Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: « 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 30 »
doctor van Gaal
Bankzitter
Uit: Schiedam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 14 december 2010
quote:Je kan het die jongens toch niet kwalijk nemen. Het niveau van Jong Ajax ligt veel hoger dan van Almere. Vandaar ook dat het zo'n goed plan is om de kampioen van de beloftencompetitie te laten promoveren naar de Jupiler league. Blijven die jongens bij Ajax en kunnen ze zich toch middels de Ajax stijl ontwikkelen in de Jupiler league
Loki schreef:
(...)
Ja dat neem ik dus die spelers kwalijk. Verdienen hier tonnen, voegen totaal niets toe en wensen niet in het belang van Ajax zich in te zetten waar nodig. En deze club is nu eenmaal 1 van de belangen van Ajax. Nu is dat belang weggevaagd, wat kun je nu nog met die club in het fucking amateurcircuit?
Jeroen.
Vedette
Uit: Bergen op Zoom
Vak: -
Droomaankoop: Nicklas Helenius
Reg.: 1 februari 2004
Drie Kruizen
Legende
Uit: Amsterdam
Droomaankoop: -
Reg.: 28 november 2004
quote:Nog een keertje: Volendam wil dat niet.
Jeroen. schreef:
Als satellietclub was mijn keuze dan eerder gevallen op Volendam.
Jeroen.
Vedette
Uit: Bergen op Zoom
Droomaankoop: Nicklas Helenius
Reg.: 1 februari 2004
Eyong Enoh
Vedette
Reg.: 23 augustus 2002
quote:Ik denk dat Almere het nog lastig gaat krijgen in de Topklasse. Kunnen ze kiezen welke Topklasse ze gaan spelen? Dan kunnen ze het beste voor de zondagtopklasse kiezen. Die van zaterdag is heel sterk namelijk. Spakenburg, IJsselmeervogels en Katwijk zijn sterke teams. Wel zouden ze het geluk kunnen hebben dat die teams niet willen promoveren en daardoor Almere alsnog kans krijgt om vanaf een 3e plaats te promoveren.
Vossie schreef:
Opnieuw beginnen en promoveren.
Mijn club AFC Ajax
Moderator
Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005
quote:Ik neem aan dat Almere bij de zaterdag komt, omdat nomraalgesproken Oss zal promoveren. De clubs uit de zondag die willen promoveren, kunnen namelijk (nog) niet aan de eisen voldoen voor de JL.
Eyong Enoh schreef:
(...)
Ik denk dat Almere het nog lastig gaat krijgen in de Topklasse. Kunnen ze kiezen welke Topklasse ze gaan spelen? Dan kunnen ze het beste voor de zondagtopklasse kiezen. Die van zaterdag is heel sterk namelijk. Spakenburg, IJsselmeervogels en Katwijk zijn sterke teams. Wel zouden ze het geluk kunnen hebben dat die teams niet willen promoveren en daardoor Almere alsnog kans krijgt om vanaf een 3e plaats te promoveren.
Burzlew
Legende
Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002
Diegooo
Icoon
Reg.: 29 december 2003
quote:Hoe onverstandig. Zonder de tent nu gelijk te willen overnemen à la Feyenoord bij Excelsior maar op eigen kracht volwaardig structureel een niveau hoger spelen gaat ze nooit lukken.
Drie Kruizen schreef:
(...)
Nog een keertje: Volendam wil dat niet.
SuperSlavia
Vedette
Reg.: 8 januari 2003
Aras Ozbiliz
Ballenjongen
Uit: Bergambacht
Droomaankoop: Paulo Henrique Ganso
Reg.: 6 mei 2011
Diegooo
Icoon
quote:Dé. Dé club uit Rotterdam.
SuperSlavia schreef:
Dat meen je toch niet serieus hoop ik?! Een club uit Rotterdam als sattelietclub voor Ajax...?
doctor van Gaal
Bankzitter
Uit: Schiedam
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 14 december 2010
Diegooo
Icoon
Babelachtig
Internationale topspeler
Uit: Utrecht
Vak: 428
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 26 december 2002
quote:Ik zou het een goed idee vinden om de banden met Sparta wat aan te halen. Het is toch mooi om daar in de regio een beetje tegenwicht te kunnen bieden aan Feyenoord. Met name op het gebied van jeugd heeft Sparta echt veel talent altijd, dus daar valt misschien nog wel wat leuks op te halen. En Sparta kan profiteren van enkele jeugdspelers die het geheel misschien weer naar een hoger niveau kunnen trekken. Het lijkt mij dat spelers van Ajax veel liever bij een ploeg spelen die bovenin meedraait zoals Sparta of Volendam dan een beetje tegen degradatie gaan bikkelen bij Almere.
Diegooo schreef:
Ajax en Sparta hebben legio overeenkomsten. En je hoeft er zoals gezegd de tent niet te komen overnemen: met het verhuren van een handjevol potentiële eerste elftal spelers ben je al geholpen. Dus geen Slijngard's of uitgerangeerde a-gemotiveerde Bodul's. Jongens die je nu bij NAC kwijt kunt of bij Willem II kwijt kon en waar je dan een gegarandeerd onderkomen voor hebt.
mr_latino_
Veelbelovend talent
Uit: Naaldwijk
Reg.: 25 oktober 2004
Mijn club AFC Ajax
Moderator
quote:Als Achilles wint, is er een beslissingswedstrijd.
mr_latino_ schreef:
De kans dat Almere niet degradeert is sinds vandaag weer wat groter geworden.
FC Oss wist niet te winnen van Argon en moet volgende week zondag uit tegen nr 2 Achilles.
Als Achilles wint zijn zij de kampioen en spelen ze de finale tegen Ijsselmeervogels.
Die hebben beiden aangegeven niet te willen promoveren, dus dan blijft Almere erin.
Maja of we nou nog überhaupt blij moeten zijn met Almere als satellietclub.
Derk Johanssen
Icoon
Uit: Enschede
Reg.: 3 mei 2004
Mijn club AFC Ajax
Moderator
quote:Waarom niet Twente en PSV, nog beter.
Derk Johanssen schreef:
Misschien dat we een samenwerkingsverband kunnen starten met FC Twente? Elke club met wie wij zoiets aangaan lijkt ten dode opgeschreven...
Klasbakken
Legende
Uit: Heerhugowaard
Reg.: 10 juli 2002
Fern
International
Droomaankoop: Jeffrey Bruma
Reg.: 14 augustus 2007
quote:gaan we nu mijn oude grappen herkauwen Derk?
Derk Johanssen schreef:
Misschien dat we een samenwerkingsverband kunnen starten met FC Twente? Elke club met wie wij zoiets aangaan lijkt ten dode opgeschreven...
Derk Johanssen
Icoon
Uit: Enschede
Reg.: 3 mei 2004
quote:Haha.. ik weet niet waar je het over hebt, maar als jij hem al eerder gepost hebt, hulde daarvoor
Fern schreef:
(...)
gaan we nu mijn oude grappen herkauwen Derk?
Fern
International
Droomaankoop: Jeffrey Bruma
Reg.: 14 augustus 2007
Drie Kruizen
Legende
Reg.: 28 november 2004
quote:AZ?
Fern schreef:
AZ heeft de samenwerking met Telstar opgezegd, wellicht iets voor Ajax?
EnLasBuenasYEnLasMalas
Internationale topspeler
Vak: 424
Reg.: 1 april 2007
Jimmy Amsterdam
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Langst ingeschreven actieve poster
Vak: 413
Reg.: 17 juni 1999
Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »
Ajax Forums » A - Ajax » Satellietclubs en huurlingen » Almere City FC: Satellietclub

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 16,8% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.