Ajax Netwerk
maandag 26 juni 2017 - 03:52                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Satellietclubs en huurlingen » Richairo Zivkovic

HR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 119 pagina's: « 1 ... 113 114 115 116 117 118 119 »

HR

Fern
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: Hirving Lozano
Reg.: 14 augustus 2007

quote:HR
s0lidus schreef:

Neem je verlies en ontbind zijn contract. Kan gebeuren Marc. We hebben betere spelers rondlopen. Geld dat uitgegeven is voor Zivkovic is toch al ruimschoots goedgemaakt met de transfer van Milik :)
HR
Dat is echt het domste wat ik heb gehoord hier op het forum, en ik heb al vele dingen gehoord. Contract ontbinden kost geld, terwijl je deze speler ook simpelweg kan verkopen om zo de financiële schade nog enigszins te beperken.
HRHR
HR

Woot
Icoon

Uit: Tilburg
Vak: 107
Droomaankoop: -
Reg.: 26 februari 2003

ibramovic schreef:

Puur hypothetisch he: Is het eigenlijk wél toegestaan om een speler als Zivkovic die bij jou onder contract staat, maar je verhuurd hebt aan een andere club, een extra premie in het vooruitzicht te stellen bij een beslissende assist of goal tegen Feyenoord?
HR
Dat mag ook voor een ander team, dus ik zou niet weten waarom het voor je eigen speler niet zou mogen.
HR
HR

s0lidus
Geselecteerd voor Oranje

Droomaankoop: Nigel de Jong
Reg.: 25 juli 2008

Fern schreef:

(...)

Dat is echt het domste wat ik heb gehoord hier op het forum, en ik heb al vele dingen gehoord. Contract ontbinden kost geld, terwijl je deze speler ook simpelweg kan verkopen om zo de financiële schade nog enigszins te beperken.
HR
Spelers behouden kost ook geld.
HR
HR

Sjaakjwt
Vedette

Reg.: 27 augustus 2006

Fern schreef:

(...)

condooms ook, jammer dat je ouders daarop bespaard hebben.

Een speler behouden kost niet meer dan contract ontbinden want dan eisen ze lachend al het salaris dat ze nog zouden krijgen. En heb je wel eens gehoord van verkopen? Iets wat ik ook in mijn reactie op jouw ultradomme opmerking schrijf? pffffff.
HR
Je kan natuurlijk ook in goed overleg het contract ontbinden zonder het resterende salaris uit te betalen. Voordeel voor de speler is dat ze dan dus transfervrij zijn en meer tekengeld zouden kunnen vragen.
HR
HR

ernie09
Vedette

Uit: Uithoorn
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 20 juni 2002

Sjaakjwt schreef:

(...)

Je kan natuurlijk ook in goed overleg het contract ontbinden zonder het resterende salaris uit te betalen. Voordeel voor de speler is dat ze dan dus transfervrij zijn en meer tekengeld zouden kunnen vragen.
HR
Precies, een contract ontbinden is niet per sé gelijk aan een contract afkopen.
HR
HR

Fern
Vedette

Sjaakjwt schreef:

(...)

HR
Ja, en je kan ook naar eenhoorns zoeken. Die spelers zijn allemaal op geld uit, die gaan daar niet mee akkoord. En zelfs als dat zou gebeuren dan is het nog altijd enorm dom van Ajax want Zivkovic vertegenwoordigd nog altijd een transferwaarde. Dus hoe dan ook, het blijft een enorm domme opmerking.
HR
HR

Coentje37
Veelbelovend talent

Uit: Amsterdam
Reg.: 14 januari 2017

Ik ben voorstander om deze jongen volgend jaar een kans te geven. Brengt diepte in zijn spel en is typisch speler voor de omschakeling. In de EL zijn er momenten geweest dat Ajax Zivkovic had kunnen gebruiken. Nu hadden we eerste instantie El Ghazi.
HR
HR

Frankie de missing link
Legende

Reg.: 14 augustus 2009

Coentje37 schreef:

Ik ben voorstander om deze jongen volgend jaar een kans te geven. Brengt diepte in zijn spel en is typisch speler voor de omschakeling. In de EL zijn er momenten geweest dat Ajax Zivkovic had kunnen gebruiken. Nu hadden we eerste instantie El Ghazi.
HR
Bankzitter bij utrecht. Afschrijven en vangen wat je kunt.
HR
HR

LeonGarciaGonzalez
Idool

Reg.: 8 januari 2011

Frankie de missing link schreef:

(...)
Bankzitter bij utrecht. Afschrijven en vangen wat je kunt.
HR
Exact, gegokt en verloren. Zivkovic is een counterspits en past in helemaal niets bij het nieuwe spel van Ajax. Komt mijnsinsziens ook technisch tekort
HR
HR

Jerolimo
Regelmatige invaller

Reg.: 20 oktober 2002

Zivkovic lijkt niet in het systeem te passen dat we nu spelen.
Ik zie geen enkele toekomst voor hem bij Ajax meer.

We zullen hem volgend seizoen wel tegen komen in de staart van de Eredivisie.
HR
HR

kooleracer
Geselecteerd voor Oranje

Droomaankoop: Ibrahima Baldé
Reg.: 20 juni 2011

Ik wil deze jonge nog niet opgeven, ik krijg een soort van aubemeyang gevoel bij hem. Het moment dat alles gaat lopen heb je een dodelijke spits erbij, met snelheid, fysiek en scorend vermogen. Ik moet toegeven dat hij meer in een systeem past dat op de counter speelt. Meevoetballen dat is op dit moment zijn zwakte, maar ik zou hem zeker niet verkopen. Ik zou eerder Zakaria El Azzouzi verkopen. Verder zie ik in Zivkovic meer talent en potentie dan Cassiera, die kunnen we langzamerhand gaan bestempelen als een regelrechte miskoop. Voor volgend seizoen zou ik het niet erg vinden als Dolberg en Zivkovic onze spitsen zouden zijn. Sierhuis naar Jong Ajax, El Azzouzi verkopen en Cassiera verhuren met optie tot verkoop.
HR
HR

Fern
Vedette

kooleracer schreef:

Ik wil deze jonge nog niet opgeven, ik krijg een soort van aubemeyang gevoel bij hem. Het moment dat alles gaat lopen heb je een dodelijke spits erbij, met snelheid, fysiek en scorend vermogen. Ik moet toegeven dat hij meer in een systeem past dat op de counter speelt. Meevoetballen dat is op dit moment zijn zwakte, maar ik zou hem zeker niet verkopen. Ik zou eerder Zakaria El Azzouzi verkopen. Verder zie ik in Zivkovic meer talent en potentie dan Cassiera, die kunnen we langzamerhand gaan bestempelen als een regelrechte miskoop. Voor volgend seizoen zou ik het niet erg vinden als Dolberg en Zivkovic onze spitsen zouden zijn. Sierhuis naar Jong Ajax, El Azzouzi verkopen en Cassiera verhuren met optie tot verkoop.
HR
Cassierra als miskoop betitelen maar nog wel vertrouwen hebben in Zivkovic is echt meten met twee maten, om van enig voetbalinzicht nog maar te zwijgen.

Cassierra past veel beter bij Ajax dan Zivkovic, en doet het in Jong Ajax en tijdens zijn invalbeurten gewoon prima. Ja, tegen PSV miste hij twee grote kansen maar speelde verder wel een hele goede wedstrijd, balvast, intelligent terwijl Zivkovic alleen maar hard kan rennen en zowel bij Willem II als bij FC Utrecht niet eens meer in de basis komt.

Van de 5 spitsen die Ajax onder contract heeft (Dolberg, Cassierra, Zivkovic, El Azzouzi, Sierhuis) is Zivkovic de eerste die af moet (en gaat) vallen omdat hij de minste kwaliteiten heeft om bij Ajax te functioneren.
HR
HR

JejeAjax
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 418
Droomaankoop: Wesley Sneijder
Reg.: 5 oktober 2013

Fern schreef:

(...)

Cassierra als miskoop betitelen maar nog wel vertrouwen hebben in Zivkovic is echt meten met twee maten, om van enig voetbalinzicht nog maar te zwijgen.

Cassierra past veel beter bij Ajax dan Zivkovic, en doet het in Jong Ajax en tijdens zijn invalbeurten gewoon prima. Ja, tegen PSV miste hij twee grote kansen maar speelde verder wel een hele goede wedstrijd, balvast, intelligent terwijl Zivkovic alleen maar hard kan rennen en zowel bij Willem II als bij FC Utrecht niet eens meer in de basis komt.

Van de 5 spitsen die Ajax onder contract heeft (Dolberg, Cassierra, Zivkovic, El Azzouzi, Sierhuis) is Zivkovic de eerste die af moet (en gaat) vallen omdat hij de minste kwaliteiten heeft om bij Ajax te functioneren.
HR
Cassierra > Zivkovic idd, wie dat niet ziet heeft er vrij weinig verstand van.

Niet eens overigens dat Zivkovic als eerste moet afvallen. Hij is wel degelijk beter dan El Azzouzi, ook voor het Ajax spel. Allebei komen ze tekort maar Zivkovic kun je nog wel verkopen voor 3 miljoen oid.
HR
HR

Fern
Vedette

JejeAjax schreef:

(...)

Cassierra > Zivkovic idd, wie dat niet ziet heeft er vrij weinig verstand van.

Niet eens overigens dat Zivkovic als eerste moet afvallen. Hij is wel degelijk beter dan El Azzouzi, ook voor het Ajax spel. Allebei komen ze tekort maar Zivkovic kun je nog wel verkopen voor 3 miljoen oid.
HR
El Azzouzi is juist veel geschikter voor het Ajax spelletje in mijn ogen, slim, technisch, balvast. Helaas niet van het niveau waar we bij Ajax naar streven, daar zijn we het wel over eens. Zivkovic is een counterspitsje
HR
HR

CosaNostra020
International

Droomaankoop: Mario Balotelli
Reg.: 4 april 2015

Wat een koekebakker is dit toch.
HR
HR

Vossie
Winnaar Gouden Bal

Uit: Zaandam
Vak: 425
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 25 februari 2003

Hoe groot is de kans dat Utrecht hem definitief overneemt na het vertrek van Haller?
HR
HR

kladde
Jeugdspeler

Reg.: 18 juni 2014

Utrecht is druk bezig met Dessers van NAC.
HR
HR

lrg
Bankzitter

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 4 maart 2005

gaat volgens berichten naar Belgie. Kv Oostende
HR
HR

raptor1979
Icoon

Uit: den haag
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 augustus 2010

lrg schreef:

gaat volgens berichten naar Belgie. Kv Oostende
HR
Las het ook net. Benieuwd wat we er nog voor vangen dan.
HR
HR

Sherlock H.
Idool

Droomaankoop: Wim Jonk
Reg.: 26 november 2011

Denk 5 ton max ofzo. Scheelt iig weer in het salaris!
HR
HR

raptor1979
Icoon

Uit: den haag
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 augustus 2010

Zie dat Oostende 5e is geworden afgelopen seizoen. Prima club dan voor hem.
HR
HR

doekkha
Legende

Uit: Overslag/Tilburg
Vak: 413
Reg.: 20 augustus 2002

raptor1979 schreef:

Zie dat Oostende 5e is geworden afgelopen seizoen. Prima club dan voor hem.
HR
Hebben zich ten koste van Racing Genk trouwens geplaats voor de Europa League, en werken met een privé investeerder die de boel naar een hoger plan tilt .
HR
HR

basdss
Lid 2de elftal

Reg.: 16 augustus 2014

Ik zou hem gewoon enigzins goedkoop van de hand doen, maar wel een terugkoopclausule erbij eisen.(van 200% van verkoopprijs) Als hij het dan opeens heel goed gaat doen, kun je hem altijd nog relatief goedkoop terughalen.
HR
HR

positiespel
Lid 2de elftal

Droomaankoop: Nigel de Jong
Reg.: 28 december 2010

basdss schreef:

Ik zou hem gewoon enigzins goedkoop van de hand doen, maar wel een terugkoopclausule erbij eisen.(van 200% van verkoopprijs) Als hij het dan opeens heel goed gaat doen, kun je hem altijd nog relatief goedkoop terughalen.
HR
Zou ik niet doen. Zivkovic zal nooit, maar dan ook nooit de 1e spits van Ajax worden. Rendeert gewoon veel beter als counterspits. Voor het Ajax spel is hij niet geschikt. Hoe goed hij het ook doet in België. Jammer, maar bedankt voor de bewezen diensten.
HR
HR

Coentje37
Veelbelovend talent

Reg.: 14 januari 2017

positiespel schreef:

(...)

Zou ik niet doen. Zivkovic zal nooit, maar dan ook nooit de 1e spits van Ajax worden. Rendeert gewoon veel beter als counterspits. Voor het Ajax spel is hij niet geschikt. Hoe goed hij het ook doet in België. Jammer, maar bedankt voor de bewezen diensten.
HR
Ben ik wel met je eens, meer een speler in een twee spitsen syteem.
Toch had ik hem erbij gehouden, zeker aan de linkerkant kan je wat doen in de omschakeling als je onder druk staat. Nu hadden we bijna niks op de bank.
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 119 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Satellietclubs en huurlingen » Richairo Zivkovic

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet de nieuwe aanvoerder worden na het vertrek van Klaassen?

Schöne
Ziyech
Viergever
Huntelaar
Veltman
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 9,1% dat Zweden wint van Frankrijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.