar uit. Dan nog is 15 miljoen veel teveel natuurlijk, maar Ome Joop zal wel weten wat ie doet..

[Dit bericht is veranderd door Erwin_FCT (op 18 januari 2008 12:57:06).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Jorninho
International

Uit: Spijkenisse
Reg.: 8 april 2003
Gepost op 18 januari 2008 om 13:00:57.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Slimmerik schreef:

(...)

Ten tweede...Ajax heeft behoefte aan wat rustpunten in het team. Engelaar is zo'n rustpunt. Sommige noemen hem een één-tempo voetballer, maar dat is natuurlijk niet waar.

Zo kan je met Perez met de punt naar voren spelen en met Engelaar in de punt naar achteren. Bovendien zijn Gabri, Davids en Perez vast nog wel eens afwezig en dus is er genoeg speeltijd voor Orlando. Bovendien stopt Davids er misschien mee na dit seizoen of vertrekt hij naar de VS ofzo om daar z'n laatste jaren te spelen.

Net als Maduro haalt hij geregeld het tempo uit het spel. Sommige zeggen dan dat dat zijn kwaliteit is. Maar bij Engelaar is dat juist zijn tekort koming. Bij het nederlands elftal haalde hij het tempo omlaag toen hij in het veld kwam.
Het probleem is vaak dat het tempo te laag ligt waardoor je het jezelf moeilijker gaat maken.
Daarnaast vind ik hem echt geen aanjager zoals davids dat kan.
Ten slotte is 15 miljoen natuurlijk een grote grap.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.453,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
ArenA
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05

Uit: Amersfoort
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002
Gepost op 18 januari 2008 om 13:01:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ach 15 miljoen is de vraagprijs als Ajax 10 miljoen zou bieden is hij binnen.

10 miljoen voor een speler van niveau Engelaar is nog belachelijk, voor een bedrag van boven de 6 miljoen zet ik al sterke twijfels. Dan kom je uit bij spelers als Suarez, Huntelaar, Kone de spelers die echt kwaliteiten hebben.

Zoek maar een goede verdediger kun je Heitinga als vervanger van Maduro op het middenveld beschouwen.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Jorninho
International

Uit: Spijkenisse
Reg.: 8 april 2003
Gepost op 18 januari 2008 om 13:05:29.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

transfermarkt.de schat hem op 3.500.000. Ik zat zelf ook meer aan deze bedragen te denken en ik denk AJAX ook. Voor 15 miljoen kunnen ze vast en zeker een groot talent uit het buitenland halen waaraan je nog wat kan verdienen als hij vertrekt.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.453,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
nr23
Icoon

Uit: Utrecht
Vak: 414
Reg.: 12 juli 2002
Gepost op 18 januari 2008 om 13:20:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

15 miljoen

Nou goed, nu zal het natuurlijk vooral gaan om het signaal wat Twente wil geven, want 15 miljoen is natuurlijk totaal onrealistisch. Maar dan nog word Engelaar duidelijk te duur.

Een speler van 27 jaar die nu op zijn top zit, en een leuke eredivisie speler is maar buiten de eredivisie nog niets heeft laten zien, die is niet meer dan een miljoen of 5/6 waard.

Vraag me af hoeveel El Ahmadi dan moet kosten trouwens, 25 miljoen?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Raymondinnowicz
Bankzitter

Reg.: 27 januari 2004
Gepost op 18 januari 2008 om 13:33:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Twente doet precies wat FC Groningen ook met Suarez hadden moeten doen, (o.a. Teaser had daar een stuk over) en wat Ajax deed met Sneijder. Plak er een absurd hoog prijskaartje aan, mocht de nood dusdanig hoog zijn bij de kopende club, dan zullen ze diep in de buidel moeten tasten. En anders, behoud Twente z'n speler. Win-win voor ze.

Het lijkt me alleen wel dat FC Twente dit doet i.o.m. Engelaar, want anders kun je in de problemen komen. (arbitrage) Misschien een verlaagde som in de zomer?

Dus niet meer dan terecht wat Twente doet. (en misschien wel gelukkig)
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.480,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
AJAXRULEZ
Lid 2de elftal

Uit: In de buurt van Amsterdam
Vak: 411
Reg.: 3 maart 2003
Gepost op 18 januari 2008 om 13:37:45.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Aangezien AJAX nooit maar dan ook nooit 15 miljoen gaat neer tellen voor deze beste man mag er wat mij betreft een slotje op deze topic....

Ben er trouwens niet rouwig om.
 Help mods!
Vossie
Icoon

Uit: 015
Reg.: 25 februari 2003
Gepost op 18 januari 2008 om 13:47:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zeker niet!
Voor dat geld kan je Defour EN Bradley ophalen. Twee jongens van begin 20 met mogelijkheden.
Dat de interesse echt zo serieus was verbaast me wel, we zien toch allemaal dat de grote zwakte van Ajax op dit moment achterin ligt.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.449,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 23 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk