Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Scouting en aankoopbeleid
Orlando Engelaar
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 23 pagina's: « 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 23 »

Poster
Topic: Orlando Engelaar 
Johan van Gaal
Veelbelovend talent

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 13 januari 2008
Gepost op 21 januari 2008 om 21:26:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In zijn goede tijd slaagde Davids al niet als linksback en nu helemaal niet meer. Er moet toch lijstje met linksbacks zijn. Die allemaal topdown qua rating nabellen...
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Maxwell_13
Bankzitter

Vak: -
Reg.: 5 juli 2003
Gepost op 21 januari 2008 om 21:49:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wkleefstra schreef:

(...)

Dat is toch al jaren een illusie voor ons. Wij kunnen een team nooit langer dan 2, 3jaar bij elkaar houden. Elke keer zal de beste worden verkocht. We zullen 1st (Wat TEASER ook al zei) kampioen moeten worden en dan de volgende stap moeten zetten. Maar ik vind ik ook dat wij absoluut geen 10 miljoen moeten betalen, maar ik vind het wel een goede aankoop voor ons.

Je hebt gelijk dat we geen team 2/3 jaar bij elkaar kunnen houden maar je kan het 'toelatings'niveau wel verhogen. Wat nu gewoon laag is. Door steeds betere spelers/talenten te kopen. Ik vind het zonde dat Ajax nu geinteresseerd is in spelers die al of bijna aan hun top zitten en duur zijn. Engelaar of elke andere speler zal zowiezo moeten aanpassen. Dan liever een jongere speler met groei mogelijkheden als een al wat oudere speler. Maar denk net als meerdere mensen dat het probleem om kampioen te worden niet op het middenveld ligt maar vooral in de defensie.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Greedy-P
Ballenjongen

Uit: Den Haag
Reg.: 17 april 2005
Gepost op 21 januari 2008 om 21:50:10.       MSN: patjuh_15@msn.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Davids als licksback kan, maar zie hem inderdaad liever op het middenveld..ik zou gewoon maar is op zoek gaan naar een goede verdediger en engelaar vergeten. We laten ons toch niet uitknijpen door Twente voor een speler van 28jaar?
 Help mods!
justice for all
Basisspeler

Uit: Veenendaal
Reg.: 20 juni 2001
Gepost op 21 januari 2008 om 22:00:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat moet je met een Engelaar die al veels te oud is. Heb liever dat ajax defour haalt. Maar denk niet dat ze allebei gehaald gaan worden. Dus zal het wel Engelaar wordt.

Engelaar vind ik wel een erg goede speler maar door constant de "oudjes" te kopen van de subtoppers wordt je niet beter van. Je moet de toppers van de toekomst halen.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.461,2VoVo: -Opstelling: incompleet
wkleefstra
Jeugdspeler

Uit: Groningen
Reg.: 13 augustus 2007
Gepost op 21 januari 2008 om 22:04:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het grootste probleem ligt inderdaad in de verdediging, maar persoonlijk betwijfel ik het dat we het redden met die middenveld. Begrijp me niet verkeerd, qua kwaliteit vind ik het een goed middenveld, maar Davids kan het niet elke wedstrijd aan en Gabri vind ik ook niet heel best. Perez kan ook geblesseerd raken of geschorst worden. En wat dan???? De Jong, Donald kunnen de kar nog niet trekken. Ik denk dat we naast verdedigers, zeker nog een middenvelder nodig hebben!!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.487,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Vlaamse Ajacied
Veelbelovend talent

Uit: Bocholt
Reg.: 19 april 2006
Gepost op 22 januari 2008 om 00:12:20.       MSN: bvd3@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als ze voor deze speler meer als 3 miljoen geven mogen ze de verantwoordelijke direct ontslaan voor mijn part. 8miljoen mag je zelfs heel de organisatie voor buitengooien. Gatver wat een schande seg dat wij gaan lopen bieden om een man als Engelaar binnen te halen. Niveautje subtop moet het even komen doen bij Ajax. En dan allemaal leuk en wel om hem op de bank te hebben, maar om daar dan immense bedragen voor gaan te geven. Hou toch snel op seg. Deze man kan nooit een volwaardig basisspeler worden bij Ajax, als onze ambities de titel blijven. Of gaan we dat ook al bijstellen. Zielig is dit. Wat hoop ik hard dat deze man niet komt.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.423,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
smolen
Jeugdspeler

Reg.: 4 november 2004
Gepost op 22 januari 2008 om 09:32:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Misschien wordt het tijd om te zien dat sommige spelers gewoon goed presteren in een goede omgeving met rust, stabiliteit, goede trainer en met minder hoog gespannen verwachtingen (Kromkamp, Landzaat, Kennedy, Vayrynen, Maduro, enz. enz.). De speler lijkt nu redelijk goed omdat de organisatie bij Twente goed staat. Deze Engelaar gaat (zelfs als hij gratis komt) zo door de mand vallen bij Ajax, gewoon omdat de organisatie niet duidelijk is en er te veel veranderingen zijn (in samenstelling van bestuur, technische staf, spelers, speelstijl en niveau). Zet nu eens een trainer voor langere tijd neer, zet een goed bestuur neer en een duidelijke speelstijl (ik dwaal af).

Ontopic conclusie: niet halen!
 Help mods!
pascal_ajaxxx
Basisspeler

Uit: etten-leur
Vak: 120
Reg.: 16 augustus 2006
Gepost op 22 januari 2008 om 10:28:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Paula.. Davids Linksback???
NEEEEE!!!!

Je gaat je beste speler toch niet achterin positioneren om daar het lek maar te dichten?
Davids moet kunnen sturen en coachen vanaf het middenveld.. DAAR is hij op zijn best!

Misbruik Davids nooit op de linksback positie!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
aj10ax
Vedette

Uit: amstelveen
Reg.: 23 juni 2000
Gepost op 22 januari 2008 om 10:44:00.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja ik zie Engelaar niet als de opvolger van Davids en ik ben het wel met je eens dat we een nieuwe Davids nodig hebben als Edje ermee stopt.Ik zie Engelaar echter graag komen want hij zal met zijn kwaliteiten echt iets toevoegen aan Ajax.
 Help mods!
Jorninho
International

Uit: Spijkenisse
Reg.: 8 april 2003
Gepost op 22 januari 2008 om 13:24:49.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Maxwell_13 schreef:

(...)

Je hebt gelijk dat we geen team 2/3 jaar bij elkaar kunnen houden maar je kan het 'toelatings'niveau wel verhogen. Wat nu gewoon laag is. Door steeds betere spelers/talenten te kopen. Ik vind het zonde dat Ajax nu geinteresseerd is in spelers die al of bijna aan hun top zitten en duur zijn. Engelaar of elke andere speler zal zowiezo moeten aanpassen. Dan liever een jongere speler met groei mogelijkheden als een al wat oudere speler. Maar denk net als meerdere mensen dat het probleem om kampioen te worden niet op het middenveld ligt maar vooral in de defensie.

Ik heb liever steeds een team dat na 3 jaar vertrekt dan dit zootje bij elkaar waar je niet meer van af komt bij wijze van spreke. Als een goede speler na 2/3 jaar vertrekt zal hij wel een flinke toegevoegde waarde hebben gehad. Dat zijn spelers waar we naar op zoek zijn. En geen breedte spelers zoals Colin, Delorge etc etc.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.453,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Maxwell_13
Bankzitter

Reg.: 5 juli 2003
Gepost op 22 januari 2008 om 13:38:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jorninho schreef:

(...)

Ik heb liever steeds een team dat na 3 jaar vertrekt dan dit zootje bij elkaar waar je niet meer van af komt bij wijze van spreke. Als een goede speler na 2/3 jaar vertrekt zal hij wel een flinke toegevoegde waarde hebben gehad. Dat zijn spelers waar we naar op zoek zijn. En geen breedte spelers zoals Colin, Delorge etc etc.

Ja maar het zal vrij onmogelijk zijn om 11 goede spelers 3 jaar lang te behouden. Er zal altijd wel 1 speler sneller weggaan als de andere. Maar je houd er nog 10 over. Het niveau zal dan nog steeds hoog liggen. Waardoor je als Ajax zijnde toch een speler van dat niveau of hoger zal moeten scouten. Het niveau ligt nu veel te laag. Ajax is alleen geinteresseerd in middelmatige breedtespelers. Breedtespelers moeten vooral spelers zijn uit de jeugd ook al zijn het geen supertalenten. Stel de eerste keus is geblesseerd dan ontwikkeld die speler zich in de wedstrijd maar ook op trainingen waar de 11 goede spelers het niveau hoger leggen.
 Help mods!
Woot
Vedette

Vak: 107
Reg.: 26 februari 2003
Gepost op 22 januari 2008 om 13:54:33.     MSN: ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zoals ik ook in een ander topic al aangaf kun je met Edgar op de VM positie en Engelaar linkshalf prima een 4-4-2 spelen met Klaas en Luis voorin. Het is geen ideale oplossing op lange termijn, maar zo lang de verdediging op dit niveau zit de beste oplossing.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.450,5VoVo: -Opstelling: incompleet
TylerDurden
Internationale topspeler

Uit: Purmerend
Vak: 410
Reg.: 24 juni 2002
Gepost op 22 januari 2008 om 14:15:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Twente wil Engelaar langer binden
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 22 januari om 12:37

FC Twente laat zich in de transferperikelen rondom Orlando Engelaar ook niet onbetuigd. De club uit Enschede wil het contract van de middenvelder openbreken en met twee seizoenen verlengen tot medio 2011. De actie van de Tukkers is mede naar aanleiding van de recente interesse van Ajax. De Amsterdamse club heeft echter al van voorzitter Joop Munsterman nul op het rekest gekregen, die zonder blikken of blozen het prijskaartje openbaar maakte: vijftien miljoen euro.

Munsterman gaat vol vertrouwen de onderhandelingen met de 28-jarige middenvelder in. “Ik ga er vanuit dat ons dat gaat lukkenâ€, aldus de voorzitter in TC/Tubantia. Engelaar staat in principe open voor een vertrek, maar wil absoluut geen overgang afdwingen.
Voetbalzone

Lijkt me stug dat hij gaat bijtekenen nadat hij eerder aangeeft graag naar een topclub te willen vertrekken. Vreemde timing van Twente vind ik.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Jorninho
International

Uit: Spijkenisse
Reg.: 8 april 2003
Gepost op 22 januari 2008 om 14:20:53.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
TylerDurden schreef:

(...)

Voetbalzone

Lijkt me stug dat hij gaat bijtekenen nadat hij eerder aangeeft graag naar een topclub te willen vertrekken. Vreemde timing van Twente vind ik.

Slim van Engelaar, of hij vertrekt en zal bij een andere club meer verdienen. Of hij blijft bij twente en gaat meer verdienen. Het zal wel vanuit het Engelaar kamp komen en twente werkt hier natuurlijk graag aan mee.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.453,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
DamzkoO
Regelmatige invaller

Uit: Amsterdam Oost
Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006
Gepost op 22 januari 2008 om 16:29:45.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jorninho schreef:

(...)

Slim van Engelaar, of hij vertrekt en zal bij een andere club meer verdienen. Of hij blijft bij twente en gaat meer verdienen. Het zal wel vanuit het Engelaar kamp komen en twente werkt hier natuurlijk graag aan mee.

OF gekke deur vGeel zegt: Joh moet je luisteren Munsterman: Zo gek als ik ben leg ik wel 12 miljoen voor Engelaar neer (wat wellicht het doel van Munsterman met deze hele verhaal rond contractverlenging van doen had).

Twente blij, Engelaar blij, Martin blij
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.476,6VoVo: -Opstelling: -
Janta
Internationale topspeler

Uit: Almere
Vak: 116
Reg.: 5 november 2004
Gepost op 22 januari 2008 om 16:34:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DamzkoO schreef:

(...)

OF gekke deur vGeel zegt: Joh moet je luisteren Munsterman: Zo gek als ik ben leg ik wel 12 miljoen voor Engelaar neer (wat wellicht het doel van Munsterman met deze hele verhaal rond contractverlenging van doen had).

Twente blij, Engelaar blij, Martin blij

Iedereen blij, behalve het publiek. Voor 3 miljoen is talent Maduro de deur uitgegaan, voor 12 miljoen wordt voor de zelfde positie Engelaar gehaald die ik niet beter vind dan eerstgenoemde. Ja dan ben als T.D. heel goed bezig.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.487,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Teaser
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 31 december 2004
Gepost op 22 januari 2008 om 16:42:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
TylerDurden schreef:

Een spelletje van 3 kanten afgelopen zomer was dit vaker te bewonderen...

Twente wil hem niet kwijt en voert de druk op om anders zoveel als mogelijk er aan over te houden, zie ik bied zelfs een contractverlenging...

Engelaar kan dit uitspelen voor een nog betere aanbieding dan die er nu ligt, waar het ook eindigt hij wordt er zowiezo beter van...

Ajax blijft hetzelfde, of ze komen terug met een sterk verbeterde maar niet volledig transferbod en anders stappen ze er vanaf en gaat het spel over of in de ijskast...

Twente laat hiermee naar zijn achterban zien dat het niet wil of er alles aan doet hem te behouden en de kaarten bij de anderen liggen. Speler en kopende club zullen het hierbij nooit goed kunnen doen (tenzij interesse verdwijnt) en Twente treft geen blaam. Het spel der transfers

[Dit bericht is veranderd door Teaser (op 22 januari 2008 16:43:43).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
DamzkoO
Regelmatige invaller

Uit: Amsterdam Oost
Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006
Gepost op 22 januari 2008 om 16:57:54.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Janta schreef:

(...)Iedereen blij, behalve het publiek. Voor 3 miljoen is talent Maduro de deur uitgegaan, voor 12 miljoen wordt voor de zelfde positie Engelaar gehaald die ik niet beter vind dan eerstgenoemde. Ja dan ben als T.D. heel goed bezig.

Vandaar dat ik de supporters niet genoemd heb

Ik zie het al helemaal voor me:

Martin: Munsterman moet je horen, wij nemen Engelaar voor 10 miljoen over.

Munsterman (incl ondertoon en duiveltje in zich): Wat oh nee, dan verzwakt Twente, maar al goed, je bent een prima kerel Martin, voor 12 miljoen mag jij onze sterkste speler overnemen

Martin: Yes, nu houden de supporters weer van me, ik heb namelijk een topaankoop verricht!

Nee Martin, was je bij Willem 2, dan was het super, niet voor Ajax.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.476,6VoVo: -Opstelling: -
DaGalluchi
Jeugdspeler

Uit: Neijwieert
Reg.: 8 november 2001
Gepost op 22 januari 2008 om 17:43:26.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is natuurlijk duidelijk dat San Marco coach wordt van Ajax vanaf volgend seizoen. De interesse in Engelaar en Landzaat komen natuurlijk uit zijn keuken. Waarschijnlijk heeft hij ook Silva bij Groningen vaak zien spelen en heeft hij zijn fiat over deze transfer gegeven. En moet zeggen..als San Marco dan toch komt...geef hem dan zijn mensen met wie hij wil werken..
 Help mods!
robur
Lid 2de elftal

Uit: Goes
Reg.: 5 augustus 2005
Gepost op 22 januari 2008 om 17:50:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Janta schreef:

(...)Iedereen blij, behalve het publiek. Voor 3 miljoen is talent Maduro de deur uitgegaan, voor 12 miljoen wordt voor de zelfde positie Engelaar gehaald die ik niet beter vind dan eerstgenoemde. Ja dan ben als T.D. heel goed bezig.

Hmm, ik denk niet dat Engelaar een directe vervanger voor Maduro is, eerder een extra speler achter Davids en Perez. Schilder voldoet niet en kan verhuurd worden aan Heracles, Sarpong wil aan spelen toe komen en daarom ook verhuurd worden. Ik denk dat men Engelaar haalt en beide jonge spelers verhuurd. Misschien daarna nog een vervanger voor Maduro (Landzaat??).
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Amsterdam82
Bankzitter

Uit: Amsterdam
Reg.: 9 januari 2007
Gepost op 22 januari 2008 om 17:55:31.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik hoop Sarpong morgen te zien als rechtshalf, geef die jongen nou is de kans.
 Help mods!
Nacional
Ballenjongen

Uit: Enschede
Reg.: 20 april 2006
Gepost op 22 januari 2008 om 19:44:12.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb dit topic eens even doorgelezen en ik moet toch zeggen dat ik een aardig six-pack begin te ontwikkelen, door al het gelach.

Engelaar niet beter dan Maduro ? hahahaha
Hij mag niet meer kosten dan de 3 miljoen die men voor Maduro heeft gekregen ? hahahahah
Zelfs een Vlaaming die arrogant doet ? hahahahah

Jongens de tijden dat Ajax zomaar kan gaan shoppen in de provincie zijn voorbij.
Of het nu wat zegt over het niveau in Nederland of het verschil in niveau van de traditionele top 3 en de rest, hoe je het went of keert.....men komt dichterbij !
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
ElSalvador74 Rode kaart: waarschuwing
Bankzitter

Reg.: 7 augustus 2004
Gepost op 22 januari 2008 om 20:51:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Nacional schreef:

Ik heb dit topic eens even doorgelezen en ik moet toch zeggen dat ik een aardig six-pack begin te ontwikkelen, door al het gelach.

Engelaar niet beter dan Maduro ? hahahaha
Hij mag niet meer kosten dan de 3 miljoen die men voor Maduro heeft gekregen ? hahahahah
Zelfs een Vlaaming die arrogant doet ? hahahahah

Jongens de tijden dat Ajax zomaar kan gaan shoppen in de provincie zijn voorbij.
Of het nu wat zegt over het niveau in Nederland of het verschil in niveau van de traditionele top 3 en de rest, hoe je het went of keert.....men komt dichterbij !

Inderdaad, Engelaar achter Perez en/of Davids zou hele goede aankoop zijn zelfs. sterk, technisch, zéér balvast, overzicht en vermogen om goed in te passen en heeft de timing/gogme om goed aan te sluiten indien nodig. maar kan óók nog eens controlerender speler (zonder 10 evt). bovendien international. neemt veel ervaring mee ook. rustige, stabiele jongen, die - ok - beetje houterig oogt. 15 miljoen is teveel natuurlijk, maar als Landzaat, maar als Landzaat komt voor Maduro en Defour achter Perez, zijn we ook voorzien in het geval Davids níet met nog 1 seizoen verlengt. en dan staat er een méér dan prima middenveld en back-up hoor!!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.499,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Abu
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 404
Reg.: 6 december 2005
Gepost op 22 januari 2008 om 21:14:30.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Inderdaad, Engelaar achter Perez en/of Davids zou hele goede aankoop zijn zelfs. sterk, technisch, zéér balvast, overzicht en vermogen om goed in te passen en heeft de timing/gogme om goed aan te sluiten indien nodig. maar kan óók nog eens controlerender speler (zonder 10 evt). bovendien international. neemt veel ervaring mee ook. rustige, stabiele jongen, die - ok - beetje houterig oogt. 15 miljoen is teveel natuurlijk, maar als Landzaat, maar als Landzaat komt voor Maduro en Defour achter Perez, zijn we ook voorzien in het geval Davids níet met nog 1 seizoen verlengt. en dan staat er een méér dan prima middenveld en back-up hoor!!
Sorry hoor maar we gaan roch geen 10 miljoen neerleggen voor een wisselspeler? Dan geef ik liever mijn geld uit aan een jongere speler, die potentie heeft om beter te worden dan Engelaar.
 Help mods!
ElSalvador74 Rode kaart: waarschuwing
Bankzitter

Reg.: 7 augustus 2004
Gepost op 22 januari 2008 om 21:35:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Abu schreef: (...)
Sorry hoor maar we gaan roch geen 10 miljoen neerleggen voor een wisselspeler? Dan geef ik liever mijn geld uit aan een jongere speler, die potentie heeft om beter te worden dan Engelaar.

Bruno Silva is 3,75 miljoen. Engelaar is echt wel 6-8 miljoen waard hoor!! we hebben genoeg po-ten-tie (ook in de jeugd). er zijn mensen nodig die er meteen staan en iets toevoegen! Engelaar dus. (vind ze maar eens voor minder dan 8 miljoen)

[Dit bericht is veranderd door ElSalvador74 (op 22 januari 2008 21:36:45).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.499,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 23 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk