Ajax Netwerk
vrijdag 21 juli 2017 - 00:31                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Satellietclubs en huurlingen » Mitchell Dijks

HR

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 91 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 91 »

HR

Eyong Enoh
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 23 augustus 2002

Waar is zijn topic?

quote:HR
Volledige naam: Mitchell Dijks
Geboortedatum: 9 februari 1993
Geboorteplaats: Purmerend, Nederland
Lengte: 193 cm
Gewicht: 90 kg

Contract tot 30 juni 2015HR
Vond hem vanavond de zwakste schakel. Paar keer dom balverlies, verkeerd staan dekken en aanvallend gewoon niets gebracht. Moet nog veel leren. Denk dat hij zich beter op het centrum kan gaan richten met zijn postuur en gebrek aan drang naar voren.

[Dit bericht is veranderd door Eyong Enoh (op 28 februari 2013 09:57:11).]
HRHR
HR

AFC_Orange
Icoon

Droomaankoop: Sam Larsson
Reg.: 20 april 2006

Ik blijf hem toch erg talentvol vinden. Kan het niet helpen. Iemand anders kan ook een sterk lichaam hebben maar zich niet uit bepaalde situaties redt die hij wel doet.
HR
HR

Rasmussen
Idool

Vak: -
Reg.: 25 augustus 2005

Eyong Enoh schreef:

Waar is zijn topic?

Vond hem vanavond de zwakste schakel. Paar keer dom balverlies, verkeerd staan dekken en aanvallend gewoon niets gebracht. Moet nog veel leren. Denk dat hij zich beter op het centrum kan gaan richten met zijn postuur en gebrek aan drang naar voren.
HR
Ik zie voor Dijks op dit moment geen toekomst bij Ajax. Laat hem zich maar ontwikkelen bij een club als VVV, Roda JC of iets dergelijks. Al vond ik Lukoki vandaag nóg slechter.
HR
HR

liam
Legende

Uit: Back in the room.....
Droomaankoop: Wim Jonk
Reg.: 10 juli 2002

AFC_Orange schreef:

Ik blijf hem toch erg talentvol vinden. Kan het niet helpen. Iemand anders kan ook een sterk lichaam hebben maar zich niet uit bepaalde situaties redt die hij wel doet.
HR
Talentvol in wat?
Kan niet voetballen, niet trappen, niet koppen. Tja..dan houdt het wel een heel eindje op. Wat hij bij die 0-1 aan het doen was sloeg alles. Zoiets zie je bij de 5e klasse amateurs nog niet. Daley Blind is lichtjaren beter.
HR
HR

Vossie
Legende

Uit: Zaandam
Vak: 425
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 25 februari 2003

Doe mij maar Koppers. Die heeft al veel meer laten zien.
Dijks heeft nou juist t talent niet, alleen fysiek is niet genoeg.
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

Droomaankoop: Sam Larsson
Reg.: 20 april 2006

liam schreef:

(...)

Talentvol in wat?
Kan niet voetballen, niet trappen, niet koppen. Tja..dan houdt het wel een heel eindje op. Wat hij bij die 0-1 aan het doen was sloeg alles. Zoiets zie je bij de 5e klasse amateurs nog niet. Daley Blind is lichtjaren beter.
HR
In dat laatste ben ik het absoluut met je eens.
HR
HR

Eyong Enoh
Vedette

AFC_Orange schreef:

HR
Daar heb je centraal achterin meer aan, zo'n sterk lichaam. Op de vleugels moet je vooral technisch goed zijn, zowel verdedigend als aanvallend. En dat mis ik.
HR
HR

L!tmanen!
Vedette

Uit: Alphen a/d Rijn
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 1 september 2006

Wow. Heb hem vanaf de A-jeugd aardig gevolgd en vorig seizoen veel aan het werk gezien. Dacht echt dat hij dé linksback van Ajax zou gaan worden. Had alles. Maar wellicht heb ik het verschil in lengte en kracht tussen hem en zijn leeftijdsgenoten onderschat. Doet waarlijk zelden iets goeds als hij invalt of zoals vanavond in de basis staat. Is uiteraard nog jong, maar speelt echt niet best en lijkt (nog) kwetsbaarder dan Blind. Ik hoop dat ik me vergis, maar ik begrijp met terugwerkende kracht waarom De Boer zo hoopt op Boilesen...

[Dit bericht is veranderd door L!tmanen! (op 27 februari 2013 23:47:30).]
HR
HR

liam schreef:

(...)

Talentvol in wat?
HR
Helaas ben ik met je eens. Jammer, want we kunnen zo een sterke kerel in verdediging goed gebruiken, indien voetbal kwaliteiten stuk hoger zijn natuurlijk.
HR
HR

Rasmussen
Idool

Reg.: 25 augustus 2005

L!tmanen! schreef:

Wow. Heb hem vanaf de A-jeugd aardig gevolgd en vorig seizoen veel aan het werk gezien. Dacht echt dat hij dé linksback van Ajax zou gaan worden. Had alles. Maar wellicht heb ik het verschil in lengte en kracht tussen hem en zijn leeftijdsgenoten onderschat. Doet waarlijk zelden iets goeds als hij invalt of zoals vanavond in de basis staat. Is uiteraard nog jong, maar speelt echt niet best en lijkt (nog) kwetsbaarder dan Blind. Ik hoop dat ik me vergis, maar ik begrijp met terugwerkende kracht waarom De Boer zo hoopt op Boilesen...
HR
Daarom is het zo curieus dat Blind nog geen nieuw contract aangeboden gekregen heeft. Als het onverhoopt niets met Boilesen wordt moet je Dijks opstellen die het gewenste niveau niet heeft.

Eyong Enoh schreef:

(...)

Daar heb je centraal achterin meer aan, zo'n sterk lichaam. Op de vleugels moet je vooral technisch goed zijn, zowel verdedigend als aanvallend. En dat mis ik.
HR
Helaas kun je niemand centraal achterin zetten die niet kan koppen...
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Uit: Amsterdam
Reg.: 5 november 2006

Eerste helft vond ik het wel aardig, lekker snel ook, 2e helft viel het me erg tegen. Ik heb Blind alleen slechtere wedstrijden zien spelen in het begin dus ik hou hoop in Dijks.
HR
HR

champy95
Nummer 14

Uit: de Klassieke Oudheid
Droomaankoop: Luis Suarez
Reg.: 26 oktober 2002

AFCANieuwmarkt schreef:

Eerste helft vond ik het wel aardig, lekker snel ook, 2e helft viel het me erg tegen. Ik heb Blind alleen slechtere wedstrijden zien spelen in het begin dus ik hou hoop in Dijks.
HR
Dan zit je nog te kappen op de koppigheid van De Boer.

Er is maar 1 echte linksback met meerdere wapens op zak, en die heet Boilesen.
De rest heeft te weinig mogelijkheden.
HR
HR

Cruijfje
Basisspeler

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 8 oktober 2007

Doet ook veel of fysiek, zijn sterke lichaam is waarschijnlijk alleen maar een nadeel want in de jeugd is hij waarschijnlijk veel te sterk geweest waardoor hij nooit heeft hoeven teruggevallen op pure voetbal kwaliteiten. Elke wedstrijd die ik van hem zie krijg ik minder vertrouwen dat hij het ooit bij Ajax gaat redden, een verdedigende boerichter.
HR
HR

Albinho
Icoon

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Had Q het toch goed gezien; wat een talent
HR
HR

Eyong Enoh
Vedette

AFCANieuwmarkt schreef:

HR
Blind had bij Groningen laten zien dat hij het kon. Speelde daar fantastische wedstrijden in een team dat goed combinatievoetbal speelde. Dijks heeft tot nu toe nog weinig laten zien waaruit blijkt dat hij het in zich heeft.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Reg.: 5 november 2006

champy95 schreef:

(...)

Dan zit je nog te kappen op de koppigheid van De Boer.

Er is maar 1 echte linksback met meerdere wapens op zak, en die heet Boilesen.
De rest heeft te weinig mogelijkheden.
HR
Boilesen is no1 dat opzeker. Maar Dijks is een prima backup voor Boilesen, kan blind lekker ze geld ergens ander gaan verdienen.
HR
HR

lvdk
Idool

Reg.: 8 januari 2011

Dijks balletje terug. Durft niet vooruit te voetballen. Verdedigend wel beter dan Blind maar daar is dan alles mee gezegd. Zie dan echt, echt , echt liever Blind. Hoop dat boilesen snel in aanmerking komt..
HR
HR

liam
Legende

Uit: Back in the room.....
Droomaankoop: Wim Jonk
Reg.: 10 juli 2002

L!tmanen! schreef:

HR
Had alles ? Wat dan? Kan niet koppen en niet voetballen. Wat heeft hij dan wel? Wat heb je aan lengte als je kopt als een juffrouw?
Nog kwetsbaarder dan Blind? Laat Daley erbuiten aub....die jongen verdient het niet om 1 adem te worden genoemd met deze prutser. Daley is alleen al voetballend van een andere dimensie dan deze huis-tuin- en keukenback van een amateurteam.
HR
HR

danielson
International

Uit: Groningen
Vak: 420
Reg.: 11 februari 2012

Toch leuk voor Blind dat Dijks maar 1 wedstrijd hoeft te spelen om te laten zien, dat hij mijlenver bij Blind achterloopt.
Ik ben er van overtuigd dat als De Boer voor dezelfde beginopstelling had gekozen, maar dan met Blind ipv Dijks, Ajax had gewonnen.
Bij die 0-1 van AZ blundert hij in 20 seconden drie keer. Daarnaast kan hij niet voetballen.
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

nutteloze post

[Dit bericht is veranderd door Christiaan (op 28 februari 2013 08:33:37).]
HR
HR

haassie
Icoon

Reg.: 9 juni 2009

Ach hij hoort gewoon nog niet in Ajax 1 als hij al bij Ajax hoort.
HR
HR

A.T.A
International

Uit: almere
Vak: 128
Reg.: 13 juli 2001

lvdk schreef:

Dijks balletje terug. Durft niet vooruit te voetballen. Verdedigend wel beter dan Blind maar daar is dan alles mee gezegd. Zie dan echt, echt , echt liever Blind. Hoop dat boilesen snel in aanmerking komt..
HR
Verdedigend beter dan Blind?
Gisteren deed hij zijn ogen dicht en wou overal doorheen rennen.
Alles werd blind naar voren geramd. Ging echt helemaal nergens over.
Bij Melvin Fleuren zit nog meer voetbal.

Boilesen allemaal leuk en aardig, heeft een handvol wedstrijden in het eerste gespeeld, maar mag eerst fit worden en laten zien beter te zijn dan Blind nu is.
HR
HR

mzo
Legende

1 meter 90 zijn en gewoon niet kunnen kopen dat is toch wel erg

[Dit bericht is veranderd door Christiaan (op 28 februari 2013 08:34:07).]
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Vak: 126
Reg.: 17 september 2005

Heeft bij mij wederom erg afgedaan. HIj heeft een goed lichaam, een lichaam dat wij in onze ploeg wel kunnen gebruiken met zijn lengte en body. Maar doet er erg weinig mee, en als je zolang bent en zo toch de ballen inlevert met de kop hoor je niet thuis in Ajax 1. Nej laten we dan maar blij zijn dat (nu) nog Blind hebben (die regelmatig nog onderschat wordt).
HR
HR

mzo
Legende

AFCA3STERREN schreef:

Heeft bij mij wederom erg afgedaan. HIj heeft een goed lichaam, een lichaam dat wij in onze ploeg wel kunnen gebruiken met zijn lengte en body. Maar doet er erg weinig mee, en als je zolang bent en zo toch de ballen inlevert met de kop hoor je niet thuis in Ajax 1. Nej laten we dan maar blij zijn dat (nu) nog Blind hebben (die regelmatig nog onderschat wordt).
HR
Helemaal mee eens zo een lichaam en dan zo slecht zijn.

Zo een speler moet toch een beest zijn bij corners en spelhervattingen.

AJAX kreeg een corner liep hij dacht ik naar achteren
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 91 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Satellietclubs en huurlingen » Mitchell Dijks

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie heeft Ajax het dringendst nog versterking nodig?

Verdediging
Middenveld
Aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 85,7% dat Feyenoord wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor OGC Nice-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!