Ajax Netwerk
vrijdag 21 juli 2017 - 04:41                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Scouting en aankoopbeleid » [Algemeen] Ajax geruchten

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 46 pagina's: « 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 »

HR

sof
Vedette

Vak: -
Reg.: 1 augustus 2005

quote:HR
Monda schreef:

Hetgeen wat aan de hand kan zijn is dat tottenham de vraag prijs van Zokora wil laten dalen door de nood daarvan te minimaliseren. Als davids al weg is en ze halen een vervanger kost dat meer centjes omdat tottenham dan MOET kopen en de club van Zokora dat ook ziet en het onderste uit de kan zal halen.
HR
En Man utd bood zeer veel geld voor Carrick, als de Spurs daarop ingaan vergeet Davids dan maar.

Overigens:

Edgar Davids komt definitief niet naar Ajax. Johan Derksen liet in het tv-programma Voetbal Insite weten dat technisch directeur Martin van Geel van Ajax gezegd heeft dat een terugkeer van Davids naar Amsterdam geen doorgang zal vinden. De in de studio aanwezige Alfons Groenendijk kon het bericht van Derksen min of meer bevestigen.

Groenendijk, die komend seizoen assistent-trainer is van de nieuwe Ajax-coach Henk ten Cate, vindt het jammer dat de transfer van de baan is. "Wij hadden hem er heel graag bij gehad", aldus de Leidenaar. "Maar als het niet mogelijk is, dan is dat jammer. Wat niet is, dat is niet." Derksen wist vervolgens te vertellen dat Ajax stiekem nog hoopt dat Davids zich bedenkt, maar dat de kans dat de 33-jarige routinier alsnog naar De Arena komt minimaal is.
http://www.ajaxonline.org
HR
[Dit bericht is veranderd door sof (op 13 juni 2006 21:55:44).]
HR
HR

De Beer van Weleer
Veelbelovend talent

Reg.: 16 mei 2005

Dat zat er in... toen v Geel het ultimatum stelde wist je natuurlijk al hoe laat het was :\(

Was er trouwens niet een profeet op dit forum die zijn naam zou veranderen in '1000% Feyenoorder' als Davids niet zou komen..? :B

[Dit bericht is veranderd door De Beer van Weleer (op 13 juni 2006 22:52:29).]
HR
HR

Sluk
Idool
Nr.2 Ajax Quiz Seizoen 2002/2003, Chat operator

Uit: Weesp
Vak: 116
Reg.: 3 september 2002

De Beer van Weleer schreef:

Dat zat er in... toen v Geel het ultimatum stelde wist je natuurlijk al hoe laat het was :\(

Was er trouwens niet een profeet op dit forum die zijn naam zou veranderen in '1000% Feyenoorder' als Davids niet zou komen..? :B
HR
Ik eis dat diegene zich nu kenbaar maakt en zn naam verandert :B
HR
HR

Morfang
Regelmatige invaller

Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 november 2005

Volgens mij was het Des Keizer Schaar ofzo...

Hier heb ik het:

Des Keizers Schaar schreef:

Zoals ik al in de inmiddels gesloten Davids topic zei: ik maak me vooralsnog geen zorgen.Sterker nog,ik heb er nog steeds 100% vertrouwen in dat hij komt!

Mocht hij niet komen,dan zal ik gedurende 1 maand mijn naam veranderen in: 1000% Feyenoorder!.

En daar mogen jullie me aan houden!
HR
Komt u maar :P

[Dit bericht is veranderd door Morfang (op 13 juni 2006 23:08:29).]
HR
HR

sof
Vedette

Reg.: 1 augustus 2005

Als Johan Derksen het zegt wil het nog niet zeggen dat de transfer van de baan is :denk
HR
HR

paulurs
Veelbelovend talent

Reg.: 5 mei 2005

ik begrijp niet wat davids nou wil?
laat zijn kinderen achter, kan nu weer naar ze terug. weet dat ze bezig zijn met een nieuwe speler...
ik krijg het idee dat het hem niet uitmaakt waar en of hij speelt als hij maar kan cashen!!!
HR
HR

De Beer van Weleer
Veelbelovend talent

Reg.: 16 mei 2005

sof schreef:

Als Johan Derksen het zegt wil het nog niet zeggen dat de transfer van de baan is :denk
HR
Ik denk toch dat ie beter genformeerd is dan een aantal forumdeelnemers... :denk ;) :D
HR
HR

mess
Internationale topspeler

Reg.: 27 februari 2003

Aan de andere kant is het ook niet zo vreemd dat Davids niet naar Ajax komt..
Wie buiten Litmanen kwam nog meer terug?

[Dit bericht is veranderd door mess (op 13 juni 2006 23:19:15).]
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Uit: Antwerpen-Deurne
Reg.: 1 september 2004

paulurs schreef:

ik begrijp niet wat davids nou wil?
laat zijn kinderen achter, kan nu weer naar ze terug. weet dat ze bezig zijn met een nieuwe speler...
ik krijg het idee dat het hem niet uitmaakt waar en of hij speelt als hij maar kan cashen!!!
HR
Dat idee heb ik al lang. Maar ik werd hier hard aangepakt telkens ik mijn (negatieve) gevoelens over de persoon Davids postte.
Ik ben nu wel eens benieuwd hoe de mensen die "Edje kadetje" een chte ajacied vinden, gaan reageren nu hij niet meer komt.
Tottenham is al lang niet meer het probleem dus als het niet doorgaat, ligt het dus puur aan Davids. Alle voorwaarden zijn bijna vervuld bij Ajax om weer naar successen toe te werken. Als je dan op die leeftijd nog niet wil terugkomen, dan houdt het op en dan mag je concluderen dat geld belangrijker is Davids dan zijn "cluppie".
Eindelijk kunnen we verder kijken dan Davids. Ik heb vandaag trouwens al een betere speler aan het werk gezien : Kranjcar. Is die nog vrij want dat kan echt een sensatie worden bij Ajax. Ook de hier al eerder genoemde Appiah vind ik geen slecht alternatief.
HR
HR

Mollie
Lid 2de elftal

Uit: Utrecht
Reg.: 31 december 2002

Hij ging toch twee jaar geleden ook liever voor geld op de bank zitten bij Inter dan te spelen bij Barcelona. Het is gewoon een mentaliteitskwestie. Het is heel jammer voor Ajax, want als speler hadden we hem goed kunnen gebruiken. Maar deze mentaliteit kan ie maar beter niet op onze talenten overbrengen, anders worden dat ook allemaal geldwolven.

Kan me toch niet voorstellen dat Davids dat geld nog zo hard nodig heeft. :\(
HR
HR

mess
Internationale topspeler

Reg.: 27 februari 2003

De Beer van Weleer schreef:

(...)

Ik denk toch dat ie beter genformeerd is dan een aantal forumdeelnemers... :denk ;) :D
HR
Dan sta ik er toch nog van te kijken dat daar niet iets over op VI.nl staat te lezen...

(misschien morgen)

[Dit bericht is veranderd door mess (op 13 juni 2006 23:26:07).]
HR
HR

ArenA
Moderator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05

Uit: Amersfoort
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002

mess schreef:

Aan de andere kant is het ook niet zo vreemd dat Davids niet naar Ajax komt..
Wie buiten Litmanen kwam nog meer terug?
HR
Winter, Verlaat, Witschge, Rijkaard..
HR
HR

Ja-Rudy1983
Basisspeler

Vak: 420
Reg.: 14 juli 2002

Volgens mij heeft niemand bij VI gezegt dat Davids definitief niet meer komt, alleen dat hij niet reageert, omdat hij op vakantie is.

Ik heb er nog steeds vertrouwen in dat Davids komt, al word het wel steeds moeilijker om te geloven ..
HRHR
HR

i.v.e.t.s
Talent

Reg.: 30 september 2004

fluwelen linker schreef:

(...)

Dat idee heb ik al lang. Maar ik werd hier hard aangepakt telkens ik mijn (negatieve) gevoelens over de persoon Davids postte.
Ik ben nu wel eens benieuwd hoe de mensen die "Edje kadetje" een chte ajacied vinden, gaan reageren nu hij niet meer komt.
Tottenham is al lang niet meer het probleem dus als het niet doorgaat, ligt het dus puur aan Davids. Alle voorwaarden zijn bijna vervuld bij Ajax om weer naar successen toe te werken. Als je dan op die leeftijd nog niet wil terugkomen, dan houdt het op en dan mag je concluderen dat geld belangrijker is Davids dan zijn "cluppie".
Eindelijk kunnen we verder kijken dan Davids. Ik heb vandaag trouwens al een betere speler aan het werk gezien : Kranjcar. Is die nog vrij want dat kan echt een sensatie worden bij Ajax. Ook de hier al eerder genoemde Appiah vind ik geen slecht alternatief.
HR
Sorry hoor,maar t doet voor mij niets af aan t feit dat een echte ajacied is.Alle spelers Die ons al `t moois hebben gebracht.Zijn voor mij echte ajacieden.
Of hij clubliefe heeft is een ander verhaal.

ArenA schreef:

(...)

Winter, Verlaat, Witschge, Rijkaard..
HR
Verlaat was ik ook niet opgekomen, maar die andere drie zijn wel heel pijnlijk om te vergeten. :denk :B

[Dit bericht is veranderd door i.v.e.t.s (op 13 juni 2006 23:51:27).]
HR
HR

HeiligVuur
Ballenjongen

Uit: Amsterdam
Vak: 114
Reg.: 10 mei 2006

Ach, de zomerstop van 2007 zullen Wijsneus, SS3000, ICE en Co. weer present zijn (onder andere namen vermoed ik) om hun fantasien, interessant-doenerij en praatjes aan de goedgelovige Ajax-kids te verkopen, ter promotie van hun eigen weblogje, ego of misschien om zich kapot te lachen om de goedgelovigheid van sommigen hier.

En nog steeds zijn er genoeg 14 jarigen die aan de lippen hangen van deze intrigantjes... :D

[Dit bericht is veranderd door HeiligVuur (op 14 juni 2006 00:17:15).]
HR
HR

A.F.C.A. Supporter
International

Reg.: 20 juli 2003

Ach wil Davids niet, dan hoef ik hem niet, ga maar lekker ergens anders cashen of arrogant doen. Er staat natuurlijk niets vast, maar wat wil die nou, Ten Cate, Ajax, goed salaris, Amsterdam, kinderen, supporters die hem terug willen.

Als je dit allemaal geen + vind, moet je gewoon lekker in Qatar gaan voetballen.
HR
HR

WilboAJAX
Basisspeler

Uit: Krimpen a/d IJssel
Reg.: 17 januari 2005

HeiligVuur schreef:

Ach, de zomerstop van 2007 zullen Wijsneus, SS3000, ICE en Co. weer present zijn (onder andere namen vermoed ik) om hun fantasien, interessant-doenerij en praatjes aan de goedgelovige Ajax-kids te verkopen, ter promotie van hun eigen weblogje, ego of misschien om zich kapot te lachen om de goedgelovigheid van sommigen hier.

En nog steeds zijn er genoeg 14 jarigen die aan de lippen hangen van deze intrigantjes... :D
HR
Ik geef ze tot nu toe het voordeel van de twijfel. Totdat het echt gecancelled is!
Dus ik ben benieuwd.....
HR
HR

Big Wez
Lid 2de elftal

Uit: Wezkaz
Reg.: 8 april 2005

Davids Vicino il ritorno all'Ajax

12:17 del 13 giugno

L'Ajax sta aspettando Davids. Il centrocampista, ora al Tottenham, potrebbe tornare nella squadra nella quale cresciuto. L'allenatore Henk ten Cate lo aspetta. Fonti vicine al club olandese sostengono che la decisione di Davids avverr molto presto.HR
bron

Kan men hier dan iets mee?
HR
HR

Tha_Maikel
Internationale topspeler

Uit: Oost NL
Uploads: 1
Reg.: 7 maart 2003

Big Wez schreef:

(...)

bron

Kan men hier dan iets mee?
HR
Babelfish maakt er dit van:

The Ajax is waiting for Davids. The centrocampista, hour to the Tottenham, could return in the square in which it has grown. Trainer Henk ten Cate waits for it. Sources near the Dutch club support that the decision of Davids will happen very soon.
HR
HR

Palermo
Talent

Uit: Amsterdam
Reg.: 23 mei 2005

Er staat niets bijzonders in, gewoon gebasseerd op de geruchten in Nederland, dat Ajax interesse heeft/had voor Davids en dat ze op zijn antwoord wachten.

Jammer dat Davids niet komt, al vraag ik het me af, Johan verteld wel vaker onwaarheden.
HR
HR

paulurs
Veelbelovend talent

Reg.: 5 mei 2005

WilboAJAX schreef:

(...)

Ik geef ze tot nu toe het voordeel van de twijfel. Totdat het echt gecancelled is!
Dus ik ben benieuwd.....
HR
pff, gabri was tot een week voor tijd zeer onwaarschijnlijk en defour was zo goed als zeker, net als davids... 3x zaten ze er naast.
en voordeel van de twijfel? omdat davids en defour misschien toch komen? wat ze nu allemaal hebben geschreven is dus nergens op gebaseert en straks zullen ze het van de hoogste daken schreeuwen als er 1 toch toevallig komt...
mischien ben ik wel de volgende ''insider''.

ik ken namelijk de broer van het vriendje van de vriend van mijn zus en die is bevriend met een vriend die een vriend is van 1 van de klasgenootjes van de kinderen van john jaakke... maar nu weten jullie mijn bron, dus kan ik wegens vertrouwenskwesties niks meer zeggen...
HR
HR

fredmod
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Emmeloord
Reg.: 13 november 2004

Ach ik heb hier getypt wat mijn "schoonvader" mij heeft verteld en die had het over dat Davids op enkele punten na mondeling accoord was met Ajax maar dat Tottenham een vraagprijs had van 4,5 miljoen, en dat Defour aan het overwegen is om een arbitragezaak aan te spannen, maar dat Ajax dit liever nog niet overweegt vanwege het feit dat het anders zelf een "slechte" naam krijgt, ook vertelde hij dus dat die Jos Vaessen echt een gestoorde gek is want van Geel vertelde dit aan hem!

Mijn " schoonvader "( bronvermelding is toch nodig!!! :B ) heeft een bestuurlijke functie bij Ajax maar ja of dit dus allemaal geruchten zijn of insiders info, of dat het allemaal met teveel zout moet genomen worden weet ik niet, Ik krijg trouwens niet zo vaak nieuwtjes hoor ik heb hem pas 2x gezien en hoe lang het nog goed blijft gaan tussen mij en ....... is natuurlijk ook onbekend.

De naam in kwestie ga ik dus echt niet geven hoe lullig dit ook mag klinken maar het is niet anders, en het is dus de door mij zelf geconcludeerde "feiten" die ik van hem heb gehoord, hij gaat echt geen specifieke contractgegevens vertellen want hij mag natuurlijk niet alles zomaar vertellen lijkt me zo ( misschien wilde hij wel een goede indruk op mij maken HAHAHAHAHAHA )
HR
HR

Christiano
Regelmatige invaller

Uit: Dordrecht
Vak: 426
Reg.: 3 april 2004

Of wil jij een goede indruk op ons maken (HAHAHA) :denk
HR
HR

fredmod
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Emmeloord
Reg.: 13 november 2004

Christiano schreef:

Of wil jij een goede indruk op ons maken (HAHAHA) :denk
HR
Nee daar zit ik nu al te lang voor op dit ajax forum dat kun je wel zien aan het aantal posts!!
Maar ik pretendeer ook geen geruchten of insider info te hebben hoor, het is iets wat ik dus uit 2de hand verneem ( misschien zelfs derde hand! ) ik heb geen behoefte aan gokken of er iemand komt en of ik er iets van weet, dit heb ik in die 2x bij hun thuis eten ongeveer gehoord niks meer en niks minder.
Interessant doen is niet mijn vak ;-)
HR
HR

Jhelana
Veelbelovend talent

Uit: Spijkenisse
Vak: 425
Reg.: 26 juli 2005

Ik denk dat we gewoon moeten wachten totdat we het uit zijn eigen mond horen en dan kunnen we los gaan met onze uitspraken !!
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 46 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Scouting en aankoopbeleid » [Algemeen] Ajax geruchten

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie heeft Ajax het dringendst nog versterking nodig?

Verdediging
Middenveld
Aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 85,7% dat Feyenoord wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor OGC Nice-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!