Ajax Netwerk
vrijdag 21 juli 2017 - 04:41                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Scouting en aankoopbeleid » Erg stil op transfer gebied

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 25 pagina's: « 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 25 »

HR

Cosa Nostra
Icoon

Vak: 111
Reg.: 30 juni 2002

quote:HR
Champie_ schreef:

Ajax moet miguel die linksback van Portugal halen hij is echt heel erg goed veel beter dan Trabelsi!!! En ik zie wel wat in die spits van letland
HR
1. Miguel is geen linksback
2. Trabelsi is geen linksback
3. Hij gaat (waarschijnlijk) naar Real Madrid
4. Hij zou veel te duur zijn
HR
HR

LMEZ
Internationale topspeler

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 10 juli 2003

El Hadji Dioef ruilen voor Trabelsi.
HR
HR

Stevie Super Samba Skillz
Vedette
England's no.1 Ajax Fan

Uit: Bristol, Engeland
Reg.: 16 februari 2002

Diouf zou 3 miljoen kosten...een spits die ik altijd bij Ajax heb vinden passen, goed kaatsen, fysiek sterk, snel, technisch, onzelfzuchtig, sterk karakter...alhoewel, hij heeft in zijn 2 seizoenen in Liverpool maar 2 doelpunten kunnen scoren (hoewel hij vaak als rechtermiddenvelder werd gebruikt, terwijl hij een goeie centrale spits is).
HR
HR

SJON
Vedette

Uit: Boekel
Vak: 424
Reg.: 17 januari 2003

LMEZ schreef:
El Hadji Dioef ruilen voor Trabelsi.
HR
Niks Dioef. Die kwal hoef ik niet bij Ajax. Bovendien zal Ajax hem niet kunnen betalen en hij zal niet in Nederland willen voetballen.
HR
HR

Arne
International

Reg.: 4 februari 2003

Diouf kan je vergelijken met Kezman, alleen dan zonder de goals die Kezman scoort. Een verschrikkelijk egoistische speler met geen enkel rendement.

Ajax moet zijn pijlen gaan richten op een defensieve linker middenvelder. Sneijder en Van de Vaart laten namelijk beiden te grote gaten vallen. Het middenveld wordt tegen fysiek sterke ploegen echt altijd overlopen...

Een beetje speler als Cocu en Davids, Ajax heeft dan wel o'brien maar die is geloof ik nog steeds geblesseerd.
HR
HR

Tha_Maikel
International

Uit: Oost NL
Vak: Geen Seizoen Club Card
Uploads: 1
Reg.: 7 maart 2003

maxwel kan daar ook wel spelen.......

maar jah.. ik zie het probleem niet zo, we hebben ons dit seizoen ook aardig kunnen redden. natuurlijk zater er wel slechte wedstrijden bij, maar het team is nu wel weer een jaar verder he.
HR
HR

passie
Jeugdspeler

Uit: haarlem
Reg.: 11 november 2002

Wat mindere wedstrijden,voornamelijke mindere wedstrijden.
HR
HR

Raphigola / Sem sation
Vedette

Uit: 's-Hertogenbosch
Vak: 427
Reg.: 2 september 2002

Ik ben o.i geraakt van de wedstrijd instelling van de Zweden, ze denken in het collectief en dat is vaak waar Ajax steekjes laat vallen. Edman en Wilhelmson zouden goed bij Ajax kunnen passen, ook Vayrinen zou een kansje moeten krijgen bij Ajax als is het maar in eerste instantie voor de breedte. Veel jongens hebben niet het niveau van Ajax maar lopen er nog wel rondt

Niet Ajax waardig:

SIKORA, SOETAERS, 'O BRIEN, BOUKHARI, V/D GUN, ANASTASIOU

Deze jongens voegen niet echt iets toe en lopen er maar een beetje bij, twijfelgeval is 'o Brien maar hij is een nuttige voor de bank maar tilt Ajax niet naar een hoger niveau zeker niet op Europees niveau. Opstelling:

-------------------------STEKELENBURG----------------------

DE JONG-------------HEITINGA-----ESCUDE-------------MAXWELL

--------------------------GALASEK--------------------------

------------PIENAAR---------------------SNEIJDER-----------

----------------------------VDV----------------------------

------------VAN DER MEYDE------------IBRAHIMOVIC-----------

BANK:

PASANEN
EDMAN
SONCK
GRYGERA
VAYRINEN
MITEA
YAKUBU
LOBONT

[Dit bericht is veranderd door Raphigola / Sem sation (op 4 juli 2004 11:20:47).]
HR
HR

Raphigola / Sem sation
Vedette

Waarom plegen we geen ram kraak en voegen we zeer listig Van Bommel toe aan onze selectie! Zou een superstunt zijn en zowel in Eindhoven als bij de Van Bommeltjes staat het water tot aan de lippen.
HR
HR

soni
Talent

Raphigola / Sem sation schreef:

Ik ben o.i geraakt van de wedstrijd instelling van de Zweden, ze denken in het collectief en dat is vaak waar Ajax steekjes laat vallen. Edman en Wilhelmson zouden goed bij Ajax kunnen passen, ook Vayrinen zou een kansje moeten krijgen bij Ajax als is het maar in eerste instantie voor de breedte. Veel jongens hebben niet het niveau van Ajax maar lopen er nog wel rondt

Niet Ajax waardig:

SIKORA, SOETAERS, 'O BRIEN, BOUKHARI, V/D GUN, ANASTASIOU

Deze jongens voegen niet echt iets toe en lopen er maar een beetje bij, twijfelgeval is 'o Brien maar hij is een nuttige voor de bank maar tilt Ajax niet naar een hoger niveau zeker niet op Europees niveau. Opstelling:

-------------------------STEKELENBURG----------------------

DE JONG-------------HEITINGA-----ESCUDE-------------MAXWELL

--------------------------GALASEK--------------------------

------------PIENAAR---------------------SNEIJDER-----------

----------------------------VDV----------------------------

------------VAN DER MEYDE------------IBRAHIMOVIC-----------

BANK:

PASANEN
EDMAN
SONCK
GRYGERA
VAYRINEN
MITEA
YAKUBU
LOBONT
HR
Zie ik daar een ruit? ;)
HR
HR

LMEZ
Internationale topspeler

Raphigola / Sem sation schreef:

Waarom plegen we geen ram kraak en voegen we zeer listig Van Bommel toe aan onze selectie! Zou een superstunt zijn en zowel in Eindhoven als bij de Van Bommeltjes staat het water tot aan de lippen.
HR
Ja zou een goede versterking zijn. Hoorde laatst 4 000 000 dus... Best veel hoor.
Maar met hem zit de deur wel op slot. ;)

Alleen of de Ajax-selectie/ staf/ bestuur/ supporters, erop zitten te wachten is d grote vraag :D :D
HR
HR

LMEZ
Internationale topspeler

Btw gisteren werd door Jack van Gelder gemeld dat Ajax geen interesse meer heeft in van der Meyde.
HR
HR

Raphigola / Sem sation
Vedette

soni schreef:

(...)

Zie ik daar een ruit? ;)
HR
Niet echt, ik laat 1 kant open om over de andere kant aan te vallen net als VDM deed in het jaar voor zijn transfer.
HRHR
HR

Ben_for_Pienaar
Internationale topspeler

Vak: 121
Reg.: 8 juli 2002

Het begint mij ook een beetje te irriteren, ik wil nu ook wel 1 of 2 aankopen, met deze selectie redden wij het namelijk niet op Europees gebied!!

Mijn aankopen:
-Wilhelmsson
-Zigic[gewoon extra spits erbij, zien spelen op een paar videobanden, die een vriend van me had]

Totale kosten ong.: 5/6 miljoen

Vertrekken:
-Anastasiou[niet meer nodig]
-Sikora
-Soetaers
-Boukhari

Totale ontvangsten ong.: 3 miljoen[handjes goed dichtknijpen met dit bedrag]

Contracten Zlatan, Maxwell, Sneijder, Wilhelmsson, Galasek, Heitinga, de Jong, Mitea, Lobont en Stekelenburg waterdicht maken voor Buitenlandse topclubs, zodat we hoge bedragen voor deze spelers kunnen vragen, en we niet worden afgeperst door die ***clubs!

[Dit bericht is veranderd door Ben_for_Pienaar (op 4 juli 2004 13:45:47).]
HR
HR

Cosa Nostra
Icoon

Vak: 111

Gewoon Davids en Overmars (of Gronkjaer) proberen te halen...

--------------------- Stekelenburg ---------------------

de Jong --------------- Heitinga ---------------- Escude

---------------- Davids/Galasek/Maduro -----------------

----- Sneijder --------------------------- Maxwell -----

------------------- vd.Vaart/Pienaar -------------------

*/de Ridder ---------- Ibrahimovic ------------- */Mitea

*=Overmars of Gronkjaer
HR
HR

Vossie
Icoon

Uit: 015
Vak: 410
Reg.: 25 februari 2003

Edman, je bent de eerste die het zegt, maar ik vind HALEN! Maxwell lekker naar het middenveld! :B Tip top voor elkaar! :P
Ik hoop dat Sikora en Anastasiou nog worden verkocht, verder mogen alle verhuurde spelers weg. Soetaers gun ik nog een jaar, iedere speler verdient een tweede seizeon.
Trabelsi en Pasanen zie ik beide wel vertrekken.
We hebben dan dus een rechter/centrale verdediger nodig (Maduro) een spits (Ryan Babel/Nando Rafael) en een buitenspeler (De Mul/Van der Meyde/Diba/Wilhelmmson)!
HR
HR

Warner
Moderator

Uit: Den Haag
Vak: 127
Reg.: 25 juli 2002

LMEZ schreef:

Btw gisteren werd door Jack van Gelder gemeld dat Ajax geen interesse meer heeft in van der Meyde.
HR
Is dat zo? En wie willen ze dan nu halen?
HR
HR

michelb
Vedette

Uit: Waddinxveen
Reg.: 8 mei 2002

Dat staat ook in het topic over de rechtsbuiten. Nieuwe namen zijn nog niet genoemd.

Ik wil ook wel weer een aankoop zien. Alleen Vonk word ik niet blij van. Zowieso een rechtsbuiten, en linksback is ook wel handig.
HR
HR

ajax4all
Icoon

Uit: Mobile (Ajax, De Ridder & Amsterdam supporter)
Vak: 101
Reg.: 17 november 2001

Cosa Nostra schreef:

Gewoon Davids en Overmars (of Gronkjaer) proberen te halen...

--------------------- Stekelenburg ---------------------

de Jong --------------- Heitinga ---------------- Escude

---------------- Davids/Galasek/Maduro -----------------

----- Sneijder --------------------------- Maxwell -----

------------------- vd.Vaart/Pienaar -------------------

*/de Ridder ---------- Ibrahimovic ------------- */Mitea

*=Overmars of Gronkjaer
HR
Lijkt me een aardige oplossing.

Alleen lijkt me dat Overmars (wil niet spelen in Nederland) en Gronkjaer (staat op het punt te tekenen voor Sevilla of Birmingham) niet naar Ajax komen ...
HR
HR

Warner
Moderator

Uit: Den Haag
Vak: 127
Reg.: 25 juli 2002

Ideaal zou zijn: Ovemars aantrekken voor 1 seizoen (desnoods met een optie voor nog een seizoen). Dan kunnen De Ridder en De Mul zich mooi in zijn schaduw ontwikkelen. Aangezien Overmars conditioneel gezien nooit alle wedstrijden kan spelen, zullen beide rechtsbuitens ook nog wel aan voldoende speelminuten komen dit seizoen.
En na dit seizoen (in het seizoen '05/'06) zullen zowel De Ridder, als De Mul 2 volwaardige 'Ajax-rechtsbuitens' zijn!

Zou wel een mooi scenario zijn, he? :P
HR
HR

Vossie
Icoon

Uit: 015
Reg.: 25 februari 2003

Idd, dat is gewoon het beste...
Van der Meyde is leuk hoor, maar die vertrekt dan na 2 jaar ook weer, en daar zijn we dan niet veel mee opgeschoten. Dus hopelijk toch Overmars zo ver krijgen om in NL lekker af te bouwen.
Linksback zou idd wel handig zijn na het vertrek van Van Damme en ook de blessuregevoeligheid van O'Brien.
Edman is al genoemd en ik heb het herhaald, maar als we niet vlug zijn, speelt die gozer in Engeland, want hij heeft een goed EK gespeeld. Jammer datie tegen NL was geschorst, dan had je pas goed kunnen zien hoe goed Edman is, of hoe erg uit vorm/slecht Van der Meyde is. :P
HR
HR

MaiDeN666
Ballenjongen

Uit: Gouda
Reg.: 29 november 2003

Nikste van bommel bij ajax geen boeren.
Ik vind die Christeas wel wat bij ajax passen of dellas van griekenland.

[Dit bericht is veranderd door Warner (op 4 juli 2004 17:43:27).]
HR
HR

AFCA Supervision
Ballenjongen

Reg.: 22 juni 2004

om heel eerlijk te zijn vind ik charisteas 3 of 4 keer niks.. ten tweede speelt dellas bij AS Roma , die deurwaardertje gaan spelen bij elke speler waar op geboden wordt , ( denk ook niet dat het iets voor ajax is ) en Van Bommel , hij zal nooit naar ajax komen , daar is niet eens uitleg voor nodig , maar om nou te zeggen dat ik hem nooit bij ajax zou willen zien .. nee.. dan kijk je puur naar de haat tegen psv en niet naar het voetbal
HR
HR

BolaMarkos
Jeugdspeler

Reg.: 30 mei 2004

Van der Meyde moet in mijn ogen niet komen. Je remt dan de groei van Pienaar en de Ridder, die laatste is in mijn ogen een veel betere rechtsbuiten. Overmars zou wel een goede optie zijn omdat ik Mitea nog wat te zwak vind.
HR
HR

AFCA Supervision
Ballenjongen

Reg.: 22 juni 2004

Tha_Maikel schreef:

maxwel kan daar ook wel spelen.......

maar jah.. ik zie het probleem niet zo, we hebben ons dit seizoen ook aardig kunnen redden. natuurlijk zater er wel slechte wedstrijden bij, maar het team is nu wel weer een jaar verder he.
HR
daar gaat het niet om , of we het kunnen redden in de HCE , de aankopen die ajax nu gaat doen , of in ieder geval de "doelgroep" spelers waar ze naar zoeken zijn er om ajax sterker te maken voor of de toekomst , of de champions league
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 25 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Scouting en aankoopbeleid » Erg stil op transfer gebied

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie heeft Ajax het dringendst nog versterking nodig?

Verdediging
Middenveld
Aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 85,7% dat Feyenoord wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor OGC Nice-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!